CZERWIEC 2020 :)
-
WIADOMOŚĆ
-
Ja bujaczek kupiłam późno bo jak córka miała już jakies 5 m-cy więc sie nie martwiłam ze coś będzie nie tak ale za to za długo to nie pouzywala bo on jest do 9 kg (to chyba standard tych bujaczkow) a jak miała 7 m-cy to już wazylam te 9 kg. Na szczęście ten mój bujaczek to taki wielofunkcyjny i teraz jesr lrzeselkiem do karmienia
Ogólnie gadżet spoko ale kupiłam go w sumie głównie dla tej funkcji krzesełka. Też słyszałam że małe dzieci do 3 m-ca niby nie powinny być w tych bujaczkach chociaż mam wiele koleżanek co prawie od urodzenia trzymały tam dziecko jak szły się myć czy coś. Nie wiem, nie wypowiem się czy to jest ok dla dziecka bo nie jestem lekarzem.
-
nick nieaktualnyWłaśnie, poniżej 3msc nie wolno. Ale już jak Dziecko zaczyna siadać to są one takie, że mogą się wywrócić.
My mamy kinderkraft.. i dla dziecka powyżej 5msc się już nie nadawalo Totalnie.
Też się spotkałam z tym, że Kobiety w bujaczkach trzymają od urodzenia. Albo noszą w nosidle. Lub sadzają dzieci na siłę - ogólnie najgorzej to jest z tymi co mają za dużo pomocy starszego pokolenia.Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 stycznia 2020, 21:54
-
nick nieaktualny
-
Asiulka84 wrote:Dziewczyny, ktore biora heparyne robicie zastrzyki zastrzyki w brzuch a mozna tez w ramie? Narazie robie w brzuch w sensie tak bardziej w boki ale mam juz poklote i siniaki mi sie straszne robia, powoli ciezko sie robi i tak myslalam zeby gdzies indziej robic
Asiulka84 lubi tę wiadomość
-