Forum Aplikacja - interpretacja cykli i wykresów jak to z tym progesteronem
Odpowiedz

jak to z tym progesteronem

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
    1 2
Oceń ten wątek:
  • Finlandia Przyjaciółka
    Postów: 67 20

    Wysłany: 20 lutego 2015, 17:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, od jakiegoś czasu borykam się z plamieniami przed okresem. Pierwsza wizyta u ginekologa i stwierdzenie, że pewnie za niski progesteron i dostałam luteinę. Gdy to nie pomogło zrobiłam badania hormonów.
    Nie bardzo wiedziałam kiedy mam owulację i pani doktor powiedziała, że w granicach 20 dc. Zrobiłam 23 dc bo wcześniej był weekend. Wynik wyszedł 8,38 ng/ml (norma 5,16-18,56). Generalnie w normie ale przy braniu luteiny.
    Teraz już wiem, że owulacja u mnie występuje, o ile, 12, 12 dc.
    Dzisiaj zrobiłam ponownie badanie 7dpo i wynik to:
    25,47 ng/ml (norma 5,16 - 18,56)
    i norma przekroczona!!!
    Nie wiem co mam myśleć. Do lekarza idę dopiero za dwa tygodnie i do tego czasu będę się denerwować. Co wy o tym myślicie?

    bc5d01ea6647761601fedcb357bbd26f.png
    p19u3e3kzb7fu953.png
  • Vuko Autorytet
    Postów: 2016 1196

    Wysłany: 20 lutego 2015, 18:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Z tymi hormonami to jest jakas wyzsza szkola jazdy. Sama mam chyba cos nie tak, wczoraj pobieralam krew m.in. na progesteron i prolaktyne, a w pon. wyniki. Ja z kolei mam problem z wyznaczeniem kiedy byla u mnie owu 11czy 16 bo 2 testy owu pozytywne a w miedzyczasie jeden negatywny i juz nie wiem co myslec.

    0d1yflw1ktiwk49i.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 lutego 2015, 22:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Finlandia, moze jestes w ciazy;)?

    Finlandia lubi tę wiadomość

  • Finlandia Przyjaciółka
    Postów: 67 20

    Wysłany: 20 lutego 2015, 23:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    FasUla byłoby świetnie ale czytałam ze poziom progesteronu na początku nie ma wielkiego związku z ciążą, dlatego się nie nakrecam.

    bc5d01ea6647761601fedcb357bbd26f.png
    p19u3e3kzb7fu953.png
  • Finlandia Przyjaciółka
    Postów: 67 20

    Wysłany: 20 lutego 2015, 23:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Vuco - ja bym obstawiala tak jak oznaczał to system tj. 16dc. Tak by to wyglądało z temperatury

    bc5d01ea6647761601fedcb357bbd26f.png
    p19u3e3kzb7fu953.png
  • Vuko Autorytet
    Postów: 2016 1196

    Wysłany: 20 lutego 2015, 23:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hmmm...tylko ze dzis na szyjse byl brazowy sluz, jak przed okresem :-\ nic nie kapuje a szyjka w dniach domniemanej owu byla twarda, teraz miekka nisko, jak przed okresem chyba

    0d1yflw1ktiwk49i.png
  • Finlandia Przyjaciółka
    Postów: 67 20

    Wysłany: 23 lutego 2015, 09:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Vuko - widzę ze znowu Ci system przesunął dzień owulacji :-/

    bc5d01ea6647761601fedcb357bbd26f.png
    p19u3e3kzb7fu953.png
  • Vuko Autorytet
    Postów: 2016 1196

    Wysłany: 23 lutego 2015, 09:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak, juz oszalec idzie. W dodatku od soboty mam wciaz brazowe plamienia. Dziwaczny cykl. A jak tam u Ciebie? Ja od soboty mam zatrucie pokarmowe

    0d1yflw1ktiwk49i.png
  • Finlandia Przyjaciółka
    Postów: 67 20

    Wysłany: 23 lutego 2015, 10:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zatrucie pokarmowe? Współczuję. Mnie dzisiaj trochę brzuch boli - jakaś niestrawność chyba.
    Czekam cierpliwie co to będzie za parę dni i ciesze się się z każdego dnia bez plamien przed okresem. W poprzednim cyklu juz plamilam. Skomplikowane te wszystkie procesy w nas zachodzące, ja tego nie ogarniam :-/

    bc5d01ea6647761601fedcb357bbd26f.png
    p19u3e3kzb7fu953.png
  • Vuko Autorytet
    Postów: 2016 1196

    Wysłany: 23 lutego 2015, 10:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak, zatrulam sie chyba pieczarkami. Wczoraj juz bylo lepiej,ale po polnocy obudzily mnie mdlosci i na czworaka sie snulam do lazienki. Teraz juz ok,ale 3 dzien leze w lozku. Jutro do roboty

    0d1yflw1ktiwk49i.png
  • Vuko Autorytet
    Postów: 2016 1196

    Wysłany: 23 lutego 2015, 10:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ladny masz wykres. Ja nie wiem dlaczego u mnie tak oozno wyznaczyl owu. W ogole to od 7 do chyba 16dc klul mnie prawy jajnik, myslalam,ze na wczes a owu, ale to troche za dlugo. No i teraz te plamienia...

    0d1yflw1ktiwk49i.png
  • Finlandia Przyjaciółka
    Postów: 67 20

    Wysłany: 23 lutego 2015, 11:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    W którym dniu cyklu zwykle miałaś owulacje i jak długie masz cykle? Tempka poszła u Ciebie do góry ale to też może być sprawka tego wstrętnego zatrucia.

    bc5d01ea6647761601fedcb357bbd26f.png
    p19u3e3kzb7fu953.png
  • Vuko Autorytet
    Postów: 2016 1196

    Wysłany: 23 lutego 2015, 12:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zwykle mialam dosc wczesnie bo ok 12dc. Wczoraj nie wpisywalam temp bo mialam w nocy goraczke,ale w sb rano bylam normalnie na chodzie, dzis tez bez goraczki.

    0d1yflw1ktiwk49i.png
  • Finlandia Przyjaciółka
    Postów: 67 20

    Wysłany: 23 lutego 2015, 12:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hmmm...no to albo późna owulacja albo cykl bezowulacyjny. Zobaczysz jak dalej temperatura będzie się układać. No i te plamienia wstrętne! :-/ może przez brak owulacji i w związku z tym niski progesteron. Ciężko stwierdzić.

    bc5d01ea6647761601fedcb357bbd26f.png
    p19u3e3kzb7fu953.png
  • Vuko Autorytet
    Postów: 2016 1196

    Wysłany: 23 lutego 2015, 12:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moze. Dzis odbieram wyniki badan, m.in. progesteron. Ale nie wiem kiedy byla owu i zrobilam w 19dc

    0d1yflw1ktiwk49i.png
  • Vuko Autorytet
    Postów: 2016 1196

    Wysłany: 23 lutego 2015, 12:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No a w czwartek ide do gina,wiec moze sie czegos dowiem

    0d1yflw1ktiwk49i.png
  • Finlandia Przyjaciółka
    Postów: 67 20

    Wysłany: 23 lutego 2015, 12:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To napisz jak będziesz miała wyniki

    bc5d01ea6647761601fedcb357bbd26f.png
    p19u3e3kzb7fu953.png
  • Vuko Autorytet
    Postów: 2016 1196

    Wysłany: 23 lutego 2015, 12:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dam znac, bede odbierac kolo 15

    0d1yflw1ktiwk49i.png
  • Vuko Autorytet
    Postów: 2016 1196

    Wysłany: 23 lutego 2015, 17:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Odebralam

    0d1yflw1ktiwk49i.png
  • Finlandia Przyjaciółka
    Postów: 67 20

    Wysłany: 23 lutego 2015, 18:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    I jak???

    bc5d01ea6647761601fedcb357bbd26f.png
    p19u3e3kzb7fu953.png
1 2
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Diagnostyka problemów z płodnością - krok po kroku

Niepłodności nikt się nie spodziewa, a jednak dotyka ona około 1,5 miliona polskich par rocznie. To bardzo dużo! Jakie są najczęstsze przyczyny niepłodności? Kiedy warto rozpocząć diagnostykę i jakie badania zrobić na początek?

CZYTAJ WIĘCEJ

Zagnieżdżenie zarodka - ile dni po stosunku? Jakie mogą być objawy zagnieżdżenia?

Czym jest i kiedy następuje zagnieżdżenie zarodka w macicy, ile dni po stosunku dochodzi do implantacji? Czy zagnieżdżenie zarodka można zaobserwować? Jakie objawy mogą towarzyszyć implantacji? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Bolesne miesiączki - skąd się biorą bóle miesiączkowe? Przyczyny, objawy, leczenie.

Bolesne miesiączki mogą występować nawet u 75% kobiet w wieku rozrodczym! Jakie są najczęstsze przyczyny bólu miesiączkowego? Czym jest bolesne miesiączkowanie pierwotne, a czym wtórne? Kiedy bolesne miesiączkowanie wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego