Kwietniowe maluszki 2019
-
WIADOMOŚĆ
-
Fasolka77 wrote:jak tam na majówkach? dalej się szarpią?
Nie mam nerwów.Fasolka77 lubi tę wiadomość
Urodzony 3.05.2019 ❤️
hcg 31.08.2018 - 53403.09.2018 - 2218
11.09.2018 - 22870Pierwsze usg 13.09.2018... Masz już serduszko
17.10.2018.Maleństwo mierzy 4,33 cm
Mam nadzieję, że Ci u nas dobrze Maluszku
-
Ja nawet nie myślałam jeszcze o takich sprawach jak kąpiele, za bardzo nie wybiega myślami poza poród. Jestem zielona jak Szczypiorek nawet nie wiem czego nie wiem i nad czym mam się zastanawiać. Aaaaaaa
Karollinax26, martusiawp lubią tę wiadomość
-
Karollinax26 wrote:Dokładnie! Ja w moczu ogólnym miałam liczne bakterie, choć objawów tez zero. Posiew też zrobiłam na własną rękę a tam E-coli. Dokładnie taki sam wynik.
Wiewióreczka, mimo powagi sytuacji rozbawiłaś mnie!jakże jesteśmy podobne!
mamy wszystko, no Ty chyba z anemią nie masz problemów
i nie rzygałaś jak kot na początku
ale spoko, będę obserwować swój organizm i oczywiście dam znać w razie nowości
-
nick nieaktualny
-
Daffi daj znać jak noc Wam minęła. Trzynajcie się dzielnie!
Karmelko spokojnie, zrób zwykle badanie moczu i już jutro będziesz wiedziała czy w moczu jest białko czy nie, nie denerwuj się na zapas.
Malutka_mycha, też tak miałam ww pierwszej cciąży, ogólnie wydawało mi się, że pporód jeszcze jest tak daleko i że tyle jeszcze czasu przede mnąa teraz moje tyle czasu ma już 8 lat haha... ta ciąża oogólnie mija mi o wiele szybciej, pomimo tego, że mam w niej dużo mniej zajęć niż w poprzedniej
Miłego dnia dziewczynki! -
nick nieaktualny
-
nick nieaktualnyKarmelka - a nie uważasz że trochę na wyrost się martwisz? Jak sikasz więcej i strumień leci szybciej to się pieni i to jest całkowicie normalne. Nie wmawiają sobie jeszcze białkomoczu. Zrób badanie i jak wyjdzie coś nie tak to dopiero się martw.
Rutynowo w ciąży i tak powinnaś robić mocz i morfologię raz w miesiącu.