Odpowiedz

IVF po IUI

Oceń ten wątek:
  • ka87 Autorytet
    Postów: 635 506

    Wysłany: 11 kwietnia 2018, 06:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczynki kciuki! &&&&
    Mamaporaz2 na pewno będzie wszystko super
    Ninkali beta ma być oszałamiająca :*
    Motylek jajka na pewno jeszcze nie wystrzeliły tylko grzecznie czekają
    Gosia skórka jak się czujecie?

    Motylek1313 lubi tę wiadomość

    Plemniki-morfologia1%, liczba ok, hba83%
    14.02.2017 punkcja,11 pęcherzyków,7komorek,6 zaplodnionych
    19.02.2017 transfer1blastusi6dniowej4aa, (3krio6dn)
    4dpt5,76 5dpt13,6 7dpt32,45 9dpt69 10dpt134 12dpt214 14dpt462 16dpt983 21dpt4823
  • do87 Autorytet
    Postów: 813 676

    Wysłany: 11 kwietnia 2018, 06:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Podpisuje sie po tym wszystkim co ka87 napisała !!!
    Pamiętajcie , dzisiaj ma byc TYLKO dobrze :***
    Powodzenia nam wszystkim !

    Starania od 05.2015
    hsg ok,pcos,cykle(niby)owulacyjne
    hba87% IgA,IgG0%, fragmentacja dna 21%; nasienie ok
    I iui 23.11.2017 :(
    II iui 12.04.2018 :(
    III iui 06 i 07.06.2018 :(
    30.07.2018 laparoskopia
    IV iui 04.09.2018 :(
    V iui 27.10.2018 :(
    IVF
  • mamaporaz2 Autorytet
    Postów: 703 307

    Wysłany: 11 kwietnia 2018, 07:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja pierwszy raz w zyciu jestem pierwsza w kolejce do pobrania krwi u siebie w przychodni, szok ;)

    ninkali lubi tę wiadomość

  • Halszka112 Autorytet
    Postów: 1811 982

    Wysłany: 11 kwietnia 2018, 07:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny i ja za Was trzymam kciuki !!! Motylku, Ninkali, Do, Mamaporaz2 powodzenia !!!

    Dawać nam tu znać od razu.

    A ja od wczoraj zgubiłam swój optymizm... Popłakałam troche mojemu M...

    Motylek1313 lubi tę wiadomość

    Halszka
    iv09x1hp2z0mwlfz.png

  • mamaporaz2 Autorytet
    Postów: 703 307

    Wysłany: 11 kwietnia 2018, 07:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Halszka112 wrote:
    Dziewczyny i ja za Was trzymam kciuki !!! Motylku, Ninkali, Do, Mamaporaz2 powodzenia !!!

    Dawać nam tu znać od razu.

    A ja od wczoraj zgubiłam swój optymizm... Popłakałam troche mojemu M...
    Halszka trzeba go szybko odnaleźć z powrotem :) ten optymizm. Wiosna słonko świeci :)

  • gosia1992 Autorytet
    Postów: 763 816

    Wysłany: 11 kwietnia 2018, 07:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Motylku trzymam mocno kciuki ;)

    Motylek1313 lubi tę wiadomość

    km5spiqv5qgms7jm.png
    09.04.2018 punkcja
    ICSI- mamy 6 zarodków i 7 komórek
    Crio 29.05.2018 -
    22.06.2018 histeroskopia
    Lipiec 2018 naturalny cud, 7tc ciąża pozamaciczna, usunięty lewy jajowód.
    10.09.2018 scratching endometrium
    Crio 22.09.2018. Beta 13dpt 667. 16dpt 2660. 20dpt 11 427. 24dpt 30 679.
    Klinika Novum kwiecień 2017.
  • gosia1992 Autorytet
    Postów: 763 816

    Wysłany: 11 kwietnia 2018, 07:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ka87 wrote:
    Dziewczynki kciuki! &&&&
    Mamaporaz2 na pewno będzie wszystko super
    Ninkali beta ma być oszałamiająca :*
    Motylek jajka na pewno jeszcze nie wystrzeliły tylko grzecznie czekają
    Gosia skórka jak się czujecie?
    Brzuch jeszcze trochę boli ale da się wytrzymać. Dzisiaj jade oglądać zarodki i nie wiem dlaczego bardzo się denerwuje..

    km5spiqv5qgms7jm.png
    09.04.2018 punkcja
    ICSI- mamy 6 zarodków i 7 komórek
    Crio 29.05.2018 -
    22.06.2018 histeroskopia
    Lipiec 2018 naturalny cud, 7tc ciąża pozamaciczna, usunięty lewy jajowód.
    10.09.2018 scratching endometrium
    Crio 22.09.2018. Beta 13dpt 667. 16dpt 2660. 20dpt 11 427. 24dpt 30 679.
    Klinika Novum kwiecień 2017.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 kwietnia 2018, 08:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczynki kciuki za Was!
    Mamaporaz2, Motylku, Gosia, Do87- wszystko się ułoży!!!

    P.s. ja trzesaca galeretka jadę na betę.wyniki po 16!

  • mamaporaz2 Autorytet
    Postów: 703 307

    Wysłany: 11 kwietnia 2018, 08:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ninkali wrote:
    Dziewczynki kciuki za Was!
    Mamaporaz2, Motylku, Gosia, Do87- wszystko się ułoży!!!

    P.s. ja trzesaca galeretka jadę na betę.wyniki po 16!
    Ninkali co to za koszmarny lab ze az tyle sie czeka ns bete?

  • mamaporaz2 Autorytet
    Postów: 703 307

    Wysłany: 11 kwietnia 2018, 08:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    gosia1992 wrote:
    Brzuch jeszcze trochę boli ale da się wytrzymać. Dzisiaj jade oglądać zarodki i nie wiem dlaczego bardzo się denerwuje..
    Będzie dobrze ;) zarodki na pewno piekne

  • do87 Autorytet
    Postów: 813 676

    Wysłany: 11 kwietnia 2018, 08:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ninkali moja trzęsąca galaretka (czyt. Brzuch) i ja (tak, tak. W dobrej kolejności) trzymam kciuki za Was! Koniecznie daj znać :*
    Wiem, ze głupio to zabrzmi zeby modlić sie w takiej sprawie (w końcu kościół nie jest za ivf) ale co tam! Moze kiedys zostanę wysłuchana;)
    Mamaporaz2 daj znać jak twoje próby
    Motylku powodzenia &&&
    Halszka ja tez często miewam kryzysy, ale popłacze i zbieram pupe w kupę i juz. Zobacz, dostałaś dodatkowe leki wiec Ok, wczoraj mialas chwile słabości to normlane i naturalne, przecież jest to wielkie obciążenie psychiczne dla nas. Do tego burza hormonów. Bedzie dobrze :*
    Gosia trzymaj sie :*

    Grosiaa, ninkali, Halszka112 lubią tę wiadomość

    Starania od 05.2015
    hsg ok,pcos,cykle(niby)owulacyjne
    hba87% IgA,IgG0%, fragmentacja dna 21%; nasienie ok
    I iui 23.11.2017 :(
    II iui 12.04.2018 :(
    III iui 06 i 07.06.2018 :(
    30.07.2018 laparoskopia
    IV iui 04.09.2018 :(
    V iui 27.10.2018 :(
    IVF
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 kwietnia 2018, 08:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kurcze Do jak tak czasem czytam co napiszesz to żałuje że nie jesteś moją siostrą :-)Takie wsparcie to skarb <3

    ninkali lubi tę wiadomość

  • do87 Autorytet
    Postów: 813 676

    Wysłany: 11 kwietnia 2018, 09:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Grosiaa mysle ze moje dwie siostry ka87 i ninkali nie bedą miały nic przeciwko zeby nasza rodzina sie rozrosła (i bynajmniej nie mowie tu o dzieciach;D)

    Grosiaa, ninkali, ka87 lubią tę wiadomość

    Starania od 05.2015
    hsg ok,pcos,cykle(niby)owulacyjne
    hba87% IgA,IgG0%, fragmentacja dna 21%; nasienie ok
    I iui 23.11.2017 :(
    II iui 12.04.2018 :(
    III iui 06 i 07.06.2018 :(
    30.07.2018 laparoskopia
    IV iui 04.09.2018 :(
    V iui 27.10.2018 :(
    IVF
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 kwietnia 2018, 09:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czuje się zaszczycona <3

    do87 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 kwietnia 2018, 09:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Grosiaa! Ja kocham je Do i Ka! Adpotowaly mnie:-P
    Do, padłam ze śmiechu!!! Jasne galeretka hahaha! Siedzę w autobusie i buzię trzymam bo tak mi się chce śmiać!

    Motylek1313, do87 lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 kwietnia 2018, 10:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny życzę Wam żeby to był bardzo dobry dzień :-)

    tolerancyjna, Motylek1313 lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 kwietnia 2018, 10:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    i mam pytanko, kiedy miałyście pierwszy podgląd jajeczek podczas stymulacji? Ja byłam dziś w klinice na jakiś dodatkowych badaniach i powiedziano mi że jak stymulacje zaczynam 27 kwietnia to pierwszy podgląd dopiero 04 maja i że tak jest oki bo to wystarczy....? Wydawało mi się że wy miałyście częściej?

  • Motylek1313 Autorytet
    Postów: 1413 555

    Wysłany: 11 kwietnia 2018, 11:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Grosiaa ja pierwszy podglad mialam po 5 dniach stymulacji.
    Jestem juz po punkcji, dobrze sie czuje. Niestety tylko 3 komorki pobrali na 9 pecherzykow, chociaz wszyscy mi mowia ze to sa az 3. Czekam na wypus i wiecej info. Dziekuje za wsparcie i kciuki:-)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 11 kwietnia 2018, 11:36

    Grosiaa lubi tę wiadomość

    3jvzzbmhlt3lv9mr.png
  • tolerancyjna Autorytet
    Postów: 1737 1562

    Wysłany: 11 kwietnia 2018, 11:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Motylek1313 wrote:
    Grosiaa ja pierwszy podglad mialam po 5 dniach stymulacji.
    Jestem juz po punkcji, dobrze sie czuje. Niestety tylko 3 komorki pobrali na 9 pecherzykow, chociaz wszyscy mi mowia ze to sa az 3. Czekam na wypus i wiecej info. Dziekuje za wsparcie i kciuki:-)
    Motylek, to znaczy, że 3/9 było dojrzałych? Trzymam kciukasy jeszcze mocnej!
    Niech się ładnie zapładniają i dzielą :-)

    31 lat; hiperprolaktynemia, niedoczynność, PCOS, plastyka macicy; AMH 3,03; kariotypy ok
    ON: Morfologia 2%, HBA i DFI prawidłowe
    3 x IUI :(
    06.18 - I PICSI, z 14 pobranych żadnej zapłodnionej komórki :(
    08.18 - II PICSI, z 15 pobranych żadnej zapłodnionej komórki :(
    03.19 - start III procedury,
    19.06.19 - IMSI + Fertile Chip, 21 pęcherzyków/10 komórek, w pierwszej dobie zero zapłodnień... I nagle cud! Transfer w 3 dobie zarodka 8a, beta 9 dtp 1,97; 10 dpt 1,34 :(
    08.06.20 - transfer AZ :(
    07.07.20 - transfer AZ, 7dpt - beta 75.05, 9dpt - 188.06, 13dpt - 1115
    10 tc 💔
  • mamaporaz2 Autorytet
    Postów: 703 307

    Wysłany: 11 kwietnia 2018, 11:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tolerancyjna wrote:
    Motylek, to znaczy, że 3/9 było dojrzałych? Trzymam kciukasy jeszcze mocnej!
    Niech się ładnie zapładniają i dzielą :-)
    Podejrzewam ze reszta pecherzykow mogła byc pusta skoro pisze ze pobrali 3

    tolerancyjna lubi tę wiadomość

‹‹ 117 118 119 120 121 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Płodność mężczyzn - przyczyny obniżonej płodności i sposoby na poprawę

Płodność mężczyzn na przestrzeni lat uległa znacznemu pogorszeniu. Dlaczego jakość nasienia współczesnych mężczyzn jest obniżona? Jakie są najczęstsze przyczyny problemów z płodnością? Co zrobić, aby wesprzeć i poprawić męską płodność?

CZYTAJ WIĘCEJ

Zagnieżdżenie zarodka - ile dni po stosunku? Jakie mogą być objawy zagnieżdżenia?

Czym jest i kiedy następuje zagnieżdżenie zarodka w macicy, ile dni po stosunku dochodzi do implantacji? Czy zagnieżdżenie zarodka można zaobserwować? Jakie objawy mogą towarzyszyć implantacji? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Owulacja – kiedy owulacja zwiększy szanse na zajście w ciążę

Kiedy owulacja? Większość kobiet wie, że owulacja to czas, w którym możliwe jest zajście w ciążę. Ale kiedy dokładnie ona występuje, jakie są objawy owulacji, jak ją rozpoznać lub co może na nią wpływać nie dla wszystkich jest oczywiste. Kilka faktów na ten temat oraz parę prostych instrukcji jak obserwować swoje ciało pomoże Ci wielokrotnie zwiększyć szanse na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego