Forum Starając się z pomocą medyczną Inseminacja 2018
Odpowiedz

Inseminacja 2018

Oceń ten wątek:
  • mkgk Autorytet
    Postów: 743 509

    Wysłany: 11 stycznia 2018, 14:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No wiec i ja jestem po IUI
    Dzis na pecherzykach niepeknietych. Jeden 1.83 drugi 2.14 endo jedynie 8,9 ale wg dr wystarczy dalej dowcipnie 4 x po 0.5 tab. sildenafilu.

    Mielismy 2.5 mln plemnikow po preparatyce i 80% w ruchu postepowym szybkim.

    15 min lezalam od razu po z girami w gorze :)

    Jutro kontro usg czy pekly...hope ze tak.

    A Bete nalezy spr. kobitki a nie czekac mimo ze czujemy ze moze sie nie udac bo ciaze biochemiczne sa waznym znakiem dla lekarzy i wplywaja na sposob leczenia. Sama o to spec. zapytalam.
    Tym bardziej ze 90% kobiet w ciazy na poczatku ma objawy jak na okres :)

    Selina lubi tę wiadomość


    zi13rjjgy7oea2if.png
  • Sylwiaa992 Autorytet
    Postów: 813 346

    Wysłany: 11 stycznia 2018, 14:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A u mnie dziś z rozpędem przyszła @ ...
    Tak więc w przyszly piątek jestem umowiona na sonohsg. Trochę lipa bo wczesniej nie było terminu, bedzie wtedy 9 dc a owu mam kolo 10 dc. Ciesze sie ze będzie mi wykonywac zabieg dr do ktorej chodze :) zapytam od razu kiedy IUI i kilki pytan mam :)

    25 cykl starań- nasz Aniołek czuwa nad nami z góry 9tc
    Będziemy starać się od nowa.
    Nic nie dzieje się bez przyczyny.
  • gosia1992 Autorytet
    Postów: 763 816

    Wysłany: 11 stycznia 2018, 15:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny ja jutro mam druga inseminacje, wczoraj miałam wizytę i dwa pecherzyki po 19 mm a endo wynosiło 8mm, ogólnie Pani doktor zadowolona. Dzisiaj rano zastrzyk na pęknięcie był. Oby jutrzejsza inseminacja była udana

    km5spiqv5qgms7jm.png
    09.04.2018 punkcja
    ICSI- mamy 6 zarodków i 7 komórek
    Crio 29.05.2018 -
    22.06.2018 histeroskopia
    Lipiec 2018 naturalny cud, 7tc ciąża pozamaciczna, usunięty lewy jajowód.
    10.09.2018 scratching endometrium
    Crio 22.09.2018. Beta 13dpt 667. 16dpt 2660. 20dpt 11 427. 24dpt 30 679.
    Klinika Novum kwiecień 2017.
  • Sysunia89 Przyjaciółka
    Postów: 129 35

    Wysłany: 11 stycznia 2018, 15:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Selina wrote:
    Sysunia rób betę tak jak lekarz kazał, trzeba wyłapać ewentualną (tfu tfu!) biochemiczną. Tzn ja bym tak zrobiła, tak mi też mówiono teraz przy stymulacji+zastrzyk
    To czekamy te 1,5tyg. teraz z Tobą :)
    Tak czy siak to wypada weekend więc nigdzie bety nie zrobię :/ Ale pewnie polecę zaraz po weekendzie

    5 lat starań
    Niedoczynność tarczycy
    Mięśniaki macicy
    Nasienie OK
    Histeroskopia 04.2017 (usunięte polipy)
    Styczeń 2018 I-IUI :(
    Luty 2018 II-IUI :(
    Kwiecień 2018 III-IUI :(
    Luty 2019 I-IVF
  • Iwkaaa Autorytet
    Postów: 1304 661

    Wysłany: 11 stycznia 2018, 16:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja1986
    chciałam popytać Cię o tą iui aid bo myślę że nam się naturalnie chyba już nie uda i iui raczej też nie więc ivf wchodzi w grę ale to jest kupa kasy i tak nie wiadomo co z tego wyjdzie nie mówię tu o samym zagniezdzeniu ale po drodze jest tyle składni które muszą wyjść zeby zagrało to w całości że się boję i myślę i myślę a tak naprawdę jak coś musimy dobrać jakiś mały kredyt bo nie mamy tyle kasy dla tego od jakiegoś czasu myśle właśnie o iui ale aid zamiast ivf bo to wyjdzie taniej mniej nie komfortowo niż to całe in vitro i w nawet tak podgadywałam męża o aid i w sumie ok żadnej awantury kłótni czy coś że to nie moje i tak naprawę to chyba ja mam większy problem z tym że to "nie jego" dziecko będzie
    A jak jest u Was ? Nie boisz się bo tak naprawdę nie znasz całkowitego pochodzenia dawcy jego historii itd jego genetyki
    Jejciu mam tyle pytań
    Ale tak naprawdę to są takie sprawy że zawsze będą pytania zawsze będzie jakieś "ale" co gdybym zrobi tak a co gdyby inaczej
    Ahhj nie wiem już sama

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 11 stycznia 2018, 16:09

    IVF - IMSI 03.2018 - 1 zarodek :(
    2 IVF - IMSI - 08.2018 - 1 zarodek ❤
    km5s9vvjak0u5yuw.png
  • mkgk Autorytet
    Postów: 743 509

    Wysłany: 11 stycznia 2018, 16:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    I jeszcze dziewczyny chcialam wam powiedziec na przyszlosc ze klocie w jajnikach w okresie okoloowulacyjnym nie musi swiadczyc zawsze o owu-o peknieciu. Ja wczoraj mialam klocie i takie rwanie po lewej stronie ze juz chcialam jechac na usg bo sie balam ze pekna przedwczesnie a okazalo sie dzis o 12.30 (37 h po zastrzykach ovitrelle i gonapeptyl daily)ze pecherzyki wciaz nie pekniete. Pisze to bo jedna z nas napisala ze doskonale wie kiedy ma owu i kiedy pekaja pecherzyki.


    zi13rjjgy7oea2if.png
  • ja1986 Autorytet
    Postów: 548 357

    Wysłany: 11 stycznia 2018, 16:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iwkaaa wrote:
    Ja1986
    chciałam popytać Cię o tą iui aid bo myślę że nam się naturalnie chyba już nie uda i iui raczej też nie więc ivf wchodzi w grę ale to jest kupa kasy i tak nie wiadomo co z tego wyjdzie nie mówię tu o samym zagniezdzeniu ale po drodze jest tyle składni które muszą wyjść zeby zagrało to w całości że się boję i myślę i myślę a tak naprawdę jak coś musimy dobrać jakiś mały kredyt bo nie mamy tyle kasy dla tego od jakiegoś czasu myśle właśnie o iui ale aid zamiast ivf bo to wyjdzie taniej mniej nie komfortowo niż to całe in vitro i w nawet tak podgadywałam męża o aid i w sumie ok żadnej awantury kłótni czy coś że to nie moje i tak naprawę to chyba ja mam większy problem z tym że to "nie jego" dziecko będzie
    A jak jest u Was ? Nie boisz się bo tak naprawdę nie znasz całkowitego pochodzenia dawcy jego historii itd jego genetyki
    Jejciu mam tyle pytań
    Ale tak naprawdę to są takie sprawy że zawsze będą pytania zawsze będzie jakieś "ale" co gdybym zrobi tak a co gdyby inaczej
    Ahhj nie wiem już sama

    dawcy są badani genetycznie , kariotypy, hiv , kiła itp są dośc duże wymogi ,wcale nie jest tak łatwo dawcą zostac , czas trochę zmienia punkt widzenia na sprawę jego czy nie jego , pamiętaj że ojcem jest ten kto wychowa a nie ten kto spłodzi , a to czy ty komuś o tym powiesz to już tylko Twój wybór , dla mnie ojcem zawsze będzie mój mąż .

    Hope2018, Iwkaaa, Selina, jatoszka, wszamanka lubią tę wiadomość

    16.09.2016 I AID :( 18.10.2016 II AID :) CP :( usunięty prawy jajowód 06.06.2017 III AID :(
    02.11.2017 IV AID :) beta 14 dpo 99,96 18dpo 521,08
    iv09vcqgxm883epp.png
  • ja1986 Autorytet
    Postów: 548 357

    Wysłany: 11 stycznia 2018, 16:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mkgk wrote:
    I jeszcze dziewczyny chcialam wam powiedziec na przyszlosc ze klocie w jajnikach w okresie okoloowulacyjnym nie musi swiadczyc zawsze o owu-o peknieciu. Ja wczoraj mialam klocie i takie rwanie po lewej stronie ze juz chcialam jechac na usg bo sie balam ze pekna przedwczesnie a okazalo sie dzis o 12.30 (37 h po zastrzykach ovitrelle i gonapeptyl daily)ze pecherzyki wciaz nie pekniete. Pisze to bo jedna z nas napisala ze doskonale wie kiedy ma owu i kiedy pekaja pecherzyki.


    ja też kiedyś narobiłam paniki że już mi pękają itp bo tak mnie kuło a na drugi dzień pęcherzyki na swoim miejscu , lekarz mi powiedział że kuje bo rosną jeszcze :)

    16.09.2016 I AID :( 18.10.2016 II AID :) CP :( usunięty prawy jajowód 06.06.2017 III AID :(
    02.11.2017 IV AID :) beta 14 dpo 99,96 18dpo 521,08
    iv09vcqgxm883epp.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 stycznia 2018, 17:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    srebrzysta wyczuwam duże szanse :) i oczywiście trzymam kciuki

    sysunia mkgk powodzenia i Wam :)


    a teraz proszę Was o opinię, otóż tak:

    z moich ostatnich badań :
    TSH 3,05
    prolaktyna 29,47 norma do 2,53

    FSH 6,23 to chyba ok
    i aTPO ponad 300 :/

    to aTPO jakoś mnie nie przeraża za to zastanawiam sie co z tą prolaktyną i TSH, jestem teraz w 6 dniu cyklu badania robiłam w 3 dc myślicie że w w kolejnym cyklu pozwolą nam podejść do iui czy nie ?


  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 stycznia 2018, 17:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja1986 kochana a czy dawcy są z polski?

  • skórka33 Autorytet
    Postów: 700 593

    Wysłany: 11 stycznia 2018, 17:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iwkaaa wrote:
    Ja1986
    chciałam popytać Cię o tą iui aid bo myślę że nam się naturalnie chyba już nie uda i iui raczej też nie więc ivf wchodzi w grę ale to jest kupa kasy i tak nie wiadomo co z tego wyjdzie nie mówię tu o samym zagniezdzeniu ale po drodze jest tyle składni które muszą wyjść zeby zagrało to w całości że się boję i myślę i myślę a tak naprawdę jak coś musimy dobrać jakiś mały kredyt bo nie mamy tyle kasy dla tego od jakiegoś czasu myśle właśnie o iui ale aid zamiast ivf bo to wyjdzie taniej mniej nie komfortowo niż to całe in vitro i w nawet tak podgadywałam męża o aid i w sumie ok żadnej awantury kłótni czy coś że to nie moje i tak naprawę to chyba ja mam większy problem z tym że to "nie jego" dziecko będzie
    A jak jest u Was ? Nie boisz się bo tak naprawdę nie znasz całkowitego pochodzenia dawcy jego historii itd jego genetyki
    Jejciu mam tyle pytań
    Ale tak naprawdę to są takie sprawy że zawsze będą pytania zawsze będzie jakieś "ale" co gdybym zrobi tak a co gdyby inaczej
    Ahhj nie wiem już sama
    Ja też mam AID, w przyszłym tygodniu druga próba. Ja1986 ma w tej sprawie całkowitą rację.

    ja1986 lubi tę wiadomość

    dqpr3e5egbs5bec7.png
  • skórka33 Autorytet
    Postów: 700 593

    Wysłany: 11 stycznia 2018, 17:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nina13 wrote:
    ja1986 kochana a czy dawcy są z polski?
    Ja mam z polskiego banku. Klinika zamawia a ja wybieram z listy.

    dqpr3e5egbs5bec7.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 stycznia 2018, 18:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    skórka33 ja też się zgadzam z tym co pisze ja1986 i tak jak pisałam wcześniej nie neguje absolutnie byłabym chyba bliższa temu niż ivf z powodu finansów i też realnie podchodząc do życia. Zmam dziewczynę która próbowała z męzem IVF ze względu na słabe nsienie, nie udało im się 4 razy a IUI dawca za pierwszym, ale nie chcę jej o to pytać i zaglębiać się z nią w temat bo szczerze mówiac za blisko jesteśmy wolę zapytać Was, zupełnie obce mi osoby, wiem ile ją to kosztowało żeby mi powiedzieć wogóle o decyzji jaką podjęli...

