X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się z pomocą medyczną INVIMED Katowice
Odpowiedz

INVIMED Katowice

Oceń ten wątek:
  • Mela Autorytet
    Postów: 422 502

    Wysłany: 17 stycznia, 13:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ola4354 wrote:
    Dziewczyny jestem nowa i kompletnie zielona, czy któraś mogłaby mi objaśnić jak wygląda pierwsza wizyta w klinice? Czy powinnam przyjść ze zrobionymi badaniami albo jakoś szczególnie się przygotować? Poza tym któraś z was wspominała tu o dr K. Czy warto do niego iść? Jest dobrym lekarzem?

    Z mężem akurat mieliśmy zrobione wcześniej badania w poradni diagnostyki niepłodności, więc zabraliśmy wszystko że sobą. Myślę, że powinniście po prostu wziąć wszystko, co do tej pory zrobiliście i lekarz Qas pokieruje dalej. Można też zadzwonić do kliniki i oni powiedzą, jak.przygotowac się do pierwszej wizyty.

    Ja jestem u doktora K. i jestem zadowolona z jego opieki (mimo że bez efektów w postaci ciąży, ale jest uważny i robi wszystko, bym w tą ciążę zaszla). Mam do niego zaufanie, mąż podobnie. Plus jest z nim.kontakt w trakcie stymulacji na bieżąco, co jak się okazuje nie jest takie oczywiste.

    ♀️ 34
    ♂️ 35

    AMH 1,02 (03.2023 r.) -> 1,89 (08.2023 r.) -> 1,07 (09.2023 r.) -> 1,37 (01.2024 r.)
    Homocysteina 16,3 -> 12,2 -> 10,7 -> 10,5 -> 9,2 (01.2024 r.) -> 8,2 (03.2024 r.)
    Kariotypy OK
    Teratozoospermia
    HSG - niedrożny lewy jajowód, prawy szczelinowato-zwężający
    Mutacje genu MTHFR: 665C>T (hetero), 1286A>C (hetero)
    PAI-1 4g/4g (homo)
    Czynnik V Leiden hetero
    PPJ (ANA1) dodatni
    PPJ (ANA2) dodatni
    PPJ (ANA3): centromer B (+++), AMA-M2 (+), reszta ujemne
    24.11.2023 - punkcja, 6 komórek, 1 dojrzała, hodowla zakończona po 1. dniu ❌️ (stymulacja Menopur 300 j. + Ganirelix)
    12.04.2024 - punkcja, 3 komórki, 1 dojrzała, hodowla zakończona po 1. dniu (Gonal F 300j + Menopur 75j + Orgalutran)
  • Meti Koleżanka