INVIMED POZNAŃ
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnyDzastinn wrote:Dziewczyny, czy któraś z Was miała przerwaną stymulacje przez przeziębienie?
Ale jak będzie wysoka gorączka to niestety ona szkodzi komórkom jajowym i wtedy po prostu nie ma to sensu. No i z zatkanymi drogami oddechowymi też bym nie podeszła do uśpienia.Dzastinn lubi tę wiadomość
-
To nasza pierwsza procedura i jestem kompletnie zielona 🫣
Dzień przed transferem mam zrobić badanie progesteronu. Biorę go 3x doustnie i 2x dowcipnie 😅
W dniu badania normalnie rano mam go wziąć i potem zrobić badanie krwi? Staram się brać go zawsze o tych samych godzinach, więc wypadałoby ok. godzinę przed badaniem.
Czy dopiero po zbadaniu mam go wziąć? -
angie wrote:To nasza pierwsza procedura i jestem kompletnie zielona 🫣
Dzień przed transferem mam zrobić badanie progesteronu. Biorę go 3x doustnie i 2x dowcipnie 😅
W dniu badania normalnie rano mam go wziąć i potem zrobić badanie krwi? Staram się brać go zawsze o tych samych godzinach, więc wypadałoby ok. godzinę przed badaniem.
Czy dopiero po zbadaniu mam go wziąć?angie lubi tę wiadomość
-
Dżoanniks mam pytanko... Czy jak plamilaś, to kazali Tobie odstawić Acard? (przy moim pstatnim plamieniu pytałaś czy odstawiałam, ale klinika kazała brać bez zmian). Ja znowu wczoraj plamiłam na różowo 🤦🏼♀️
We wtorek dr S kazał brać wszystkie leki/suplementy bez zmian do kolejnej wizyty.
Mam mętlik w głowie 😑2019r. leczenie w MedArt
🔸 3 IUI
🔸 3 zarodki, 2 transfery blastocyst
2020r. rozpoczęcie leczenia w
Invimed
🔸15.07.2020 transfer ❄️blastocysta
(5dniowa) 4BB --> syn 💙
🔸31.05.2022 transfer ❄️blastocysta
(5dniowa) 4BB --> 😔
🔸30.06.2022 transfer ❄️❄️
blastocysty (6dniowe) 4AB, 4BB ... --> córka 🩷
beta (7dpt) 143,80
beta (11dpt) 668,50
beta (15dpt) 1919,00
beta (19dpt) 4760,80
26dpt ♥️ -