Forum Aplikacja - interpretacja cykli i wykresów Położenie szyjki macicy
Odpowiedz

Położenie szyjki macicy

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
    1 2
Oceń ten wątek:
  • Justeck Ekspertka
    Postów: 274 101

    Wysłany: 29 października 2014, 07:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To wszystko jest piękne w teorii, tylko że nawet Rotzer się w pewnym momencie z szyjki wycofał. A to dlatego że objawy miękkości i wysokości są bardzo specyficzne dla każdej kobiety i trzeba interpretować w oparciu o własne doświadczenie (np moja szyjka w okresie okołoowulacyjnym nie jest zawsze miękka).

    Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results. (anonim)
  • kim88 Koleżanka
    Postów: 54 3

    Wysłany: 30 października 2014, 20:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziewczyny a jak jest z tyłozgieciem ja mam wkładam troszke palec i szyjke juz wyczuwam jest otwarta niestety nie moge duzo sprawdzac bo mam nadzerke i jak dotkne szyjki to odrazu krwawi :(

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 października 2014, 22:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny, a co jeśli ja miałam kilka razy wrażenie, że moja szyjka wygląda mniej więcej tak?

    http://zapodaj.net/77aff5c526ee1.png.html

    Nie mogłam jej dosięgnąć nawet koniuszkiem palca, ale ewidentnie sięgała aż do tylnej ściany?

    Dodam, że w badaniach mam wpisane przodozgięcie szyjki.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 października 2014, 22:07

  • cati Autorytet
    Postów: 2324 2177

    Wysłany: 30 października 2014, 22:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kim88 wrote:
    dziewczyny a jak jest z tyłozgieciem ja mam wkładam troszke palec i szyjke juz wyczuwam jest otwarta niestety nie moge duzo sprawdzac bo mam nadzerke i jak dotkne szyjki to odrazu krwawi :(

    z Nadrżerką powinnas udac sie do ginekologa na jej usuniecie ! laserowo wypalaja miejsce zmienione chroba. Nie boli , moze delikatnie krwawic przez krótki czas ale nie powinna ;)
    Tyłozgięcie nie powinno ci sprawiac klopotu we wlasnej obserwacji , ja tez to mam i poprostu musisz nauczyc sie wyczuwac kiedy ona jest twarda ,a kiedy miekka.

    W lazience robisz kucaka i wkladasz palec jesli uda ci sie ja wymacac blisko to znaczy ze jest nisko bo jest opuszczona , a jesli musisz sie pogimnastykowac by ja dodtknac to wysoko :)
    jesli chodzi o otwor to ona zawsze jest delikatnie otwarta , ale czasami uda sie nam wsunac lekko opuszek to wtedy jest wlasnie Otwarta , a jak sie czuje tylko tak jak by wejscie do niej to jest zamknieta .
    Co do miekkosci , to ktos kiedys napisal ze jesli jest twarda jak chrzastka na uchu to wlasnie twarda , a jesli mikksza to miekka ;) itd. itd...
    Dziewczyny musicie same dojsc do obserwacji i porownywac je do poprzedniego cyklu :) tak najlatwiej...

    ChicaMala = czyli byla wysoko , przodozgiecie nie powoduje tego ze trudniej ja wymacac :) a raczej wrecz odwrotnie, ale czasem przytula sie mocno np. do boku i cieszko ja dosiegnac. Mi sie czesto to zdarzalo ze byla jak by skrecona w lewo ;D zmiast po srodku.

    ckai9jcgmxpymslt.png
    https://www.maluchy.pl/li-71768.png
    ******* Gang 18+*******
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 października 2014, 07:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    cati wrote:
    ChicaMala = czyli byla wysoko , przodozgiecie nie powoduje tego ze trudniej ja wymacac :) a raczej wrecz odwrotnie, ale czasem przytula sie mocno np. do boku i cieszko ja dosiegnac. Mi sie czesto to zdarzalo ze byla jak by skrecona w lewo ;D zmiast po srodku.

