X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Odpowiedz

IVF Luty 2022

Oceń ten wątek:
  • Paulina12345 Autorytet
    Postów: 6440 3624

    Wysłany: 26 lutego 2022, 08:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    spineczka wrote:
    Witajcie dziewczyny, napisze kilka slow od siebie po tym co mnie spotkało dlatego ze temat ten przwijał sie tutaj kilkukrotnie a mianowicie: przeciaganie przez lekarza na siłe przyjmowania lekow w sytuacji niejednoznacznej/nierokujacej czy beznadziejnej jak bylo w moim przypadku. W moim przypadku zakonczyło sie to tragicznie.

    Nie pisze tego żeby Was straszyc, musicie być świdome że zawsze moze pójśc cos nie tak...

    Ostatni raz opisywalam Wam moja wiyte w klinice w środe rano, pęcherzyk ciązowy byl w jamie macicy....ale był caly zniekształcony i splaszczony. Ja nie jestem lekarzem a dla mnie to byl straszny widok. Uważam (moje subiektywne zdanie) że juz wtedy powinnam dostac od lekarza instrukcje co sie bedzie dzialo i na co sie mam przygotować. Powinnam dostac skierowanie do szpitala na wypadek gdyby moj stan sie pogorszył i jechac natychmiast. Ale nie, ja dostala instrukcje lezeć i brac leki umowic sie na wyzyte za TYDZIEN (!)....
    Moj stan sie pogarszal, a krwawienie zamiast słabnąć nasilało sie...
    W czwartek rano znowu dzwonilam do GC ze chce przyjechac na pilną wizyte. Panie na recepcji byly juz poirytowane ze znowu dzwonie....przeciez dopiero bylam na wyzycie we wtorek i w srode. Jest czwartek a ja znowu dzwonie....Wywalczylam teleporade: ustalilismy ze w piatek zrobie bete jesli jest spadajaca odstawiam leki jesli rokujaca mam przyjechac w sobote poza koleka na wizyte...