Forum W oczekiwaniu na owulację Wczesna owulacja
Odpowiedz

Wczesna owulacja

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 listopada 2013, 11:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nie wykupiłam abonemantu premium wiec nie moge sobie przefiltrować :) a przeglądać wszystkich to mi się nie chceeee ;) ale cieszy mnie, że zdarzają się takie cykle :)

  • misia00 Ekspertka
    Postów: 126 164

    Wysłany: 7 listopada 2013, 13:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    AnBe wrote:
    No tak, zdarzają się - tylko pytanie podstawowe i najważniejsze czy nie są one przeszkodą do zafasolkowania? Czy udaje się mimo takich wczesnych owulacji zagnieździć zarodkowi.. jak ma sie wtedy endometrium..?


    AnBe moja gin powiedziala,ze wiele zalezy od poprzedniego cyklu i dlugosci fazy luteralnej,jesli cykl byl krotki to rzeczywiscie moze byc to problem,u mnie akurat porzedni cykl byl dluzszy od poprzednich o 3 dni,wiec wg gin nie powinno byc zadnych problemow.

    kjmnzbmhvsv5f1xk.png

    201509116847.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 listopada 2013, 14:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ciekawe jest to co piszesz. U mnie w poprzednim cyklu fl była wyjątkowo długa.. :-) ja dzis bede u swojego gina bo jadę po receptę na dupka, to też zapytam jak to jest... :-) i napisze co mi odpowiedział :-)
    Wlasnie sprawdziłam. Poprzednia fl trwała 15 dni a zazwyczaj bylo to miedzy 10 a 12 :-)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 listopada 2013, 14:15

  • misia00 Ekspertka
    Postów: 126 164

    Wysłany: 7 listopada 2013, 14:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wiesz ja przedwczoraj polecialam do moje gin bo tez mnie przrazily te dni plodne zaraz po @ i to,ze ten cykl na straty pojdzie,a staram sie 8 miesiacy,ale ona wytlumaczyla mi,ze problemy z zajasciem pojawiaja sie wtedy kiedy fazy luteralne trwaja mniej jak 10 dni i nie mam sie czym stresowac,bo w poprzednim cyklu byla wystarczajaco dlugo.

    kjmnzbmhvsv5f1xk.png

    201509116847.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 listopada 2013, 21:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gin mój nic ciekawego mi nie powiedział. Stwierdził ze lepiej jak owulacja jest ciut później.. No ale tyle to ja wiem bez niego... Coś rozmowny nie byl... Wkurzył mnie... W dodatku wziął 30 zl za wypisanie recepty!

  • misia00 Ekspertka
    Postów: 126 164

    Wysłany: 7 listopada 2013, 22:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oj znam to AnBe,pieniadze to oni potrafia wyciagac,moja gin to tez jak jej wiatr zawieje,choc ostatnio chyba ma dobry humor bo udziela szczegolowych odpowiedzi.
    Mam wielkie nadzieje jesli chodzi o ten cykl,no chyba ze @ przyjdzie predzej to wtedy znowu d... bo faza luteralna bedzie zbyt krotka,za tydzien odbieram tez wyniki badan i oby byly dobre bo juz mi rece powoli opadaja.

    AnBe lubi tę wiadomość

    kjmnzbmhvsv5f1xk.png

    201509116847.png
  • kasia m Koleżanka
    Postów: 75 6

    Wysłany: 27 listopada 2013, 17:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny mi ovu wyznaczylo dni plodne praktycznie zaraz po okresie, czy to znaczy ze w tym czasie mialam owulacje?

    kasia :)
  • kasia m Koleżanka
    Postów: 75 6

    Wysłany: 27 listopada 2013, 17:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dokladnie mialam 9 dc dni plodne.

    kasia :)
  • misia00 Ekspertka
    Postów: 126 164

    Wysłany: 27 listopada 2013, 19:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kasia m wrote:
    Hej dziewczyny mi ovu wyznaczylo dni plodne praktycznie zaraz po okresie, czy to znaczy ze w tym czasie mialam owulacje?


    Kasiu jak juz pisalam wczesniej dokladnie taka sytucje mialam w poprzednim cyklu,dni plodne rozpoczely sie u mnie zaraz po okresie a wlasciwie w jej ostatnim dniu,poniewaz rano jeszcze plamilam a popoludniu juz mialam sluz rozciagliwy,owulke mialam juz w 9dc.Jesli chodzi o Twoj cykl to co prawda ovu nie wyznaczylo Ci owulki ale bardzo prawdopodobne jest ze wystapila wlasnie w tym czasie,ja stawialabym na 14dc :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 listopada 2013, 19:16

    kasia m, Saramago lubią tę wiadomość

    kjmnzbmhvsv5f1xk.png

    201509116847.png
  • Unlike Autorytet
    Postów: 587 354

    Wysłany: 27 listopada 2013, 22:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Misia00: a tak z ciekawości, jak miałaś owulkę w 9dc, to ile ogółem trwał twój cykl?

    misia00 lubi tę wiadomość

    48f411ed51.png
  • kasia m Koleżanka
    Postów: 75 6

    Wysłany: 27 listopada 2013, 23:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    misia00 wrote:
    Kasiu jak juz pisalam wczesniej dokladnie taka sytucje mialam w poprzednim cyklu,dni plodne rozpoczely sie u mnie zaraz po okresie a wlasciwie w jej ostatnim dniu,poniewaz rano jeszcze plamilam a popoludniu juz mialam sluz rozciagliwy,owulke mialam juz w 9dc.Jesli chodzi o Twoj cykl to co prawda ovu nie wyznaczylo Ci owulki ale bardzo prawdopodobne jest ze wystapila wlasnie w tym czasie,ja stawialabym na 14dc :)

    dziekuje Ci slicznie za odpowiedz :)

    misia00 lubi tę wiadomość

    kasia :)
  • misia00 Ekspertka
    Postów: 126 164

    Wysłany: 29 listopada 2013, 02:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kasiu nie ma za co :)

    kjmnzbmhvsv5f1xk.png

    201509116847.png
  • misia00 Ekspertka
    Postów: 126 164

    Wysłany: 29 listopada 2013, 02:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Unlike wrote:
    Misia00: a tak z ciekawości, jak miałaś owulkę w 9dc, to ile ogółem trwał twój cykl?

    Unlike cykl byl bardzo krotki,trwal tylko 20 dni :)

    kjmnzbmhvsv5f1xk.png

    201509116847.png
  • Saramago Autorytet
    Postów: 2928 4012

    Wysłany: 29 listopada 2013, 10:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie ostatni cykl trwal 25 dni a fl 12 dni. Pewnie też plodne mi sie szybko zaczną, mam nadzieję jednak, że @ zdaży odejść. No bo chyba nie możliwe jest aby śluz plodny był w trakcie @ ? :/

    LUF, Hiperprolaktynemia, Endometrioza III stopnia,
    usunięty jajowód z wodniakiem
    Ciężka oligozoospermia
    ****************************7 lat walki.
    5 zarodków bardzo dobrej jakości.
    Pierwsze ICSI po dwóch latach przerwy.
    1 podana blastka
    Mamy dwie kreski <3
    CUDA się zdarzają :)
  • misia00 Ekspertka
    Postów: 126 164

    Wysłany: 29 listopada 2013, 20:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Saramago wrote:
    U mnie ostatni cykl trwal 25 dni a fl 12 dni. Pewnie też plodne mi sie szybko zaczną, mam nadzieję jednak, że @ zdaży odejść. No bo chyba nie możliwe jest aby śluz plodny był w trakcie @ ? :/

    Saramago kochana okazuje sie,ze chyba to jest mozliwe bo mnie sie dokladnie to przydazylo,w ostatni dzien @ juz tylko plamilam rano ale zauwazylam ze jakos tak wlasnie rozciagliwie,a po poludniu plamienie ustalo i sluz plodny wrecz ksiazkowy,na drugi dzien zrobilam test owulacyjny i pozywtywny,wychodzi wiec na to,ze moje dni plodne byly jeszcze podczas @ :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 listopada 2013, 20:01

    kjmnzbmhvsv5f1xk.png

    201509116847.png
  • Saramago Autorytet
    Postów: 2928 4012

    Wysłany: 30 listopada 2013, 10:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    misia00 wrote:
    Saramago kochana okazuje sie,ze chyba to jest mozliwe bo mnie sie dokladnie to przydazylo,w ostatni dzien @ juz tylko plamilam rano ale zauwazylam ze jakos tak wlasnie rozciagliwie,a po poludniu plamienie ustalo i sluz plodny wrecz ksiazkowy,na drugi dzien zrobilam test owulacyjny i pozywtywny,wychodzi wiec na to,ze moje dni plodne byly jeszcze podczas @ :)


    W sieci też znalazłam kilka wpisów, że to możliwe. Ach ciało ludzkie.... nieokiełznane :)
    Ale w tych mocniejszych dniach krwawienia to chyba to co wygląda na sluz nie jest płodnym tylko tym nabłonkiem... czy jakoś tak. No nic. Zobaczymy co to się wydarzy.

