Odpowiedz

IVF po IUI

Oceń ten wątek:
  • Halszka112 Autorytet
    Postów: 1811 982

    Wysłany: 12 kwietnia 2018, 13:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    inka2707 wrote:
    Proszę bardzo :D

    Dziękuję :)

    Halszka
    iv09x1hp2z0mwlfz.png

  • Halszka112 Autorytet
    Postów: 1811 982

    Wysłany: 12 kwietnia 2018, 13:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Motylek1313 wrote:
    Dziewczyny dzwonili z kliniki, z 3 komórek 2 były tylko dojrzale i ładnie się zapłodniły:-) Zaproponowali mi transfer jutro o 9.30 i miałam do nich oddzwonić czy mi pasuje i niestety się nie udało. Przekazałam wszystko na rejestracji, wpisała niby w moja kartotekę i maja oddzwonić, ale póki co cisza. Teraz się denerwuję czy to na pewno jutro będzie. Po pracy jeszcze spróbuje się do niech dodzwonić by jutro nie jechać na pusto, tym bardziej że NM się z roboty musi zerwać.
    Czyli nadal stres...masakra


    Super !!! Bierzesz dwa zarodki ??

    Halszka
    iv09x1hp2z0mwlfz.png

  • Motylek1313 Autorytet
    Postów: 1413 555

    Wysłany: 12 kwietnia 2018, 13:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Halszka112 wrote:
    Super !!! Bierzesz dwa zarodki ??

    Halszka chwilowo to nie wiem czy mam jutro bo mi łaskawie nie potwierdziła klinika.
    Jeśli uda się, że jutro to porozmawiam z pani dr ale jesteśmy skłonni wziąść oba, bo po co mrozić. Moęę potem się złe odmrożą, a tak zwiększymy szanse na sukces:-)

    Halszka112 lubi tę wiadomość

    3jvzzbmhlt3lv9mr.png
  • Gaja88 Autorytet
    Postów: 1237 1262

    Wysłany: 12 kwietnia 2018, 13:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Halszka, gotowe :)

    Motylek, świetne informacje, transfer jednego czy dwóch? :)

    Bella, Gosia dziękuję za informacje, już wiem ze taki scenariusz muszę tez brać pod uwagę.

    Halszka112 lubi tę wiadomość

    ibm2df9hxhkr3iz7.png
    starania od 2015 r. , PCOS, endometrioza II st, Hashimoto, IO, morfo 1-4 %, AMH- 3,6
    2018-2019 - 2 IUI, 3 procedury, 3 transfery- :( :( :( laparoskopia i histeroskopia
    zmiana kliniki
    4 IMSI - 01.2020 r. - 7❄️ :)
    transfer - 5.05.2020 - blastka 5.1.1
    beta 7dpt - 49,3 mlU/ml; 9dtp - 155,6 mlU/ml; 13dpt - 875,6 mlU/ml; 15dpt - 1450 mlU/ml, 30dpt <3
  • Halszka112 Autorytet
    Postów: 1811 982

    Wysłany: 12 kwietnia 2018, 14:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Motylek1313 wrote:
    Halszka chwilowo to nie wiem czy mam jutro bo mi łaskawie nie potwierdziła klinika.
    Jeśli uda się, że jutro to porozmawiam z pani dr ale jesteśmy skłonni wziąść oba, bo po co mrozić. Moęę potem się złe odmrożą, a tak zwiększymy szanse na sukces:-)

    Trzymam kciuki

    Motylek1313 lubi tę wiadomość

    Halszka
    iv09x1hp2z0mwlfz.png

  • Motylek1313 Autorytet
    Postów: 1413 555

    Wysłany: 12 kwietnia 2018, 14:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gaja88 wrote:
    Halszka, gotowe :)

    Motylek, świetne informacje, transfer jednego czy dwóch? :)

    Bella, Gosia dziękuję za informacje, już wiem ze taki scenariusz muszę tez brać pod uwagę.

    Gaja nie wiem, jesteśmy gotowi na dwa by zwiększyć szanse sukcesu, ale jak wyjdzie to się okaże gdy już będę jutro w klinice. O ile mi potwierdza ten transfer jutrzejszy.

    3jvzzbmhlt3lv9mr.png
  • do87 Autorytet
    Postów: 813 676

    Wysłany: 12 kwietnia 2018, 14:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Druga iui w końcu sie odbyła. Czekam teraz

    inka2707, ninkali, Grosiaa, Halszka112, Motylek1313 lubią tę wiadomość

    Starania od 05.2015
    hsg ok,pcos,cykle(niby)owulacyjne
    hba87% IgA,IgG0%, fragmentacja dna 21%; nasienie ok
    I iui 23.11.2017 :(
    II iui 12.04.2018 :(
    III iui 06 i 07.06.2018 :(
    30.07.2018 laparoskopia
    IV iui 04.09.2018 :(
    V iui 27.10.2018 :(
    IVF
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 kwietnia 2018, 15:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Do87!!!!!!!jupi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!no to teraz będziesz bejbik!!!!!!! Jejkuuuu ale się cieszę, to najlepsza wiadomość ostatnich dni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:*:*:*:*:*
    Ka87, ja Ciebie proszę szykuj dla naszej sis razem z Amelką teraz rafaello i już jej teraz musicie dostarczać słodycze :P

    do87, ka87 lubią tę wiadomość

  • Halszka112 Autorytet
    Postów: 1811 982

    Wysłany: 12 kwietnia 2018, 15:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Do super !!!!

    do87 lubi tę wiadomość

    Halszka
    iv09x1hp2z0mwlfz.png

  • Halszka112 Autorytet
    Postów: 1811 982

    Wysłany: 12 kwietnia 2018, 15:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczynki teraz ja prosze o kciuki krew pobrane i czekam na wizytę. Oby tam coś urosło...

    Motylek1313, ninkali, Gaja88, inka2707 lubią tę wiadomość

    Halszka
    iv09x1hp2z0mwlfz.png

  • Motylek1313 Autorytet
    Postów: 1413 555

    Wysłany: 12 kwietnia 2018, 15:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    do87 wrote:
    Druga iui w końcu sie odbyła. Czekam teraz

    Do super:-) nareszcie hehe

    do87 lubi tę wiadomość

    3jvzzbmhlt3lv9mr.png
  • Motylek1313 Autorytet
    Postów: 1413 555

    Wysłany: 12 kwietnia 2018, 15:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Halszka112 wrote:
    Dziewczynki teraz ja prosze o kciuki krew pobrane i czekam na wizytę. Oby tam coś urosło...

    Halszka kciuki za Twoje jajca:-)

    3jvzzbmhlt3lv9mr.png
  • Motylek1313 Autorytet
    Postów: 1413 555

    Wysłany: 12 kwietnia 2018, 15:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sama se jeszcze raz zadzwoniłam do kliniki i jutro o 9.30 transfer:-) czy obu zarodków to sie okaże co pani dr na to. My jesteśmy za blizniakami:-)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 kwietnia 2018, 15:59

    Halszka112, do87, ninkali, Gaja88 lubią tę wiadomość

    3jvzzbmhlt3lv9mr.png
  • do87 Autorytet
    Postów: 813 676

    Wysłany: 12 kwietnia 2018, 16:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Skopiowałam to co napisałam na „moim” wątku iui:

    Ja juz po. Oczywscie nie znam sie na wynikach. Pan doktor powiedział tylko ze „dobre”
    Podpowiecie mi czy to „dobre” czy raczej „takie se”?
    Koncentracja (w mln plemników na 1ml): 38
    Ruch A 6%; B 29%

    Procentowy odsetek plemników o morfologii patologicznej:96

    parametry nasienia po preparatyce:
    Koncentracja (w mln plemników na 1 ml) 75
    Ruch A 15%; B 50%
    Podano do jamy macicy 12,188mln plemników (zliczono plemniki o ruchu postępowym)

    A wydawało mi sie ze na papierku była jasnisienko różowa krew. Ale pozniej sprawdzę na gatkach. I nie chce (znowu) panikować ale cos dziewczyny kiedys wspominały ze jak tak bedzie to nie jest dobrze. Ale Ok, sprawdzę jak wrócę do domu

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 kwietnia 2018, 16:06

    Motylek1313 lubi tę wiadomość

    Starania od 05.2015
    hsg ok,pcos,cykle(niby)owulacyjne
    hba87% IgA,IgG0%, fragmentacja dna 21%; nasienie ok
    I iui 23.11.2017 :(
    II iui 12.04.2018 :(
    III iui 06 i 07.06.2018 :(
    30.07.2018 laparoskopia
    IV iui 04.09.2018 :(
    V iui 27.10.2018 :(
    IVF
  • do87 Autorytet
    Postów: 813 676

    Wysłany: 12 kwietnia 2018, 16:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ninkali- kocham Cie!!! ❤️
    Halszka dziekuję:* teraz ja trzymam za Ciebie &&&
    Motylek No w końcu. Raczej aredniawa mam tą częstotliwość. Od listopada do połowy kwoetanka. Ech.... popatrz jak to jest, jak nie przypilnujesz to sie Toba nie zajmą

    ninkali, Motylek1313 lubią tę wiadomość

    Starania od 05.2015
    hsg ok,pcos,cykle(niby)owulacyjne
    hba87% IgA,IgG0%, fragmentacja dna 21%; nasienie ok
    I iui 23.11.2017 :(
    II iui 12.04.2018 :(
    III iui 06 i 07.06.2018 :(
    30.07.2018 laparoskopia
    IV iui 04.09.2018 :(
    V iui 27.10.2018 :(
    IVF
  • Motylek1313 Autorytet
    Postów: 1413 555

    Wysłany: 12 kwietnia 2018, 16:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    do87 wrote:
    Ninkali- kocham Cie!!! ❤️
    Halszka dziekuję:* teraz ja trzymam za Ciebie &&&
    Motylek No w końcu. Raczej aredniawa mam tą częstotliwość. Od listopada do połowy kwoetanka. Ech.... popatrz jak to jest, jak nie przypilnujesz to sie Toba nie zajmą


    Okazalo sie ze ta wczesniejsza nie zapisala ze maja oddzwonic tylko mnie zapisala poprostu... Ehhh gapy

    3jvzzbmhlt3lv9mr.png
  • Halszka112 Autorytet
    Postów: 1811 982

    Wysłany: 12 kwietnia 2018, 17:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny jest lipa, tylko dwa pęcherzyki 12 i 13 w sobote kolejna wizyta... Rycze....

