X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Kwietniowe maluszki 2019
Odpowiedz

Kwietniowe maluszki 2019

Oceń ten wątek:
  • KarmeLoVe Autorytet

Wysłany: 4 grudnia 2018, 23:03

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Fasolka77 wrote:
    jak tam na majówkach? dalej się szarpią? :)
    Nie wiem, już nie wchodzę. Wiem, że zostałam usunięta z listy na pierwszej stronie :D
    Nie mam nerwów. :)

Fasolka77 lubi tę wiadomość

dqprh371sw80ldoj.png
    Urodzony 3.05.2019 ❤️
    hcg 31.08.2018 - 534 <3 03.09.2018 - 2218 <3
    11.09.2018 - 22870 <3 Pierwsze usg 13.09.2018... Masz już serduszko <3
    17.10.2018. :) Maleństwo mierzy 4,33 cm <3 Mam nadzieję, że Ci u nas dobrze Maluszku <3
  • malutka_mycha Autorytet

Wysłany: 4 grudnia 2018, 23:04

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja nawet nie myślałam jeszcze o takich sprawach jak kąpiele, za bardzo nie wybiega myślami poza poród. Jestem zielona jak Szczypiorek nawet nie wiem czego nie wiem i nad czym mam się zastanawiać. Aaaaaaa

Karollinax26, martusiawp lubią tę wiadomość

f1d9680377.png
  • Wiewióreczka Autorytet

Wysłany: 4 grudnia 2018, 23:04

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karollinax26 wrote:
    Dokładnie! Ja w moczu ogólnym miałam liczne bakterie, choć objawów tez zero. Posiew też zrobiłam na własną rękę a tam E-coli. Dokładnie taki sam wynik.
    Wiewióreczka, mimo powagi sytuacji rozbawiłaś mnie! :D jakże jesteśmy podobne! :D mamy wszystko, no Ty chyba z anemią nie masz problemów :D i nie rzygałaś jak kot na początku :D ale spoko, będę obserwować swój organizm i oczywiście dam znać w razie nowości :D
    A tu Cię zaskoczę, Kochana, anemię też mam, troszkę lżejszą jedynie :P

bd3611ef89.png
    [*] Aniołek 8 tc
  • Wiewióreczka Autorytet

Wysłany: 4 grudnia 2018, 23:06

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Daffi, nie bój się leków, nic się nie stanie nawet jak nie zachowasz pełnego odstępu czasu do następnej dawki. Mam nadzieję, że noc będziecie mieć spokojną :*

bd3611ef89.png