Forum W oczekiwaniu na owulację Monitoring cyklu
Odpowiedz

Monitoring cyklu

Oceń ten wątek:
  • szara myszka Autorytet
    Postów: 2339 715

    Wysłany: 27 maja 2015, 17:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Z tego co on mówił to zrozumiałam ze czyste i "tak jakby już pękł - a bolał mnie brzuch dwa dni wcześniej - i powiedział ze jeśli się kochałam wtedy to jest szansa ze zaszlam - zaczynam się zastanawiać czy wogole mogę ufac temu lekarzowi ;( ale mieszkam w malutkim miasteczku i bardzo ciężko o dobrego gina, on ma dość dobra opinie ;/ wydaje mi się ze po prostu powinien mi kazac przyjść za pare dni zobaczyc czy cos w ogole zacznie rosnąć co nie? wszystko jest dość dziwne bo np. mam bardzo dużo sluzu od trzech dni wodnistego a dziś bardzo ladny rozciągliwy oO ale skoro wtedy nic nie było to mogly tak szybko urosnąć? dziwne wszystko ;/ raczej spisuje ten cykl na straty a od następnego cyklu musze tego gina bardziej przycisnąć niestety do jego pracy ;/

    szczęśliwa mama :)
    www.babelu.pl polecam - ubranka i akcesoria dla maluszków ;)

    f2wlj48apsehglf6.png
  • annnia Debiutantka
    Postów: 10 0

    Wysłany: 29 maja 2015, 18:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam!
    mam do was pytanie ponieważ czytam i czytam i potrzebuje wyjaśnienia.
    Na usg w 12 dc był pęcherzyk 10 mm, cykle mam 28-dniowe, a moje pytanie czy w tym cyklu są jeszcze szanse na ciąże? Moja ginekolog powiedziała, że w tym cyklu "spokojnie" a od przyszłego mam stosować lek stymulujący.
    dzięki za wyjaśnienia.

    annnia
  • PeggyOlsen Autorytet
    Postów: 635 299

    Wysłany: 30 maja 2015, 18:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    annia, raczej nie ma szans na owulację, chyba że bardzo by Ci się przesunęła do przodu.

    dd33bf3125525685d704e02b1b3d1bc6.png

  • annnia Debiutantka
    Postów: 10 0

    Wysłany: 30 maja 2015, 21:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dzięki za odpowiedź!
    Przynajmniej wiem co jest przyczyną niepowodzeń. Staramy się od ponad roku i w końcu stwierdziłam,że trzeba sprawdzić "co jest nie tak".

    annnia
  • PeggyOlsen Autorytet
    Postów: 635 299

    Wysłany: 30 maja 2015, 21:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    annnia, a może byś poszła na monitoring jakoś w 16 dc jeszcze? Zobaczyć co tam się dzieje, czy rośnie czy stoi? Masz taką możliwość? U mnie niestety się zatrzymywało i torbiele się robiły...

    dd33bf3125525685d704e02b1b3d1bc6.png

  • annnia Debiutantka
    Postów: 10 0

    Wysłany: 31 maja 2015, 10:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    z chęcią bym sprawdziła, ale mój 16 dc cyklu to akurat niedziela a następne dni to już nie dam rady przez pracę. Muszę też przyznać, że ja to raczkuje w tym temacie. Przy pierwszym dziecku ledwo pomyślałam o dziecku, a juz byłam w ciąży. Niestety drugą ciąże(choć udało sie już w drugim cyklu) poroniłam rok temu. Teraz to nie bardzo to wszystko rozumie bo miesiączkuje regularnie, endometrium ponoć mam bardzo ładne, skok temperatury w drugiej fazie widoczny...Od przyszłego cyklu mam brać ten lek clo...coś tam :)
    A u ciebie te torbiele się robiły rzez leki stymulujące? dziękuję, że odpisałaś.

    annnia
  • annnia Debiutantka
    Postów: 10 0

    Wysłany: 31 maja 2015, 10:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jeszcze dodam, że w 12 dc pęcherzyk miał 10mm a następnego dnia ponoć była owulacja wg. temperatur..

    annnia
  • PeggyOlsen Autorytet
    Postów: 635 299

    Wysłany: 31 maja 2015, 23:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    annnia, niemożliwe żeby była owulka z takiego małego pęcherzyka. Skok LH mogłaś mieć, ale to wszystko pewnie. U mnie torbiele robiły się bez stymulacji, po prostu pęcherzyki nie pękały przy wzroście LH, tylko rosły sobie dalej w 2 fazie i ostawały do @.
    Powodzenia :)

    dd33bf3125525685d704e02b1b3d1bc6.png

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 maja 2015, 23:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Peggyolsen mialas racje 26dc 4monit i to samo,czekam na nowy cykl z clo

  • Emy Koleżanka
    Postów: 44 7

    Wysłany: 6 czerwca 2015, 13:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam dziewczyny. Jestem nowa i starajaca się o dziecko. Mam stwierdzone PCO i biorę metformax i myślałam,ze nie będę miała w ogóle już dzieci bo jak dla mnie to jest już bezpłodność :( ale pół roku temu kupiłam taki monitoring,który pokazuje mi mi na wykresie i dziś to jest 18dzień cyklu a mam owulacje :):) lek biorę pierwszy miesiąc a tu taka niespodzianka. Cieszę,ze mam owulacje oby była owocna❤

  • Bree Autorytet
    Postów: 1888 4859

    Wysłany: 14 czerwca 2015, 23:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny szukalam w googlach odpowiedzi na pytanie ale nie znalazlam wiec pytam tutaj:

    Czy gin na usg wewnetrznym bedzie mogl tydzien po ovu stwierdzic czy pecherzyk pekl? w 2 ostatnich cyklach testy ovu wychodzily mi pozytywne i mialam skok tempki potwierdzajacy ovu pecherzyki jednak nie pekaly. Mieszkam w UK gdzie jestem pod opieka polskiego gina ktory przyjmuje niestety tylko w weekendy i nie wiem czy mam sens isc, czy bedzie widac czy owu byla czy tez nie.

    Aniołek "M" 02.03.2015 (8 tc)

    preg.png
  • lotta.89 Autorytet
    Postów: 526 205

    Wysłany: 16 czerwca 2015, 09:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kurcze szczerze nie wiem czy po tygodniu będzie widać :/

    ja idę pierwszy raz na monitoring. USG mam 22.06 to będzie mój 10 dzień, to mój pierwszy miesiąc bez CLO wiec zobaczymy czy cos bedzie :(

    Nasz synuś :)
    thgf3e3kkxdkony7.png


    <3 <3 cykl starań
  • ewi0808 Autorytet
    Postów: 2761 333

    Wysłany: 17 czerwca 2015, 20:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    i po wizycie u gin.
    12 dzień cyklu.
    Opis badania USG: Trzon macicy w przodozgięciu o wymiarach AP-31mm. Endometrium szerokości 7 mm. Szyjka macicy prawidłowej wielkości. Jajniki o osi długiej około 43 mm z drobnymi pęcherzykami. Brak pęcherzyka wzrastającego.

    Mam iśc w sobotę do kliniki na kolejne USG- monitoring cyklu czy będzie wogóle ovu.

    Co o tym sądzicie?
    Mogę prosić o interpretacje bo się u gin zestresowałam i nie pamiętam wszystkiego

    atdc3e5exzk12dxf.png
  • lotta.89 Autorytet
    Postów: 526 205

    Wysłany: 18 czerwca 2015, 10:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ewi niestety ja nie znam sie na tym :/ jestem dopiero początkująca. Pierwszy monitoring w tym miesiącu i usg w poniedziałek.

    Nasz synuś :)
    thgf3e3kkxdkony7.png


    <3 <3 cykl starań
  • ewi0808 Autorytet
    Postów: 2761 333

    Wysłany: 18 czerwca 2015, 12:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    lotta ja mam kolejne usg w sobotę - a się ten czas dłuży

    atdc3e5exzk12dxf.png
  • lotta.89 Autorytet
    Postów: 526 205

    Wysłany: 18 czerwca 2015, 12:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    strasznie :( to mój pierwszy monitoring jeszcze po odstawieniu CLO i mam mega stres że nie będzie nic z tego :( a czas ciągnie się niemiłosiernie trzymam kciuki za twoją wizytę oby u Ciebie wszystko było oki :) a jak długo sie staracie ?

    Nasz synuś :)
    thgf3e3kkxdkony7.png


    <3 <3 cykl starań
  • lotta.89 Autorytet
    Postów: 526 205

    Wysłany: 18 czerwca 2015, 12:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    i jak długie masz cykle ??

    Nasz synuś :)
    thgf3e3kkxdkony7.png


    <3 <3 cykl starań
  • ewi0808 Autorytet
    Postów: 2761 333

    Wysłany: 18 czerwca 2015, 14:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    cykle miałam zawsze nieregularne ostatnio to 26- 28 dni byłam na duphostan.
    Staramy się tak naprawdę od 5 mce wcześniej to przytulanko ale bez nacisku że próbujemy poprsotu jak się uda to super.


    A Lotta jak u Cb?

    atdc3e5exzk12dxf.png
  • lotta.89 Autorytet
    Postów: 526 205

    Wysłany: 18 czerwca 2015, 15:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no u mnie sytuacja była taka że ostawiłam tabletki jakos w lutym miałam ostatnie i w marcu nie pojawiła się @ wiec poszłam już po 40 dniach cyklu do gin bo już mnie tak mega brzuch bolał że nie dawałam rady i dostałam Luteine. Zadziałała piorunowo ;) od kolejnego cylku pani gin przepisała mi CLO brałam je 2 miesiące ale źle się czułam :/ wiec teraz zaczełam 3 cykl ale już bez CLO i ide w poniedziałek na monitoring zobaczyć czy bez CLO mój organizm wyprodukuje mi pęcherzyk :):) oby tak było. Stania tak zaczęliśmy w ubiegłym cyklu. Licze że drugi będzie naszym ostatnim :)

    Nasz synuś :)
    thgf3e3kkxdkony7.png


    <3 <3 cykl starań
  • lotta.89 Autorytet
    Postów: 526 205

    Wysłany: 18 czerwca 2015, 15:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    w poniedziałek mam pierwsze usg to bedzie 10 dzień cyklu ciekawe czy coś bedzie juz widać :/

    Nasz synuś :)
    thgf3e3kkxdkony7.png


    <3 <3 cykl starań
‹‹ 1080 1081 1082 1083 1084 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Koronawirus a problemy z płodnością - o emocjach w obliczu pandemii

Pandemia koronawirusa szczególnie mocno uderza w pary starające się o dziecko lub zmagające się z niepłodnością. Jak radzić sobie z emocjami w tym trudnym czasie? Na czym skupić swoją energię i uwagę? Jak obecny czas może przysłużyć się płodności? Czy z obecnej sytuacji można wyciągnąć dobrą lekcję? O tym wszystkim opowiada doświadczona psycholog, każdego dnia wspierająca pary w drodze do rodzicielstwa - Justyna Kuczmierowska. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Kwasy Omega-3 - ważny składnik w diecie przyszłej mamy

Kwasy omega-3 są bardzo istotnym składnikiem w diecie, o którym warto pomyśleć już na etapie starań o dziecko. Idealnie, aby po konsultacji z lekarzem, suplementować kwasy już od pierwszych dni ciąży. Dlaczego są takie ważne? Jaką pełnią rolę? Jak wybrać odpowiedni suplement? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Progesteron - dlaczego jest tak ważny podczas starania o dziecko?

Progesteron to jeden z najważniejszych hormonów dla kobiecej płodności. Jaką rolę odgrywa podczas starania o dziecko, przy zapłodnieniu i we wczesnej ciąży? Jakie są normy i co się dzieje, kiedy stężenie progesteronu jest za niskie? Jak wygląda leczenie luteiną dopochwową i doustną? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego