LUTOWE Mamusie 2023
-
WIADOMOŚĆ
-
olencja wrote:Dopóki nie uwierzę że jestem w ciąży nie kupię nic a nic
Jak urodzisz to juz na pewno chyba?
Zanim urodziłam pierwsze Dziecko myslalam zupełnie jak Ty, że jestem kompletnie zielona i właściwie to nie lubię dzieci. Hehe, samo się jakoś wszystko układało. -
Sansivieria wrote:A kiedy myślisz że uwierzysz...??
Jak urodzisz to juz na pewno chyba?
Zanim urodziłam pierwsze Dziecko myslalam zupełnie jak Ty, że jestem kompletnie zielona i właściwie to nie lubię dzieci. Hehe, samo się jakoś wszystko układało.Sansivieria lubi tę wiadomość
-
Wiele rzeczy robi się intuicyjnie. I trzeba tej swojej intuicji zaufać. Wiadomo, że wyobrażenia są zupełnie inne niż rzeczywistość, ale później wszystkiego się człowiek uczy, zaczyna ogarniać i przechodzi do rutyny 😊 Macierzyństwo to jedna z najtrudniejszych dróg, którą idę. Ale jaka piękna! 😁❤️
Sansivieria, kurczak lubią tę wiadomość
Córeczka 18.01.2023
Syn 2019
-
olencja wrote:Ależ mi dziś się muli w żołądku...już nie wiem co zjeść żeby pomogło. Jem prawie same owoce i pije kwaśne soki bo nic innego mi nie pomaga,nawet na chwilę.
Wiadomość wyedytowana przez autora: 11 lipca 2022, 20:58
Córeczka 18.01.2023
Syn 2019
-
Zauważyłam że wraca mi apetyt, tzn ciągle mam napady mdłości, dzis tez najbardziej popołudniu. Ale jestem notorycznie głodna. Czuję też że nie mogę wciągnąć brzucha i jak się nim opieram np podczas zmywania o blat w kuchni to jest on twardy i nie ugina się. A najbardziej czuje teraz senność, zwłaszcza kolo 15-16..
Pamiętam że kompletowanie wyprawki było wielką przyjemnością! Całymi dniami szukałam ubranek, wyposażenia, wózków, łóżeczek, to był cudny czas! Ale raczej to rozsądnie robiłam, na pewno bardzo długo sprawdzał się przewijak na łóżeczku i wanienka na stelażu.Maija, kurczak lubią tę wiadomość
-