X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się z pomocą medyczną INSEMINACJA edycja 2016
Odpowiedz

INSEMINACJA edycja 2016

Oceń ten wątek:
  • wichrowe_wzgórza Autorytet
    Postów: 4458 1600

    Wysłany: 21 lipca 2017, 14:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dani wrote:
    Hej dziewczyny, jednak sie pospieszylam z suwakiem bo niestety dzis koniec marzen, beta z dzis wartosc 132, spadla z 478 wiec znaczy ze poronilam, albo ronie wlasnie. Malo plamie ale skrzepy male widzialam dzis wlasnie niestety. Odstawie progesteron to mam nadzieje zaczne krwawic bardziej i macica sie szybko oczysci. No coz, to stale plamienie od poczatku bylo jednak sygnalem ze cos jest nie tak. Pozytyw w tej calej historii ze okazalo sie ze moge zajsc, na co czekalam kilka lat. Choc tym razem na krotko, ale wierze ze znow sie uda niedlugo.
    :(
    o nie :((((( tak mi przykro....

    9 tc (*) 24.01.2016

    fa0cea22cc.png
    cb9a2083b4.png
    251a14f481.png


  • wichrowe_wzgórza Autorytet
    Postów: 4458 1600

    Wysłany: 21 lipca 2017, 14:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Maggddaa, myśl pozytywnie :) Dzieciaki nie lubią naszego stresu ;)

    9 tc (*) 24.01.2016

    fa0cea22cc.png
    cb9a2083b4.png
    251a14f481.png


  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 lipca 2017, 15:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dani!!!! Tak mi przykro. Wiem co to znaczy!!! Kochana! Ja straciłam ciąże i bólu nic nie ukoi. Czas... Ale są momenty załamania. Och! Tule mocno! Jestem z Toba całym sercem!

    Dani, wichrowe_wzgórza lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 lipca 2017, 15:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magdaaa! Będzie dobrze! Nie myśl negatywnie! A co do tych patologicznych matek.... Mnie trafia! Faja i wóda w ciąży....?! Nie mogę wyrazić tu wulgarnie i dosadnie tego co mysle. Ech. I ja też obrazilam się na Boga. Teraz modle się do niego i wszystkich świętych bw tym Rity od spraw beznadziejnych. Kiedyś może się uda.

  • Dani Autorytet
    Postów: 1815 3210

    Wysłany: 21 lipca 2017, 15:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szatanka, teraz Tobie bede kibicowac i oczekiwac z niecierpliwoscia wiesci o bijacym serduszku. Bo jakos razem zaszlysmy i tak czuje blisko Twoja ciaza, Twoja kruszynke. Spokojnej ciazy kochana.

    Magdaaa, nie mysl o tym ze cos sie stanie, serduszko juz bije, bedzie dobrze, swoje wyczekalas, nalezy Ci sie, nie martw sie bez sensu na zapas. Cudownej radosnej spokonej dalszej ciazy zycze!

    Cccierpliwa - no i tak bedzie, w koncu jakas metoda zadziala, jeszcze nie wszystko probowalysmy. Jeszcze wszystko przed nami.

    Eden, urodzona 26.06.21 , 3270 kg szczescia ❤️

    1usa9vvjrnodabqg.png

    6.2017 Pierwsza IUI *6tc
    8. 2017 Druga IUI :(
    1.2018 Pierwsze IVF, ciaza biochemiczna
    4. 2018 start druga IVF :(
    8. 2018 Dlugi protokol IVF, ciaza biochemiczna
    1. 2019 Kolejna procedura, nowa klinika. Transfer swiezy :(
    2. 2019 Ciaza naturalna, *5tc
    9.2019 Transfer Crio, ciaza biochemiczna
    9.2020 Ciaza naturalna, naturalny cud :)
    10.2020 siódmy tydzień, jest serduszko ♥️
  • efta Autorytet
    Postów: 1652 811

    Wysłany: 21 lipca 2017, 20:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dani - tak mi przykro , doskonale wiem co przezywasz. Ja po swojej stracie tłumaczyłam sobie , że jak już miało tak się stać to lepiej że stało się tak wcześnie i że dzieki temu organizm się sam oczyści i nie trzeba bedzie iść do szpitala na zabieg...
    tulę cię mocno. trzymaj się.

    Dani lubi tę wiadomość

    6 lat starań efekt: Jaś ur. lipiec 2014 :) mutacja C677T i A1298C w genie MTHFR-heterozygota
    1 IUI październik 2016 ciąża biochemiczna :( 2 IUI :(
    3IUI grudzień 2016 :) serduszko bije :) pappa T21 1:424, Nifty Ok. córcia Iga
    km5sio4phtw80xcg.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 lipca 2017, 17:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny. Jakie badania jeszcze zrobić. M? On jakoś dziwnie się zachowuje. Nie może spać i wciąż mu gorąco... Zrobię tarczycę jemu i testosteron. Czy coś jeszcze? On serio jakiś taki dziwny.... I uważam że starania bardzo w nim zahamowaly popęd seksualny. Nie muszę tłumaczyć jakie to ma skutki :( no i czekam na wizytę u seksuologa mam w przyszłym tygodniu!

  • madlenka Autorytet
    Postów: 3568 1514

    Wysłany: 22 lipca 2017, 17:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moze podstawowa morfologia tez?

    qdkk2n0ao2txirxa.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 lipca 2017, 19:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jestem gotowa WSZYTKO zrobic. Zaciągnę go tam silą!

  • KeepCalm Autorytet
    Postów: 1354 1217

    Wysłany: 23 lipca 2017, 14:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kurcze ninkali nie wiem co ci powiedziac . moj tez chodzi podminowany i nie spi za dobrze ale to raczej przez stres zwiazany z praca.

    ten moj nowy lekarz jak mu powiedzialam ze dali mojemu jakiestam leki i to poprawilo mu wyniki nasienia to powiedzial ze to powinni tylko urolodzy przypisywacwiec nie wiem.

    ale morfologia napewno nie zaszkodzi.

    2.02. 2019 poczatek stymulacji 1 IVF, PICSI
    14.02 - punkcja / hiperstymulacja (transfer odroczony), 3 blastki ❄️❄️❄️,25.03 - crio 2 zarodkow.
    15.04 - dwa serduszka <3 <3
    22.10 Maluszki sa z nami (32 tc.stan
    704b2a6a48.png[
  • Cccierpliwa Autorytet
    Postów: 22287 11296

    Wysłany: 23 lipca 2017, 15:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Alez tu u nas cisza na weekend...
    A mnie gardlo zaczelo w czwartek bolec lekko a teraz mnie chyba calkiem rozklada bo glowa boli i jakos mi tak zimno :/ tez sie nie mialo kiedy przyplatac...

    Vf81p2.pngvqiep2.png


    Rozpakowane mamusie

    https://walkaorodzicielstwo.blogspot.de
    Starania start -> 2013
    [*] 10tc (2015)
    [*]8tc (2018)
    3xIUI :(
    1 ICSI
    ->23.11 punkcja (24-27.11 hiperstymulacja/hospitalizacja)
    ->27.11 transfer 🐣🐣
    ->14dpt beta 1700
    ->21dpt beta 10275
    ->31dpt biją <3 <3
    -> 39dpt bije <3
    -> 18.08.2018 (40+0) córeczka <3

    -> 25.08.2020 termin w klinice leczenia niepłodności
    -> 25.08 start Cyclo Progynova
    -> 14.09 💉
    -> 25.09 Punkcja
    -> 29.09 Transfer 🐣
    -> 14dpt beta 1700
    -> 23dpt <3
    -> 16.06.2021 (39+5) synek <3


    ⬇️ moja lista wyprawkowa ⬇️
    http://walkaorodzicielstwo.blogspot.com/2018/11/lista-wyprawkowa.html?m=1
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 lipca 2017, 17:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cccierpliwa wrote:
    Alez tu u nas cisza na weekend...
    A mnie gardlo zaczelo w czwartek bolec lekko a teraz mnie chyba calkiem rozklada bo glowa boli i jakos mi tak zimno :/ tez sie nie mialo kiedy przyplatac...

    Szatanka w cyklu, w ktorym zaszła też miala chorobowe objawy oby u Ciebie bylo podobnie :)

    Ja po nieudanej IUI zaczelam kolejny cykl z letrozolem, tym razem podwojna dawka bo ostatnio urosl tylko jeden pecherzyk wiec tak jak naturalnie. Jutro 12 dc i pierwsze usg zobaczymy czy cos uroslo :/ u mnie owulacje zwykle pozno wiec pewnie jutro szalu jeszcze nie bedzie...

  • justysia86 Autorytet
    Postów: 762 340

    Wysłany: 23 lipca 2017, 18:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja teraz miesiac przerwy ale czytam was i trzymam kciuki :)

    Pcos
    insulinoopornosc po porodzie
    Hashimoto
    AMH 5,8
    metformax duphaston gonal
    2 inseminacje nieudane
    23.11.2015 corka
    25.10.2016 walka o druga dzidzie :)
    3 inseminacja 05.04.18 udana beta 140❤️❤️❤️
  • KeepCalm Autorytet
    Postów: 1354 1217

    Wysłany: 23 lipca 2017, 19:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ccierpliwa i viola powodzenia.. :))

    ja czekam na usg zeby sprawdzic czy juz mi wszystko popekalo plus nowe badania A.

    i mam metlik w glowie czy w ogole cos robic przez tym zabiegiem histero-laparo bo jesli cos jest zle to nie ma po co nawet probowac

    2.02. 2019 poczatek stymulacji 1 IVF, PICSI
    14.02 - punkcja / hiperstymulacja (transfer odroczony), 3 blastki ❄️❄️❄️,25.03 - crio 2 zarodkow.
    15.04 - dwa serduszka <3 <3
    22.10 Maluszki sa z nami (32 tc.stan
    704b2a6a48.png[
  • Cccierpliwa Autorytet
    Postów: 22287 11296

    Wysłany: 23 lipca 2017, 22:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Vaola u mnie objawy jak objawy ale boli mnie gardlo od czwartku a od soboty juz mnie w nim drapie, kaszle wiecej no i dzis juz chrypilam rano...

    Vf81p2.pngvqiep2.png


    Rozpakowane mamusie

    https://walkaorodzicielstwo.blogspot.de
    Starania start -> 2013
    [*] 10tc (2015)
    [*]8tc (2018)
    3xIUI :(
    1 ICSI
    ->23.11 punkcja (24-27.11 hiperstymulacja/hospitalizacja)
    ->27.11 transfer 🐣🐣
    ->14dpt beta 1700
    ->21dpt beta 10275
    ->31dpt biją <3 <3
    -> 39dpt bije <3
    -> 18.08.2018 (40+0) córeczka <3

    -> 25.08.2020 termin w klinice leczenia niepłodności
    -> 25.08 start Cyclo Progynova
    -> 14.09 💉
    -> 25.09 Punkcja
    -> 29.09 Transfer 🐣
    -> 14dpt beta 1700
    -> 23dpt <3
    -> 16.06.2021 (39+5) synek <3


    ⬇️ moja lista wyprawkowa ⬇️
    http://walkaorodzicielstwo.blogspot.com/2018/11/lista-wyprawkowa.html?m=1
  • jatoszka Autorytet
    Postów: 1001 534

    Wysłany: 24 lipca 2017, 08:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej
    u mnie znów się wsyztsko pokręciło i nie wiem co robić
    lekarz od 1 sierpnia idzie na urlop a ja na 2-3 miałabym pewnie najlepszy czas na iui
    wiem mogłby zrobić inny ale powiedział mi że cała klinika idzie na wolne-nie chce mi się wierzyć ale tak mi powiedział
    oprócz tego ide z córka na 1-2 dni do szpitala na badania akurat 2-3 -ale na insemke bym ze szpitala wyskoczyła ale na staranka naturalne juz nie mam jak :-(
    nie wiem czy odpuścić ale badania lecą-kolejny miesiąc w plecy?????
    do tego M nie za bardzo wyszły badania -znów jest problem z ruchem-co działa tak od razu- flegamina czy coś to pisały dziewczyny żeby zażywać przed samym zabiegiem :-(
    totalnie się załamałam

    w5wqrl68v17z1bgh.png
    km5stv73corlpm49.png
    Nasze Aniołki 31.08.2009 [*][*] 30.08.2016 [*]
  • Cccierpliwa Autorytet
    Postów: 22287 11296

    Wysłany: 24 lipca 2017, 08:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jatoszka trzeba bylo powiedzieć lekarzowi ze w takim razie sprobujesz się umowic na iui w innej klinice bo nie chcesz stracic kolejnego miesiaca... pewnie by sie okazalo ze jakis lekarz jednak przyjmuje...

    Co do nasienia to kojarze flegamine i ACC ale jako ze maja wplyw na gestosc a czy na ruchliwosc to dziala tez to sie musza wypowoedziec dziewczyny ktore z nasieniem walcza bo ja sie nie zaglebialam gdyz u nas akurat maz wzorowy...

    Trzymam kciuki zeby sie wszystko ulozylo!

    Vf81p2.pngvqiep2.png


    Rozpakowane mamusie

    https://walkaorodzicielstwo.blogspot.de
    Starania start -> 2013
    [*] 10tc (2015)
    [*]8tc (2018)
    3xIUI :(
    1 ICSI
    ->23.11 punkcja (24-27.11 hiperstymulacja/hospitalizacja)
    ->27.11 transfer 🐣🐣
    ->14dpt beta 1700
    ->21dpt beta 10275
    ->31dpt biją <3 <3
    -> 39dpt bije <3
    -> 18.08.2018 (40+0) córeczka <3

    -> 25.08.2020 termin w klinice leczenia niepłodności
    -> 25.08 start Cyclo Progynova
    -> 14.09 💉
    -> 25.09 Punkcja
    -> 29.09 Transfer 🐣
    -> 14dpt beta 1700
    -> 23dpt <3
    -> 16.06.2021 (39+5) synek <3


    ⬇️ moja lista wyprawkowa ⬇️
    http://walkaorodzicielstwo.blogspot.com/2018/11/lista-wyprawkowa.html?m=1
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 lipca 2017, 08:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jatoszka wrote:
    hej
    u mnie znów się wsyztsko pokręciło i nie wiem co robić
    lekarz od 1 sierpnia idzie na urlop a ja na 2-3 miałabym pewnie najlepszy czas na iui
    wiem mogłby zrobić inny ale powiedział mi że cała klinika idzie na wolne-nie chce mi się wierzyć ale tak mi powiedział
    oprócz tego ide z córka na 1-2 dni do szpitala na badania akurat 2-3 -ale na insemke bym ze szpitala wyskoczyła ale na staranka naturalne juz nie mam jak :-(
    nie wiem czy odpuścić ale badania lecą-kolejny miesiąc w plecy?????
    do tego M nie za bardzo wyszły badania -znów jest problem z ruchem-co działa tak od razu- flegamina czy coś to pisały dziewczyny żeby zażywać przed samym zabiegiem :-(
    totalnie się załamałam

    Jatoszka, nie martw się o nasienie, raz jest lepsze raz gorsze. Może się okazać , że do IUI będzie całkiem dobre. Parametry często się wahają. A poza tym w klinice plemniki przed zabiegiem są podkręcane i pobudzane jakimś specjalnym preparatem ;)

  • jatoszka Autorytet
    Postów: 1001 534

    Wysłany: 24 lipca 2017, 09:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cccierpliwa wrote:
    Jatoszka trzeba bylo powiedzieć lekarzowi ze w takim razie sprobujesz się umowic na iui w innej klinice bo nie chcesz stracic kolejnego miesiaca... pewnie by sie okazalo ze jakis lekarz jednak przyjmuje...

    Co do nasienia to kojarze flegamine i ACC ale jako ze maja wplyw na gestosc a czy na ruchliwosc to dziala tez to sie musza wypowoedziec dziewczyny ktore z nasieniem walcza bo ja sie nie zaglebialam gdyz u nas akurat maz wzorowy...

    Trzymam kciuki zeby sie wszystko ulozylo!
    na piatek jestem umówiona na monitoring więc tak mu powiem jak będzie chciał coś przyspieszyć za bardzo czy zrobić na siłę w poniedziałek :-)

    w5wqrl68v17z1bgh.png
    km5stv73corlpm49.png
    Nasze Aniołki 31.08.2009 [*][*] 30.08.2016 [*]
  • szatanka Autorytet
    Postów: 2774 1650

    Wysłany: 24 lipca 2017, 13:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dani wrote:
    Szatanka, teraz Tobie bede kibicowac i oczekiwac z niecierpliwoscia wiesci o bijacym serduszku. Bo jakos razem zaszlysmy i tak czuje blisko Twoja ciaza, Twoja kruszynke. Spokojnej ciazy kochana.

    Magdaaa, nie mysl o tym ze cos sie stanie, serduszko juz bije, bedzie dobrze, swoje wyczekalas, nalezy Ci sie, nie martw sie bez sensu na zapas. Cudownej radosnej spokonej dalszej ciazy zycze!

    Dani, dzięki. Ja też właśnie tak to odbierałam, że zaszłyśmy razem jako te starsze w pierwszą ciążę i będziemy się wspierać. Bardzo mi przykro, że Tobie się nie udało :(. Ja mam nadzieję, że nie okaże się niebawem, że do Ciebie dołączę, bo objawy mam raczej skromne, za to od dwóch dni dość mocno pobolewa mnie lewa strona brzucha. Mam nadzieję, że dziś na USG zobaczę zarodek/zarodki w macicy i nie okaże się, że to ciąża ektopowa, bo trochę się martwię tym bólem (choć wiem, że mam tam torbielkę po 4. niewyrośniętym pęcherzyku, ale wydaje mi się, że ból powinien ustawać, a nie się nasilać).

    Magdaaa, super wieści. Naczekałaś się swoje, bidulko, teraz musi być już ok. Będę mocno trzymać kciuki.

    klz9bd3m9oljt4xc.png

    13.05.2020 - nasza Lilianka jest już z nami ❤️
‹‹ 780 781 782 783 784 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Dieta Płodności w OvuFriend - jak otrzymać spersonalizowane zalecenia dietetyczne i przepisy na koktajle płodności?

Brak śluzu płodnego, endometrioza, nieregularne cykle, a może PCOS? Dieta Płodności w OvuFriend to spersonalizowane zalecenia dietetyczne i przepisy na koktajle płodności dopasowane idealnie do Ciebie i Twoich dolegliwości! Sprawdź instrukcję krok po kroku, jak otrzymać Dietę Płodności i zwiększyć szanse na zajście w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ

14 zasad dobrego odżywiania podczas starania - co i jak jeść, aby szybciej zajść w ciążę

Odpowiednia dieta płodności może nie tylko polepszyć twoje zdrowie i dobre samopoczucie, ale również wspomóc twoją płodność oraz zapewnić zdrowy rozwój twojego dziecka jak już zajdziesz w ciążę. Co zatem oznacza „odpowiednia dieta”? Znajdziesz tutaj 14 wskazówek, które pomogą Ci lepiej zaplanować posiłki.

CZYTAJ WIĘCEJ

Śluz szyjkowy, śluz z podniecenia, wydzielina z pochwy, upławy - jak odróżniać?

Śluz szyjkowy to bardzo ważny wskaźnik kobiecej płodności. Jak odróżniać poszczególne rodzaje śluzu? Czym różni się naturalny śluz szyjkowy od śluzu wynikającego z podniecenia? Czym są upławy i kiedy warto zgłosić się do lekarza? Jak zapisywać poszczególne rodzaje śluzu w aplikacji OvuFriend? 

CZYTAJ WIĘCEJ