Forum W oczekiwaniu na testowanie Czerwcowe staraczki :)
Odpowiedz

Czerwcowe staraczki :)

Oceń ten wątek:
  • Nuteczka91 Autorytet
    Postów: 710 224

    Wysłany: 25 maja 2016, 14:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja coś na mrówki:-( ale siedzę w Poczekalni jeszcze. Odsuwa czasowa:-/

    Natalia, lat 26, starania od ślubu ( 24.08.2013)
    Insulinooporność i niedoczynność tarczycy
    08.02.2017 Nasza Zuzia przyszła na świat:-*
  • zonaboba Autorytet
    Postów: 624 202

    Wysłany: 25 maja 2016, 14:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moja mama ma 61lat i nie wyobrazam sobie jak bd wygladalo moje zycie bez niej nawet nie chce o tym myslec :( tule mocno was dziewczynki tej straty nie da sie zastapic. Moj tata zmarl rok temu smutek byl ale nie utrzymywalismy kontaktu poniewaz odkond pamietam mial firme w wawie tam mieszkal i ukladal sobie nowe zycie.
    Z relacjami z mama wiadomon bywa roznie jak to matka musi cos powiedziec naa sile sloiki wcisnac jak bysmy nie mieli co do gara wlozyc ale tak naprawde to ja nie mam co narzekac na nia bo to zlota kobieta :) :)
    Tesciowa tez mi sie udala nie moge zlego slowa na nia powiedziec:)
    Kochana jak sie wyprowadzisz z domu od razu relacje z mama sie poprawia kazdy Ci to powie i nie jedna znajoma chwali sobie wyprowadzke z domu :)

    To nasz 50 cs +10 na luzie <3 Na OVU od 04.2014r.
    26 lat, nieplodnosc idiopatyczna... 17.08-1 IUI :(

  • Nuteczka91 Autorytet
    Postów: 710 224

    Wysłany: 25 maja 2016, 14:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewuszki ale jaja.. Z prawego jajnika jestem po owulacji a w lewym jest Pęcherzyk 11 mm

    zonaboba, 91Ewela09, panan12, vitae13 lubią tę wiadomość

    Natalia, lat 26, starania od ślubu ( 24.08.2013)
    Insulinooporność i niedoczynność tarczycy
    08.02.2017 Nasza Zuzia przyszła na świat:-*
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 maja 2016, 14:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nuteczka91 wrote:
    Dziewuszki ale jaja.. Z prawego jajnika jestem po owulacji a w lewym jest Pęcherzyk 11 mm


    No to niezła niespodzianka!

  • Czincja Autorytet
    Postów: 509 222

    Wysłany: 25 maja 2016, 14:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Super tez bym chciala :) hehe ile bedzie testowania niedlugo :) chyba zaloze watek lipcowy bo to szczesliwe jest

    6 CS pierwszy z clo i pregnyl
    30.03.2017 - Aleksander ❤️
    13.01.2015 - Anastazja ♡
  • kika77 Przyjaciółka
    Postów: 181 44

    Wysłany: 25 maja 2016, 14:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nuteczka91 wrote:
    Dziewuszki ale jaja.. Z prawego jajnika jestem po owulacji a w lewym jest Pęcherzyk 11 mm

    Dwie szanse w jednym cyklu :) musi się udać!!
    a może nawet bliźniaki, hehe :)

    Szczęściu trzeba pomagać..
  • ewelelel Ekspertka
    Postów: 136 55

    Wysłany: 25 maja 2016, 14:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    o kurcze, no to nieźle Nuteczka ! :)

    Ewel
    Zuzia urodzona 02.01.2017 :)
    9 Tc ciąża zagrożona, bliźniaki prawdopodobnie.
  • Nuteczka91 Autorytet
    Postów: 710 224

    Wysłany: 25 maja 2016, 14:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Idę gzic się z.mężem:-)

    91Ewela09 lubi tę wiadomość

    Natalia, lat 26, starania od ślubu ( 24.08.2013)
    Insulinooporność i niedoczynność tarczycy
    08.02.2017 Nasza Zuzia przyszła na świat:-*
  • Czincja Autorytet
    Postów: 509 222

    Wysłany: 25 maja 2016, 15:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A idź. Ja tez dzisiaj z rana po♥ co by okres szturchnąć :)

    6 CS pierwszy z clo i pregnyl
    30.03.2017 - Aleksander ❤️
    13.01.2015 - Anastazja ♡
  • Misiaimis Autorytet
    Postów: 514 124

    Wysłany: 25 maja 2016, 15:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czincja wrote:
    Super tez bym chciala :) hehe ile bedzie testowania niedlugo :) chyba zaloze watek lipcowy bo to szczesliwe jest

    no zobaczymy czy szczęśliwe ;)

    Brak wiary w lepsze jutro... 18msc, 16cs...

    16mscy, 15cs...5t0d (*)
    12 mscy, 10cs...5t6d (*)
  • 91Ewela09 Autorytet
    Postów: 1647 2199

    Wysłany: 25 maja 2016, 15:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nuteczka super. To jednak będziesz testowała z początkiem czerwca ;)

    Nasze najważniejsze i największe szczęście ❤❤❤
    klz9io4pgd9tnf0d.png
    nzjdgzu3oxwel88w.png
  • Nuteczka91 Autorytet
    Postów: 710 224

    Wysłany: 25 maja 2016, 15:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mi jak się spóźnia okres to zawsze do Meza mowie ' chodź mne przetkasz':-)

    Natalia, lat 26, starania od ślubu ( 24.08.2013)
    Insulinooporność i niedoczynność tarczycy
    08.02.2017 Nasza Zuzia przyszła na świat:-*
  • Kozisina Autorytet
    Postów: 1060 450

    Wysłany: 25 maja 2016, 15:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ehh. Wyniki odebrane. Progesteron ok 40 przy normie do 80. Czyli ok... Nie wiem juz co powoduje te plemienia...:( praca mnie chyba wykończy do tego.. :(

    PCOS, niedoczynność, problem męski
    2 x IUI, 2017 próba IVF, ICSI + PICSI
    4.12 start / 15.12 pick up 4 jaj/ 20.12 podany 1 5d orzeszek/ 7dpt beta 55.5/10dpt beta 284
  • szatynka Autorytet
    Postów: 1505 639

    Wysłany: 25 maja 2016, 15:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nuteczka91 wrote:
    Dziewuszki ale jaja.. Z prawego jajnika jestem po owulacji a w lewym jest Pęcherzyk 11 mm

    super :) czyli testy ovu prawdę Ci powiedziały :) teraz trzymam kciuki aby plemiorki jajo dopadły :)

    <3 zem3j48aw2uaagxd.png <3
    <3 zem3wn15b4i4bt7c.png <3

    18.06.2016r. [*] 6tc Aniołek - w mym sercu na zawsze <3
  • szatynka Autorytet
    Postów: 1505 639

    Wysłany: 25 maja 2016, 15:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kika77 wrote:
    a może nawet bliźniaki, hehe :)

    i ja tego życzę, raz a dobrze :)

    Nuteczka91 lubi tę wiadomość

    <3 zem3j48aw2uaagxd.png <3
    <3 zem3wn15b4i4bt7c.png <3

    18.06.2016r. [*] 6tc Aniołek - w mym sercu na zawsze <3
  • Nuteczka91 Autorytet
    Postów: 710 224

    Wysłany: 25 maja 2016, 15:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Chyba bym się posiurała ze szczęścia:-)

    Natalia, lat 26, starania od ślubu ( 24.08.2013)
    Insulinooporność i niedoczynność tarczycy
    08.02.2017 Nasza Zuzia przyszła na świat:-*
  • Nuteczka91 Autorytet
    Postów: 710 224

    Wysłany: 25 maja 2016, 15:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kozisina wrote:
    Ehh. Wyniki odebrane. Progesteron ok 40 przy normie do 80. Czyli ok... Nie wiem juz co powoduje te plemienia...:( praca mnie chyba wykończy do tego.. :(
    A jak z prolaktyną

    Natalia, lat 26, starania od ślubu ( 24.08.2013)
    Insulinooporność i niedoczynność tarczycy
    08.02.2017 Nasza Zuzia przyszła na świat:-*
  • Kozisina Autorytet
    Postów: 1060 450

    Wysłany: 25 maja 2016, 16:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nuteczka w normie.

    PCOS, niedoczynność, problem męski
    2 x IUI, 2017 próba IVF, ICSI + PICSI
    4.12 start / 15.12 pick up 4 jaj/ 20.12 podany 1 5d orzeszek/ 7dpt beta 55.5/10dpt beta 284
  • panan12 Autorytet
    Postów: 3003 545

    Wysłany: 25 maja 2016, 16:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Super dziewczyny ale się cieszę z waszego szczęścia.. czuję , że czerwiec będzie Nuteczki, Kozisiny piękne macie te wykresy coś się święci mówię wam :) będzie zielony kropek , też innamorata , Czincja, a ja to chyba już lipiec....

    f2w3k0s3plke7odf.png
  • Nuteczka91 Autorytet
    Postów: 710 224

    Wysłany: 25 maja 2016, 16:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kozisina to ja juz nie wiem. Może za duże parcie.?

    Natalia, lat 26, starania od ślubu ( 24.08.2013)
    Insulinooporność i niedoczynność tarczycy
    08.02.2017 Nasza Zuzia przyszła na świat:-*
‹‹ 53 54 55 56 57 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Nieregularny okres. Przyczyny i objawy nieregularnych cykli miesiączkowych.

Nieregularny okres nie zawsze musi świadczyć o zaburzeniach, czy problemach hormonalnych. Na pewnych etapach życia nieregularne cykle są okresem przejściowym. Kiedy jednak nieregularne cykle warto skonsultować z lekarzem? Jakie są najczęstsze przyczyny nieregularnych cykli miesiączkowych? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Masturbacja - 9 najczęstszych pytań o samozaspokojenie!

Masturbacja to jeden z największych tematów tabu - dlaczego tak się dzieje? Czy kobiety się masturbują? Czy masturbacja w związku jest normalna? Kiedy masturbacja może być niebezpieczna, a kiedy może przynosić korzyści? 

CZYTAJ WIĘCEJ

10 ważnych rzeczy dotyczących Twoich piersi, które warto wiedzieć

Piersi - symbol kobiecości, płodności i namiętności. Mężczyźni je uwielbiają, a kobiety często zbyt surowo je oceniają. Przeczytaj jak dbać o piersi, co wynaleźli ostatnio polscy naukowcy, jakie objawy powinny Cię zaniepokoić i w jaki sposób piersi mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę.   

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego