X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Aplikacja - interpretacja cykli i wykresów TEMPERATURA A CIAZA?
Odpowiedz

TEMPERATURA A CIAZA?

Oceń ten wątek:
  • PaulaKr Debiutantka
    Postów: 10 24

    Wysłany: 1 lutego 2018, 14:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jestem nowa w mierzeniu temperatur, od owulacji temperatura utrzymywala sie 37.5 a dzisiaj (7 dni po owulacji) 37.3. Slyszalam ze podczas implantacji temperatura moze spasc, ale nie wiem czy to prawidlowe info :) ktoras cos wie na ten temat?

  • czarna_ma Ekspertka
    Postów: 163 244

    Wysłany: 1 lutego 2018, 15:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    malami91 wrote:
    czarna_ma, chociaż wiem, że to nie łatwe, trzeba cierpliwie czekać :). Wykres wygląda obiecująco póki co.

    Tak też myślałam, no nic będę czekać ale dziś chyba zatestuje bo zwariuje...

  • Angel27 Koleżanka
    Postów: 77 3

    Wysłany: 1 lutego 2018, 17:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej A co sądzicie o moich wykresach i tym co napisałam w 10 stronie?

    Angel27
  • Angel27 Koleżanka
    Postów: 77 3

    Wysłany: 1 lutego 2018, 17:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A możecie mi odpisać co myśleć

    Angel27
  • ignite Autorytet
    Postów: 444 103

    Wysłany: 1 lutego 2018, 18:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja nie piłam nigdy żadnych specyfików,więc nie odpowiem Ci na to pytanie.

    ignite
  • Angel27 Koleżanka
    Postów: 77 3

    Wysłany: 1 lutego 2018, 19:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A co z wykresem wygląda obiecująco czy nie bardzo i jak się ma to do braku objawów przed @ . Piersi mnie nie bolą czasami coś poboli w dole brzucha ale jest ok

    Angel27
  • ignite Autorytet
    Postów: 444 103

    Wysłany: 1 lutego 2018, 19:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A może że nie masz objawów @ to skutek picia tego specyfiku.Poczytaj na necie może coś pisze o nim.A co do wykresu jest ok, temp. utrzymuje się wysoko,musisz czekać.

    ignite
  • m_d_f Autorytet