  • Sysunia89 Przyjaciółka
    Postów: 129 35

    Wysłany: 11 stycznia 2018, 18:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nina13 wrote:
    srebrzysta wyczuwam duże szanse :) i oczywiście trzymam kciuki

    sysunia mkgk powodzenia i Wam :)


    a teraz proszę Was o opinię, otóż tak:

    z moich ostatnich badań :
    TSH 3,05
    prolaktyna 29,47 norma do 2,53

    FSH 6,23 to chyba ok
    i aTPO ponad 300 :/

    to aTPO jakoś mnie nie przeraża za to zastanawiam sie co z tą prolaktyną i TSH, jestem teraz w 6 dniu cyklu badania robiłam w 3 dc myślicie że w w kolejnym cyklu pozwolą nam podejść do iui czy nie ?
    A leczysz się u endokrynologa?? Bo najwyraźniej masz problem z tarczycą. Proponuje szybką wizytę u lekarza po tabletki na zbicie. A co do IUI to pewnie pozwolą podejść tylko czy to będzie miało sens bez unormowania hormonów to wątpię ale może się mylę

    Nina13 lubi tę wiadomość

    5 lat starań
    Niedoczynność tarczycy
    Mięśniaki macicy
    Nasienie OK
    Histeroskopia 04.2017 (usunięte polipy)
    Styczeń 2018 I-IUI :(
    Luty 2018 II-IUI :(
    Kwiecień 2018 III-IUI :(
    Luty 2019 I-IVF
  • Sylwiaa992 Autorytet
    Postów: 813 346

    Wysłany: 11 stycznia 2018, 19:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nina13 co do antyTPO to jestem w temacie bo tez mi wyszlo, z tym ze 860, anty TG tez mialam podwyzszone i moja dr kazala mi isc na konsultacje do endo. Bylam rowny tydzień temu. Podwyższone antyTPO oznacza immunologiczne zapalenie tarczycy. Moje TSH było 2,06 a za 3 tygodnie już 2,46. Przy podwyższonych antyTPO i antyTG trzeba kontrolować TSH bo moga one całkiem rozchwiac Twoje hormony! Endrolog mi powiedzIała ze moje TSH w okolicach 2 jest dobre, ale dla kobiet które nie starają sie o dziecko, wiec Twoje jest za duze. Powinno byc w okolicach 1 u kobiet starajacych się. Ja na Twoim miejscu pierwsze bym je zbila, bo IUI moga Ci zrobić bo niby jest w normie, ale lepsze rokowania sa z nizszym. Także wez to pod uwage. Lepiej poczekac z IUI ale miec pewność ze wyniki sa takie jak maja byc.

    Nina13 lubi tę wiadomość

    25 cykl starań- nasz Aniołek czuwa nad nami z góry 9tc
    Będziemy starać się od nowa.
    Nic nie dzieje się bez przyczyny.
  • ja1986 Autorytet
    Postów: 548 357

    Wysłany: 11 stycznia 2018, 19:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nina13 wrote:
    ja1986 kochana a czy dawcy są z polski?
    my korzystaliśmy z dawców którymi dysponowała klinika także to nie był polski dawca , nie wiem jak to jest jak byś wybierała z jakiegoś banku nasienia

    16.09.2016 I AID :( 18.10.2016 II AID :) CP :( usunięty prawy jajowód 06.06.2017 III AID :(
    02.11.2017 IV AID :) beta 14 dpo 99,96 18dpo 521,08
    iv09vcqgxm883epp.png
  • srebrzysta Autorytet
    Postów: 1965 1079

    Wysłany: 11 stycznia 2018, 19:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mkgk wrote:
    I jeszcze dziewczyny chcialam wam powiedziec na przyszlosc ze klocie w jajnikach w okresie okoloowulacyjnym nie musi swiadczyc zawsze o owu-o peknieciu. Ja wczoraj mialam klocie i takie rwanie po lewej stronie ze juz chcialam jechac na usg bo sie balam ze pekna przedwczesnie a okazalo sie dzis o 12.30 (37 h po zastrzykach ovitrelle i gonapeptyl daily)ze pecherzyki wciaz nie pekniete. Pisze to bo jedna z nas napisala ze doskonale wie kiedy ma owu i kiedy pekaja pecherzyki.

    Kurde to mnie pocieszyłaś bo od 22 wczoraj lekko mnie pobolewał a od rana do 14 nawalał mnie na maxa więc chodzę zadowolona ze pęka lub pękł ... Jutro się dowiem wieczór mam USG a wiecie co ostatnio było , tak to chociaż cień szans
    Trzymam kciuki za was wszystkie
    A co do ilości to mówił mi doktor że po preparatyce podali 24mln jutro podpytam jeszcze

    hchypc0zgq8syrex.png
  • Iwkaaa Autorytet
    Postów: 1304 661

    Wysłany: 11 stycznia 2018, 20:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja1986 tak ja wiem że mój mąż będzie dobrym ojcem gdybyśmy zdecydowali się na iui aid wiem że odda całe serce i będzie je kochał całym sercem
    My nikomu nie powiemy to nasza prywatna sprawa
    Wiem że dawcy są badani ale i tak mam milion pytań i obaw
    Wiem że kariotypy itd są badane ale są pewne cechy charakteru wydarzenia z dzieciństwa sprawy o których nie wiecie a dziecko ma je w genach
    Ahhh Widocznie jeszcze do tego nie dojrzalam stąd tyle pytań
    A robiąc iui aid macie za każdym razem to samo nasienie ??

    IVF - IMSI 03.2018 - 1 zarodek :(
    2 IVF - IMSI - 08.2018 - 1 zarodek ❤
    km5s9vvjak0u5yuw.png
  • Littlegirl Autorytet
    Postów: 275 271

    Wysłany: 11 stycznia 2018, 20:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja tez dzisiaj po inseminacji :)
    Dwa pecherzyki na lewym jajniki 20mm i 16 mm.
    Po badaniu usg oddanie nasienia i 2 (nie wiem czemu tak dużo) zastrzyki Ovitrelle.
    W związku z tylozgieciem macicy trwało to dłużej - 30 min, ból dosyć duży i straszne krwawienie. Miała tak któraś z Was?
    Teraz godzinę po krwawienie mniejsze ale boli dalej.

    Iwkaaa lubi tę wiadomość

    *Starania od 2013,
    *Hashimoto,
    *Niepłodność idiopatyczna,
    * I UIU - 11.2017 :(
    * II UIU - 01.2018 - :(
    * III UIU - 10.02.2018 :) beta 9dpo 10,8, 10dpo 25, 12dpo 86, 15dpo 359, 17dpo 950.
    3jgx3e3kn1i4v6fc.png
  • mkgk Autorytet
    Postów: 743 509

    Wysłany: 11 stycznia 2018, 20:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    robili Tobie IUI przed zastrzykami?


    zi13rjjgy7oea2if.png
‹‹ 13 14 15 16 17 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Czy jestem w ciąży? - ciąża urojona a widoczne objawy ciąży

Zdarzyło Ci się usłyszeć coś, co bardzo chciałaś usłyszeć lub czego usłyszeć za wszelką cenę nie chciałaś, mimo panującej wokół ciszy? Czasem nasz mózg płata nam figle. Jeśli bardzo czegoś pragniemy, jesteśmy skłonni dostrzegać przejawy tego pragnienia, mimo ich braku. Wiele kobiet starających się o dziecko, co miesiąc zasatanawia się: "Czy jestem w ciąży?", dostrzega u siebie pierwsze objawy ciąży, po czym po wykonaniu testu ciążowego widzi jedną kreskę. Ciąża urojona czy "urojenie ciążowe" - jak je rozpoznać? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Kwas foliowy podczas starania o dziecko, kwas foliowy w ciąży - dlaczego tak ważny?

Kwas foliowy to witamina z grupy B, o której żadna starająca się o ciążę kobieta, nie powinna zapominać! Kwas foliowy ma ogromny wpływ na rozwój płodu, prawidłowy przebieg ciąży, ale i również płodność kobiety! Dodatkowo przeczytaj dlaczego suplementacja kwasu foliowego zalecana jest czasem również dla mężczyzn.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Planowanie ciąży, czyli o tym jakie badania przed ciążą warto wykonać

Planowanie ciąży to ważny moment w życiu każdej kobiety. Zastanawiasz się jakie badania przed ciążą warto wykonać? A może warto pomyśleć o dodatkowych szczepieniach? Co zrobić, aby zwiększyć swoje szanse na zdrową, szczęśliwą ciążę? Przeczytaj, które szczepienia musisz zrobić jeszcze przed rozpoczęciem starań, a które spokojnie możesz zrobić nawet będąc już w ciąży. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego