Marcowe Mamusie 2015
-
WIADOMOŚĆ
-
Hej kochane, nie miałam wcześniej okazji złożyć Wam życzeń więc czynię to teraz.
Przede wszystkim zdrowych i spokojnych świąt spędzonych w rodzinnej atmosferze. Smacznych potraw i wymarzonych prezentów pod choinką.
Niunia86, SunSun, Dorka1979, kasss, MamaAdasia, Madzik82, gosiaczek31 lubią tę wiadomość
-
czesc
a ja wroce do tematu tego co napisala MisiaMonisia na temat cukrzycy i bardzo sie ciesze ze to napisala.Akurat mnie to dotyczy i prawopodobnie bede miala insuline.Lubie wiedziec wszystko na dany temat,mimo ze do przyjemnosci to nie nalezy.
Dobrze ze dziewczyny pisza ile maja insuliny po jakim poziomie cukru,bo jestem jak narazie zielona.
I bardzo dobrze ze sa na forum poruszane tematy powazne,ale tez o dupie Maryni,wiec kazdy znajduje to co go akurat interesuje.
Przed swietami lezalam 4 dni w szpital powiatowym,a we wtorek przewiezli mnie do wojewodzkiego 60 km od miejsca zamireszkania.Troche gorzej,bo maz ma dalej dojechac no i lezenie w same swieta,ale sprzet w razie czego lepszy i zaloga lekarzy.Podali od razu podwojna dawke leku od cisnienia zeby zbic.Zastosowali wladnie na poczatek diete cukrzycowa,wiec bojac sie smakolykow swiatecznych wcale nie tykam.Dali mi kolejna serie sterydow na pluca dla dzieci,bo podobno tak jak dostalam w 23 tygodniu to za wczesnie-badz tu madry. Dzieciaki waza 835 g i 837 . Plec juz slyszalam rozne wersjeostatnia wersja to dwie dziewczyny zamiast parki.Smieje sie ze dowiem sie jak sie urodza.
Dziewczyny zdrowych, spokojnych i rodzinnych Swiat Bozegonarodzenia,cieszmy sie ze mamy jeszcze troche dla siebie.SunSun, kasss, jasmin, Madzik82, gosiaczek31, loszcz, MisiaMonisia lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualnyA ja kochane byłam w szpitalu 23 założyli mi holter na 24 praktycznie mi nie przeszkadzał w domu jak robiłam jedzonko na świeta gorzej ze spaniem ale przeżyłam
wczoraj mi zdieli o 14 holter i luzik mogłam ubrać się normalnie bez odstających kabelków