Forum Temperatury, wykresy, płodność Pomoc w interpretacji wykresu...
Odpowiedz

Pomoc w interpretacji wykresu...

Oceń ten wątek:
  • /Natalka Przyjaciółka
    Postów: 273 44

    Wysłany: 15 sierpnia, 15:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nulqa wrote:
    Hej,
    czy ktos mial moze podobnie?
    Wiem, ze wykres poki co krotki, ale:
    1. Bylam na monitoringu owulacji i wg lekarki owu byla najprawdodpobniej w nd 11.08, natomiast ovufriend wyznaczylo, mi , ze jednak w poneidzialek 12.08. bo on sugeruowal sie tempertaura (wiem, ze to algorytmy, ale skad ta temperatura taka dziwna?)
    2. Czy ktoras tak miala, ze tempt. tak spadla mocno jak u mnie juz w trzecim dniu po owu i byla jednak szansa na ciaze?
    Czy jednak to oznacza, ze nic z tego :( ? Nagle skoczylo a potem nagle spadlo ( temp. niczym nie zaburzona) - czy to moze byc jakis brak progesteronu?

    https://ovufriend.pl/graph/1c9d649ec9752ed178aec608a57423f4
    A może to 4 dzień i już implantacja?

    hchy3e3kiyb8yirx.png
  • Nulqa Ekspertka
    Postów: 136 89

    Wysłany: 15 sierpnia, 15:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    /Natalka wrote:
    A może to 4 dzień i już implantacja?
    Szczerze mowiac, to watpie, ze tak szybko ?

    1c9d649ec9752ed178aec608a57423f4.png

    30tc- 06.06.2018 [*]
    8tc - 15.10.2018 [*]
    7tc- 12.09.2019 - ciąża bezzarodkowa
  • Emi36 Przyjaciółka
    Postów: 133 22

    Wysłany: 15 sierpnia, 18:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny jeśli juz jest 10dpo a test negatywny to sa jeszcze szanse na plusik ?? zerknijcie :)

    Iwona 39 lat
    Endometrioza I st.
    11.04.2016 Aniołek 7t 3d ciąża pozamaciczna :(
    3 miesiace pózniej ciąża Amelka <3 mały cud <3
    198e9be07204aef8989853855003ef9f.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 sierpnia, 21:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Są, bo najlepiej testować dopiero jak @ się spóźnia :)

  • dominika.dziedzic1 Nowa
    Postów: 2 0

    Wysłany: 16 sierpnia, 09:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam dziewczyny czy możecie mi pomóc w interpretacji wykresu :)
    ce46524dbb2f6b86023cfda7a015571b.png

    Wiadomość wyedytowana przez autora 16 sierpnia, 09:05

  • /Natalka Przyjaciółka
    Postów: 273 44

    Wysłany: 16 sierpnia, 12:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale na e rozumiem, coś ci się nie podoba? Dośc oczywisty wykres...

    Wiadomość wyedytowana przez autora 16 sierpnia, 12:17

    hchy3e3kiyb8yirx.png
  • dominika.dziedzic1 Nowa
    Postów: 2 0

    Wysłany: 16 sierpnia, 14:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czy taki wzrost temperatury jest zawsze w 2 połowie cyklu, czy mogę liczyć na to że się udało?

  • /Natalka Przyjaciółka
    Postów: 273 44

    Wysłany: 16 sierpnia, 17:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie wiem jak zwykle ty masz. Generalnie wg mnie nic dziwnego ale liczyć zawsze mozesz

    hchy3e3kiyb8yirx.png
‹‹ 69 70 71 72 73

Zajdź w ciążę dwa razy szybciej

Sprawdź OvuFriend Premium

  • wyznaczanie dni płodnych
  • dieta płodności
  • innowacyjny algorytm

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Projekt OvuFriend: "Opracowanie nowych w skali światowej rozwiązań w obszarze uczenia maszynowego wspierających w planowaniu rodziny i pokonywaniu problemu niepłodności" współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Inteligentny Rozwój 2014-2020.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do OvuFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)