*~*~* STYCZNIÓWKI 2015 - łączmy się ;) *~*~*
-
WIADOMOŚĆ
-
Anutka wrote:Nowa sol, ale zielona gore bardziwj sie kojarzy
Ja jestem z Zielonej Góry więc wszystkie moje posty dotyczyły szpitala w Zielonej. W Nowej Soli leżałam w grudniu rok temu po poronieniu. Myślę, że wszystkie procedury w tych dwóch szpitalach są zbliżone. -
Patrycha sterydy nie zaszkodzą
A skoro masz skurcze to szyjka moze sie skrócic wiec moze to tak prewencyjnie w razie jakby miało do czegoś dojsc.
Trzymaj sie i odpoczywaj. jestes napewni pod dobrą opieką.Gwiazdeczka27, Patrycha lubią tę wiadomość
-
Patrycha wrote:Cześć mamuśki
ja zas w szpitalu wyladowalam. Znowu skurcze, dostalam magnez, luteine, nospe i co mnie dziwi mimo zamkniętej i długiej szyjki dostalam sterydy na płuca... Skurcze miałam od niedzieli a od wczoraj dość bolesne, skoro szyjka daje rade to potrzebne te sterydy
Potrzebne , takie procedury i chwała Bogu bo szyjka może być dłyga,twarda i zamknięta a następnego dnia skrócona i miękka... W dodatku skurcze... Więc bardzo dobrze, że dmuchają na zimne
Trzymaj się kochana, opanują sytuacje i wypuszczą do domciu ...wszystko dla dobra maleństwaWiadomość wyedytowana przez autora: 18 listopada 2014, 15:14
Patrycha lubi tę wiadomość
-
Passiflora wrote:Ja jestem z Zielonej Góry więc wszystkie moje posty dotyczyły szpitala w Zielonej. W Nowej Soli leżałam w grudniu rok temu po poronieniu. Myślę, że wszystkie procedury w tych dwóch szpitalach są zbliżone.
-
I ja się melduję po wizycie. Dopiero bo dostałam pozwolenie na zakupy hehe
Mały ma 2178g i będzie raczej drobny. Przepływy ok, łożysko się nie starzeje (chyba to ok ale nie wiem). Szyjka 24mm trzyma się tylko na szwie w sumie bo rozwarcie mam lekkie wewnętrzne i lekkie zewnętrzne. 15 grudnia idziemy do szpitala na zdjęcie szwu no i gin twierdzi, że tegoż samego dnia urodzi się nam syn ale to tylko Jej przypuszczenia.