Lipcowe mamy 2021
-
WIADOMOŚĆ
-
Anszelika wrote:Kosmo, z opisu mamy tą samą mamę 🤣 tyle że moja już przestała o odwiedziny marudzić, ale dzwoni codziennie gadać o czymkolwiek. Głównie narzekać na pracę i babcie.
Ja w pierwszej ciąży też ciągle słyszałam że mam się nie denerwować bo dziecko będzie nerwowe. Potem jak młody był wiecznie wyjący to słyszałam że to moja wina bo wiecznie się awanturowalam. W tej ciąży każdą akcję kończę tekstem "to mnie nie "wkur***cię" i zmieniam temat. Lata praktyki...
Ja mam tak samo, jak mnie ktoś wqrwia to krótka piłka -
nick nieaktualny
-
Natka95 wrote:Anszelika dzięki
Dziewczyny,jakie planujecie przygotować ubranka dla dzieciaków na wyjście? 🤔 jestem zielona i nie wiem co się sprawdzi przy tej porze roku 🤷♀️
Ja zobaczę bliżej terminu jaka pogoda będzie. Myślę o body na krótki rękaw lub rampersie jak dziewczyny, ewentualnie coś na to. Nie cierpię pajacy więc pewnie spodenki i kaftanik, może kocyk. Albo jakaś piękna kiecka 😁 wszystko zależy od pogody. U mnie jeszcze wszystko wrzucone do pralni, czeka aż nasze pranie wyschnie 😅Natka95 lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
No hej, hej dziołszki. Dziś 33+4 tc. Byłam dziś rano znów na Izbie przyjęć wody się powiększają, znów idę w pon spr jak coś to zostanę w szpitalu. Obecnie AFI 25 w optymistycznym mierzeniu i 27 w pesymistycznym mierzeniu. Ciężko mi się dycha. Ze Stefcią wszystko dobrze, mała ma 2100 g. Kurcze mam przeczucie że nie donoszę do końca tej ciąży a najbardziej nie chce cc.. Fuck35 lat
starania 2 lata
3 inseminacje - invimed -brak wyników
Kir BX
Nk 31 -encorton
Mąż - 1% 1 KLASY MSOME
HBA -68%
AMH 2,12
Histeroskopia 14 luty 2020
1 In-vitro Krótki protokół - 16 komórek pobranych, 11 dojrzalych - 8 zapłodnioych - 4 zarodki, 5doba -0 -
Martamus, każdy tydzien na wagę złota. Waga juz ładna. Najwazniejsze, że narazie jest ok.