Forum Starając się z pomocą medyczną PCO - zespół policystycznych jajników
Odpowiedz

PCO - zespół policystycznych jajników

Oceń ten wątek:
  • Mojanadzieja Autorytet
    Postów: 4834 1677

    Wysłany: 22 września, 20:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dobrze, wczoraj pappe miałam, i do pon na wizytę czekam. Mam popołudniu. Także w domu będę pewnie po 18. Ogólnie dobrze się czuje, bóle kręgosłupa, migreny, gazy straszne. Hehe a jak u Ciebie postępy?

    7u22dqk384tmdus2.png
    ♦️34l
    ♦️1IUI 15.08.2017
    ♦️2IUI 18.09.2017
    ♦️3IUI 19.12.2017

    ♦️#1ivf AID 21.11 cykl rozpoczęty icsi ♥️9.12transfer 23.01.19r [*] 8tc6d puste jajo :(

    ♦️#2ivf AID icsi 31.05.2019 (8Ax2) 3dniowy :( cb
    ♦️#3 ivf 4. 05.2020 protokół dlugi
    ♦️20.06.2020r punkcja. Mam 4❄️❄️❄️❄️ 3AA,2BB,1BB, MORULE
    🌺17.07.20r FET 3AA, wlew + emryoglue,
    5dpt II blada kreska
    7dpt bHCG 55/Prg 39
    11dpt bHCG 314/pgr 38
    14dpt bHCG 726/prg 26.05
    17dpt bHCG 2022
    27dpt ♥️ 127/min
    ♦️Kwasy omega3, inofem, koenzyn Q10+E, wit, D, Euthyrox100, selen + cynk, chrom, witamina C 1000,Metformax 850 x 2
    PCOS, niedoczynność tarczycy,insulinoodpornosc, astma, alergia
    ♦️27.01.20r. TSH 1.780

    ♦️9.03.2020
    AMH 6.860, FSH 3.32 (4 dc)
    ♦️29.06.20r TSH 1.748


    Waga docelowa jest 🤗 choć staramy się dalej 😝✊🏻🍀❄️
  • Nadzieja28 Ekspertka
    Postów: 1143 72

    Wysłany: 22 września, 21:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mojanadzieja wrote:
    Dobrze, wczoraj pappe miałam, i do pon na wizytę czekam. Mam popołudniu. Także w domu będę pewnie po 18. Ogólnie dobrze się czuje, bóle kręgosłupa, migreny, gazy straszne. Hehe a jak u Ciebie postępy?

    To super ze jest dobrze 🍀
    Ja dzisiaj byłam na wizycie pecherzyk sam sobie pękł bo było ciałko żółte miałam podawany domaciczne accofil i co trzy dni mam sobie zastrzyki robić włączyć acard 150 eucoton i jakby była ciąża neoparin zmieniła mi na metformax ten qlukophage bo serio bardzo mnie po niej brzuch bolał i była katastrofa 🤪🤦🏼‍♀️🙈, endo urosło jak nigdy do 10 😅 zawsze do 8 rosło i nie chciało drgnąć ( może przez ten estrofen 2-6 dc)
    Muszę zrobić prolaktyna bo nie mam już siły się z tym bromegronem męczyć eh i morfologię bo przy accofilu trzeba

    Start 08.2018
    Clo ❌
    Lametta- ok, ciąży brak...✔️✖️
    Laparoskopia 12.2019 ✅
    Jajowody - drożne ✅
    Endomet. - Wykluczona ✅
    Hashimoto ❌, PCOS ❌,
    Tsh (skacze) ❌✅

    💊Letrox, Metformax 1500, Bromergon,
    💊Omega3, Q10+vit E, Pregna+, Jod, Nac, Metylowane vit i kw foliowy,

    🔺TOXOPLAZMA - BRAK✔️
    🔺Toxo Igg i igm - UJEMNY ✔️
    🔺Chlamydii i Vreaplazma- BRAK✔️

    🔺Mthfr * A1298C Mthfr_1298A>C homo ❌,
    🔺Pai-1 ** 4G/5G Pai-1 4G hetero ❌,

    🔺KIR : Bx ✔️❌
    ✅OBECNE :
    2DL1, 2DL3, 2DL4del, 2DS1, 2DS4del-22pz, 3DL1, 3DL2, 3DL3, 2DP1, 3DP1norm
    ❌NIEWYKRYTE :
    2DL2, 2DL4norm, 2DL5[gr.1], 2DL5[gr.2], 2DS2, 2DS3, 2DS4norm, 2DS5, 3DS1, 3DP1var

    MĄŻ: Wszytakie badania ok✅
    Marzec 2020 -28dc beta 9 - 30dc beta 2🥺
    ✳️ Puregon 75💉—>accofil💉—>encorton—>acard 150 🙏🏼
  • Mojanadzieja Autorytet
    Postów: 4834 1677

    Wysłany: 24 września, 09:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to oby to wszystko pomogło 🍀✊🏻

    Nadzieja28 lubi tę wiadomość

    7u22dqk384tmdus2.png
    ♦️34l
    ♦️1IUI 15.08.2017
    ♦️2IUI 18.09.2017
    ♦️3IUI 19.12.2017

    ♦️#1ivf AID 21.11 cykl rozpoczęty icsi ♥️9.12transfer 23.01.19r [*] 8tc6d puste jajo :(

    ♦️#2ivf AID icsi 31.05.2019 (8Ax2) 3dniowy :( cb
    ♦️#3 ivf 4. 05.2020 protokół dlugi
    ♦️20.06.2020r punkcja. Mam 4❄️❄️❄️❄️ 3AA,2BB,1BB, MORULE
    🌺17.07.20r FET 3AA, wlew + emryoglue,
    5dpt II blada kreska
    7dpt bHCG 55/Prg 39
    11dpt bHCG 314/pgr 38
    14dpt bHCG 726/prg 26.05
    17dpt bHCG 2022
    27dpt ♥️ 127/min
    ♦️Kwasy omega3, inofem, koenzyn Q10+E, wit, D, Euthyrox100, selen + cynk, chrom, witamina C 1000,Metformax 850 x 2
    PCOS, niedoczynność tarczycy,insulinoodpornosc, astma, alergia
    ♦️27.01.20r. TSH 1.780

    ♦️9.03.2020
    AMH 6.860, FSH 3.32 (4 dc)
    ♦️29.06.20r TSH 1.748


    Waga docelowa jest 🤗 choć staramy się dalej 😝✊🏻🍀❄️
  • Nadzieja28 Ekspertka
    Postów: 1143 72

    Wysłany: 24 września, 12:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A mozesz zerknac na moj wykres? Cos mi sie nie podoba moja temperatura nie wiem moze to przez ktorys lek dodam ze w ciagu dnia czyje jakby udwrzenia goraca i ogien w policzkach ale martwi mnie temperatura

    Mojanadzieja lubi tę wiadomość

    Start 08.2018
    Clo ❌
    Lametta- ok, ciąży brak...✔️✖️
    Laparoskopia 12.2019 ✅
    Jajowody - drożne ✅
    Endomet. - Wykluczona ✅
    Hashimoto ❌, PCOS ❌,
    Tsh (skacze) ❌✅

    💊Letrox, Metformax 1500, Bromergon,
    💊Omega3, Q10+vit E, Pregna+, Jod, Nac, Metylowane vit i kw foliowy,

    🔺TOXOPLAZMA - BRAK✔️
    🔺Toxo Igg i igm - UJEMNY ✔️
    🔺Chlamydii i Vreaplazma- BRAK✔️

    🔺Mthfr * A1298C Mthfr_1298A>C homo ❌,
    🔺Pai-1 ** 4G/5G Pai-1 4G hetero ❌,

    🔺KIR : Bx ✔️❌
    ✅OBECNE :
    2DL1, 2DL3, 2DL4del, 2DS1, 2DS4del-22pz, 3DL1, 3DL2, 3DL3, 2DP1, 3DP1norm
    ❌NIEWYKRYTE :
    2DL2, 2DL4norm, 2DL5[gr.1], 2DL5[gr.2], 2DS2, 2DS3, 2DS4norm, 2DS5, 3DS1, 3DP1var

    MĄŻ: Wszytakie badania ok✅
    Marzec 2020 -28dc beta 9 - 30dc beta 2🥺
    ✳️ Puregon 75💉—>accofil💉—>encorton—>acard 150 🙏🏼
  • Mojanadzieja Autorytet
    Postów: 4834 1677

    Wysłany: 26 września, 12:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ładnie podskoczyła tempka, choć strasznie krzywa hehe dużo wyżyn i nizin.
    Trudno mi powiedzieć, bo uderzenia gorąca miałam przy 1 ciąży wtedy okazało się że spadło mi tsh poniżeń normy miałam 0.2 coś takiego...
    Badalas ostatnio? Albo może coś się tam wykluwa? Hmm... Na prawdę nie wiem.

    7u22dqk384tmdus2.png
    ♦️34l
    ♦️1IUI 15.08.2017
    ♦️2IUI 18.09.2017
    ♦️3IUI 19.12.2017

    ♦️#1ivf AID 21.11 cykl rozpoczęty icsi ♥️9.12transfer 23.01.19r [*] 8tc6d puste jajo :(

    ♦️#2ivf AID icsi 31.05.2019 (8Ax2) 3dniowy :( cb
    ♦️#3 ivf 4. 05.2020 protokół dlugi
    ♦️20.06.2020r punkcja. Mam 4❄️❄️❄️❄️ 3AA,2BB,1BB, MORULE
    🌺17.07.20r FET 3AA, wlew + emryoglue,
    5dpt II blada kreska
    7dpt bHCG 55/Prg 39
    11dpt bHCG 314/pgr 38
    14dpt bHCG 726/prg 26.05
    17dpt bHCG 2022
    27dpt ♥️ 127/min
    ♦️Kwasy omega3, inofem, koenzyn Q10+E, wit, D, Euthyrox100, selen + cynk, chrom, witamina C 1000,Metformax 850 x 2
    PCOS, niedoczynność tarczycy,insulinoodpornosc, astma, alergia
    ♦️27.01.20r. TSH 1.780

    ♦️9.03.2020
    AMH 6.860, FSH 3.32 (4 dc)
    ♦️29.06.20r TSH 1.748


    Waga docelowa jest 🤗 choć staramy się dalej 😝✊🏻🍀❄️
  • Coberka33 Koleżanka
    Postów: 42 4

    Wysłany: 26 września, 13:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej,
    Jestem po mojej pierwszej IUI w dniu wczorajszym, mam stwierdzone pcos, stymulowana lekami, powstaly 3 pęcherzyki, maż kiepskie nasienie dostalam wczoraj 2.60mln plemnikow o ruchliwosci 50%jak mhslicie jest do rze czy niekoniecznie? Jestem nowa wjec nie wiem czy taka ilosc plemnikow jest zadowolajaca? Dzis zle sie czuje boli mnie brzuch... Czy to normalne cos zwiastujacego? Nie poprawilismy naturalnie bo maż sie bardzo zesteresowal i nic nie wyszlo 😪, powiedzcie jaka ilosc mieliscie podane ppdczas zabiegu?

  • Nadzieja28 Ekspertka
    Postów: 1143 72

    Wysłany: 26 września, 14:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mojanadzieja wrote:
    Ładnie podskoczyła tempka, choć strasznie krzywa hehe dużo wyżyn i nizin.
    Trudno mi powiedzieć, bo uderzenia gorąca miałam przy 1 ciąży wtedy okazało się że spadło mi tsh poniżeń normy miałam 0.2 coś takiego...
    Badalas ostatnio? Albo może coś się tam wykluwa? Hmm... Na prawdę nie wiem.
    Tez mnie ten.wykres.troche dziwi bo nigdy tak po owu nie mialam troche mnie to martwi... tsh w lipcu badalam i bylo ze niby ok choc szczerze.to jakos dziwne sie czuje moze przez jakis lek

    Start 08.2018
    Clo ❌
    Lametta- ok, ciąży brak...✔️✖️
    Laparoskopia 12.2019 ✅
    Jajowody - drożne ✅
    Endomet. - Wykluczona ✅
    Hashimoto ❌, PCOS ❌,
    Tsh (skacze) ❌✅

    💊Letrox, Metformax 1500, Bromergon,
    💊Omega3, Q10+vit E, Pregna+, Jod, Nac, Metylowane vit i kw foliowy,

    🔺TOXOPLAZMA - BRAK✔️
    🔺Toxo Igg i igm - UJEMNY ✔️
    🔺Chlamydii i Vreaplazma- BRAK✔️

    🔺Mthfr * A1298C Mthfr_1298A>C homo ❌,
    🔺Pai-1 ** 4G/5G Pai-1 4G hetero ❌,

    🔺KIR : Bx ✔️❌
    ✅OBECNE :
    2DL1, 2DL3, 2DL4del, 2DS1, 2DS4del-22pz, 3DL1, 3DL2, 3DL3, 2DP1, 3DP1norm
    ❌NIEWYKRYTE :
    2DL2, 2DL4norm, 2DL5[gr.1], 2DL5[gr.2], 2DS2, 2DS3, 2DS4norm, 2DS5, 3DS1, 3DP1var

    MĄŻ: Wszytakie badania ok✅
    Marzec 2020 -28dc beta 9 - 30dc beta 2🥺
    ✳️ Puregon 75💉—>accofil💉—>encorton—>acard 150 🙏🏼
  • Mojanadzieja Autorytet
    Postów: 4834 1677

    Wysłany: 26 września, 14:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Coberka33 wrote:
    Hej,
    Jestem po mojej pierwszej IUI w dniu wczorajszym, mam stwierdzone pcos, stymulowana lekami, powstaly 3 pęcherzyki, maż kiepskie nasienie dostalam wczoraj 2.60mln plemnikow o ruchliwosci 50%jak mhslicie jest do rze czy niekoniecznie? Jestem nowa wjec nie wiem czy taka ilosc plemnikow jest zadowolajaca? Dzis zle sie czuje boli mnie brzuch... Czy to normalne cos zwiastujacego? Nie poprawilismy naturalnie bo maż sie bardzo zesteresowal i nic nie wyszlo 😪, powiedzcie jaka ilosc mieliscie podane ppdczas zabiegu?


    Ja miałam dawce ale przeważnie było ok 20mln plemników, ruchliwości nie pamiętam.
    A skończyło się u mnie i tak ivf... Inseminacja u mnie 3 razy przeprowadzona i nie sprawdziła się w moim przypadku.

    7u22dqk384tmdus2.png
    ♦️34l
    ♦️1IUI 15.08.2017
    ♦️2IUI 18.09.2017
    ♦️3IUI 19.12.2017

    ♦️#1ivf AID 21.11 cykl rozpoczęty icsi ♥️9.12transfer 23.01.19r [*] 8tc6d puste jajo :(

    ♦️#2ivf AID icsi 31.05.2019 (8Ax2) 3dniowy :( cb
    ♦️#3 ivf 4. 05.2020 protokół dlugi
    ♦️20.06.2020r punkcja. Mam 4❄️❄️❄️❄️ 3AA,2BB,1BB, MORULE
    🌺17.07.20r FET 3AA, wlew + emryoglue,
    5dpt II blada kreska
    7dpt bHCG 55/Prg 39
    11dpt bHCG 314/pgr 38
    14dpt bHCG 726/prg 26.05
    17dpt bHCG 2022
    27dpt ♥️ 127/min
    ♦️Kwasy omega3, inofem, koenzyn Q10+E, wit, D, Euthyrox100, selen + cynk, chrom, witamina C 1000,Metformax 850 x 2
    PCOS, niedoczynność tarczycy,insulinoodpornosc, astma, alergia
    ♦️27.01.20r. TSH 1.780

    ♦️9.03.2020
    AMH 6.860, FSH 3.32 (4 dc)
    ♦️29.06.20r TSH 1.748


    Waga docelowa jest 🤗 choć staramy się dalej 😝✊🏻🍀❄️
  • Mojanadzieja Autorytet
    Postów: 4834 1677

    Wysłany: 26 września, 14:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nadzieja28 wrote:
    Tez mnie ten.wykres.troche dziwi bo nigdy tak po owu nie mialam troche mnie to martwi... tsh w lipcu badalam i bylo ze niby ok choc szczerze.to jakos dziwne sie czuje moze przez jakis lek


    Też może tak być. Tak na prawdę na temp może być sporo czynników.

    7u22dqk384tmdus2.png
    ♦️34l
    ♦️1IUI 15.08.2017
    ♦️2IUI 18.09.2017
    ♦️3IUI 19.12.2017

    ♦️#1ivf AID 21.11 cykl rozpoczęty icsi ♥️9.12transfer 23.01.19r [*] 8tc6d puste jajo :(

    ♦️#2ivf AID icsi 31.05.2019 (8Ax2) 3dniowy :( cb
    ♦️#3 ivf 4. 05.2020 protokół dlugi
    ♦️20.06.2020r punkcja. Mam 4❄️❄️❄️❄️ 3AA,2BB,1BB, MORULE
    🌺17.07.20r FET 3AA, wlew + emryoglue,
    5dpt II blada kreska
    7dpt bHCG 55/Prg 39
    11dpt bHCG 314/pgr 38
    14dpt bHCG 726/prg 26.05
    17dpt bHCG 2022
    27dpt ♥️ 127/min
    ♦️Kwasy omega3, inofem, koenzyn Q10+E, wit, D, Euthyrox100, selen + cynk, chrom, witamina C 1000,Metformax 850 x 2
    PCOS, niedoczynność tarczycy,insulinoodpornosc, astma, alergia
    ♦️27.01.20r. TSH 1.780

    ♦️9.03.2020
    AMH 6.860, FSH 3.32 (4 dc)
    ♦️29.06.20r TSH 1.748


    Waga docelowa jest 🤗 choć staramy się dalej 😝✊🏻🍀❄️
  • Coberka33 Koleżanka
    Postów: 42 4

    Wysłany: 26 września, 19:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mojanadzieja wrote:
    Ja miałam dawce ale przeważnie było ok 20mln plemników, ruchliwości nie pamiętam.
    A skończyło się u mnie i tak ivf... Inseminacja u mnie 3 razy przeprowadzona i nie sprawdziła się w moim przypadku.
    Dziekuje za odpowiedz no to tak jak mysle ze nic z tego nie będzie.... Szkoda czasu tez mysle o ivf, bez sensu leciec z tymi inseminacjami jak to i efektu nie bedzie, dziwilo mnie ze lekarz z taka ilkscia zdecydowal o zabiegu, chyba leca tylko na kase

  • Coberka33 Koleżanka
    Postów: 42 4

    Wysłany: 26 września, 19:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jaki ogolny koszt ivf tak mniej wiecej? Czy po 1 podejsciu nie wyjdzie to koszty sa takie same jak przy drugiej probie?

  • Mojanadzieja Autorytet
    Postów: 4834 1677

    Wysłany: 27 września, 11:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Coberka33 wrote:
    Jaki ogolny koszt ivf tak mniej wiecej? Czy po 1 podejsciu nie wyjdzie to koszty sa takie same jak przy drugiej probie?


    Tak ja wcześniej byłam w innej klinice płaciłam o te 3~4 tys mniej. Alee miałam tam 2 krótkie protokoły ivf, w tym byłam w ciąży za pierwszym razem, okazało się że puste jajo bo zarodek przestał się rozwijać..., a za 2 razem musiałam od nowa przejść protokół krótki, była cb ~ pod suwakiem mam opisane.
    Ponieważ gorszej jakości przy pcos są komórki jajowe coraz to nowe suple wdrażałam. Nie miałam nic do zamrożenia żadnych zarodków. 🥺😥.
    I na szczęście przez pandemie miałam chwilę aby zastanowić się, bo brakowało mi czegoś. Lekarz chciał znowu po raz trzeci podejść do krótkiego protokołu. Biłam się z myślami. I poznałam dziewczynę na forum na ovu przez przypadek, bo oddawała leki i mieszka u mnie w mieście. Pogadałam z nią, i uznałam że jednak dobre przeczucie miałam, bo lekarz nie miał pomysłu na mnie. A ja po rozmowie z tą dziewczyną przy herbatce postanowiłam o zmianie.
    Przeszłam do drugiej kliniki. (15tys).Zmiana sposobu leczenia oraz peotokolu na długo, gdzie od razu powiedziała doktor że transfer odroczony ze wzg na to że mogę mieć hiperke. No i udało się z 20 pobranych oocytow. Zaplodnionych miałam 12 sztuk, 5 oocytow oddałam, a 3 nie były dojrzale.
    Z moich 12 zapłodniły się 11 szt, z czego dotrwały 4 do końca. Jeden siedzi w brzuszku. 🥰.
    Mam nadzieję, że wszystko jest w porządku w sumie nie miałam ciążowych dolegliwości oprócz migren i boli kręgosłupa, i ból piersi od 8tc, teraz troszkę się uspokoiło. I od czasu do czasu lekka zgage mam. A jutro mam prenatalne 🍀✊🏻. Denerwuje się, bo jednak jak nie czuje się KTOSIA to człowiek po przejściach za dużo myśli.
    Więc miejmy nadzieję że wszystko jest dobrze, i dowiemy się kim nasz KTOSIEK jest 🥰

    Coberka a co do ilości plemników to pomyliłam się miałam dawce to 44mln, a za drugim razem 48mln.z ciekawości przejrzałam papiery.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 września, 19:42

    Coberka33 lubi tę wiadomość

    7u22dqk384tmdus2.png
    ♦️34l
    ♦️1IUI 15.08.2017
    ♦️2IUI 18.09.2017
    ♦️3IUI 19.12.2017

    ♦️#1ivf AID 21.11 cykl rozpoczęty icsi ♥️9.12transfer 23.01.19r [*] 8tc6d puste jajo :(

    ♦️#2ivf AID icsi 31.05.2019 (8Ax2) 3dniowy :( cb
    ♦️#3 ivf 4. 05.2020 protokół dlugi
    ♦️20.06.2020r punkcja. Mam 4❄️❄️❄️❄️ 3AA,2BB,1BB, MORULE
    🌺17.07.20r FET 3AA, wlew + emryoglue,
    5dpt II blada kreska
    7dpt bHCG 55/Prg 39
    11dpt bHCG 314/pgr 38
    14dpt bHCG 726/prg 26.05
    17dpt bHCG 2022
    27dpt ♥️ 127/min
    ♦️Kwasy omega3, inofem, koenzyn Q10+E, wit, D, Euthyrox100, selen + cynk, chrom, witamina C 1000,Metformax 850 x 2
    PCOS, niedoczynność tarczycy,insulinoodpornosc, astma, alergia
    ♦️27.01.20r. TSH 1.780

    ♦️9.03.2020
    AMH 6.860, FSH 3.32 (4 dc)
    ♦️29.06.20r TSH 1.748


    Waga docelowa jest 🤗 choć staramy się dalej 😝✊🏻🍀❄️
  • Nadzieja28 Ekspertka
    Postów: 1143 72

    Wysłany: 27 września, 14:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny czy mozecie mi doradzic ??
    Jutro bedzie cos kolo 8 dpo w 14 dniu na usg widziala cialko zolte ale nie umiala.powiedziec czy peklo w niedziele poniedzialek.czy rano we.wtorek wiec zakladam ze.jutro 8dpo i chodzi o to ze jakby sie udalo to mam brac heparyne a bete kazala.zrobic.dopiero 06.10 tak jakby w.dniu miesiaczki a jutro mam zrobic mofrologie bo biore accofil i.zastanawiam sie czy od.razu.bety.nie.zrobic co myslicie? Heparyne lepiej wczesniej wlaczyc jakby cos bylo...
    (Przepraszam za pisownie ale moj telefon jest w naprawie a na tym nie da sie pisac ;))

    Start 08.2018
    Clo ❌
    Lametta- ok, ciąży brak...✔️✖️
    Laparoskopia 12.2019 ✅
    Jajowody - drożne ✅
    Endomet. - Wykluczona ✅
    Hashimoto ❌, PCOS ❌,
    Tsh (skacze) ❌✅

    💊Letrox, Metformax 1500, Bromergon,
    💊Omega3, Q10+vit E, Pregna+, Jod, Nac, Metylowane vit i kw foliowy,

    🔺TOXOPLAZMA - BRAK✔️
    🔺Toxo Igg i igm - UJEMNY ✔️
    🔺Chlamydii i Vreaplazma- BRAK✔️

    🔺Mthfr * A1298C Mthfr_1298A>C homo ❌,
    🔺Pai-1 ** 4G/5G Pai-1 4G hetero ❌,

    🔺KIR : Bx ✔️❌
    ✅OBECNE :
    2DL1, 2DL3, 2DL4del, 2DS1, 2DS4del-22pz, 3DL1, 3DL2, 3DL3, 2DP1, 3DP1norm
    ❌NIEWYKRYTE :
    2DL2, 2DL4norm, 2DL5[gr.1], 2DL5[gr.2], 2DS2, 2DS3, 2DS4norm, 2DS5, 3DS1, 3DP1var

    MĄŻ: Wszytakie badania ok✅
    Marzec 2020 -28dc beta 9 - 30dc beta 2🥺
    ✳️ Puregon 75💉—>accofil💉—>encorton—>acard 150 🙏🏼
  • Tysia33 Autorytet
    Postów: 922 393

    Wysłany: 27 września, 19:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nadzieja28 wrote:
    Dziewczyny czy mozecie mi doradzic ??
    Jutro bedzie cos kolo 8 dpo w 14 dniu na usg widziala cialko zolte ale nie umiala.powiedziec czy peklo w niedziele poniedzialek.czy rano we.wtorek wiec zakladam ze.jutro 8dpo i chodzi o to ze jakby sie udalo to mam brac heparyne a bete kazala.zrobic.dopiero 06.10 tak jakby w.dniu miesiaczki a jutro mam zrobic mofrologie bo biore accofil i.zastanawiam sie czy od.razu.bety.nie.zrobic co myslicie? Heparyne lepiej wczesniej wlaczyc jakby cos bylo...
    (Przepraszam za pisownie ale moj telefon jest w naprawie a na tym nie da sie pisac ;))
    Jutro zrobilabym przy okazji progesteron, by zobaczyć czy owulacja była efektywna. Betę bezpiecznie pod koniec tygodnia.

    dadaa3cd7a.png
    PCOS i insulinooporność z hiperinsulinemią
    Niedoczynność tarczycy
    Mutacja MTHFR hetero i PAI-1 homo
    Stymulacja jajeczkowania od 06.2019
  • Nadzieja28 Ekspertka
    Postów: 1143 72

    Wysłany: 27 września, 20:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tysia33 wrote:
    Jutro zrobilabym przy okazji progesteron, by zobaczyć czy owulacja była efektywna. Betę bezpiecznie pod koniec tygodnia.
    Bez sensu proga badac bo biore lutka

    Start 08.2018
    Clo ❌
    Lametta- ok, ciąży brak...✔️✖️
    Laparoskopia 12.2019 ✅
    Jajowody - drożne ✅
    Endomet. - Wykluczona ✅
    Hashimoto ❌, PCOS ❌,
    Tsh (skacze) ❌✅

    💊Letrox, Metformax 1500, Bromergon,
    💊Omega3, Q10+vit E, Pregna+, Jod, Nac, Metylowane vit i kw foliowy,

    🔺TOXOPLAZMA - BRAK✔️
    🔺Toxo Igg i igm - UJEMNY ✔️
    🔺Chlamydii i Vreaplazma- BRAK✔️

    🔺Mthfr * A1298C Mthfr_1298A>C homo ❌,
    🔺Pai-1 ** 4G/5G Pai-1 4G hetero ❌,

    🔺KIR : Bx ✔️❌
    ✅OBECNE :
    2DL1, 2DL3, 2DL4del, 2DS1, 2DS4del-22pz, 3DL1, 3DL2, 3DL3, 2DP1, 3DP1norm
    ❌NIEWYKRYTE :
    2DL2, 2DL4norm, 2DL5[gr.1], 2DL5[gr.2], 2DS2, 2DS3, 2DS4norm, 2DS5, 3DS1, 3DP1var

    MĄŻ: Wszytakie badania ok✅
    Marzec 2020 -28dc beta 9 - 30dc beta 2🥺
    ✳️ Puregon 75💉—>accofil💉—>encorton—>acard 150 🙏🏼
  • Nadzieja28 Ekspertka
    Postów: 1143 72

    Wysłany: 28 września, 16:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny takie pytanie do stosujacych accofil, mialam wlew dowcipnie i co trzy dni mam sobie robic zastrzyki i dzisiaj mam sobie zrobic trzeci juz zastrzyk i morfologie miałam zrobic i troszke mnie wynik martwi, wyglada to nastepujaco :
    leukocyty 10,76 i strzałka w górę, eozynofile 0,57 strzałka w górę, MCV 96,0 strzałka ww górę, RDW-SD 46,6 strzałka w górę.

    help!

    Start 08.2018
    Clo ❌
    Lametta- ok, ciąży brak...✔️✖️
    Laparoskopia 12.2019 ✅
    Jajowody - drożne ✅
    Endomet. - Wykluczona ✅
    Hashimoto ❌, PCOS ❌,
    Tsh (skacze) ❌✅

    💊Letrox, Metformax 1500, Bromergon,
    💊Omega3, Q10+vit E, Pregna+, Jod, Nac, Metylowane vit i kw foliowy,

    🔺TOXOPLAZMA - BRAK✔️
    🔺Toxo Igg i igm - UJEMNY ✔️
    🔺Chlamydii i Vreaplazma- BRAK✔️

    🔺Mthfr * A1298C Mthfr_1298A>C homo ❌,
    🔺Pai-1 ** 4G/5G Pai-1 4G hetero ❌,

    🔺KIR : Bx ✔️❌
    ✅OBECNE :
    2DL1, 2DL3, 2DL4del, 2DS1, 2DS4del-22pz, 3DL1, 3DL2, 3DL3, 2DP1, 3DP1norm
    ❌NIEWYKRYTE :
    2DL2, 2DL4norm, 2DL5[gr.1], 2DL5[gr.2], 2DS2, 2DS3, 2DS4norm, 2DS5, 3DS1, 3DP1var

    MĄŻ: Wszytakie badania ok✅
    Marzec 2020 -28dc beta 9 - 30dc beta 2🥺
    ✳️ Puregon 75💉—>accofil💉—>encorton—>acard 150 🙏🏼
  • Mojanadzieja Autorytet
    Postów: 4834 1677

    Wysłany: 28 września, 18:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No niestety nie pomogę 🥺.

    Miałam dzisiaj wizytę prenatalna, no niestety KTOSIEK zostanie KTOSIEM. Muszę czekać dk końca października Bk doktor wtedy będzie. Mierzy 6.38 cm wszystko ma na miejscu, 166/min 💓

    7u22dqk384tmdus2.png
    ♦️34l
    ♦️1IUI 15.08.2017
    ♦️2IUI 18.09.2017
    ♦️3IUI 19.12.2017

    ♦️#1ivf AID 21.11 cykl rozpoczęty icsi ♥️9.12transfer 23.01.19r [*] 8tc6d puste jajo :(

    ♦️#2ivf AID icsi 31.05.2019 (8Ax2) 3dniowy :( cb
    ♦️#3 ivf 4. 05.2020 protokół dlugi
    ♦️20.06.2020r punkcja. Mam 4❄️❄️❄️❄️ 3AA,2BB,1BB, MORULE
    🌺17.07.20r FET 3AA, wlew + emryoglue,
    5dpt II blada kreska
    7dpt bHCG 55/Prg 39
    11dpt bHCG 314/pgr 38
    14dpt bHCG 726/prg 26.05
    17dpt bHCG 2022
    27dpt ♥️ 127/min
    ♦️Kwasy omega3, inofem, koenzyn Q10+E, wit, D, Euthyrox100, selen + cynk, chrom, witamina C 1000,Metformax 850 x 2
    PCOS, niedoczynność tarczycy,insulinoodpornosc, astma, alergia
    ♦️27.01.20r. TSH 1.780

    ♦️9.03.2020
    AMH 6.860, FSH 3.32 (4 dc)
    ♦️29.06.20r TSH 1.748


    Waga docelowa jest 🤗 choć staramy się dalej 😝✊🏻🍀❄️
  • Nadzieja28 Ekspertka
    Postów: 1143 72

    Wysłany: 28 września, 19:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mojanadzieja wrote:
    No niestety nie pomogę 🥺.

    Miałam dzisiaj wizytę prenatalna, no niestety KTOSIEK zostanie KTOSIEM. Muszę czekać dk końca października Bk doktor wtedy będzie. Mierzy 6.38 cm wszystko ma na miejscu, 166/min 💓
    💖💖💖

    Start 08.2018
    Clo ❌
    Lametta- ok, ciąży brak...✔️✖️
    Laparoskopia 12.2019 ✅
    Jajowody - drożne ✅
    Endomet. - Wykluczona ✅
    Hashimoto ❌, PCOS ❌,
    Tsh (skacze) ❌✅

    💊Letrox, Metformax 1500, Bromergon,
    💊Omega3, Q10+vit E, Pregna+, Jod, Nac, Metylowane vit i kw foliowy,

    🔺TOXOPLAZMA - BRAK✔️
    🔺Toxo Igg i igm - UJEMNY ✔️
    🔺Chlamydii i Vreaplazma- BRAK✔️

    🔺Mthfr * A1298C Mthfr_1298A>C homo ❌,
    🔺Pai-1 ** 4G/5G Pai-1 4G hetero ❌,

    🔺KIR : Bx ✔️❌
    ✅OBECNE :
    2DL1, 2DL3, 2DL4del, 2DS1, 2DS4del-22pz, 3DL1, 3DL2, 3DL3, 2DP1, 3DP1norm
    ❌NIEWYKRYTE :
    2DL2, 2DL4norm, 2DL5[gr.1], 2DL5[gr.2], 2DS2, 2DS3, 2DS4norm, 2DS5, 3DS1, 3DP1var

    MĄŻ: Wszytakie badania ok✅
    Marzec 2020 -28dc beta 9 - 30dc beta 2🥺
    ✳️ Puregon 75💉—>accofil💉—>encorton—>acard 150 🙏🏼
  • Mojanadzieja Autorytet
    Postów: 4834 1677

    Wysłany: 4 października, 10:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej ck tam dziewczyny u Was?

    7u22dqk384tmdus2.png
    ♦️34l
    ♦️1IUI 15.08.2017
    ♦️2IUI 18.09.2017
    ♦️3IUI 19.12.2017

    ♦️#1ivf AID 21.11 cykl rozpoczęty icsi ♥️9.12transfer 23.01.19r [*] 8tc6d puste jajo :(

    ♦️#2ivf AID icsi 31.05.2019 (8Ax2) 3dniowy :( cb
    ♦️#3 ivf 4. 05.2020 protokół dlugi
    ♦️20.06.2020r punkcja. Mam 4❄️❄️❄️❄️ 3AA,2BB,1BB, MORULE
    🌺17.07.20r FET 3AA, wlew + emryoglue,
    5dpt II blada kreska
    7dpt bHCG 55/Prg 39
    11dpt bHCG 314/pgr 38
    14dpt bHCG 726/prg 26.05
    17dpt bHCG 2022
    27dpt ♥️ 127/min
    ♦️Kwasy omega3, inofem, koenzyn Q10+E, wit, D, Euthyrox100, selen + cynk, chrom, witamina C 1000,Metformax 850 x 2
    PCOS, niedoczynność tarczycy,insulinoodpornosc, astma, alergia
    ♦️27.01.20r. TSH 1.780

    ♦️9.03.2020
    AMH 6.860, FSH 3.32 (4 dc)
    ♦️29.06.20r TSH 1.748


    Waga docelowa jest 🤗 choć staramy się dalej 😝✊🏻🍀❄️
  • Nadzieja28 Ekspertka
    Postów: 1143 72

    Wysłany: 4 października, 13:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no ja czekam do wtorku zeby isc na bete.... zrobilam test pink i cien cienia cienia widze, nie chce sie nakrecc ale juz nie wytrzymalam haha, moze znow cb wylapalam albo test ze mnie sobie robi jaja...
    Tepmeratura mi troche spadla :( i to mnie martwi....

    A jak u Ciebie??

    Start 08.2018
    Clo ❌
    Lametta- ok, ciąży brak...✔️✖️
    Laparoskopia 12.2019 ✅
    Jajowody - drożne ✅
    Endomet. - Wykluczona ✅
    Hashimoto ❌, PCOS ❌,
    Tsh (skacze) ❌✅

    💊Letrox, Metformax 1500, Bromergon,
    💊Omega3, Q10+vit E, Pregna+, Jod, Nac, Metylowane vit i kw foliowy,

    🔺TOXOPLAZMA - BRAK✔️
    🔺Toxo Igg i igm - UJEMNY ✔️
    🔺Chlamydii i Vreaplazma- BRAK✔️

    🔺Mthfr * A1298C Mthfr_1298A>C homo ❌,
    🔺Pai-1 ** 4G/5G Pai-1 4G hetero ❌,

    🔺KIR : Bx ✔️❌
    ✅OBECNE :
    2DL1, 2DL3, 2DL4del, 2DS1, 2DS4del-22pz, 3DL1, 3DL2, 3DL3, 2DP1, 3DP1norm
    ❌NIEWYKRYTE :
    2DL2, 2DL4norm, 2DL5[gr.1], 2DL5[gr.2], 2DS2, 2DS3, 2DS4norm, 2DS5, 3DS1, 3DP1var

    MĄŻ: Wszytakie badania ok✅
    Marzec 2020 -28dc beta 9 - 30dc beta 2🥺
    ✳️ Puregon 75💉—>accofil💉—>encorton—>acard 150 🙏🏼
‹‹ 436 437 438 439 440 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

PMS, czyli zespół napięcia przedmiesiączkowego - przyczyny, objawy, leczenie

Zespół napięcia przedmiesiączkowego to ogólne określenie na objawy i dolegliwości, które odczuwają kobiety przed miesiączką. A jakie są najczęstsze objawy PMS? Co jest ich przyczyną? Czy i kiedy napięcie przedmiesiączkowe wymaga leczenia? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Koronawirus a problemy z płodnością - o emocjach w obliczu pandemii

Pandemia koronawirusa szczególnie mocno uderza w pary starające się o dziecko lub zmagające się z niepłodnością. Jak radzić sobie z emocjami w tym trudnym czasie? Na czym skupić swoją energię i uwagę? Jak obecny czas może przysłużyć się płodności? Czy z obecnej sytuacji można wyciągnąć dobrą lekcję? O tym wszystkim opowiada doświadczona psycholog, każdego dnia wspierająca pary w drodze do rodzicielstwa - Justyna Kuczmierowska. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciąża pozamaciczna - czym jest i jakie są objawy ciąży pozamacicznej?

Ciąża pozamaciczna (ektopowa) zdarza się raz na 90-100 przypadków ciąży. Jest to ciąża, która zamiast w macicy rozwija się poza nią. Objawy ciąży pozamacicznej nie są jednoznaczne. Trudno ją czasem rozpoznać, bo na początku objawy są podobne do ciąży o prawidłowym przebiegu. Na późniejszym etapie pojawia się ból podbrzusza, krwawienie oraz brak prawidłowego przyrostu hormonu hCG. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego