X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się z pomocą medyczną NOVUM Warszawa
Odpowiedz

NOVUM Warszawa

Oceń ten wątek:
  • Asiula86 Autorytet
    Postów: 10250 8906

    Wysłany: 16 października 2016, 15:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja to nie wytrzymam do tego czasu ;)

    Jeden z lekarzy w Invikcie mówił, że, jeśli przy podanej blastocyście w 7 dpt beta jest 0, to znaczy, że się nie udało.
    Cóż, zobaczymy, jak to będzie tym razem ;) Ale dwóch tygodni na pewno nie wytrzymam :P

    Słabość jest siłą w nas...
    6 cykli stymulowanych, 2 inseminacje, 4 procedury in vitro, 16 transferów, 17 zarodków :(
    23.10.2015 puste jajo płodowe 2BB :(
    31.12.2018 ciąża biochemiczna 4AA :(
    08.08.2022 ciąża biochemiczna 3AB :-(
    Michałek <3
  • problemik Autorytet
    Postów: 2866 2513

    Wysłany: 16 października 2016, 16:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    W 7dpt juz wychodzi bo zarodek jest juz zaimplantowany u mamusi. Wiec w blastusiach juz jest wynik. Musi byc wiekszy niz 0,1. Asiula ma racje. Jak 0 to nie bedzie cudu :(
    Po moich doswiadczeniach wiem, ze najlepiej zrobic w 7dpt blastki i nie miec potem zludzen.

    dr9Ip2.png[/url]
    07.2016 Crio :(
    II ICSI - ⛄⛄⛄⛄⛄⛄
    11.2016 et 4tc :(
    02;07;09.2017 crio :(
    11.2017 leczenie immuno
    12.2017 crio ☃☃4tc :(
    III ICSI ⛄⛄
    4.2018 crio :(
    07.2018 pożegnanie z Novum
    10.2018 telefon do OA (tylko tel...)
    07.2021 IV ICSI nowa nadzieja <3
    07.2021 💔🥺
    08.2021 💔🥺
    10.2021💔💔🥺
    12.2021 V ICSI ⛄⛄⛄
    01.2022 ET... czekamy
    7dpt - 27,5
    10dpt - 151
    16dpt - 1478
    27dpt <3
    04.2022 - poznaliśmy płeć - synek <3
    05.2022 - 21tc usg połówkowe 340g <3
    09.2022 💙🤱3500g 55cm zdrowy synek 🥰❤️🍼
  • Polaaa_86 Ekspertka
    Postów: 146 84

    Wysłany: 16 października 2016, 16:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Z sikańcami różnie bywa, a beta daje pewność. Wiem, że można wcześniej zrobić betę, ale wiem też, że gdybym zobaczyła negatywny wynik np. 7dpt, to i tak poszłabym jeszcze raz do lab. A tak 12dpt już nie będzie odwrotu i sensu biegać na badania ;)

    Dwa lata temu robiłam sikańca 11dpt, druga kreska była bladziutka. Następnego dnia zrobiłam betę i wynik ponad 330. W domu miałam jeszcze jeden, więc "zmarnowałam" go kolejnego dnia i tak samo - blada kreska.

    Testom z moczu nie ufam, ale już dziś liczę się, że beta będzie negatywna..

  • Andzia1985 Autorytet
    Postów: 572 174

    Wysłany: 16 października 2016, 16:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny nie moge sie juz doczekac listopada i pierwszego transferu. Mam nadzieje, ze z moim zarodkiem bedzie wszystko ok. Dr T powiedziala, ze jest bardzo ladny, 10ab - a ja sie oczywiscie martwie, czy jak na druga dobe to nie za bardzo jest podzielony. No ale z drugiej strony czemu embriolog by go opisal jal ladny... Ech, te ciagle zmartwienia...

    Cudzie trwaj...

    hchydqk36gozmwny.png
  • Asiula86 Autorytet
    Postów: 10250 8906

    Wysłany: 16 października 2016, 16:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Musimy zaufać embriologom :)

    Ja do tej pory czekałam max do 10 dpt blastocysty. A nawet jak w 7 dpt beta była zero miałam pozwolenie na odstawienie leków. Dla mnie bez sensu przedłużać cykl w takiej sytuacji...

    Słabość jest siłą w nas...
    6 cykli stymulowanych, 2 inseminacje, 4 procedury in vitro, 16 transferów, 17 zarodków :(
    23.10.2015 puste jajo płodowe 2BB :(
    31.12.2018 ciąża biochemiczna 4AA :(
    08.08.2022 ciąża biochemiczna 3AB :-(
    Michałek <3
  • Asia_88 Autorytet
    Postów: 2731 2605

    Wysłany: 16 października 2016, 19:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mój w drugiej dobie był 6A i sie nie rozmroził :( Wiecie jak sie cholernie boję, ze kolejne tez padną? :| Jeszcze tyle czasu do transferu, a ja juz co dzień myślę co bedzie, jak żaden się nie rozmrozi :/

    m2tKp2.png
    "Kiedy decydujesz się na dziecko, zgadzasz się, że od tej chwili Twoje serce będzie przebywało poza Twoim ciałem."
  • Andzia1985 Autorytet
    Postów: 572 174

    Wysłany: 16 października 2016, 19:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asiu a klase zarodka mialas podana na wizycie po punkcji i przed mrozeniem, czy juz pozniej na wizycie przed crio? Bo moje na wizycie po punkcji byly dwa 4a i jeden 3ab, a ostatnio jak bylam to sie okazalo ze do wieczora, czyli czasu mrozenie sie jeszcze pozmienialo. Kazdy zarodek masz oddzielnie mrozony? Ja ten ladny mam oddzielnie, a dwa kolejne razem.

    Cudzie trwaj...

    hchydqk36gozmwny.png
  • Asia_88 Autorytet
    Postów: 2731 2605

    Wysłany: 16 października 2016, 19:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Najlepszy był osobno, został jeden średni i 4 słabe razem. Rozmrażamy wszystkie. Andzia, nam powiedzieli o klasach przy oglądaniu zarodków, przed mrozeniem.. potem juz tylko na wizytach była mowa o "jednym średnim i 4 słabych"

    m2tKp2.png
    "Kiedy decydujesz się na dziecko, zgadzasz się, że od tej chwili Twoje serce będzie przebywało poza Twoim ciałem."
  • Asia_88 Autorytet
    Postów: 2731 2605

    Wysłany: 16 października 2016, 19:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ana, a czemu przesunięte crio?

    m2tKp2.png
    "Kiedy decydujesz się na dziecko, zgadzasz się, że od tej chwili Twoje serce będzie przebywało poza Twoim ciałem."
  • problemik Autorytet
    Postów: 2866 2513

    Wysłany: 16 października 2016, 20:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzisiaj, moj maz mnie zastrzelil swoja wypowiedzia...
    Mowil, ze byl u znajomych. Sa 1,5 roku po slubie. Zaszla w ciaze przed slubem. A na swoim weselu bedac w ciazy pila wodke, jak gdyby nic. Po miesiacu poronila. Teraz znowu jest w ciazy - 6mc. Jak mi maz opowiadal ze byl u nich i brzuszek ma maly, ze prawie nic nie widac. Rozzalilam sie i powiedzialam, ze to jest niesprawiedliwe, ze ona na pstrykniecie zachodzi w ciaze a my ciagle nic.

    Odpowiedzial mi "Przestan sie w koncu obwiniac, przeciez to z mojej winy nie mozemy miec dzieci. Gdybys znalazla innego to nie mialabys takiego problemu".

    Moja odpowiedz brzmiala, ze moze i dzieci bym miala, ale juz tak kochajacego meza nie.

    Dopiero teraz widze, ze w nim to tez tak gleboko siedzi. Zawsze mowie ze to nasz problem. Nigdy nikt nikogo o nic nie obwinia.

    dr9Ip2.png[/url]
    07.2016 Crio :(
    II ICSI - ⛄⛄⛄⛄⛄⛄
    11.2016 et 4tc :(
    02;07;09.2017 crio :(
    11.2017 leczenie immuno
    12.2017 crio ☃☃4tc :(
    III ICSI ⛄⛄
    4.2018 crio :(
    07.2018 pożegnanie z Novum
    10.2018 telefon do OA (tylko tel...)
    07.2021 IV ICSI nowa nadzieja <3
    07.2021 💔🥺
    08.2021 💔🥺
    10.2021💔💔🥺
    12.2021 V ICSI ⛄⛄⛄
    01.2022 ET... czekamy
    7dpt - 27,5
    10dpt - 151
    16dpt - 1478
    27dpt <3
    04.2022 - poznaliśmy płeć - synek <3
    05.2022 - 21tc usg połówkowe 340g <3
    09.2022 💙🤱3500g 55cm zdrowy synek 🥰❤️🍼
  • Asia_88 Autorytet
    Postów: 2731 2605

    Wysłany: 16 października 2016, 21:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochana, Ty juz pare razy tu pisalas, ze mamy juz nasze skarby - mężów :) I masz rację! Jak przetrwamy razem niepłodność, te wszystkie ciężkie dni.. to co innego moze nas podzielić ;)

    problemik lubi tę wiadomość

    m2tKp2.png
    "Kiedy decydujesz się na dziecko, zgadzasz się, że od tej chwili Twoje serce będzie przebywało poza Twoim ciałem."
  • problemik Autorytet
    Postów: 2866 2513

    Wysłany: 16 października 2016, 21:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moj maz lezy obok i ciagle sie do mnie usmiecha :)

    Wiec musi byc szczesliwy bo babab nie znika :)

    ana167, Asia_88 lubią tę wiadomość

    dr9Ip2.png[/url]
    07.2016 Crio :(
    II ICSI - ⛄⛄⛄⛄⛄⛄
    11.2016 et 4tc :(
    02;07;09.2017 crio :(
    11.2017 leczenie immuno
    12.2017 crio ☃☃4tc :(
    III ICSI ⛄⛄
    4.2018 crio :(
    07.2018 pożegnanie z Novum
    10.2018 telefon do OA (tylko tel...)
    07.2021 IV ICSI nowa nadzieja <3
    07.2021 💔🥺
    08.2021 💔🥺
    10.2021💔💔🥺
    12.2021 V ICSI ⛄⛄⛄
    01.2022 ET... czekamy
    7dpt - 27,5
    10dpt - 151
    16dpt - 1478
    27dpt <3
    04.2022 - poznaliśmy płeć - synek <3
    05.2022 - 21tc usg połówkowe 340g <3
    09.2022 💙🤱3500g 55cm zdrowy synek 🥰❤️🍼
  • Asiula86 Autorytet
    Postów: 10250 8906

    Wysłany: 16 października 2016, 22:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nas też teraz problem wzmacnia. Bardzo to czułam, jak razem jeździliśmy na szczepienia do Łodzi. Ale nie zawsze tak było...
    U nas problem z obydwu stron. Tak się fajnie dobraliśmy :P

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 16 października 2016, 22:27

    Słabość jest siłą w nas...
    6 cykli stymulowanych, 2 inseminacje, 4 procedury in vitro, 16 transferów, 17 zarodków :(
    23.10.2015 puste jajo płodowe 2BB :(
    31.12.2018 ciąża biochemiczna 4AA :(
    08.08.2022 ciąża biochemiczna 3AB :-(
    Michałek <3
  • Asia_88 Autorytet
    Postów: 2731 2605

    Wysłany: 16 października 2016, 22:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U nas tez z obydwu i mojemu mężowi to jakoś pomaga. Dziwne to, bo wydawałoby się, ze im mniej chorób tym będzie łatwiej, ale on kiedyś stwierdził, że czułby się gorzej, gdyby chodziło tylko o niego.

    Nas tez na razie wzmacnia :) Jesteśmy w tym razem i razem wygramy!

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 16 października 2016, 22:50

    Asiula86, problemik lubią tę wiadomość

    m2tKp2.png
    "Kiedy decydujesz się na dziecko, zgadzasz się, że od tej chwili Twoje serce będzie przebywało poza Twoim ciałem."
  • Polaaa_86 Ekspertka
    Postów: 146 84

    Wysłany: 17 października 2016, 19:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    I u mnie beta ujemna, a @ przyszła zaraz po oddaniu krwi, eh..prawdziwa małpa ;/

  • Polaaa_86 Ekspertka
    Postów: 146 84

    Wysłany: 17 października 2016, 19:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie mam już mrozaków, a więc cała procedura od początku.

    Dziewczyny, przypomnijcie proszę, czy po crio na cyklu naturalnym, można podejść od razu do leczenia? Jak tak, to w którym dniu rozpoczyna się przyjmowanie leków hormonalnych?

  • problemik Autorytet
    Postów: 2866 2513

    Wysłany: 17 października 2016, 19:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pola ściska mocno :(

    Nie macie komórek zamrożonych?

    Mówiły, że od crio 3 miesiące, ale jak jest to nie wiem :/

    dr9Ip2.png[/url]
    07.2016 Crio :(
    II ICSI - ⛄⛄⛄⛄⛄⛄
    11.2016 et 4tc :(
    02;07;09.2017 crio :(
    11.2017 leczenie immuno
    12.2017 crio ☃☃4tc :(
    III ICSI ⛄⛄
    4.2018 crio :(
    07.2018 pożegnanie z Novum
    10.2018 telefon do OA (tylko tel...)
    07.2021 IV ICSI nowa nadzieja <3
    07.2021 💔🥺
    08.2021 💔🥺
    10.2021💔💔🥺
    12.2021 V ICSI ⛄⛄⛄
    01.2022 ET... czekamy
    7dpt - 27,5
    10dpt - 151
    16dpt - 1478
    27dpt <3
    04.2022 - poznaliśmy płeć - synek <3
    05.2022 - 21tc usg połówkowe 340g <3
    09.2022 💙🤱3500g 55cm zdrowy synek 🥰❤️🍼
  • Polaaa_86 Ekspertka
    Postów: 146 84

    Wysłany: 17 października 2016, 20:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki Dziewczyny za wsparcie..

    Zadzwonię jutro do N. z informacją o wyniku i od razu zapytam, kiedy moglibyśmy wystartować.

    To był nasz drugi i ostatni zamrożony zarodek po ostatniej procedurze.

    Smutno :(

  • problemik Autorytet
    Postów: 2866 2513

    Wysłany: 17 października 2016, 20:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Smutno... zwłaszcza, że ostatnio większości nie udało się ;(

    dr9Ip2.png[/url]
    07.2016 Crio :(
    II ICSI - ⛄⛄⛄⛄⛄⛄
    11.2016 et 4tc :(
    02;07;09.2017 crio :(
    11.2017 leczenie immuno
    12.2017 crio ☃☃4tc :(
    III ICSI ⛄⛄
    4.2018 crio :(
    07.2018 pożegnanie z Novum
    10.2018 telefon do OA (tylko tel...)
    07.2021 IV ICSI nowa nadzieja <3
    07.2021 💔🥺
    08.2021 💔🥺
    10.2021💔💔🥺
    12.2021 V ICSI ⛄⛄⛄
    01.2022 ET... czekamy
    7dpt - 27,5
    10dpt - 151
    16dpt - 1478
    27dpt <3
    04.2022 - poznaliśmy płeć - synek <3
    05.2022 - 21tc usg połówkowe 340g <3
    09.2022 💙🤱3500g 55cm zdrowy synek 🥰❤️🍼
  • Asiula86 Autorytet
    Postów: 10250 8906

    Wysłany: 17 października 2016, 20:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pola, przykro mi :(

    Słabość jest siłą w nas...
    6 cykli stymulowanych, 2 inseminacje, 4 procedury in vitro, 16 transferów, 17 zarodków :(
    23.10.2015 puste jajo płodowe 2BB :(
    31.12.2018 ciąża biochemiczna 4AA :(
    08.08.2022 ciąża biochemiczna 3AB :-(
    Michałek <3
‹‹ 123 124 125 126 127 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

14 faktów na temat płodności kobiety - owulacja, miesiączka, dni płodne

Owulacja, dni płodne, miesiączka - słyszymy o nich często. Ale czy na pewno mamy wystarczającą wiedzą na temat płodności kobiety? Niektóre sprawy dotyczące cyklu kobiety nie są tak jasne i oczywiste jakby mogło się zdawać. Tutaj znajdziesz 14 najważniejszych faktów, które warto wiedzieć na temat płodności kobiety.   

CZYTAJ WIĘCEJ

7 sposobów jak przetrwać przesilenie wiosenne i jak szybko zajść w ciążę!

Przesilenie wiosenne dla wielu kobiet jest trudnym okresem przejściowym, kiedy mogą pojawiać się problemy ze snem, nadmiernym zmęczeniem, brakiem energii, czy obniżoną koncentracją. Wszystko to może mieć wpływ na gospodarkę hormonalną i kobiecą płodność. Jak w tym czasie przygotować się do ciąży? Jakie są skuteczne sposoby na poprawę płodności? Jak szybko zajść w ciążę, wprowadzając proste nawyki do codziennego stylu życia?

CZYTAJ WIĘCEJ

Histeroskopia skuteczna metoda diagnostyki i leczenia niepłodności

Histeroskopia to metoda, która pozwala wykryć i wyleczyć niektóre przyczyny niepłodności: polipy macicy, zrosty, mięśniaki. Histeroskopia diagnostyczna czy histeroskopia zabiegowa - kiedy warto zdecydować się na zabieg?  Jak wygląda histeroskopia? W którym momencie cyklu wykonuje się zabieg? Jakie mogą być skutki uboczne? 

CZYTAJ WIĘCEJ