INVIMED Katowice
-
WIADOMOŚĆ
-
Cześć dziewczyny. Co tu taka cisza?
Miałyście kiedyś taką sytuację że 5 dni po transferze bardzo spadl progesteron ze 150 na 51 i trzeba było zwiększać dawkę zastrzykow? Bardzo się martwię co to może oznaczać A bete będę dopiero robić w piątek.Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 listopada 2017, 22:32
Andżelika -
nick nieaktualnyLiczka nie znam się niestety na transferach. Natomiast patrząc po wątkach i naturalnych ciążach, to widzę, że prog często spada w początkowej ciąży i to nic złego. Mieści się w granicach normy i jak najbardziej ciążę utrzymać, nie należy się martwić tym. Czekaj spokojnie do piątku
-
Moja córka ma juź 2 latka i dopiero teraz zdecydowałam się napisać opinię o Invimedzie.Mną zajmowała się doktor Kuka-Panasiuk.Dzięki pani doktor jak i całemu zespołowi udało się za pierwszym razem i dzięki nim mamy z mężem rozbrykaną,uśmiechniętą zdrową dwulatkę.Uwaźam źe warto skorzystać z ich wiedzy i doświadczenia.Zuza
-
Dziewczyny czy któreś z was został może MENOPUR po stymulacji ?? Pilnie go poszukuję do stymulacji przed In VitroPrawie 10 lat starań
7 IUI nieudanych
luty 2017 - Laparoskopia i Histeroskopia - wszystko super
Żadnej ciąż
Niepłodność Idiopatyczna
6.12- rozpoczęcie procedury
23.12- transfer 1 zarodka - nieudany
Został 1 ❄3-dniowy
II Transfer- 26.02. -->8 dpt -beta 21--> 10 dpt- beta 74,6 -->14 dpt-578 -
nick nieaktualny
-
TAK MIELIŚMYPrawie 10 lat starań
7 IUI nieudanych
Żadnej ciąż
Niepłodność Idiopatyczna
Został 1 ❄3-dniowy
JA ZAPYTAŁAM NA KILKU WĄTKACH. SAMA LECZĘ SIĘ W ANGELUSIEPrawie 10 lat starań
7 IUI nieudanych
Żadnej ciąż
Niepłodność Idiopatyczna
Został 1 ❄3-dniowy
Przepisał ale nie mam refundacji I szukam taniejPrawie 10 lat starań
7 IUI nieudanych
Żadnej ciąż
Niepłodność Idiopatyczna
Został 1 ❄3-dniowy