X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne nadmierne owłosienie, jak sobie z nim radzić?
Odpowiedz

nadmierne owłosienie, jak sobie z nim radzić?

Oceń ten wątek:
  • Aggie Autorytet
    Postów: 1361 2671

    Wysłany: 31 lipca 2014, 13:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sarah masz na mysli cos takiego? http://www.paatal.pl/pl/pielegnacja_twarzy/precision_brush_depilator_do_twarzy_sally_hansen.html
    Bo na rozjasniacz to niestety za pozno :( one sa jak u faceta :/ ehh my to mamy zmartwien, co? :P

    7a4akrhm7fw1jhk0.png
  • Sarah88 Autorytet
    Postów: 1393 1141

    Wysłany: 31 lipca 2014, 15:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tak to coś takiego :) ale lepiej tego nie gol bo będzie dopiero masakra! ja jak mam gdzieś czarny włos na twarzy to go wyrywam, ale przypuszczam, że Ty masz tego znacznie więcej, więc spróbuj to z sally hansen ;)

    nie zrozumie ten kto tego nie przechodzi ;) golenie codziennie to naprawdę utrapienie, czasem mi się tak golić nie chce że musze ubrać długie spodnie albo spódnice mimo ze 30 stopni na dworze...zresztą golenie niektórych partii codziennie albo nawet co drugi dzień sprawia ból ;/

    Aggie lubi tę wiadomość

    qb3c2n0aibsaj33t.png
  • karola88 Autorytet
    Postów: 1298 687

    Wysłany: 31 lipca 2014, 15:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oj jak was czytam to normalnie jakbym czytala o sobie :) laset drogi i u mnie na pewno to nie bedzie pare zabiegow a kilkanascie :( ale co ja po ciazy biire sie za swoje cialo to wiec jak bede szczuplejsza to tez zadbam o te wlosy, chociaz te na brodzie i szyi
    Pamietajcie ze takivh zabiegow nie robi sie w lato!!!!!!!!!

    Aggie, Limerikowo lubią tę wiadomość

    Maria ur. 06.03.2010 2950 gr i 55cm <3
    Aleksandra ur 17.12.2014 3100gr i 51 cm <3
  • Aggie Autorytet
    Postów: 1361 2671

    Wysłany: 31 lipca 2014, 15:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sarah juz zamowilam, w przyszlym tyg powinnam juz miec takze zobaczymy co jest warte :P ogolnie mam dosc mile doswiadczenie z ta firma, ale tylko uzywalam produktow do paznokci :P no zobaczymy :)

    Karola, wiem co masz na mysli, pal juz licho te nogi, ale wlasnie broda i szyja to masakra jakas...

    7a4akrhm7fw1jhk0.png
  • Groszek Autorytet
    Postów: 2448 1720

    Wysłany: 31 lipca 2014, 16:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a macie miedzy piersiami tez wlosy?

    bo ja mam ;/

    ciezki temat... i okolice pejsów, na brdzie i szyi nie mam.
    trzeba cos zadzialac..

    niesttey meczy to golenie co drugi dzien, ale co zrobic.. ja golilam wczoraj i juz mnie kłują;/ ehh..

    na brodzie bym nie golila, bo balabym sie ze broda wyrosnie taka meska pozniej;/

    ja w sumie staram sie z siebie smiac, ze taka małpka ze mnie owłosiona. No taka już uroda.

    a jestescie brunetkami/szatynkami? tez mamy do tego skłonności wtedy...

    relge6yd309xm1zq.png
  • Sarah88 Autorytet
    Postów: 1393 1141

    Wysłany: 31 lipca 2014, 16:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja zawsze o sobie mowie ze jestem malpa :P kiedyś chlopakom mowilam ze ja mam więcej na rękach wlosow niż oni na nogach :P na szczęście mój mąż jest gorylem :D ja jestem naturalnie szatynka.miedzy piersiami wlosy i nawet woków sutków :/ po co to komu? niech nikt tylko nie mówi ze ochrona itp.bo pieprzę taka ochrone!! nie chce mieć nigdzie wlosow i zawsze je będę usuwać

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 31 lipca 2014, 16:22

    qb3c2n0aibsaj33t.png
  • Aggie Autorytet
    Postów: 1361 2671

    Wysłany: 31 lipca 2014, 16:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja nie mam miedzy piersiami, w ciazy jakies delikatne sie pojawily ale to podobno znikna i nawet ich specjalnie nie widac. I jestem brunetka.

    A z roda, to u mnie bylo juz tak zle ze nie nadazalam z wyrywaniem ich a wosk mi podraznial skore :( raz drugi i trzeci poratowalam sie maszynka i teraz lipa :( zobaczymy ten krem z sally hansen, mam nadzieje ze pomoze, bo na laser nie mam co liczyc, jeszcze po porodzie opcja z lekami gdyby lekarz sie zgodzil... podobno sa rezultaty na stale...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 31 lipca 2014, 16:22

    7a4akrhm7fw1jhk0.png
  • Sarah88 Autorytet
    Postów: 1393 1141

    Wysłany: 31 lipca 2014, 16:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jakie leki? powiedz cos więcej na ten temat, rezultaty na stale?

    qb3c2n0aibsaj33t.png
  • Aggie Autorytet
    Postów: 1361 2671

    Wysłany: 31 lipca 2014, 17:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Specjalnie dobrana antykoncepcja lub co-cyprindiol.
    Ten drugi lek powinno sie brac 3 do 4 x 28 dni cyklu (ryzyko z krwia zwiazane), powinno tyle wystarczyc, i hisurtyzm powinien zniknac, ale nie ma 100% pewnosci.

    Tu mozesz po angielsku poczytac http://www.nhs.uk/Conditions/hirsutism/Pages/treatment.aspx

    http://www.dokteronline.com/pl/co-cyprindiol/

    7a4akrhm7fw1jhk0.png
  • Sarah88 Autorytet
    Postów: 1393 1141

    Wysłany: 31 lipca 2014, 17:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    o nie, tabletkom anty mówię NIE, za dużo tez po tym jest skutków ubocznych, znalazlam na necie taki krem opozniajacy wzrost wlosow, same dobre opinie BUMP ERAISIER

    qb3c2n0aibsaj33t.png
  • Aggie Autorytet
    Postów: 1361 2671

    Wysłany: 31 lipca 2014, 17:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szczerze, to ja pare lat temu dostalam jakis francuski na recepte i co? i guzik, nawet nie oslabil tych juz istniejacych nie mowiac o tym zeby mialy wypasc :(

    7a4akrhm7fw1jhk0.png
  • karola88 Autorytet
    Postów: 1298 687

    Wysłany: 31 lipca 2014, 19:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja nie wierze w zadne kremy. Duzej brofy nie mam ale na brodzie po jednej i drugiej stronie mam takie wystajaace wloski cm na cm na szyi troche wiecej no ale gole golarka, kiedys zaczelam i tak zostalo do tej pory.miedzy piersiami tez mam. Jestem czorna jak cyganka tzn brwi jak krzaki rzesy dlugie i grube (jak zakladam okulary to szuram po szkielkach)
    Kochane damy rade, spokojnie

    Maria ur. 06.03.2010 2950 gr i 55cm <3
    Aleksandra ur 17.12.2014 3100gr i 51 cm <3
  • Sarah88 Autorytet
    Postów: 1393 1141

    Wysłany: 31 lipca 2014, 19:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tez mam czarne grube brwi( smialam się kiedyś ze ja mam jednego wlosa tak grubego jak moje koleżanki kilka zlaczonych), rzęsy myślą wszyscy zawsze ze maluje,ale są czarne i gęste wiec stwierdzilam żeby nie wyblakly to robię je odzywka bezbarwna tylko i wygląda to fajnie, jak pomaluje tuszem to jak sztuczne a jeśli jeszcze na dole to jak żaba monika! haha chociaż tyle dobrego z tego ze rzęsy i brwi fajne :)

    qb3c2n0aibsaj33t.png
  • Aggie Autorytet
    Postów: 1361 2671

    Wysłany: 31 lipca 2014, 20:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To wy chociaz jakis pozytyw macie :P ja to rzes praktycznie nie mam :P brwi sa ladne, mocno dosc zarysowane ale bez przesady, tu nie narzekam, moje wlosy na glowie sa grube i duuuzo ich :) ale ta twarz... oddalabym wszystko zeby to zmienic. Patrzy w lustro i sie zastanawiam, dlaczego taki potwor istnieje, jaki jest sens bytu... Facet, ktorego kocham, zorientuje sie kiedys i odejdzie obrzydzony moja osoba... dziecko bedzie uwazalo mame za dziwadlo... mlodsi bracia podsmiewaja sie bo mam gestsze wlosy na reku niz oni... Czasami slucham te ladne dziewczyny, bez zbednego wloska na twarzy, bez nadwagi, bez pryszczy jak u nastolatki, jakie to one brzydkie sie czuja... a mi serce peka bo caly czas staram sie cos ukryc, musze uwazac by mnie moj nie dotknal pod broda, by sie nie przygladal mojej twarzy zbytnio...

    7a4akrhm7fw1jhk0.png
  • Sarah88 Autorytet
    Postów: 1393 1141

    Wysłany: 31 lipca 2014, 20:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    to faktycznie wspolczuje :( kiedyś w rozmowach w toku byl taki odcinek to mi sie plakac chcialo i stwierdzilam ze aż takiego problemu z tym nie mam bo na brodzie ze 4 wloski czarne to wyrywam, nad warga taki meszek co przecież większość posiada i tez wyrywam plastrami z woskiem, zresztą wszędzie wyrywam peseta gdzie widzę czarny wlos bo mnie to do szalu doprowadza, na rękach przycinam nożyczkami albo trymerem, nie gole bo za bardzo drapie, ostatnio wpadlam na pomyśl rozjasnienia na brzuchu i rękach, bylam zadowolona, ale po 3 tygodniach nie wiem jakim cudem z blondu znowu brązowe sa :/

    tez w podstawówce się ze mnie koleżanki smialy ze mam tak dużo wlosoe na rękach, ale teraz to nikomu nie przeszkadza, mąż zresztą wszystko toleruje, czasem mówi ze nie musze się golić tak często bo jemu to nie przeszkadza.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 31 lipca 2014, 20:52

    qb3c2n0aibsaj33t.png
  • Aggie Autorytet
    Postów: 1361 2671

    Wysłany: 31 lipca 2014, 21:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja woskowalam rece, ale moj stwierdzil ze to bez sensu i na czas ciazy w ogole zabronil (bo moze szkodzic malutkiej :P), co do nog tez jest wyrozumialy, ale reszta jest tak krepujaca... po wpisie poszlam i sie poplakalam... no coz, moze po porodzie i po skonczonym karmieniu piersia pojde do lekarza po jakas pomoc, zglosze sie na wstepna ocene na laser, tylko musialabym przed laserem porozmawiac z moim bo to za droga sprawa zebym dala rade trzymac to w tajemnicy. Ciezkie jest zycie kobiety, zwlaszcza w dzisiejszych czasach gdzie wszystko musi byc idealne :P

    7a4akrhm7fw1jhk0.png
  • karola88 Autorytet
    Postów: 1298 687

    Wysłany: 31 lipca 2014, 21:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aggle mam podobnie.
    Ja w szkole bardzo wstydzilam sie cwiczyc na wf w krotkich spodenkach zawsze zakladalam dlugie. Tak samo w lato krotkich spodenek tez nie zakladalam a miniowki juz nie pamietam kiedy mialam na sobie a jesli juz zakladalam to tylko i wylacznie na dyskoteke d`n`b i to getry czarne pod to.
    Teraz bardzo sie wstydze przed emem pokazywac nago bo wiem ze zawsze sie gdzies nie dogole. Posladki mam jak malpa owlosione, a em bardzo je lubi dotykac, kiedys zaczal dotykac a ja z pozno mu zwrocilam uwage wiec jak pomacal i nic nie mowil to dalam sobie spokoj. Ani razu nie przytulalismy sie w dzien, zawsze to byla noc i przy zgaszonym swietle zeby nic nie widzial.
    Ja na szyi mam troche wiecej wloskow i wyrywac je penseta to bym sie chyba pochlastala. Z broda zreszta to samo.

    Wszys5ko zalezy od czlowieka i od podejscia do tej sprawy

    Maria ur. 06.03.2010 2950 gr i 55cm <3
    Aleksandra ur 17.12.2014 3100gr i 51 cm <3
  • Aggie Autorytet
    Postów: 1361 2671

    Wysłany: 31 lipca 2014, 22:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O wlasnie o tylku zapomnialam! Ale pogorszylo sie w ciazy u mnie! Mysle ze nasi panowie wiedza wiecej niz nam sie wydaje, lub niz chcialybysmy zeby wiedzieli, nie zawsze da sie wszystko ukryc. Np. strasznie nienawidzi antykoncepcji hormonalnej, bo ktos mu tak kiedys powiedzial ze to wywoluje wlasnie hirsutyzm, a wie ze bralam kilka lat (tylko ze problem byl i przed, po zaprzestaniu brania pigulki wszystko wrocilo) i caly czas sie powoluje na ta sytuacje co ktos mu opowiadal, takze sadze ze swoje wie... a moze po prostu nie ma idealnych babek i oni o tym wiedza :P albo sa na tyle inteligentni ze nie to jest dla nich najwazniejsze a nasze zabojcze charaktery :P

    Ale powiem, ze lepiej sie robi na duszy wiedzac ze nie jestem sama z tym problemem, ze nie jestem az takim dziwem natury :P

    Limerikowo lubi tę wiadomość

    7a4akrhm7fw1jhk0.png
  • Sarah88 Autorytet
    Postów: 1393 1141

    Wysłany: 1 sierpnia 2014, 09:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja lubię siebie, każdy ma jakieś wady, mnie wkurzają te włosy, ale jak już poświece pol godziny na pozbycie sie ich to jest super ;) Aggie masz bardzo niską samoocenę, to niedobrze...Twój facet na pewno też ma troche wad, które mu przeszkadzają a Ty ich nawet nie dostrzegasz, przestań gadać takie głupoty, ze Cię zostawi itp, zostawi Cię jak będziesz pokazywac mu że ejsteś gorsza od innych, jest z Tobą, bedziecie mieli razem dziecko, wiec chyba Cie kocha! i lepiej zacznij myslec jaka fajna rodzine stworzycie. Skoro masz taki wielki z tym problem to chyba powinnas pomyslec o laserze do depilacji np Philips ma taki, ja kiedys sobie w niego zainwestuje, moim zdaniem lepiej to niz isc na laser co kosztuje tyle co to urzadzenie, nie wiem jak dziala, ale mozesz o tym poczytac ;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 1 sierpnia 2014, 09:48

    Aggie lubi tę wiadomość

    qb3c2n0aibsaj33t.png
  • karola88 Autorytet
    Postów: 1298 687

    Wysłany: 1 sierpnia 2014, 10:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hey hey, ja tez sie ciesze ze sie odwazylyscie mowic o tym temacie. Bardzo zle sie z tym czuje i strasznie mnie to wkurza tez mam niska a i nawet bardzo niska samoocene, czasem nie chce mi sie golic albo zapomne ( chodzi mi o szyje i brode) i jak wyjde gdzies do ludzi si przypomne sobie o tym to masakra, zapadam sie pod ziemie

    Uwazam ze nagle te wlosy nie urosly a jak zaczynalysmy sie spotykac z naszymi panami to widzieli co biora i jakos im to nie przeszkadzalo wiec teraz nie ma co sie stresowac i trzeba sobie jakos radzic. Raz lepiej raz gorzej. Nie wolno marnowac zycia i czasu na takie zamartwianie sie bo tak na prawde mamy wspanialych facetow, malenstwa ww drodze , 2 nogi i rece, mamy co jesc i gdzie spac a choroba choroba, da sie ja wyleczyc :)

    Caluje was mocno i myslcie pozytywnie

    Sarah88, Aggie lubią tę wiadomość

    Maria ur. 06.03.2010 2950 gr i 55cm <3
    Aleksandra ur 17.12.2014 3100gr i 51 cm <3
1 2 3
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

11 najczęstszych pytań o IUI, czyli inseminacja w pigułce

Czym jest inseminacja? Kiedy warto skorzystać z tej metody? Dla kogo jest szczególnie polecana? Jaki jest koszt inseminacji? Jakie są szanse na zajście w ciążę po zabiegu inseminacji? Odpowiedzi na 11 najczęstszych pytań o inseminację. 

CZYTAJ WIĘCEJ

6 porad jak wybrać najlepszego specjalistę od leczenia niepłodności

Wybór najlepszego lekarza specjalisty jest najwyższym priorytetem każdej kobiety, której starania przedłużają się lub dotychczasowe leczenie okazało się nieskuteczne. Szukając kompetentnych godnych zaufania lekarzy, którzy mogą pochwalić się wysoką skutecznością, należy brać pod uwagę również jakość placówki, w której przyjmują.   

CZYTAJ WIĘCEJ

3 kluczowe płaszczyzny wsparcia męskiej płodności

Za problemy z płodnością w równym stopniu odpowiadają czynniki żeńskie, jak męskie. Jednak problemy z płodnością u mężczyzn w dalszym ciągu są większym tabu. Czas to zmienić! Jakie są najważniejsze i kluczowe płaszczyzny wsparcia męskiej płodności? Co w sytuacji, gdy wyniki nasienia nie napawają optymizmem? Które składniki są istotne w kontekście męskiej płodności? Wszystko wyjaśnia diagnosta laboratoryjny, seminolog - mgr anal. med. Piotr Nazarek. 

CZYTAJ WIĘCEJ