Czerwiec 2017
-
WIADOMOŚĆ
-
Hej
Ja podczas porannej toalety na papierze miałam lekko podbarwiony na brązowo śluz. Przestraszyłam sie , ale po chwili, przy kolejnej próbie juz nic takiego nie było. Echhhhhhhh i taki stres przez następne 8 miesięcy ;(
No i zaczęło bolec jak na @. Wczoraj lekkie zawroty głowy, ale generalnie ok. Oby tak dalej.
Miłego dnia -
hej
dziś byłam powtórzyć betę, strasznie się boję.
W poprzedniej ciąży był wzrost ale za mały ok 60% i ciąża się nie utrzymała.
Mam nadzieję, że tym razem będzie dobrze.
Mama Ali wrote:Dziewczyny za badanie bety się coś płaci ja jestem akurat z tego zielona to będzie mój pierwszy raz
u mnie w labo beta kosztuje 30zł, a że dostałam kartę stałego klienta to dziś zapłaciłam 28,50 -
19Biedroneczka91 wrote:Dziewczyny, pytanko. Uklucia po jednej stronie podbrzusza, co kilka sekund. Trwalo to kilka minut i przeszlo... Czy to normalne?
u mnie czasem w lewym jajniku zakuje, czasem w prawym.
A jak np. kaszlnę i kichnę, lub z pozycji siedzącej nagle zerwę się do wstania to też wtedy zakuje z jednej albo z drugiej strony. -
Witam się z rana,
mój książę jeszcze śpi, więc wciągnęłam śniadanko, wypiłam kawunie i wzmacniacz
pogoda fatalna, nie mam pomysłu co robić, bo z psem muszę wyjść... Ciemno i mokro za oknem brrrrrrr -
nick nieaktualnyPianistka wrote:Hej
Totoja mi dalej lecą zawsze miałam wyjątkowo gęste a teraz garściami podejrzewam ze druga ciaza znowu to wstrzyma ale po niej zetnę włosy na krótko
Dziewczyny, jak z kawą? Ja w pierwszej ciazy nie piłam bo nigdy nie pilam. Ale teraz nie jestem w stanie funkcjonować bez dzisiaj nie wiem czy 3 h spałam moja młoda miała 7 pobudek i jak zwykle wstała przed 6 a ja ledwo na oczy widzę -.- -
Hej:)
zimno dzis, tylko 5 stopni, ale bez deszczu!
U nas beta w szpitalu 23zl.
Wiadomość wyedytowana przez autora: 6 października 2016, 09:06
Antoś 15.01.2015, 11:25 3850 g i 55 cm
Leoś 29.05.2017, 8:54 - 3940 g i 58 cm
Aleks 31.03.2021, 9:25 3520 g i 55 cm