    Halszka
    iv09x1hp2z0mwlfz.png

  • gosia1992 Autorytet
    Postów: 763 816

    Wysłany: 12 kwietnia 2018, 17:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny jakaś masakra, dzisiaj zaczęła mnie bolec ósemka. Zastanawiam się czy mogę się umówić na wizytę do dentysty, jeżeli mam zwolnienie lekarskie leżące ;( i czy ewetualnie wyrwanie zęba nie koliduje w przyszłym miesiącu z transferem ;( nie wiem co mam robić ;(

    km5spiqv5qgms7jm.png
    09.04.2018 punkcja
    ICSI- mamy 6 zarodków i 7 komórek
    Crio 29.05.2018 -
    22.06.2018 histeroskopia
    Lipiec 2018 naturalny cud, 7tc ciąża pozamaciczna, usunięty lewy jajowód.
    10.09.2018 scratching endometrium
    Crio 22.09.2018. Beta 13dpt 667. 16dpt 2660. 20dpt 11 427. 24dpt 30 679.
    Klinika Novum kwiecień 2017.
  • mamaporaz2 Autorytet
    Postów: 703 307

    Wysłany: 12 kwietnia 2018, 17:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    gosia1992 wrote:
    Dziewczyny jakaś masakra, dzisiaj zaczęła mnie bolec ósemka. Zastanawiam się czy mogę się umówić na wizytę do dentysty, jeżeli mam zwolnienie lekarskie leżące ;( i czy ewetualnie wyrwanie zęba nie koliduje w przyszłym miesiącu z transferem ;( nie wiem co mam robić ;(
    Myślę ze wyrwanie zęba nie ma znaczenia tym bardziej miesiac przed...co do zwolnienia nie wiem...prywatnie idziesz czy jak?

  • gosia1992 Autorytet
    Postów: 763 816

    Wysłany: 12 kwietnia 2018, 17:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mamaporaz2 wrote:
    Myślę ze wyrwanie zęba nie ma znaczenia tym bardziej miesiac przed...co do zwolnienia nie wiem...prywatnie idziesz czy jak?
    Właśnie nie wiem w tym miesiącu wydaliśmy prawie 10 tys na cała procedurę wiec chyba wolałabym państwowo, ale jak będzie trzeba to pójdę i prywatnie.

    km5spiqv5qgms7jm.png
    09.04.2018 punkcja
    ICSI- mamy 6 zarodków i 7 komórek
    Crio 29.05.2018 -
    22.06.2018 histeroskopia
    Lipiec 2018 naturalny cud, 7tc ciąża pozamaciczna, usunięty lewy jajowód.
    10.09.2018 scratching endometrium
    Crio 22.09.2018. Beta 13dpt 667. 16dpt 2660. 20dpt 11 427. 24dpt 30 679.
    Klinika Novum kwiecień 2017.
‹‹ 122 123 124 125 126 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Pomagając szczęściu, czyli jak szybko zajść  w ciążę

Czy jest coś, co możesz zrobić, by zwiększyć swoje szanse na zajście w ciążę? Co może pomóc? Optymalny czas współżycia, „akrobacje łóżkowe” czy zdrowa dieta? Przeczytaj na co warto zwrócić uwagę starając się o dziecko, jakie są sposoby na zwiększenie szans na zajście w ciążę, a co najlepiej odłożyć na bok i skupić myśli na czymś innym.

CZYTAJ WIĘCEJ

Śluz szyjkowy, śluz z podniecenia, wydzielina z pochwy, upławy - jak odróżniać?

Śluz szyjkowy to bardzo ważny wskaźnik kobiecej płodności. Jak odróżniać poszczególne rodzaje śluzu? Czym różni się naturalny śluz szyjkowy od śluzu wynikającego z podniecenia? Czym są upławy i kiedy warto zgłosić się do lekarza? Jak zapisywać poszczególne rodzaje śluzu w aplikacji OvuFriend? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak zajść w ciążę? 4 składniki na poprawę płodności, które znajdziesz w koktajlach.

Jak zajść w ciążę? Jak w naturalny, łatwy, a przy tym smaczny sposób możesz poprawić swoją płodność? Wystarczy, że każdego dnia będziesz przygotowywać super-odżywczy koktajl płodności. Jakie dobroczynne składniki możesz znaleźć w naszych przepisach? Jaką rolę odgrywają one w kontekście płodności? Oto 4 najważniejsze składniki na poprawę płodności, które znajdziesz w smoothies! 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego