👶 Listopad 2025 👶
-
WIADOMOŚĆ
-
Nadzieja32 wrote:Rozumiem całkowicie, ja też się martwię ciągle, nie umiem tych myśli uspokoić, strasznie to jest męczące. Z tym, że ja pracuję jako fizjo dziecięca, pracowałam w szpitalu klinicznym i w hospicjum dla dzieci, widziałam i widzę bardzo dużo ludzkich dramatów i dzieci z niepełnosprawnościami, słucham bardzi trudnych historii od mam i chyba dlatego tak świruję. Kocham moją pracę, ale w tym temacie ona bardzo utrudnia sprawę 🙈
My planowaliśmy poczekać do prenatalnych, ale chyba nie wytrzymamy tyle 🙄
Ja z mężem się kłócić nie będę. Jego rodzina i niech sobie mówi kiedy chce.
Tylko nieświadomie dołożył mi zmartwień.
Ach te chłopy
A Ciebie podziwiam. Ja mam pracę biurową i nie mam styczności z takimi trudnymi sytuacjami, a i tak jest mi ciężko.Wiadomość wyedytowana przez autora: 24 marca, 10:29
-
Hej. Powodzenia na dzisiejszych wizytach, ja już się stresuje swoją jutrzejszą (według mnie będzie to około 7+3) 🫣 jak Wasze objawy dziewczyny? Mnie dzisiaj kilka razy podbiło na wymioty ale się wyciszyło, no i piersi bolą bez zmian, mocno widoczne tez żyłki na nich, zwłaszcza na wieczór takie jakby pajączki. Kawa nadal nie smakuje, za to nielubianą herbatę mogę pić co chwila. A co do siusiu to często mnie gania do łazienki ale nocki są spoko, rano pierwszy kierunek to łazienka 🙂
-
Dziewczyny dawajcie znać jak wizyty 🍀
Ja mam dzisiaj 7+2 i moje objawy na ten moment powiększone i bolące piersi , cały czas bez przerwy , poranne mdłości ale bez wymiotów , okropne uczucie i tak codziennie , czasem syna do przedkola nie dam rady zaprowadzić , już mam na to sposób , może komuś się przyda 😆