Forum Starając się z pomocą medyczną Klinika VitroLive Szczecin
Odpowiedz

Klinika VitroLive Szczecin

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 kwietnia 2017, 20:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny a orientujecie sie jski jest koszt badania przeciwcial przeciwplemnikowych?

  • Iwkaaa Autorytet
    Postów: 1305 662

    Wysłany: 9 kwietnia 2017, 21:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kasia 32 wrote:
    Dziewczyny a orientujecie sie jski jest koszt badania przeciwcial przeciwplemnikowych?
    W VL podajże 110zł za 1 osobę

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 9 kwietnia 2017, 21:09

    Kasia 32, wombi lubią tę wiadomość

    IVF - IMSI 03.2018 - 1 zarodek :(
    2 IVF - IMSI - 08.2018 - 1 zarodek ❤
    km5s9vvjak0u5yuw.png
  • Mikuśka Autorytet
    Postów: 4523 1668

    Wysłany: 10 kwietnia 2017, 07:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hallo dziewczęta :)
    I znowu poniedziałek :)
    Ja wczoraj umierałam z bólu glowy i najgorsze było to nic nie pomagało :(
    Oby dzis było lepiej :)
    ja zaczynam dzis zastrzyki troche mam stresa hehhe
    Powiedzcie mi dziewuszki te które używaja czy używał mensinorm która igłą nabierać a która wstrzykiwać bo jest oznaczona na szaro jedna a jedna na zielono czytam ulotkę i nie wiem heheh :)

    7b0f9c1e19.png
  • Niuni Autorytet
    Postów: 2523 786

    Wysłany: 10 kwietnia 2017, 07:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej wszystkim. Miłego dnia życzę :-) ja dziś mam monit ale dopiero wieczorem-caly dzień w stresie.. :-\
    Mikuska jest cienka i gruba. Gruba nabierasz, cienką i małą podajesz. Chyba, że wolisz na odwrót :-P

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 kwietnia 2017, 07:56

    1769e124dc.png
  • Mikuśka Autorytet
    Postów: 4523 1668

    Wysłany: 10 kwietnia 2017, 08:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niuni wrote:
    Hej wszystkim. Miłego dnia życzę :-) ja dziś mam monit ale dopiero wieczorem-caly dzień w stresie.. :-\
    Mikuska jest cienka i gruba. Gruba nabierasz, cienką i małą podajesz. Chyba, że wolisz na odwrót :-P[/QUtera
    teraz własnie doczytałam heheh :) dziękuje :)
    Bedzie dobrze Niuni - MUSI !!!!

    7b0f9c1e19.png
  • Asik86 Autorytet
    Postów: 1008 462

    Wysłany: 10 kwietnia 2017, 08:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niuni wrote:
    Hej wszystkim. Miłego dnia życzę :-) ja dziś mam monit ale dopiero wieczorem-caly dzień w stresie.. :-\
    Mikuska jest cienka i gruba. Gruba nabierasz, cienką i małą podajesz. Chyba, że wolisz na odwrót :-P
    Trzymamy kciuki!

    27.07 <3 <3 bliźniaki!!
    hchy3e3kpv63uaya.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 kwietnia 2017, 08:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mikuśka wrote:
    Hallo dziewczęta :)
    I znowu poniedziałek :)
    Ja wczoraj umierałam z bólu glowy i najgorsze było to nic nie pomagało :(
    Oby dzis było lepiej :)
    ja zaczynam dzis zastrzyki troche mam stresa hehhe
    Powiedzcie mi dziewuszki te które używaja czy używał mensinorm która igłą nabierać a która wstrzykiwać bo jest oznaczona na szaro jedna a jedna na zielono czytam ulotkę i nie wiem heheh :)
    Mikuska pierwszy zastrzyk zawsze najgorszy, przy kolejnych tu już bedzie luzik:-).

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 kwietnia 2017, 08:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niuni wrote:
    Hej wszystkim. Miłego dnia życzę :-) ja dziś mam monit ale dopiero wieczorem-caly dzień w stresie.. :-\
    Mikuska jest cienka i gruba. Gruba nabierasz, cienką i małą podajesz. Chyba, że wolisz na odwrót :-P
    Niuni trzymam mocno kciuki za monit. Oby piękne jajka urosły :-)

  • Niuni Autorytet
    Postów: 2523 786

    Wysłany: 10 kwietnia 2017, 09:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki dziewczyny! Piękne to napewno jesCze nie będą, bo to dopiero 9dc, ale będę szczęśliwa jak w ogóle jakies będą
    :-P

    1769e124dc.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 kwietnia 2017, 09:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zadzwoniłam dzisiaj do diagnostyki w Gorzowie ile kosztuje badanie na przeciwciała przeciwplemnikowe z krwi, a babeczka że 48 zł. Pytam czemu tak mało bo w szczecinie w VL 110 zł. Powiedziała, że w Szczecinie może być inną metodą badania, bo w Gorzowie metodą IIF, ale na wynik bite 2 tyg. się czeka. Lecę zaraz zrobić i mężowi też kazałam dzisiaj to załatwić. A nuż się uda, że do 24 kwietnia do wizyty u RS wyniki już będą:)

    wombi, Niuni, Asik86 lubią tę wiadomość

  • Niuni Autorytet
    Postów: 2523 786

    Wysłany: 10 kwietnia 2017, 12:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asik jak tam Twoja sytuacja??? Już mozna testować :-)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 kwietnia 2017, 12:48

    1769e124dc.png
  • Asik86 Autorytet
    Postów: 1008 462

    Wysłany: 10 kwietnia 2017, 13:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niuni wrote:
    Asik jak tam Twoja sytuacja??? Już mozna testować :-)
    Nic z tego:( test robiłam w piątek, negatywny. W sobotę piłam, bo plamiłam bardzo delikatnie, w niedziele też delikatnie, a dziś póki co nic, ale brzuch boli, więc pewnie @ jest kwestią godzin;/;/ PC mi nic nie odpisał:( w piątek idę na wizytę i będę rozmawiać. Zapisałam się też do RS na 4 maja.

    27.07 <3 <3 bliźniaki!!
    hchy3e3kpv63uaya.png
  • Niuni Autorytet
    Postów: 2523 786

    Wysłany: 10 kwietnia 2017, 13:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kurcze, szkoda! Przykro mi strasznie! Ech!
    Głowa do góry! Buziaki :-*

    Asik86 lubi tę wiadomość

    1769e124dc.png
  • Asik86 Autorytet
    Postów: 1008 462

    Wysłany: 10 kwietnia 2017, 13:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niuni wrote:
    Kurcze, szkoda! Przykro mi strasznie! Ech!
    Głowa do góry! Buziaki :-*
    dzięki! Jakoś dzielnie to zniosłam...w końcu nic nowego;/

    27.07 <3 <3 bliźniaki!!
    hchy3e3kpv63uaya.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 kwietnia 2017, 13:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asik86 wrote:
    dzięki! Jakoś dzielnie to zniosłam...w końcu nic nowego;/
    Asik tulę Cię mocno. Przykto mi, ale walczymy dzielnie dalej.

    Asik86 lubi tę wiadomość

  • Mikuśka Autorytet
    Postów: 4523 1668

    Wysłany: 10 kwietnia 2017, 13:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asik86 wrote:
    dzięki! Jakoś dzielnie to zniosłam...w końcu nic nowego;/
    Asik bedzie dobrze Nowy cykl Nowe nadzieje !!! Walczymy dalej :)

    Asik86 lubi tę wiadomość

    7b0f9c1e19.png
  • Niuni Autorytet
    Postów: 2523 786

    Wysłany: 10 kwietnia 2017, 13:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wiecie co dziewczyny, zawsze sobie myślałam że jestem jakimś dziwnym przypadkiem i coś ze mną jest nie tak, że niby wszystko ok a ta IUI się nie udaje.. widzę że jest nas tu o wiele wiecej-niestety.. :-\

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 kwietnia 2017, 13:45

    1769e124dc.png
  • Asik86 Autorytet
    Postów: 1008 462

    Wysłany: 10 kwietnia 2017, 13:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kasia 32 wrote:
    Asik tulę Cię mocno. Przykto mi, ale walczymy dzielnie dalej.
    Zapisałam się na wizytę 4 maja do RS, zobaczę co teraz zaproponuje mi PC w piątek. Nie chcę 3 IUI, bo uważam, że by coś z tego wyszło już, jakby było ok. Zrobie laparo i może po niej podejdę do 3 IUI, ostatniej.

    27.07 <3 <3 bliźniaki!!
    hchy3e3kpv63uaya.png
  • justysia86 Autorytet
    Postów: 762 340

    Wysłany: 10 kwietnia 2017, 13:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wracam od dr.Brelik ta torbiel po tabl anty się wchłania ale jescze ma 1 cm i trzeba kolejny miesiąc czekać ehhh to już 3 miesiąc stoje w miejscu ale moze za miesiąc ruszymy z zastrzykami oby

    Pcos
    insulinoopornosc po porodzie
    Hashimoto
    AMH 5,8
    metformax duphaston gonal
    2 inseminacje nieudane
    23.11.2015 corka
    25.10.2016 walka o druga dzidzie :)
    3 inseminacja 05.04.18 udana beta 140❤️❤️❤️
  • Asik86 Autorytet
    Postów: 1008 462

    Wysłany: 10 kwietnia 2017, 13:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    justysia86 wrote:
    Wracam od dr.Brelik ta torbiel po tabl anty się wchłania ale jescze ma 1 cm i trzeba kolejny miesiąc czekać ehhh to już 3 miesiąc stoje w miejscu ale moze za miesiąc ruszymy z zastrzykami oby
    najważniejsze, że się wchłania! Jeszcze miesiąc i będzie można działać:) i znowu ta cierpliwość....i czekanie.

    27.07 <3 <3 bliźniaki!!
    hchy3e3kpv63uaya.png
‹‹ 158 159 160 161 162 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Brak ochoty na seks... - najczęstsze przyczyny niskiego libido u kobiet

Czym jest libido i jakie czynniki mają największy wpływ na popęd seksualny? Co robić, kiedy brak ochoty na seks? Przeczytaj o najczęstszych przyczynach niskiego libido u kobiet oraz dowiedz się, jak możesz poradzić sobie z tym problemem. 

CZYTAJ WIĘCEJ

11 największych mitów dotyczących starania o dziecko, w które być może jeszcze wierzysz

Niektóre nieprawdziwe stwierdzenia przekazywane są z ust do ust tak długo, że bez zastanowienia w nie wierzymy. Przeczytaj jakie są największe mity na temat starania o dziecko i upewnij się, że „nie padłaś ich ofiarą”.

CZYTAJ WIĘCEJ

Comiesięczne rozczarowanie... Jak radzić sobie z emocjami, gdy kolejny raz pojawia się jedna kreska?

Dla wielu par każdy kolejny miesiąc bez ciąży jest jak utracona szansa. Trudne emocje kłębią się w pierwszych dniach cyklu. Najczęściej jest to żal, smutek, bezsilność, rozczarowanie... Dlaczego kolejny miesiąc się nie udało? Jak sobie radzić z tymi trudnymi emocjami? Podpowiada Psycholog Niepłodności - Anna Wietrzykowska.

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego