X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Marcowe Mamusie 2016 :-)
Odpowiedz

Marcowe Mamusie 2016 :-)

Oceń ten wątek:
  • Madzialena90 Autorytet

Wysłany: 14 stycznia 2016, 17:04

Cytuj  /     /  Zgłoś
    powiem wam że naprawdę mała zmiana a tak poprawia humor, dobrze że zdecydowałam się pójść do fryzjera teraz bo tak szczerze powiedziawszy w lutym to już bym nie dała rady. Już teraz pod koniec tak mnie plecy zaczęły boleć że szok, ale było warto :D

polecam :D

Kate84 lubi tę wiadomość

• niecierpliwaa Autorytet

Wysłany: 14 stycznia 2016, 17:06

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja Antosia też będę szczepic. Nie znam się za dokładnie na tym także jak któraś by coś bliżej napisała to byłabym wdzięczna. Wiem też że chcemy zaszczepić go na pneumokoki.

Synuś Antoś - 23.03.2016r. :)
  • foxica Ekspertka

Wysłany: 14 stycznia 2016, 17:09

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aleksandrazzz, ja mam misia szumisia, dostałam w prezencie, można go prac bo baterie razem z tym pudełeczkiem się wyciąga.
    Kasia84 , ale Ty jesteś zgrabniutka, świetnie wyglądasz!
    Nic tak nie poprawia humoru kobiecie jak nowy fryz, zabieg kosmetyczny, manicure, pedicure i zakupy ;-)

Madzialena90, Falon, Kate84 lubią tę wiadomość

qdkkwn155308ojoh.png
  • nick nieaktualny

Wysłany: 14 stycznia 2016, 17:16

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny z WARSZAWY zdaje relacje z prania ciuszkow z Marywilskiej (Tam mam jedna bude gdzie kupowalam) I nic sie nie rozciagnelo, wygladaja ok, koloru nie puscilo i moge polecic, jak ktos chce namiary to napisze wrzuce :) jutro albo po jutrze bede flanelowe pieluchy stamtąd prac to tez da znac jak tam.

Za to jestem zaskoczona bo z Lidla dwie bluzeczki mi sie rozciagnely ;/ dobrze ze za grosze je kupilam

d'nusia, ksanka, Lilou1984 lubią tę wiadomość

• Czarodziejka87 Autorytet

Wysłany: 14 stycznia 2016, 17:36

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madzialena super włoski wyszły:)