X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się z pomocą medyczną MedArt Poznań
Odpowiedz

MedArt Poznań

Oceń ten wątek:
  • antonna Autorytet

Wysłany: 22 maja 2017, 23:04

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tzn. jesteś teraz w 7 tc, a dokładniej w 6+4, więc i aplikacja i my mamy rację :D

gabrysia111 lubi tę wiadomość

👧 2017 ❤ 👶 2021
    3jgxflw10w63fzkn.png
  • Lena1 Przyjaciółka

Wysłany: 22 maja 2017, 23:24

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bella93 wrote:
    Ja tu tak sobie podgladam Myche i pozwole sie wtracic. Przy nieprawidłowościach w ciazy powinno sie oszczedzac a nie lezec. A po drugie, jesli na usg uwidoczni sie zarodek nie robi sie juz bety, teraz tylko obraz usg jest wazny.
    :*

Tak, racja - myślałam o swojej sytuacji sprzed kilku miesięcy, ale to jednak było wcześniejsze stadium. :)

• kiciakocia Autorytet

Wysłany: 23 maja 2017, 09:34

Cytuj  /     /  Zgłoś
    no ja używam pełnych tygodni tzn teraz jestem w 24 tygodniu, lekarze też operują tygodniami w ten sposób.
    Gabrysia u mnie transfer wypadł tak, że mogę liczyć wiek ciążowy od 1 dnia @.
    U mnie serduszko było widoczne dokładnie w 5+4, 3 tyg po transferze

• antonna Autorytet

Wysłany: 23 maja 2017, 09:43

Cytuj  /     /  Zgłoś
    kiciakocia wrote:
    no ja używam pełnych tygodni tzn teraz jestem w 24 tygodniu, lekarze też operują tygodniami w ten sposób.

No a czy to w jaki sposób określamy wiek ciąży nie zależy od formy zdania, którego używamy? No bo jeśli mówię "Jestem w..." to chyba w języku polskim poprawnie będzie "...16 tc" (tak samo - jestem w 4 miesiącu ciąży, a nie w 3, ale skończyłam 3). No ale jak powiem "Skończyłam..." to muszę powiedzieć "...15 tc".

👧 2017 ❤ 👶 2021
    3jgxflw10w63fzkn.png
  • gabrysia111 Autorytet

Wysłany: 23 maja 2017, 09:44

Cytuj  /     /  Zgłoś