X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Lipcowe Mamusie 2014
Odpowiedz

Lipcowe Mamusie 2014

Oceń ten wątek:
  • lolka83 Autorytet
    Postów: 2233 2303

    Wysłany: 26 stycznia 2015, 14:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karolka najlepszego dla Wikusi :*

    Karola:) lubi tę wiadomość

    MamoZobacz.pl


    wff22n0auovilby7.png
  • karusia Autorytet
    Postów: 716 977

    Wysłany: 26 stycznia 2015, 15:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A no obstawam brokula, bo nic innego nie jadla, co mogloby powodowac wzdecia... a dawno juz brokula nie jadla.. ale moze to nie to, bo generalnie caly dzien maruda... wiec skok albo inne licho. Kto mi podmienil dziecko pytam?! :)

    Z zawodu jestem technologiem zywnosci, z pasji dietetykiem, a z zyciowej loterii mikrobiologiem ;)

    Marta ja tez lubie ubranka z lidla! Sa b. Dobrej jakosci... juz widze te dzikie tlumy i wsciekle matki pod lidlem :D

    Lolka, a pamietasz jak nam mowili, ze porod strasznie boli? (Wiem, Ty mialas cc) a wcale tak strasznie nie bolalo. Bylo 5 razy gorzej niz strasznie :D wiec nie ma sie co sugerowac co mowia kolezanki, bo Wiki moze miex totalnie luzackie wyzynki pierwszych zabkow ;)

    BiB, Iwo, marta&hania lubią tę wiadomość

    km5st5odu2rt42xe.png
  • Paula_29 Autorytet
    Postów: 4099 2757

    Wysłany: 26 stycznia 2015, 15:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    BIB spóźnione buziaki dla Szymka z okazji pół roczku oraz najlepszego dla Wiki Karola

    Ja też mam ciuszki z Lidla są ok:)

    marta&hania, Karola:) lubią tę wiadomość

    atdc8u69hnetasq1.png
    Leonek 12.02.2017, 21 tc [*]
    3i4920mmxxemdpk1.png
  • mikulka Autorytet
    Postów: 586 819

    Wysłany: 26 stycznia 2015, 15:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś