WIELKA AKCJA PŁODNOŚCI   

Twoje starania o dziecko przedłużają się?
Sprawdź czy możesz skorzystać z dofinansowania
w Klinice Polmedis.
Sprawdź
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Kwietniowe maluszki 2019
Odpowiedz

Kwietniowe maluszki 2019

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

Wysłany: 17 stycznia 2019, 11:42

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mistella wrote:
    Karmelka ale gdyby doszło do porodu to zawsze liczą skończone
    Jakby co to powiem że urodzila się w 37+3 :P haha :)

• B_002 Autorytet

Wysłany: 17 stycznia 2019, 11:44

Cytuj  /     /  Zgłoś
    india wrote:
    Basiu ten kombinezon jest sliczny. Czeka tez w moim koszyku :) ale juz tyle wydalan w tym miesiacu, ze waham nad kupnem. A powiedz mi jak wypada rozmiarówka?
    India trudno mi się odnieść do rozmiarówki bo nie mam doświadczenia i jeszcze jestem w trakcie kupowania ubranek. Ale porównam ci do body.
    Po lewej różowe 62 z H&M, po prawej niebieskie 62 ze Smyka i kombinezon 62. Wydaje mi się że w środku spokojnie zmieści się dziecko pobierane na cebulkę i wystarczy na ten czas na początek wiosny aż będzie ciepło.
    12bbb444d9f3636emed.jpg
    Ten kombinezon nie ma w środku takiego misia jak te z h&m, jest taki pikowany, raczej cieńszy ale wg mnie to dobrze bo w foteliku czy wózku zawsze można okryć czymś ciepłym dodatkowo w razie zimna a na cieplejsze dni będzie w sam raz.

Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 stycznia 2019, 11:48

DorotaAnna, india lubią tę wiadomość

gg64zbmhxvebnkcj.png
    29.03.2019 [39+2] Zosia <3 2580g, 52cm, 10pkt, SN
  • Daffi Autorytet

Wysłany: 17 stycznia 2019, 11:45

Cytuj  /     /  Zgłoś
    KarmeLoVe wrote:
    Kupujecie laktator? Skłaniam się do elektrycznego, tylko jaki?
    ja kupowalam na alliexpress ale nie wiem jak bedzie sie sprawdzal:P

b2ujp2.png

30.04.2019 (41+2) Filipek 10 pkt. Apgar, CC
  • malutka_mycha Autorytet

Wysłany: 17 stycznia 2019, 11:46

Cytuj  /     /  Zgłoś