🦢 Klinika BOCIAN Gdańsk 🦢
-
WIADOMOŚĆ
-
Cześć wszystkim!
Wiele klinik ma już swoje osobne wątki, ale niestety nie było jeszcze wątku o Bocianie- Gdańsk. Dodałam łabędzie 🦢 w tytule, jako, że to najbardziej podobne do bocianów ptaki z dostępnych emotikon😂.
Dopiero od tego miesiąca jesteśmy pacjentami tej kliniki i wciąż niepewna jestem naszego lekarza prowadzącego.
Może znajdzie się tu więcej osób leczących się w tej klinice do wymiany doświadczeń i opinii!Valleria, Thoruviel lubią tę wiadomość
💃30 lat🕴️35 lat
🍀10cs o pierwsze bobo! 👶
🗓️ Plan działania:
🌼 07/02/25 wizyta w klinice u nowego lekarza prowadzącego + wymazy MUCHa + powtórka AMH(?)
🌼 10-12/02/25 Sono- HSG
🌼 21/02/25 dodatkowa konsultacja planu z innym specjalistą
🌼 Koniec lutego- powtórka seminogramu + HBA + fragmentacja DNA
❌ Endometrioza otrzewnowa
❌ Adenomioza
❌ IO, BMI 25.5 (-> metformina + dieta)
❌ U partnera znacznie obniżony ruch postępowy plemników, morfologia 4% (-> worek supli)
☑️ W miarę regularne cykle i owulacje. Generalnie wyniki dobre. AMH (17.08.24) 2,29ng/ml -
Hej dziewczyny! Po długich rozważaniach zdecydowałam się na Klinikę Bocian w Gdańsku. Wydaje mi się, że to najbardziej kameralna opcja- w sumie to ostatecznie zdecydowało. Na początku rozważałam też Klinikę Gameta w Gdyni, której wątek jest bardzo rozbudowany, ale po zapoznaniu się z historiami dziewczyn, ostatecznie postanowiłam zrezygnować.
Mamy już umówioną wizytę u dr Valentyna, ale wciąż nie jestem pewna, czy nie zmienimy lekarza. Mój partner chce dać mu szansę, a jeśli po 1-2 wizytach poczujemy, że to nie to, zmienimy lekarza. Staramy się już około 1,5 roku. Jedyna wykryta u nas nieprawidłowość to morfologia 0% u partnera.
Chętnie posłucham historii innych osób z tej kliniki 😁Julia24 lubi tę wiadomość
Staramy się od 05.2023r.
06.24 9tc 💔
* IO, niedoczynność tarczycy
* Morfologia 0% 😭
🔜IVF -
Julia24 wrote:Cześć wszystkim!