Czerwiec 2017
-
WIADOMOŚĆ
-
Hej
Ja podczas porannej toalety na papierze miałam lekko podbarwiony na brązowo śluz. Przestraszyłam sie , ale po chwili, przy kolejnej próbie juz nic takiego nie było. Echhhhhhhh i taki stres przez następne 8 miesięcy ;(
No i zaczęło bolec jak na @. Wczoraj lekkie zawroty głowy, ale generalnie ok. Oby tak dalej.
Miłego dnia -
hej
dziś byłam powtórzyć betę, strasznie się boję.
W poprzedniej ciąży był wzrost ale za mały ok 60% i ciąża się nie utrzymała.
Mam nadzieję, że tym razem będzie dobrze.
Mama Ali wrote:Dziewczyny za badanie bety się coś płaci ja jestem akurat z tego zielona to będzie mój pierwszy raz
u mnie w labo beta kosztuje 30zł, a że dostałam kartę stałego klienta to dziś zapłaciłam 28,50
09.06.2010r. - 💙
18.06.2016r. [*] 6tc Aniołek - w mym sercu na zawsze
07.06.2017r - 💙 -
19Biedroneczka91 wrote:Dziewczyny, pytanko. Uklucia po jednej stronie podbrzusza, co kilka sekund. Trwalo to kilka minut i przeszlo... Czy to normalne?
u mnie czasem w lewym jajniku zakuje, czasem w prawym.
A jak np. kaszlnę i kichnę, lub z pozycji siedzącej nagle zerwę się do wstania to też wtedy zakuje z jednej albo z drugiej strony.09.06.2010r. - 💙
07.06.2017r - 💙 -
Witam się z rana,
mój książę jeszcze śpi, więc wciągnęłam śniadanko, wypiłam kawunie i wzmacniacz
pogoda fatalna, nie mam pomysłu co robić, bo z psem muszę wyjść... Ciemno i mokro za oknem brrrrrrr -
nick nieaktualnyCzytałam, że dwie filiżanki, nie kubki, dziennie. Ja daje radę bez kawy bo nie lubię..no ale jak ty śpisz po 3h... to rano jedna nie zaszkodzi. Herbata też ma kofeinęPianistka wrote:Hej

Totoja mi dalej lecą
zawsze miałam wyjątkowo gęste a teraz garściami
podejrzewam ze druga ciaza znowu to wstrzyma ale po niej zetnę włosy na krótko 
Dziewczyny, jak z kawą? Ja w pierwszej ciazy nie piłam bo nigdy nie pilam. Ale teraz nie jestem w stanie funkcjonować bez
dzisiaj nie wiem czy 3 h spałam
moja młoda miała 7 pobudek i jak zwykle wstała przed 6 a ja ledwo na oczy widzę -.- -
Hej:)