    Dzięki za odpowiedź. Zaczęłam już świrować, że to jednak znaczy, że nisko i wysoko jest wtedy, jak się chowa do środka - że musisz palec zgiąć. Ale chyba po prostu za oóźno zaczęłam ją badać i dlatego nie ogarniam ;-) Zacznę następnym razem od początku cyklu :-)

    cati lubi tę wiadomość

  • nataliyaa Znajoma
    Postów: 20 1

    Wysłany: 1 listopada 2014, 17:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Alicja92 wrote:
    Ja czytalam ze to moze byc objaw ciazy. Wiadomo jednak ze ile ludzi tyle opinii. Ja w koncu swoja wyczulam. Tylko wyczuwam tak jakbym miala otworek czyli byla otwarta ale 0!!!!!!! sluzu. Odkrylam ja w nocy w sobote wiec to dopiero drugi dzien. Na kucka kolo 18 bede badac ;)

    to do mnie czy do MADBOY?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 listopada 2014, 15:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jeszcze niegdy nie zauważyłam otwartości aż takiej że można tam zagłębić opuszek.. Hm..

  • JagodaP Autorytet
    Postów: 460 232

    Wysłany: 14 listopada 2014, 16:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    madeleine.m wrote:
    Jeszcze niegdy nie zauważyłam otwartości aż takiej że można tam zagłębić opuszek.. Hm..

    Może u Ciebie nigdy nie jest tak otwarta po prostu. Moja jest, i podczas owu i @. Zapisuj jako otwartą taką najbardziej otwartą, jaką uda Ci się wybadać :)

    YCC3p2.png
    Z PCOS & Prl udało się! 24 miesiące, 19 cykl, 10 owulacyjny, 4 z Clo <3
    mLMjp2.png
    Przypadeczek, 2 cykl po powrocie miesiączek...
  • Linka05 Autorytet
    Postów: 471 241

    Wysłany: 14 listopada 2014, 18:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Coś mi się wydaje, że ja źle to określałam, jak jest zamknięta to jest też takie wgłębienie ? Bo ja zawsze wyczuwam takie wgłębienie i myślałam, że jest ciągle otwarta ale może to wgłębienie mnie zmyliło...

    zem3wn15az3szllg.png
  • JagodaP Autorytet
    Postów: 460 232

    Wysłany: 14 listopada 2014, 19:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Linka05 wrote:
    Coś mi się wydaje, że ja źle to określałam, jak jest zamknięta to jest też takie wgłębienie ? Bo ja zawsze wyczuwam takie wgłębienie i myślałam, że jest ciągle otwarta ale może to wgłębienie mnie zmyliło...

    Cóż, musisz to sama osądzić... Moja jak jest zamknięta to przypomina drążek od łopaty, taki walec i tyle. No,może jest ledwie wyczuwalna szczelinka, ale nie ma opcji by nazwać to dziurką lub choćby dołeczkiem. Ale u Ciebie może być inaczej.

    YCC3p2.png
    Z PCOS & Prl udało się! 24 miesiące, 19 cykl, 10 owulacyjny, 4 z Clo <3
    mLMjp2.png
    Przypadeczek, 2 cykl po powrocie miesiączek...
  • Linka05 Autorytet
    Postów: 471 241

    Wysłany: 15 listopada 2014, 11:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Muszę to jeszcze wybadać :)

    zem3wn15az3szllg.png
  • shooa Autorytet
    Postów: 2424 2384

    Wysłany: 26 listopada 2014, 20:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czarnula87, dzięki Ci kochana za masę przydatnej teorii! :) w końcu wiem co i jak i zaczynam badanie po owulacji (jak łaskawa przyjdzie w tym cyklu) :))

    qb3c3e5exlduo58i.png

    IT'S A BOY! <3
    3jgxskjolv36r7wh.png
  • Arga Autorytet
    Postów: 469 166

    Wysłany: 8 grudnia 2014, 16:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak czytam i czytam i dochodzę do wniosku, że cały czas źle zapisywałam wyniki. Uważałam, że jak szyjka jest łatwo wyczuwalna to jest wysoko a nie nisko, a jak muszę się namęczyć i jej szukać to, że jest nisko.
    Teraz po prostu mi się już pomieszało.

    k0kdwn15dwh6fyj6.png
    8unerjjgib9z7kq1.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 grudnia 2014, 17:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    witam.jestem tutaj nowa .wiem ze moje pomiary temp nie sa o rownej godz ale pracuje na noce a temp sie mierzy po odpoczynku 3 godz.co myslicie o moim cyklu?:)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 grudnia 2014, 17:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jak udostepnic swoj cykl bo widze ze go nie ma pomozcie:)

  • JagodaP Autorytet
    Postów: 460 232

    Wysłany: 8 grudnia 2014, 20:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sasetko, po 6 pomiarach zaczetych w połowie cyklu to sie nic nie da powiedzieć. Musisz poobserwować chociaz jeden pełny cykl.

    Arga, weź głęboki wdech i przeczytaj jeszcze raz, to się może pomieszać, ale z czasem się ułoży w logiczną całość :)

    YCC3p2.png
    Z PCOS & Prl udało się! 24 miesiące, 19 cykl, 10 owulacyjny, 4 z Clo <3
    mLMjp2.png
    Przypadeczek, 2 cykl po powrocie miesiączek...
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 czerwca 2015, 14:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny, a ja mam pytanie typu czy badanie położenia szyjki macicy w pozycji siedzacej jest miarodajne? Chodzi o to, ze siedzac siegam bezproblemowo i wyszuwam wszystko, ale zazwyczaj wydaje sie byc nisko lub srednio, natomiast w pozycji stojacej nie siegam wcale i wychodzi na to jakby szyjka byla wysoko...i tu pojawia sie wlasnie problem z interpretacja. Mozecie cos poradzic?

  • JagodaP Autorytet
    Postów: 460 232

    Wysłany: 10 czerwca 2015, 20:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ważne jest by badać przez cały cykl w jednej pozycji. Jeśli umiesz wyczuć zmiany na siedząco, to jest ok, ale musisz wtedy umieć określić kiedy jest "wysoko" (czyli najwyżej) a kiedy "nisko" (pozycja najniższa ze wszystkich które wybadasz).

    Może być też tak, że na stojąco kiedy będzie wysoko nie wyczujesz, a kiedy nisko to wyczujesz :)

    YCC3p2.png
    Z PCOS & Prl udało się! 24 miesiące, 19 cykl, 10 owulacyjny, 4 z Clo <3
    mLMjp2.png
    Przypadeczek, 2 cykl po powrocie miesiączek...
1 2
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Śluz płodny a owulacja i dni płodne - jak prowadzić obserwacje?

Na rynku dostępnych jest wiele pomocy w wyznaczaniu dni płodnych. Większość z nich działa na podobnej zasadzie – rozpoznaje zmianę hormonów w ciele kobiety i na tej podstawie wskazuje dni płodne. Czy wiesz, że jedno z takich „narzędzi” masz już w sobie? Twój śluz płodny, który pojawia się w czasie dni płodnych, czyli przed wystąpieniem owulacji!

CZYTAJ WIĘCEJ

Niepłodność a nietolerancja pokarmowa - czy istnieje związek?

Dlaczego coraz częściej przyszli rodzice nie mogą doczekać się upragnionego potomstwa? Czy nieodpowiedni styl odżywiania może przyczyniać się do powstawania zaburzeń płodności? Czy nietolerancja pokarmowa może wpływać na obniżenie płodności, a nawet powodować niepłodność? Jakie testy na nietolerancje pokarmowe warto wówczas wykonać?  

CZYTAJ WIĘCEJ

„Nie mogę zajść w ciążę!” – najczęstsze problemy z płodnością u kobiet

Czy zastanawiałaś się kiedy powinnaś zacząć martwić się, jeśli pomimo waszych starań nie możesz zajść w ciążę? Czy lepiej cierpliwie czekać, czy może gdy nadejdą pierwsze obawy, od razu skonsultować się z lekarzem? Przeczytaj jakie są niepokojące objawy, których nie powinnaś ignorować i jakie są potencjalne rozwiązania zwiększające szanse na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