Mamusie wrzesień 2021❤️
-
WIADOMOŚĆ
-
Martuśka82 wrote:Ale nie krwawisz, nie plamisz ani nic? Masz objawy ciąży jakieś typu nudności?
-
nick nieaktualny
-
Magu wrote:Jeśli pracujesz w Polsce (bo ja już się gubię kto jest skąd ) to muszą przedłużyć umowę przynajmniej do terminu porodu.1-sza ciąża ♥️ Hashimoto
-
Martuśka82 wrote:Dziewczyny, nie dam chyba rady przebrnąć przez wszystkie strony. Wątek zaczął się zanim ja w ogóle miałam owulację, z której mam tę ciążę. 🙈
Zatem jeśli temat był to przepraszam, ale ciekawa jestem.
Macie już może przeczucie co do płci fasolki?
Witamy i gratulacje, ja mam przeczucie ze dziewczynka( nawet dieta mi się zmieniła taka się zrobiła owocowa🤣🤣) ale lekarz tak jak i dziewczyny z grupy na usg widza chłopca 💁🏼♀️Zobaczymy co będzie 🤣moj mąż tez liczy na chłopca.1-sza ciąża ♥️ Hashimoto
-
Dagmara wrote:Ja już po wizycie:
Nisko czerwone nowinki
I TSH 2.25 dostałam leki na to, jestem w tym zielona, powiedzcie mi czy to jest coś niebezpiecznego - tą tarczyca?
Podobno ten brak siły może być od tego.
Nie jest tak złe mi z 1.4 tez wzrósł do 2.4. Z dawki 75 weszłam 100 . W pon znów kontrola czy przypadkiem nie idzie w gore, mam nadzieje ze nie🥺Dagmara lubi tę wiadomość
1-sza ciąża ♥️ Hashimoto
-
Kania85 wrote:Dziewczyny czy miałyście tak w cyklach szczęśliwych,że doświadczałyście ogromnego przeczucia, że w tym cyklu się uda? Ja miałam tak w ciąży z synem i w obecnej.Dosłownie odliczałam dni do owulacji i starego za habety(na szczęście nie stawał okoniem )mało to romantyczne....wolałabym aby dzieci powstawały na spontanie, ale te przeczucia dwa razy mnie nie myliły.W tej ciąży testowałam na pewniaku
Ja ja🤣wiedziałam ze się uda, co najlepsze czułam nawet ból imlantacyjny który moj lekarz potwierdził 🤣poprostu tak wczulam się w swoje ciało ze wiedziałam ze to już🤣moj mąż się śmiał ze go tak przycislam🤣1-sza ciąża ♥️ Hashimoto
-
Gosiaaak wrote:U nas egzaminy na mianowanego jak były to absolutnie na zwolnieniu odpadało podejście do niego.