    LUF, Hiperprolaktynemia, Endometrioza III stopnia,
    usunięty jajowód z wodniakiem
    Ciężka oligozoospermia
    ****************************7 lat walki.
    5 zarodków bardzo dobrej jakości.
    Pierwsze ICSI po dwóch latach przerwy.
    1 podana blastka
    Mamy dwie kreski <3
    CUDA się zdarzają :)
  • misia00 Ekspertka
    Postów: 126 164

    Wysłany: 30 listopada 2013, 12:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Saramago wrote:
    W sieci też znalazłam kilka wpisów, że to możliwe. Ach ciało ludzkie.... nieokiełznane :)
    Ale w tych mocniejszych dniach krwawienia to chyba to co wygląda na sluz nie jest płodnym tylko tym nabłonkiem... czy jakoś tak. No nic. Zobaczymy co to się wydarzy.

    Jak to mowia - nie znasz dnia ani godziny hihihi :)
    Milego dzionka Saramago :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 grudnia 2013, 20:45

    Saramago lubi tę wiadomość

    kjmnzbmhvsv5f1xk.png

    201509116847.png
  • Unlike Autorytet
    Postów: 587 354

    Wysłany: 30 listopada 2013, 18:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jak cykl się skraca znacząco, to dni płodne mogą zahaczyć o miesiączkę :)
    Też sądziłam, że to nie możliwe, aż kiedyś w luźnej rozmowie, moja mama uświadomiła mnie, że jestem właśnie dzieckiem takiej oto wiary, że przy okresie nie trzeba się zabezpieczać :D

    Saramago lubi tę wiadomość

    48f411ed51.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 grudnia 2013, 09:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no i o co kaman,dopiero pojawil sie u mnie sluz plodny a juz zanika,nie wiem czy jestem jeszcze przed czy po owu,jajniki szaleja,czuje sie,jakbym byla w trakcie owu,ale czy to nie za wczesnie?

    misia00 lubi tę wiadomość

  • misia00 Ekspertka
    Postów: 126 164

    Wysłany: 3 grudnia 2013, 20:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    blue00 wrote:
    no i o co kaman,dopiero pojawil sie u mnie sluz plodny a juz zanika,nie wiem czy jestem jeszcze przed czy po owu,jajniki szaleja,czuje sie,jakbym byla w trakcie owu,ale czy to nie za wczesnie?

    Blue spojrzalam na twoj wykres i zauwazylam,ze dosyc dlugo mialas @,moglo sie tak zdarzyc ze Twoje dni plodne zahaczyly wlasnie o te ostatnie dni @,ale moze byc tez tak,ze owulka dopiero bedzie.Czasem tak jest,ze sluz wodnisty wystepuje przez kilka dni,potem zanika i znow sie pojawia,mysle,ze powinnas zaczekac jeszcze kilka dni i zobaczymy jak sytuacja sie rozwinie,wtedy bedzie mozna powiedziec cos wiecej kochana :)

    kjmnzbmhvsv5f1xk.png

    201509116847.png
1 2 3 4
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Foliany - niezbędny składnik dla kobiet starających się o dziecko i kobiet w ciąży

Niewątpliwie kwas foliowy jest jednym z najważniejszych składników dla przyszłej Mamy. Dlaczego suplementacja kwasem foliowym, a właściwie jego aktywnymi formami (folianami) jest tak istotna? Jaką rolę odgrywa kwas foliowy? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Starania o dziecko, niepłodność? - jak powiedzieć o tym innym?

Często bywa tak, że temat kłopotów z zajściem w ciążę jest owiany tajemnicą. Jak powiedzieć rodzinie i przyjaciołom o Waszych trudnych doświadczeniach związanych z przedłużającymi się staraniami o dziecko? Doświadczony psycholog, który na co dzień pracuje z parami zmagającymi się z niepłodnością - Justyna Kuczmierowska - proponuje napisanie listu. Sprawdź, co powinno znaleźć się w liście do bliskich osób. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Plamienie i krwawienie międzymiesiączkowe - najczęstsze przyczyny

Czym najczęściej jest spowodowane plamienie lub krwawienie międzymiesiączkowe? Jak odróżnić plamienie od krwawienia z pochwy? Czy brązowe plamienie przed okresem to niepokojący objaw? Kiedy warto skonsultować się z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego