Kwietniowe maluszki 2019
-
WIADOMOŚĆ
-
Natalia-tosia wrote:O boziuniu... MamaAga... jak ja Ci zazdroszczę! Marzy mi się taka domowa smażona rybka z ziemniaczkami i kapustką, ale... no właśnie Nie potrafię robić ryby! W żadnej postaci... tyle razy próbowałam i zawsze, ale to zawsze się rozpada na kawałki A takiego mam smaka ...
Polecam filety z miruny, są mega!! odmrożone i usmażone w panierce z jajka i mąki. Gwarantuje kochana, że się nie rozpadnie -
Ja robię carbonarre w ten sposób, że faktycznie mieszam żółtka ze śmietaną i z serem i wlewam nanpatelnie do smażonego boczku. Więc w zasadzie nie jem surowych jajek. A co do sera to zawsze robiłam z tartym grana padano, ale on jest z niepasteryzowanego mleka więc od kąd jestem w ciąży robię z cheddarem i wychodzi nie znam się na serach ale też jest dojrzewajacy twardy, ale z mleka pasteryzowanego i carbonarra smakuje tak samo
B_002 lubi tę wiadomość
👱🏻♀️30 🧔🏻♂️32
05.2018 poronienie zatrzymane 9tc
04.2019 👶🏼
Aktualnie 1 cs o drugie bejbisia
13.02 ⏸️
15.02 beta 81,5
17.02 beta 158,4
01.03 pęcherzyk ciążowy 1,2 cm
15.03 CRL 1,24 cm ❤️ -
Espoir, widzę, ze u Ciebie między cała trójka będzie mała różnica. Wow, podziwiam ja już się zarzekałam, ze po dwójce idę do gin założyć wkładkę, trzecie może za kilka lat dopiero (o ile się zdecydujemy). Jak ty to ogarniasz? Pracujesz poza praca w domu rzecz jasna? Ja po drugim macierzyńskim chce wrócić do zawodu, bo już czuje, ze powoli wypadam z tematy, nie pracuje już 1,5 roku.
-
Ja też nie umiem smażyć ryby dlatego robię zawsze w piekarniku śledzie można spokojnie jeść, ja też czasem jem wędzonego łososia bo bym umarła jakbym go nie zjadła ale mamaginekolog ostatnio mówiła, że wg nowych wytycznych można👱🏻♀️30 🧔🏻♂️32
04.2019 👶🏼
13.02 ⏸️
15.02 beta 81,5
17.02 beta 158,4
15.03 CRL 1,24 cm ❤️ -
Karolinka, jestem, żyję, wszystko OK :*