X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Grudniowe mamusie 2018 ! :)
Odpowiedz

Grudniowe mamusie 2018 ! :)

Oceń ten wątek:
  • Kai Autorytet

Wysłany: 2 października 2018, 16:22

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bylam na wizycie. Mała rosnie, ma 1490 g, jest nadal około 10 dni do tyłu, przeplywy dobre. Ja jestem zadowolona, ale lekarz mi wymyślił jutro wizytę w poradni hipotrofii płodu. Nie wiem po co, ale z nim rozmowy nie ma. Kwasow żółciowych jeszcze nie mam, ale i tak mi wpisał skierowanie do poradni hepatologii. Będę chyba dzień w dzień po lekarzach łazić. No i stwierdzil, że jak będą ponad normę, to szpital. Oby nie.
    Kazał mi się decydować, jak chcę rodzic: cc czy sn. Zapytałam, co lepsze dla dziecka i dla mnie. Stwierdził, że w przypadku sn istnieje spore ryzyko pęknięcia macicy, krwotoku i ciezkich powiklan. No to mu powiedzialam, że w takim razie wolę cc.

f2wli09kh9pki1f2.png
    km5stv73bm121sip.png
  • Lotopałanka Autorytet

Wysłany: 2 października 2018, 16:54

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kai dobrze że mała rośnie... Nadal Trzymam za Was kciuki... Wymecza Cie w tej ciąży... Ale jeszcze troszkę i odbijecie sobie...

3i49cwa1y1soayfp.png
    atdcanli4g0f7t2i.png

Aniołki:
    Wrzesień 2014 6tc
    Październik 2017 6tc
  • futuremama Autorytet

Wysłany: 2 października 2018, 17:25

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lotopałanka to dawno miałaś iść. A on też Ci prenatalne robi?

Azzura ja z chęcią zobaczę efekt końcowy bo rozważam taką zabudowę przy łóżku w naszej sypialni też (jak już się doczekamy) :D Minus taki że ja lubię przemeblowania a tutaj jednak już bardziej na stałe by było.

Kai to już ładny wynik:) Bardzo się cieszę. A co do poradni to nie zaszkodzi mimo wszystko skontrolować choć z pewnością masz dość jak co chwilę coś. Mam nadzieję że powiedzą że wszystko ok i wyniki też nie będą złe :) A czemu ryzyko pęknięcia macicy przy sn?

Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 października 2018, 17:38