Forum Starając się z pomocą medyczną Stymulacja letrozolem
Odpowiedz

Stymulacja letrozolem

Oceń ten wątek:
  • Gosia24 Ekspertka
    Postów: 299 93

    Wysłany: 23 września, 14:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dla mnie miał nie być stracony bo wszystko byłobjak mialo być ale zrobiłam dziś proga i jak zawsze w tych dniach był okolo 20 tak dziś jest 13 😪

    👩24l. -> PCOS potwierdzone badaniami lab i obrazem USG
    ▪️brak owulacji
    ▪️niedoczynność tarczycy -> Eythyrox 75/88
    ▪️ stymulacja owulacji od 03.21
    ▪️ 4 cykl stymulowany Lametta 2x1

    🧔25l.
    ▪️badanie nasienia: morfologia 2% ---> 24%
    ▪️ obniżona ruchliwość 40% (a+b+c) ----> 29% (a+b+c)
  • Agusia94 Autorytet
    Postów: 292 155

    Wysłany: 23 września, 19:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gosia24 wrote:
    Dla mnie miał nie być stracony bo wszystko byłobjak mialo być ale zrobiłam dziś proga i jak zawsze w tych dniach był okolo 20 tak dziś jest 13 😪




    Jak dla mnie to i tak bardzo dobry wynik. Ja w 6 tygodniu ciąży miałam na poziomie 18.5 i później niewiele wyższy
    .

  • Gosia24 Ekspertka
    Postów: 299 93

    Wysłany: 23 września, 20:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agusia94 wrote:
    Jak dla mnie to i tak bardzo dobry wynik. Ja w 6 tygodniu ciąży miałam na poziomie 18.5 i później niewiele wyższy
    .
    Wiem że ogólnie nie jest zły ale w poprzednich niezaciążonych był wyższy i czulam że coś się dzieje więc tu juz nie mam nadziei :p

    👩24l. -> PCOS potwierdzone badaniami lab i obrazem USG
    ▪️brak owulacji
    ▪️niedoczynność tarczycy -> Eythyrox 75/88
    ▪️ stymulacja owulacji od 03.21
    ▪️ 4 cykl stymulowany Lametta 2x1

    🧔25l.
    ▪️badanie nasienia: morfologia 2% ---> 24%
    ▪️ obniżona ruchliwość 40% (a+b+c) ----> 29% (a+b+c)
  • Agusia94 Autorytet
    Postów: 292 155

    Wysłany: 23 września, 20:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gosia24 wrote:
    Wiem że ogólnie nie jest zły ale w poprzednich niezaciążonych był wyższy i czulam że coś się dzieje więc tu juz nie mam nadziei :p




    I sama wiesz że jak czułaś że coś się działo to i na koniec nic z tego pozytywnego nie wychodziło 😁 organizm lubi platac figle 🥰

    Mujer lubi tę wiadomość

  • Anika89 Ekspertka
    Postów: 209 125

    Wysłany: 24 września, 08:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gosia24 wrote:
    Wiem że ogólnie nie jest zły ale w poprzednich niezaciążonych był wyższy i czulam że coś się dzieje więc tu juz nie mam nadziei :p
    Kochana nie ma sensu kierować się objawami, one mogą być mylne w zależności od interpretacji. Tak naprawdę do końca nie wiemy co zwiastują. Poza tym każdy cykl jest inny i nie musi być wszystko tak jak było, zwłaszcza, że tak jak wspominałaś, jesteś po HSG.
    Jeśli stosujemy Ovitrelle, ten zastrzyk zawiera hormon ciążowy, więc pewnie też przez to często odczuwamy dolegliwości związane z ciążą.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 24 września, 08:34

  • Gosia24 Ekspertka
    Postów: 299 93

    Wysłany: 24 września, 10:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No nic, czekam do 1 października :)

    👩24l. -> PCOS potwierdzone badaniami lab i obrazem USG
    ▪️brak owulacji
    ▪️niedoczynność tarczycy -> Eythyrox 75/88
    ▪️ stymulacja owulacji od 03.21
    ▪️ 4 cykl stymulowany Lametta 2x1

    🧔25l.
    ▪️badanie nasienia: morfologia 2% ---> 24%
    ▪️ obniżona ruchliwość 40% (a+b+c) ----> 29% (a+b+c)
  • Bunia96 Przyjaciółka
    Postów: 93 32

    Wysłany: 25 września, 17:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja tez czekam, nie wiem do kiedy bo tak jak pisałam w tym cyklu bez monitoringu. Był śluz płodny już 6-7 dc, ale potem znów się pojawiał wiec myśle ze ostatecznie owulka była później. Myśle ze była w tym tygodniu wiec jeszcze trochę czekania, pewnie w pierwszym tygodniu października sie okaze czy to nasz cykl 😃 trzeba mieć nadzieje ! 🍀

    Malinka2021, Kaki21 lubią tę wiadomość

  • Ewela2 Debiutantka
    Postów: 15 5

    Wysłany: 26 września, 13:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ah dziewczyny dzis 17 dc od 2 sni śluz taki wodnisty troche rozciągliwy kurde skocze jutro na monitoring albo kupię testy owu. Moze faktycznie moja owulacja jest pozniej i jest nadzieja! :)

    Malinka2021 lubi tę wiadomość

  • Agusia94 Autorytet
    Postów: 292 155

    Wysłany: 26 września, 17:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewela2 wrote:
    Ah dziewczyny dzis 17 dc od 2 sni śluz taki wodnisty troche rozciągliwy kurde skocze jutro na monitoring albo kupię testy owu. Moze faktycznie moja owulacja jest pozniej i jest nadzieja! :)



    Lec na monitoring. Testy owu mogą Ci pokazać skok hormonu lh ale to nie jest gwarancją owulacji 😉

  • Bunia96 Przyjaciółka
    Postów: 93 32

    Wysłany: 27 września, 11:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewela2 wrote:
    Ah dziewczyny dzis 17 dc od 2 sni śluz taki wodnisty troche rozciągliwy kurde skocze jutro na monitoring albo kupię testy owu. Moze faktycznie moja owulacja jest pozniej i jest nadzieja! :)

    Trzymam kciuki Ewela! 🍀✊🏼✊🏼

    Ja ostatnio czuje jakieś takie pozytywne nastawieniem, mam nadzieje, że to zwiastun czegoś dobrego ☺️

    Brzuch mnie pobolewa już od 2 dni a to dopiero kilka dni po owulacji. No ale miewałam tak już ze tydzień czy 1,5 przed okresem już mnie bolał brzuch. Ale może jednak się coś tam dzieje ? 🤔

    Malinka2021 lubi tę wiadomość

  • Malinka2021 Ekspertka
    Postów: 209 123

    Wysłany: 27 września, 15:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Żadnego cyklu nie wpisujcie na straty 😊 mój sierpniowy cykl był nie najlepszy (rozchorowalam się podczas stymulacji, miałam stres w pracy), a jednak się udało 🙂 🥰
    Mam nadzieję, że jutro będzie serduszko widać na USG 😊 będzie to 7+0 tc i trzecia wizyta. Co tydzien każą mi przychodzić ze względu na plamienia, które wynikają z krawiaka.

    Trzymam za Wasze cykle mocno kciuki 🥰 🤞🤞

    Helcia lubi tę wiadomość

    PCOS, starania od 2018, klinika od 2021
    08.21 4ta stymulacja (letrozol+bemfola+ ovitrelle)
    f2w39jcg92syidwv.png
  • Agusia94 Autorytet
    Postów: 292 155

    Wysłany: 27 września, 15:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malinka2021 wrote:
    Żadnego cyklu nie wpisujcie na straty 😊 mój sierpniowy cykl był nie najlepszy (rozchorowalam się podczas stymulacji, miałam stres w pracy), a jednak się udało 🙂 🥰
    Mam nadzieję, że jutro będzie serduszko widać na USG 😊 będzie to 7+0 tc i trzecia wizyta. Co tydzien każą mi przychodzić ze względu na plamienia, które wynikają z krawiaka.

    Trzymam za Wasze cykle mocno kciuki 🥰 🤞🤞





    Malinka powinno już być widać serduszko choć różnie to bywa 😁 ale tego Ci życzę. I widzę że obie mamy wtorkowe wizyty ja jutro też mam wizytę 🥰

    Malinka2021 lubi tę wiadomość

  • Helcia Autorytet
    Postów: 711 322

    Wysłany: 27 września, 15:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malinka cudownie, trzymam kciuki 🤞 koniecznie daj znać co i jak ❤ ja byłam dzisiaj u Dr. Wszystko gra, owu była znowu z prawego jajnika. Bardzo mnie on kłuję w tym cyklu, nawet podczas przytulnej z mężem go czułam, aż bolał delikatnie.. Mam brać probiotyk no i w kolejnym cykli, muszę przyjść z badaniami nasienia (miałam je mieć w tym cyklu ale mąż był chory, a teraz nam było szkoda tracić cykl, bo się staramy...). Najpierw spojrzy na wyniki męża, a później będziemy umawiać się na drożność, i wspomniał dzisiaj coś o histeroskopii jeśli dobrze zapamiętałam...

    Malinka2021, Mujer lubią tę wiadomość

    2020r. - dostinex + clo (3 cykle)
    przerwa
    2021r. :
    lipiec: dostinex + ovitrelle,
    lipiec/sierpień: dostinex + lametta (3dc) + ovitrelle,
    sierpień: dostinex + lametta (3dc)
    wrzesień: dostinex + lametta (3dc) + sumamed + gynalgin

    Ona:
    Falvit mama, wit.D3 2000j, cynk, Folacid, wit.C1000, sok z żurawiny, olej z wiesiołka, Acard75, Fertilsafe plus

    Glukoza L43 91
    insulina 7.57
    progesteron N55 16.65
    homocysteina 8,60
    D-DimerG49 270
    CRP I81 1.1
    TSH L69 2.050
    fT4 O69 16.14

    On:
    Fertilman plus, wit. D 4000j, cynk, wit. C1000

    Glukoza L43 100
    CRP I81 0.8
    TSH L69 2.720
    fT4 O69 18.50
  • Ewela2 Debiutantka
    Postów: 15 5

    Wysłany: 27 września, 19:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Fajnie dziewczyny za każdą trzymam kciuki i wysylam pozytywna energię! Przyda się! :) moj lekarz na urlopie wiec nie ma jak isc na monitoring ale sluz dalej jakby płodny więc czekam z duphastonem! Czas pokaze! :)

    Malinka2021 lubi tę wiadomość

  • 3 ciążą Ekspertka
    Postów: 140 62

    Wysłany: 28 września, 09:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewela2 wrote:
    Hej, potrzebuję wsparcia! Piszę pierwszy raz na takim forum, ale dziś dzień doła więc... Krótka historia od zawsze nieregularne miesiaczki, 2 zdrowych chłopaków jeden z 2 cyklu drugi zaś z 3... 2 razy cięcie. Od ponad półtora roku staram się zajść w ciążęmam pcos ale nie jakies tragiczne, najmłodszy syn ma 2.5 i niespodziewalam się problemów! 3 cykle stymulowane na clo zawsze monitoring w 12 cyklu i zawsze to samo brak pecherzyka, standatdowo duphaston na wywolanie okresu. Badania ok, oprocz wysokiej insuliny no ale biorę glupohage. Dziś 2 cykl na letrozolu i znowu dupa.. 12 dzien brak pecherzyka ja nie wiem... Czy ja naprawdę nie mam tej owu??!! Czy 12 cykl to za wczesnie i pecherzyk urośnie? Czy nie blokuje ewentualnej owulacji biorac duphastonu od 16 dc? Lekarz kaze zrobic HSG ale czy jest sens jezeli wychodzi ze nie jajeczkuje?!! Za kiesiac ostatni cykl z letrozolem i lekarz juz nie może dla mnie nic zrobić. Pomocy!


    Cześć jesteśmy w takiej samej sytuacji.

    Ja mam dwie córki 6 i 3 latka i jestem po dwóch cesarkach.

    z pierwszą córką zaszłam dzięki stymulacji Clo w czwartym cyklu starań.
    z druga córką zaszłam w 10 cyklu starań, ale po dwóch stymulacjach letrazolem.

    Teraz od dwóch i pól roku staramy się o 3 dziecko. Miałam 6 cykle stymulowane letrazolem później badanie drożności jajowodów i później jeszcze 3 cykle stymulacji, czyli razem 9 cykli na stymulacji i dupa nic się nie udało.

    Zmieniłam lekarza dał mi skierowanie na badania i okazało się, że wyniki jedne z najgorszy, ale nie powiedział, dlaczego. Powiedział ze jak mi zależy to in vitro, ale in vitro to ja nie chcę. I powiedział, że moja stymulacja była źle przeprowadzona i zrobi mi stymulacje i zobaczymy co z tego wyjdzie.

    Z leków mam brać metformine i witaminy dla kobiet starających się.

    Teraz mam torbiel krwotoczną i mam przepisany duchaston więc lada chcwila pewnie okres dostane.

    Stymulacja Letrazolem.
  • Agusia94 Autorytet
    Postów: 292 155

    Wysłany: 28 września, 16:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malinka jak wizyta 😁 nie zapomnij się pochwalić bijącym serduszkiem 🙂 to też jest mega przeżycie 😊
    Ja juz po wizycie miałam ja rano ale pojechałam później do rodziców. Córcia ma się bardzo dobrze lekarz nawet zasugerował że kawał bąbla nie olbrzym bo jeszcze się mieści na dany tydzień. Dostałam skierowanie na wyniki krzywej cukrowej najgorsze badanie dla mnie ze względu na tą moją insulinoopornosc. Albo mi nic nie będzie albo będzie ciężko mam nadzieję że nie będę się męczyła podczas tego wyniku 😃 Dostałam także skieorwanie na usg 3 trymestru data na 19 listopad będę wtedy już w 32 tygodniu ciąży. Niby się dłuży ten czas a jednak szybko leci jak się z drugiej strony popatrzy 😁

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 28 września, 17:03

    Malinka2021, Mujer, Domma, Ves lubią tę wiadomość

  • Malinka2021 Ekspertka
    Postów: 209 123

    Wysłany: 28 września, 18:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jest sreduszko ❤ 130 uderzeń na minutę :) fasolka ma 9, 6mm :) dzisaj 7 + 0 tc :) na razie jest ok 🙂
    Mam krwiaka i torbiel, ale torbiel już nie rośnie a krwiak jest mały 🙂
    Na 5 października zapisałam się do innej dr, bo ta obecna jest beznadziejna. Mam nadzieję, że teraz trafie na dr z lepszym podejściem. Ma dużo pozytywnych opinii i po części jest z polecenia.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 28 września, 19:39

    Fruzia84, Mujer, Domma, Ves, Szpacza223, Helcia lubią tę wiadomość

    PCOS, starania od 2018, klinika od 2021
    08.21 4ta stymulacja (letrozol+bemfola+ ovitrelle)
    f2w39jcg92syidwv.png
  • Ewela2 Debiutantka
    Postów: 15 5

    Wysłany: 28 września, 19:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej 3 CIĄŻA! Ah no widzisz ja mam niby zaufanie do mojego lekarza serio bylam u gorszych ale z 2 strony przede mna droznosc i 6 cykl stymulacji i muszę sie wybrać juz do specjalisty mam nadzieję ze moze postymuluje mnie jakos inaczej na tabletkach jeszcze bo obecny gin twierdzi ze 3 razy na clo i 3 razy na letrozoli to max hm.. Jak widać ty mialas wiecej wiec moze specjalista cos wymysli... Mam podobnie jak ty o in vitro nawet nie mysle, chce 3 dziecko ale mam swoje granice i nie bede świrować no bo jednak 2 dzieci mam :) nawet w podobnym wieku prawie 5 i prawie 3. Roznica jest taka ze ja w obie ciaze zaszlam bez problemu bez lekow i bez wizyt u lekarza a teraz to jakas czarna mogiła sie porobiła... A powiedz mi czy chodzisz na monitoring tylko raz w cyklu na stymulacji bo ja zawsze w 12 dc i niby zawsze wszystko za male i duphaston odrazu a od zawsze mam nieregularne miesiaczki bez wspomagacza na wywolanie to raz na 3 miesiace... Moze 🙆‍♀️

    3 ciążą lubi tę wiadomość

  • Katte Przyjaciółka
    Postów: 63 21

    Wysłany: 28 września, 21:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    3 ciążą wrote:
    Cześć jesteśmy w takiej samej sytuacji.

    Ja mam dwie córki 6 i 3 latka i jestem po dwóch cesarkach.

    z pierwszą córką zaszłam dzięki stymulacji Clo w czwartym cyklu starań.
    z druga córką zaszłam w 10 cyklu starań, ale po dwóch stymulacjach letrazolem.

    Teraz od dwóch i pól roku staramy się o 3 dziecko. Miałam 6 cykle stymulowane letrazolem później badanie drożności jajowodów i później jeszcze 3 cykle stymulacji, czyli razem 9 cykli na stymulacji i dupa nic się nie udało.

    Zmieniłam lekarza dał mi skierowanie na badania i okazało się, że wyniki jedne z najgorszy, ale nie powiedział, dlaczego. Powiedział ze jak mi zależy to in vitro, ale in vitro to ja nie chcę. I powiedział, że moja stymulacja była źle przeprowadzona i zrobi mi stymulacje i zobaczymy co z tego wyjdzie.

    Z leków mam brać metformine i witaminy dla kobiet starających się.

    Teraz mam torbiel krwotoczną i mam przepisany duchaston więc lada chcwila pewnie okres dostane.




    No ja to mam nadzieję, że po 3 miesięcznej przerwie w końcu coś zaskoczy na 4 stymulacji :)
    Chciałabym, chce w to wierzyć, tak jak Tobie się udało cxy ro w 4 czy w 10, ale oby się udało:)

  • martyna1511 Znajoma
    Postów: 28 3

    Wysłany: 28 września, 21:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej! Będę wspomagana Lametta. Czy jest szansa na zagnieżdżenie zarodka przy endo 6mm?

‹‹ 1047 1048 1049 1050 1051 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Krew miesiączkowa - kolor krwi podczas okresu

Czy to normalne, że krew miesiączkowa zmienia swój kolor i konsystencję? Czy brązowy kolor krwi podczas okres powinien Cię niepokoić, czy jest to zjawisko naturalne? Kiedy krwawienie miesiączkowe wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Niepłodność a nietolerancja pokarmowa - czy istnieje związek?

Dlaczego coraz częściej przyszli rodzice nie mogą doczekać się upragnionego potomstwa? Czy nieodpowiedni styl odżywiania może przyczyniać się do powstawania zaburzeń płodności? Czy nietolerancja pokarmowa może wpływać na obniżenie płodności, a nawet powodować niepłodność? Jakie testy na nietolerancje pokarmowe warto wówczas wykonać?  

CZYTAJ WIĘCEJ

7 sposobów jak przetrwać przesilenie wiosenne i jak szybko zajść w ciążę!

Przesilenie wiosenne dla wielu kobiet jest trudnym okresem przejściowym, kiedy mogą pojawiać się problemy ze snem, nadmiernym zmęczeniem, brakiem energii, czy obniżoną koncentracją. Wszystko to może mieć wpływ na gospodarkę hormonalną i kobiecą płodność. Jak w tym czasie przygotować się do ciąży? Jakie są skuteczne sposoby na poprawę płodności? Jak szybko zajść w ciążę, wprowadzając proste nawyki do codziennego stylu życia?

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego