Forum W oczekiwaniu na owulację USG A CZAS PO OWULACJI
Odpowiedz

USG A CZAS PO OWULACJI

Oceń ten wątek:
  • Monique Autorytet
    Postów: 355 170

    Wysłany: 20 lutego 2014, 16:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    OK :) Tak zrobię :)

    e43bfde7db.png
  • Robotka1 Autorytet
    Postów: 6880 6735

    Wysłany: 20 lutego 2014, 16:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zamykam "wontek" .

    qdkkqps699ih7zxn.png
    3i49io4plnxypnm1.png
    I JESZCZE JEST MAJA Z 2008 ROKU:)
  • Monique Autorytet
    Postów: 355 170

    Wysłany: 20 lutego 2014, 18:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kapturnica wrote:
    tak twą==== ehh sama postudiuj przed snem pozwoli ci sie to troche wyluzowac....


    http://pl.wiktionary.org/wiki/Aneks:J%C4%99zyk_polski_-_zaimki#Zaimki_dzier.C5.BCawcze

    tutaj na dole znajdziesz odmianę, więc sprawdzaj śmiało i już nie pytaj koleżankę o opinie :) także na dzisiejszy wieczorek: słownik ortograficzny, języka polskiego oraz savoir vivre :)

    p.s. jak widzisz nie da się pisać wszystkiego co Ci ślina na język przyniesie ;) polowa Twoich postów z tego wątku wylądowała w koszu, zmarnowany czas kochana :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 lutego 2014, 18:40

    e43bfde7db.png
  • kapturnica Autorytet
    Postów: 23854 63937

    Wysłany: 20 lutego 2014, 19:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    2posty to polowa rozmowy buhahahaha zmiluj sie nade mna kobieto bo nad toba, to ....02icon_mryellow.gif
    Swoja droga you make my day today...dzieki , gdyby nie ty moj dzien bylby stracony ..0laughing.gif
    Ciesze sie , ze admin usunal moj post pewnie nocke bys miala nieprzespana..,,, ECH,,,,taka trauma moze odcisnac pietno na cale zycie 02icon_mryellow.gif

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 lutego 2014, 19:22

    V8GJp2.pngZtiMp1.png
  • Monique Autorytet
    Postów: 355 170

    Wysłany: 20 lutego 2014, 19:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nie rozumiem, co Tobie daje to że mnie obrażasz, ale ok - widocznie "tak masz" :) you made my day too "autorytecie" :) swoją drogą - szok, że jesteś już w grupie 35+, bo po postach o wiele młodziej, ale to oczywiście komplement :))))))))

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 lutego 2014, 20:12

    e43bfde7db.png
  • kapturnica Autorytet
    Postów: 23854 63937

    Wysłany: 20 lutego 2014, 20:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A kto cie obraza?? hahaha
    kobieto zastanow sie bo cokolwiek ci sie napisze ty uwazasz ze ktos cie obraza masz jakies kompleksy?? ?.02icon_mryellow.gif
    To ze zwrocilam uwage ze napisalas cos spowodowalo ,ze sie wzburzylas nie umiesz przyjmowac krytyki?Twoj problem.Potem zauwaz zakonczylam dyskusje z toba i rozpoczelam rozmowe z kolezanka a ty sie wcisnelas w rozmowe..to bylo akurat niegrzeczne skoro tak jestes dobrze wychowana i to powinnas wiedziec ze jesli ktos rozmawia ze swoim znajomym to sie nie przeszkadza a ty sie wcisnelas miedzy mnie a robotke.,...Wiec do konca tak z twoja kultura dobrze nie jest..02icon_mryellow.gif
    I na koniec tej bezowocnej rozmowy żenujace jest to ze myslalas ze admin mnie zablokuje na forum za jedno slowo heheheh i poczujesz sie wtedy dowartosciowana... Ojj niestety zawiodlas sie,,,ajajaja jaka szkoda...
    I jeszcze jedno...jak ci sie cos nie podoba to tego nie czytaj ok???nikt nie zmusza .....
    Mozesz teraz wypisywac setki postow...na zaden wiecej nie odpowiem bo skzoda klawiatury na ciebie.... po mnie juz splywa to jak po kaczce
    Czule zegnam {kolezanke }02icon_mryellow.gif

    V8GJp2.pngZtiMp1.png
  • Monique Autorytet
    Postów: 355 170

    Wysłany: 20 lutego 2014, 20:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie mam zamiaru wdawać się już z Tobą w dyskusję. Uważasz, że zakończyłaś ten temat w takim razie nie wymieniaj mnie w wątku Monitoring cyklu, gdzie tak ostro pracujesz. I tyle. Na to co piszesz wyzej nie bede odpowiadać, bo widzisz jak zobaczyłam że jestes 35 + i w dodatku matką, to mi się włos na głowie zjeżył... bo poziom wypowiadania się i te ikonki...szok.

    P.S. admin usunał sporo Twoich postów i mam nadzieję, że usunie ich o wiele więcej.
    P.P.S. tutaj każdy może się wciskać w Twoje rozmowy z koleżanka, takie prawo forum :) polecam w razie czego gg albo fejsa, wtedy nikt się nie wciśnie ;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 lutego 2014, 20:25

    e43bfde7db.png
  • mailinka Debiutantka
    Postów: 9 5

    Wysłany: 24 lutego 2014, 18:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    matko dziewczyny... czytam i nie wierzę! chyba lekko zboczyłyście z tematu, co?
    nie uważacie, że nie po to tutaj jesteśmy...

    co do usg i wydruku. chodzę do medicover i mam monitoringi cyklu kiedy tylko chcę. lekarz nie daje mi wydruku, bo nie jest mi każdy wydruk potrzebny. Gdy chodziłam i płaciłam za wizytę 150pln wtedy dostawałam, ale po co mi to gdy jeszcze w ciąży nie jestem? wszystko jest w systemie;)
    Teraz chodzę , bo mam kartę z pracy i nie płacę nic.
    Swoją drogą właśnie czekam na okres. Fajnie by było gdyby się nie pojawił;)
    pozdrawiam Was ciepło i nie kłócić mi się ;)

    Unlike, lisiczka, Anhe, Skarpeta lubią tę wiadomość

    mailinka
  • lisiczka Nowa
    Postów: 3 0

    Wysłany: 25 lutego 2014, 13:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    witam, jestem tutaj po raz pierwszy :). W tym cyklu również miałam monitorowanie owulacji. 14.02 w jajniku lewym pęcherzyk dominujący 2,06x2,14 i jak się okazało 18.02 pękł. Ja też czekam jak na szpilkach na @ która mam nadzieję że po 2 latach badań i eksperymentów medycznych nie pojawi się. Mailinka trzymam kciuki za Ciebie . Jak długo się starasz ?

  • mailinka Debiutantka
    Postów: 9 5

    Wysłany: 27 lutego 2014, 17:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    lisiczka no to za Ciebie również trzymam kciuki!
    ja staram się jakoś od kwietnia 2013r... wtedy odstawiłam antykoncepcje po 9 latach stosowania.
    dziś dostałam jakieś delikatne brązowe plamienie..ciekawe czy to zapowiedź okresu czy implantacji?;)

    mailinka
  • lisiczka Nowa
    Postów: 3 0

    Wysłany: 27 lutego 2014, 19:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    myślę ze implantacji ;) ja jutro idę sprawdzić betę bo nie miałam odwagi zrobić testu :).

  • martaaa24 Koleżanka
    Postów: 74 9

    Wysłany: 17 marca 2014, 19:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam, a podpowiedzcie mi gdzie można zrobić monitoring cyklu w Warszawie na NFZ???

    Pozdrawiam

    Staramy się od września 2012...
    Styczeń HSG- niedrożny prawy
    28 Luty- 1 IUI - nie
1 2 3
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Niechęć do seksu - czy to możliwe? Co zrobić, by staranie się o maluszka znów było przyjemnością?

Znasz ten stan, kiedy od miesięcy lub lat staracie się o wymarzonego potomka? Wasze życie biegnie tak naprawdę od pierwszego dnia cyklu do owulacji, od owulacji do testu ciążowego, od wizyty w laboratorium do wizyty u lekarza - często kolejnego z kolei? Czas biegnie nieubłaganie, a starania nie przynoszą skutku. Mimo chęci coraz częściej pojawia się blokada i niechęć do współżycia. Skąd się to bierze i jak temu zaradzić? Co zrobić, by seks cieszył jak dawniej?

CZYTAJ WIĘCEJ

Smog - czy smog w Polsce może obniżać płodność?

Polska jest jednym z najbardziej zanieczyszczonych krajów na świecie. To niestety przykry fakt. Jesteśmy świadomi, że smog negatywnie wpływa na nasz organizm - płuca, serce. Ale czy może również upośledzać naszą płodność? Czy może dodatkowo obniżać parametry nasienia? Czy możemy mądrze się przed tym zabezpieczać, czy to już histeria? Zadaliśmy to pytanie ekspertom, przeczytaj co usłyszeliśmy!  

CZYTAJ WIĘCEJ

Progesteron - dlaczego jest tak ważny podczas starania o dziecko?

Progesteron to jeden z najważniejszych hormonów dla kobiecej płodności. Jaką rolę odgrywa podczas starania o dziecko, przy zapłodnieniu i we wczesnej ciąży? Jakie są normy i co się dzieje, kiedy stężenie progesteronu jest za niskie? Jak wygląda leczenie luteiną dopochwową i doustną? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego