Najlepsze prezenty świąteczne-Grudniówki 2016
-
WIADOMOŚĆ
-
Dziewczyny, które macie niedużo starsze dzieci, karmicie jeszcze piersią? Bo ja zastanawiam się jak to będzie, cały czas kp, a chciałabym potem tandemowo dwójkę karmić... Boję się, że Tysia sama się odstawi w tym 5 miesiącu
paradise, marissith lubią tę wiadomość
Klementysia 2015 psn
Matylda 2016 cc
Jaśmina 2018 psn
Aurora 2021 psn -
A da się roczne dziecko i noworodka jednocześnie ? Nie będzie dla któregoś za mało? Nie wiesz jak z produkcją pokarmu. .. nie znam się na tym- karmilam miesiąc zaledwie, ale jak Ci się to uda to wow .
Hiszpanka - ja tez 35. Kończę w sierpniu. Liczy się rocznikowo. Czyli spoko. Gdzie będziesz robić? -
nick nieaktualnyCześć mamuśki. Jestem na grupie listopadowe mamuśki ale Was podczytuje od początku i jakoś bliskie mi jesteście wiec się przywitam:-)
W skrócie mam syna 8latka;) i niestety 2poronienia za sobą. Obecnie oczekuje maluszka i oby szczęśliwie. Wam wszystkim również tego życzę i jeśli pozwolicie to będę z Wami:)
Polkosia Ciebie kojarze z październikowych mam 2015:)baranosia, cudek2, polkosia, Nulka lubią tę wiadomość
-
Pisalam wam ze obudzilam sie bez mdlosci? Okazuje sie ze ja cierpie na te popoludniowe a nie poranne
Z pecherzem mialam problem w 1szej ciazy. W aptece bez problemu dostalam srodku dozwolne w ciazy. Przeszlabym sie jednak do lekarza, tak na wszelki wypadek.
Smaze wlasnie cebulke do pierogow ruskich Komu, komu?
...więc teraz serca mam dwa... -
nick nieaktualnypolkosia wrote:Dziewczyny, które macie niedużo starsze dzieci, karmicie jeszcze piersią? Bo ja zastanawiam się jak to będzie, cały czas kp, a chciałabym potem tandemowo dwójkę karmić... Boję się, że Tysia sama się odstawi w tym 5 miesiącu
-
cudek2 wrote:
Hiszpanka - ja tez 35. Kończę w sierpniu. Liczy się rocznikowo. Czyli spoko. Gdzie będziesz robić?