Forum Starając się z pomocą medyczną INSEMINACJA edycja 2016
Odpowiedz

INSEMINACJA edycja 2016

Oceń ten wątek:
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31307

    Wysłany: 2 marca 2016, 13:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ehh niestety CLO tak działa :/
    dlatego ja nie zgodziłam się na CLO tylko na Lamette

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • olencja Autorytet
    Postów: 3943 1344

    Wysłany: 2 marca 2016, 13:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja i przy lamecie mam cienizne:(

  • Lunk_a Autorytet
    Postów: 4713 1366

    Wysłany: 2 marca 2016, 13:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Może jakiś estrofem albo coś nie znam się kurczę:( pogadaj z lekarzem

    iv09i09katk65tr1.png
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31307

    Wysłany: 2 marca 2016, 13:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dokładnie moze jakis estrofem ..
    ja sie zdziwiłam jak po dwóch zastrzykach menopur - tak mi skoczyło ale widac tak jak dr mowila że im bardziej dojzałe pecherzyki tym wiecej estro sie wydziela a tym samym endometrium sie powieksza.. czy jakos tak :D

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • Lunk_a Autorytet
    Postów: 4713 1366

    Wysłany: 2 marca 2016, 14:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania też mówiłam;) wraz z dojrzałościa pecherzykow endo rośnie:)

    iv09i09katk65tr1.png
  • olencja Autorytet
    Postów: 3943 1344

    Wysłany: 2 marca 2016, 14:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kurde,no ale oni slepi sami nie widza ze trzeba cos dac? ja pierdykam....

  • Martoszka Autorytet
    Postów: 4425 3198

    Wysłany: 2 marca 2016, 14:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja miałam endo 8,6 mm w dzień przed iui, a potem już usg nie miałam. Ogólnie mój lekarz uważa, ze tak od 7-8 mm zaczyna się to dobre endo dla ciąży.

    wnidio4pt1tnqdku.png


    ckaiugpjxljmhco2.png
  • Mała Mi 80 Ekspertka
    Postów: 224 199

    Wysłany: 2 marca 2016, 15:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja na 2 dni przed iui miałam endo 10,1.Ale to było w styczniu.W tym m-cu bez iui bo mimo stymulacji jajka kiepskie:'( Czekam na @ i zaczynam stymulację clo + zastrzyki z fostimonu :-) Oby coś ładnie urosło bo nie znoszę kłucia! Mąż już miał ubaw u lekarza jak usłyszał o zastrzykach.Mi niestety do śmiechu nie jest:-(

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 marca 2016, 17:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzieki dziewczyny za odpowiedz. Jak nigdy chcialabym juz dostac okres, zaczasc brac zastrzyki i podchodzic:) ale jeszcze 3 tyg, dopiero 10 dc:( trzymam za Was mocno kciuki!!!

  • Gallina Autorytet
    Postów: 259 129

    Wysłany: 2 marca 2016, 17:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aneta, trzymaj się dzielnie, wkrótce ruszysz pełną parą!

    Aaneta lubi tę wiadomość

    cb7wvfxmujhmlg71.png
    pcos + teratospermia
    4 IUI :-(
    I ICSI VI 2016 :-(
    crio wrzesień 2016 r. :-(
    II ICSI I 2017 :-)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 marca 2016, 17:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 września 2018, 21:26

  • Mirabelka30 Autorytet
    Postów: 888 245

    Wysłany: 2 marca 2016, 17:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 marca 2016, 18:30


  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 marca 2016, 18:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 września 2018, 21:28

  • Lunk_a Autorytet
    Postów: 4713 1366

    Wysłany: 2 marca 2016, 18:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mari123 wrote:
    szkoda mi kazdego cyklu. mialabym isc na rentgen zebow. ale boje sie, ze to mi wplynie negatywnie na jajka- wiec odkladam to.... co wy na to? ma to wplyw?
    Nie ma wplywu

    iv09i09katk65tr1.png
  • Lunk_a Autorytet
    Postów: 4713 1366

    Wysłany: 2 marca 2016, 18:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    olencja wrote:
    kurde,no ale oni slepi sami nie widza ze trzeba cos dac? ja pierdykam....
    Powinni...ale czasem na fundusz olewaja:-(

    iv09i09katk65tr1.png
  • Ajka Autorytet
    Postów: 4688 1886

    Wysłany: 2 marca 2016, 18:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Olencja... jeszczze przy moim imieniu brakuję :(

    PS jestem juz po hsg... wszystko pieknie, jajowody drożne... anatomicznie wszystko wygląda podręcznikowo... w sumie to byłam pewna ze tak bedzie, chociaz nie miałam droznosci w czasie laparoskopii to zewnątrz wszysko wyglądało idealnie wiec mozna było domniemywac ze jajowody drożne... takze ten, ale zrobilam bo by mi juz kolejnych iui nie chcieli robic

    szkoda troche cyklu, bo iui teraz nie zrobimy... ale lekarz w szpitalu kazał sie strac naturalnie... dziwne bo w niecie wszedzie pisza ze w cyklu z hsg sie nie powinno... hmmm

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 marca 2016, 18:34

    Ania_84 lubi tę wiadomość

    Nasza królewna już jest na świecie
    A51mp2.png
  • olencja Autorytet
    Postów: 3943 1344

    Wysłany: 2 marca 2016, 18:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ajka wrote:
    Olencja... jeszczze przy moim imieniu brakuję :(

    PS jestem juz po hsg... wszystko pieknie, jajowody drożne... anatomicznie wszystko wygląda podręcznikowo... w sumie to byłam pewna ze tak bedzie, chociaz nie miałam droznosci w czasie laparoskopii to zewnątrz wszysko wyglądało idealnie wiec mozna było domniemywac ze jajowody drożne... takze ten, ale zrobilam bo by mi juz kolejnych iui nie chcieli robic

    szkoda troche cyklu, bo iui teraz nie zrobimy... ale lekarz w szpitalu kazał sie strac naturalnie... dziwne bo w niecie wszedzie pisza ze w cyklu z hsg sie nie powinno... hmmm
    dobrze ze jednak sprawdzilas droznosc:) moze to odblokuje glowe?:D

  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31307

    Wysłany: 2 marca 2016, 18:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mari123 wrote:
    szkoda mi kazdego cyklu. mialabym isc na rentgen zebow. ale boje sie, ze to mi wplynie negatywnie na jajka- wiec odkladam to.... co wy na to? ma to wplyw?
    spokojnie zakłądaja ci fartuch a lepiej zrobic zeby przyed ciaza .. i zrobic zdj bo jesli sa jakies stany zapalne to gorzej to wplynie niz RTG

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31307

    Wysłany: 2 marca 2016, 18:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ajka super :) dobrze ze wszytsko drozne ;)

    Ajka lubi tę wiadomość

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • Lunk_a Autorytet
    Postów: 4713 1366

    Wysłany: 2 marca 2016, 19:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ajka fajnie ze drozne:) a ja teraz będę pisać i tu i na ivf, nie chce Was opuszczać :-D

    KasicaLisica, Ajka lubią tę wiadomość

    iv09i09katk65tr1.png
‹‹ 52 53 54 55 56 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Mięśniaki macicy - przyczyny, objawy, leczenie

Mięśniaki macicy mogą występować nawet u 3 na 4 kobiety, w dowolnym momencie życia. U kogo jednak występują najczęściej? Czy znane są przyczyny powstawania mięśniaków macicy? Jakie są najczęstsze objawy i co powinno skłonić do wizyty u lekarza?

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak szybko zajść  w ciążę? Unikaj tych 7 rzeczy!

Na pierwszy rzut oka poczęcie dziecka wydaje się proste – wystarczy kochać się i potem tylko czekać na brak miesiączki. Dla potwierdzenia zrobić test ciążowy i załatwione! W rzeczywistości często wygląda to nieco inaczej. Dla wielu par podjęcie decyzji o powiększeniu rodziny i pojawienie się pozytywnego testu ciążowego nie następuje w tym samym miesiącu, kwartale bądź roku. Dlaczego? Przeczytaj, co może utrudniać zajście w ciążę i czego unikać, aby szybko zajść w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Dieta Płodności w OvuFriend - jak otrzymać spersonalizowane zalecenia dietetyczne i przepisy na koktajle płodności?

Brak śluzu płodnego, endometrioza, nieregularne cykle, a może PCOS? Dieta Płodności w OvuFriend to spersonalizowane zalecenia dietetyczne i przepisy na koktajle płodności dopasowane idealnie do Ciebie i Twoich dolegliwości! Sprawdź instrukcję krok po kroku, jak otrzymać Dietę Płodności i zwiększyć szanse na zajście w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego