Forum Aplikacja - interpretacja cykli i wykresów Conceive Plus - Żel, lubrykant
Odpowiedz

Conceive Plus - Żel, lubrykant

Oceń ten wątek:
  • Alexiaa Autorytet
    Postów: 371 249

    Wysłany: 7 czerwca 2016, 10:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nastii gratulacje !!! :-D rośnijcie zdrowo :-)
    Girl25 <3 były u nas piatek ,sobota,niedziela i poniedziałek a w poniedziałek była wlasnie owu :-) robiłam testy owulacyjne :-) polecam

    rfxgvfxmlhof5yo3.png
    km5stv73t4xzfb4j.png
    ......
    Moje bliźniaczki Liwia <3 :-* i Adrianna (35 tc [*] :-( Nasz Aniołek...) - Z miłości powstałaś miłością pozostaniesz ... ;-( Dozobaczenia córeczko ...

  • Edziuuuuuuuunia Autorytet
    Postów: 647 217

    Wysłany: 7 czerwca 2016, 15:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nasti GRATULACJE :)
    Jak się miewasz i jak beta?
    ściskam wszystkie starające się :*

    2nn3hqvk90lv3v8r.png

    04.12.2015 [*] 7tc
    Listopad 2015 - Profertil - słabe żołnierzyki
    Marzec 2016 wysoka PRL,żylaki i fatalne wyniki nasienia, Bromek+CLO+Androvit
  • Girl25 Autorytet
    Postów: 3795 532

    Wysłany: 7 czerwca 2016, 15:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A badania nasienia robiliście ? Miał ok? Właśnie dużo słyszałam ze jak sie codziennie kochają to sie udaje zaskoczyć a jak co drugi dzień to nie. Czyli ok okresu tylko przez 4 dni?

    [link=https://www.suwaczki.com/]f2wlj44jhzx0jd7c.png[/link]

    dxomanli5dlutv4a.png
  • Alexiaa Autorytet
    Postów: 371 249

    Wysłany: 7 czerwca 2016, 15:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie robiliśmy badań nasienia ani za pierwszym razem co
    rok sie staraliśmy ani teraz prawie 1,5 roku .Chcialam do września poczekać i zrobić ale juz nie ma potrzeby :-)
    A jeszcze sprawdz chormony bo ja miałam lekko podwyższona prolaktynę i dostałam tabletki na zbicie. Po miesiącu spadła do 12,6 i wtedy zastosowaliśmy ten zel i poszło :-D
    A <3 były po okresie w 5 dc raz i pozniej w 10,11,12,13 dc i w 13 była owu. A jeszcze jako ciekawostkę to jak zaszłam w pierwsza ciąże to było tylko 2 razy bo mój wyjechał , <3 dzień prZed owu i dzień po :-)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 czerwca 2016, 15:38

    rfxgvfxmlhof5yo3.png
    km5stv73t4xzfb4j.png
    ......
    Moje bliźniaczki Liwia <3 :-* i Adrianna (35 tc [*] :-( Nasz Aniołek...) - Z miłości powstałaś miłością pozostaniesz ... ;-( Dozobaczenia córeczko ...

  • Girl25 Autorytet
    Postów: 3795 532

    Wysłany: 7 czerwca 2016, 21:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ok zrobię a w którym dniu cyklu prolaktyne sie robi?

    [link=https://www.suwaczki.com/]f2wlj44jhzx0jd7c.png[/link]

    dxomanli5dlutv4a.png
  • Alexiaa Autorytet
    Postów: 371 249

    Wysłany: 7 czerwca 2016, 21:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mozesz zrobić od 2-4 dc lub jak masz cykl ok28 dniowe to od 21-23 dc.Chociaz zdania sa podzielone kiedy, najcześciej słyszałam opinie,ze można prolaktynę badać przez cały cykl a lekarz po wyniku i dniu cyklu w którym był robiony sprawdzi sobie sam wartość. Ja robiłam za pierwszym razem w 23 dc co wyszła mi przekroczona,pozniej miałam miesiąc kuracji parlodelem i sprawdziłam po miesiącu w 3 dc i był wynik juz dobry.

    rfxgvfxmlhof5yo3.png
    km5stv73t4xzfb4j.png
    ......
    Moje bliźniaczki Liwia <3 :-* i Adrianna (35 tc [*] :-( Nasz Aniołek...) - Z miłości powstałaś miłością pozostaniesz ... ;-( Dozobaczenia córeczko ...

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 czerwca 2016, 00:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Girl25 wrote:
    Właśnie dużo słyszałam ze jak sie codziennie kochają to sie udaje zaskoczyć a jak co drugi dzień to nie.
    Jeśli zaczniecie 2-3 dni przed owulacją, to taka strategia ma sens :)
    Jeśli wcześniej... to różnie z tym może być ;)

    Alexiaa lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 czerwca 2016, 00:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Alexiaa wrote:
    słyszałam opinie,ze można prolaktynę badać przez cały cykl a lekarz po wyniku i dniu cyklu w którym był robiony sprawdzi sobie sam wartość.
    Norma prolaktyny (wg mojego laboratorium) jest jednakowa na cały cykl :)
    Robiłam w różnych dniach i endokrynolog nie pytała, w którym dniu cyklu była robiona ;)
    Jedynie miałam zadbać o odpowiednie przygotowanie do badania tak żeby nie zaburzyć wyniku :)

    U mnie hormony wyrównane, test LH pozytywny, usg owulacji potwierdziło dominujący pęcherzyk ;) także żel idzie w ruch :P

    Alexiaa lubi tę wiadomość

  • Girl25 Autorytet
    Postów: 3795 532

    Wysłany: 8 czerwca 2016, 08:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Alexxia robiłam prolaktyne 2 lata temu (jak zaczęliśmy stawiania a raczej pare mies. Pózniej ) i miałam wynik 8.55 wiec ok ale moze jeszcze raz zrobię, jest sens czy raczej nie powinna nagle wyskoczyć jak wtedy była ok?
    U mnie jest problem z długimi cyklami jak mam naturalne to trwają od 43-56 dni czasami 35-36 i niby hormony wyszły ok a cykle i tak długie wiec już nie mam pojęcia czym długość cykli jest spowodowana. Aczkolwiek całkowicie wszystkich badań nie robiłam

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 czerwca 2016, 09:38

    [link=https://www.suwaczki.com/]f2wlj44jhzx0jd7c.png[/link]

    dxomanli5dlutv4a.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 czerwca 2016, 12:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Girl25 wrote:
    Alexxia robiłam prolaktyne 2 lata temu (jak zaczęliśmy stawiania a raczej pare mies. Pózniej ) i miałam wynik 8.55 wiec ok ale moze jeszcze raz zrobię, jest sens czy raczej nie powinna nagle wyskoczyć jak wtedy była ok?
    przez dwa lata sporo się mogło zmienić ;)
    U mnie wystarczyło wprowadzenie leku na tarczycę, żeby prolaktyna zareagowała.
    Czasem wystarczy stres/ zmiana pracy/ inne sytuacje życiowe żeby wpłynąć na wynik prolaktyny.
    Jeśli przez dwa lata się nie udało z ciążą, to myślę, że warto powtórzyć badania, choćby tylko dla wykluczenia :)

  • Lady_E Autorytet
    Postów: 1160 1150

    Wysłany: 6 lipca 2016, 13:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marrtusia wrote:
    Cześć Dziewczyny. 2 lata starań z uwagi na bardzo słabe nasienie męża. Pierwszy cykl z conceive plus i się udało :)

    Super wiadomość! Gratulacje:) Używaliście żelu przez cały cykl czy tylko w okolicach owulacji? My zaczynamy z żelem w tym cyklu. Zobaczymy czy coś pomoże:)

    pszczola2000 lubi tę wiadomość

    iv09df9h3jajy138.png
    04.2013 - Początek starań (5cs z clo :()
    2016-2018 3 IUI, 3 IVF żadnego zarodka
    Czekamy co los przyniesie...
    Los przyniósł nam monionka 18.06 beta 26609 mIU/ml <3
    21.06 - Serduszko pięknie bije <3
    04.02.2019 Jest Blanka <3
  • vanessa Autorytet
    Postów: 3200 1957

    Wysłany: 7 lipca 2016, 16:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    My raz urzyliśmy tego żelu kilka dni przed owulacją i po 7 latach sie udało. Czy pomógł akurat ten żel? Nie wiem... ale moim zdaniem tak bo skoro wcześniej sie nie udało a dopiero z żelikiem.

    Jagah, nicka1234, Alexiaa, pszczola2000 lubią tę wiadomość

    7 lat walki o Ciebie Kruszynko...

    201701271765.png

    (*) Aniołek Madzia 7 tc luty 2020 - w moim sercu pozostaniesz na zawsze
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 lipca 2016, 21:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Używałam przez dwa cykle i nic. Chyba to zalezy od tego co jest problemem - jeśli mało i zła jakosć śluzu to jak znalazł :P

  • flowerygirl Koleżanka
    Postów: 34 41

    Wysłany: 15 lipca 2016, 11:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zamierzam sprawdzić żel w tym cyklu...może pomoże, trzymajcie kciuki

  • ewcia187 Nowa
    Postów: 3 0

    Wysłany: 28 lipca 2016, 00:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc dziewczyny :) staramy sie o dzidziusia od wrzesnia z tym, ze ostatnie 2 miesiace mielismy zakaz z powodu infekcji, w tym cyklu w końcu infekcja mi odpuscila i mozemy dzialac :) owulacja zbliza sie powoli a od dzisiaj zaczelismy stosowac ten zel :) zobaczymy czy sie uda :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 sierpnia 2016, 11:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej,
    jeśli jest któraś zainteresowana, to odsprzedam NIEUŻYWANY, ORYGINALNIE ZAPAKOWANY Conceive Plus tubka 30 ml, termin ważności 09.2017 w cenie 25 zł (z przesyłką)
    Zamawiałam go pod koniec cyklu, ale jednak mi się nie przyda ze względu na ciążę :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 sierpnia 2016, 11:54

  • Girl25 Autorytet
    Postów: 3795 532

    Wysłany: 8 sierpnia 2016, 12:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magda a w tym szczęśliwym cyklu tez go używałas?

    [link=https://www.suwaczki.com/]f2wlj44jhzx0jd7c.png[/link]

    dxomanli5dlutv4a.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 sierpnia 2016, 12:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Girl25 wrote:
    Magda a w tym szczęśliwym cyklu tez go używałas?
    Conceive plus używam od listopada, ale przed zajściem w ciążę blokowała mnie najprawdopodobniej niedoczynność tarczycy :)
    Conceive plus był dla mnie jak znalazł, bo u mnie owulacja występuje po śluzie płodnym.
    Na pewno nie zaszkodził w zajściu w ciąże, a podejrzewam że sporo pomógł :)

    pszczola2000 lubi tę wiadomość

  • wvmvw Autorytet
    Postów: 441 303

    Wysłany: 8 sierpnia 2016, 12:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    My też z małżonem zakupiliśmy ten oto specyfik i będziemy testować w tym cyklu. Kupiłam ten z aplikatorami żeby go zaaplikować jak najdokładniej. Zobaczymy ile jest wart :-)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 sierpnia 2016, 12:37

    Ballerina lubi tę wiadomość

    ex2bi09kelfb8snq.png
  • Girl25 Autorytet
    Postów: 3795 532

    Wysłany: 8 sierpnia 2016, 15:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To ja tarczyce mam ok chyba ze coś sie zmieniło . Jak teraz sie nie udało to sobie zrobię zaś badanie na tarczyce. A ile sobie żelu aplikowalas ? Tyle ile jest na ulotce czy więcej ? Ja na początku 3 ml a teraz 5 ml bo jedna dziewczyna tez tyle dawała i jej sie udało . Dużo jest dziewczyn którym ten zel pomógł ale oczywiście problem musi tkwić w braku sluzu płodnego albo zbyt słabej jego jakości inaczej cudów nie zrobi.

    [link=https://www.suwaczki.com/]f2wlj44jhzx0jd7c.png[/link]

    dxomanli5dlutv4a.png
‹‹ 49 50 51 52 53 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

O tym jak kalendarz dni płodnych zjednoczył kobiety podczas starania o dziecko - relacja ze spotkania Ovu dzieci!

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałaś się co sprawia, że kobiety, matki są tak silne i wytrzymałe, to musisz to przeczytać! My znamy już odpowiedź – nasza moc leży w relacjach jakie potrafimy tworzyć z innymi kobietami. Wsparcie jakie sobie dajemy i energię do działania jaką sobie nawzajem przekazujemy jest wartością o której należy mówić głośno! Dowodem na to jest ta relacja z wyjątkowego zdarzenia – zlotu użytkowniczek OvuFriend i BellyBestFriend, wspaniałych kobiet, cudownych Mam! Przeczytaj, jak kalendarz dni płodnych zjednoczył kobiety podczas starania o dziecko  

CZYTAJ WIĘCEJ

Insulinooporność - zasady żywieniowe, dieta i objawy.

Czym jest insulinooporność? Insulinooporność a dieta - na czym polega zależność? Jak odżywiać się przy insulinooporności? Które produkty spożywcze warto włączyć do diety, a z których warto zrezygnować? Artykuł napisany przez Zosię i Anię z Akademii Płodności. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciąża pozamaciczna - czym jest i jakie są objawy ciąży pozamacicznej?

Ciąża pozamaciczna (ektopowa) zdarza się raz na 90-100 przypadków ciąży. Jest to ciąża, która zamiast w macicy rozwija się poza nią. Objawy ciąży pozamacicznej nie są jednoznaczne. Trudno ją czasem rozpoznać, bo na początku objawy są podobne do ciąży o prawidłowym przebiegu. Na późniejszym etapie pojawia się ból podbrzusza, krwawienie oraz brak prawidłowego przyrostu hormonu hCG. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego