Forum W oczekiwaniu na testowanie Fasoleczko moja miła obyś w końcu się zjawila :D
Odpowiedz

Fasoleczko moja miła obyś w końcu się zjawila :D

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 grudnia 2014, 21:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Chyba ze zwykłego białego papieru i przykleje taśmą ;) ale to jednak jutro, bo się wykąpałam i leżę już w łóżku :) dobrej nocy !

    25staraczka25 lubi tę wiadomość

  • zetaaa Autorytet
    Postów: 693 524

    Wysłany: 10 grudnia 2014, 21:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cigaretta ja juz 14 cs

    f2w39n73ppbyifp9.png[/url]
  • zetaaa Autorytet
    Postów: 693 524

    Wysłany: 10 grudnia 2014, 21:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Postaram sie wyluzowac ale n7e wiem czy to sie kiedys wogole uda..nie zamulam juz was dziewczyny..ide robic na szydelku szalik :).dobranoc

    f2w39n73ppbyifp9.png[/url]
  • Kotowa Autorytet
    Postów: 2892 3099

    Wysłany: 10 grudnia 2014, 22:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, żyję! Chyba coś mj leżało na zoladku i stad ten ból głowy. Rzygnelam sobie, wzielam przeciwbólowy i jestem juz wśród żywych :-)

    A młody, jak się okazało, mimo szczepienia przechodzi odrę. Nigdy nie miałam, wiec mam nadzieje, ze się nie zaraziłam...

    She Wolf, agata83, Zetka, Morwa dziękuję :-)

    25staraczka25 lubi tę wiadomość

    Małgosia 24tc +15.08.2015💔
    09.2016 - 1 ICSI PGD: 22 oocyty->18 zarodków->0 po PGD
    02.2017 - 2 ICSI PGD: 20 oocytów->14 zarodków->1 po PGD-> cb 😔
    10.2017 - 3 ICSI PGD: 19 oocytów->12 zarodków->2 po PGD
    02.2018 - crio 1 blastki 😔
    06.2018 - crio 1 blastki 😔
    05.2019 - 4 ICSI PGD: 20 oocytów->16 zarodków->2 po PGD
    12.2019 - cb😔
    09.2020 - "niespodzianka!"
    Jasiek 15tc +23.11.2020💔
    03.2021 - crio 1 blastki 😔
    06.2021 - crio 1 blastki 😔
  • martika Autorytet
    Postów: 1445 870

    Wysłany: 10 grudnia 2014, 22:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    She, piękna pierwsza strona :)

    Ja przed @ miewam mdłości, ale Nusia, za Ciebie mocno 3mam kciuki, żeby były one ciążowe :) Jednak nie podzielę zdania dziewczyn i nie będę namawiała Cię do testu przed terminem @ :p

    Klaudia na wszelki wypadek zbadaj prolaktynę.

    Morwa z soją to ja już dawno czytałam, że nie bardzo a już na pewno nie przy problemach z tarczycą. Co do siemienia, to ja czytałam gdzieś kiedyś, że taka niewielka ilość nie szkodzi po owulacji, że dużo bardzo trzeba by go jeść ale ja na wszelki wypadek brałam tylko do owulacji.

    Cosma, super zasady! Ja temperaturę będę mierzyć tylko do owulacji.

    Kotowa, przykro mi, wracaj do zdrowia!

    Zetka, u mnie ok, mam masę roboty i zamiast się za nią zabrać, to pojechałam z mamą po prezenty, ale ona szalenie się martwi moją siostrą więc cieszę się, że się trochę oderwała od myślenia, chociaż i tak dużo o tym gadałyśmy. Tempka odbiła u Ciebie, 3mam kciuki :)

    Zetaaa, zacznij cieszyć się z każdego dnia to samo się wyluzuje :) Zobaczysz w końcu się uda :)

    Ja uciekam spać, dobranoc dziewczyny :)


    Kotowa, 25staraczka25 lubią tę wiadomość

  • Madlene84 Autorytet
    Postów: 1721 1007

    Wysłany: 10 grudnia 2014, 22:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny moje kochane... mam nadzieje, ze sie stesknilyscie :)

    Czytam Was w miare na biezaco, w kazdym korku, na przerwie, z kawa wrece, albo przy garach, niestety na odpisywanie na biezaco brakuje mi czasu, nad czym strasznie ubolewam i postaramsie poprawic. Ale ostatnio nie wiem nawet jak sie nazywam :P

    Doczytuje Was a miare na biezaco, ale wierzcie mi ciezko teraz nadrobi tez pisanie i kazdej z Was cos odpisac :) Powiem jedno, za wkrotce testujace trzymam kciuki! Zetka, Nusia <3

    U mnie owulka chyba postanowila sie pospieszyc, zeby z testem zdazyla na swieta :P Wyglada na to ze infolic (ktory jeszce nie przyszedl) zostanie mi na nastepny cykl.
    Dzis test pozytywny( ciekawe jaki jutro bedzie?), sluz plodny (chociaz jak na moje oko to jeszcze nie szczyt.... moze jutro?), szyjka wysoko, czyli tak czy siak zbliza sie... męza musze dzisiaj dopasc jak wroci z pracy, a powiem Wam ze jeszce nie wiem skad znajde sile :P

    Nawet jak nie mam sily, albo czasu pisac, sercem jestem z Wami :)

    25staraczka25 lubi tę wiadomość

    Emilka 10 lat & Davidek 7 & Philipek ♡
    zrz6e6ydhjw308do.png
  • Agaja Ekspertka
    Postów: 137 271

    Wysłany: 10 grudnia 2014, 22:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny,

    Postanowiłam jednak do Was wrócić! W poprzednim cyklu zrobiłam sobie przerwę od forum, ale wcale mi to nie pomogło w nie nakręcaniu się, a z Wami i raźniej i łatwiej i weselej :)

    Także witam ponownie te z Was, które już znam, a z resztą witam się po raz pierwszy! :)

    martika, 25staraczka25 lubią tę wiadomość

  • aneczka85m Autorytet
    Postów: 293 137

    Wysłany: 10 grudnia 2014, 23:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam dziewczyny

    She piekna ta pierwsza strona, postarałaś się kochana:)

    Nusia cos mi sie wydaje że bedzie zieloniutko:) z całego serca Ci życzę tego:)

    Agaja witaj :)

    Madlene84 widze że jestes zaganiana przed świętami, to zupełnie tak jak ja, nie mam czasu się po tyłku podrapać :P

    Kotowa duzo zdrówka zyczę :)

    Zeeta doskonale wiem co czujesz, ale wiem że nie ma nic gorsZego od spinania się i myslenia tylko o tym czy sie udało czy nie

    Co do wycieku z piersi tez to mam:) a skończyłam karmić 8 miesięcy temu:) prolaktyna w porządku ale musze zrobic jeszcze z obciążeniem:)

    Jejeku dziewczyny znowu myslę jak fajnie będzie zacząć się starć ponownie:) ten miesiąc odpuściłam a ja już chciałabym zacząć się starać:) w piątek umówiłam się do gina - oczywiście do swojego nie mogłam się dodzwonić - masakra jakaś. Muszę sprawdzić czy wszystko się oczyściło.... i zobaczymy co mi ginka powie...

    Cigaretta świetny pomysł ze śnieżynkami:) może i ja coś takiego zrobię u synka w pokoju:)

    Padam już na twarz ze zmęczenia, wypiłam to winko i już mnie zmuliło ehhh

    Kotowa, 25staraczka25 lubią tę wiadomość

  • Kotowa Autorytet
    Postów: 2892 3099

    Wysłany: 11 grudnia 2014, 07:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A co tu tak cicho dzisiaj? Nusia, testowalas? Miłego dnia dziewczyny!

    25staraczka25 lubi tę wiadomość

    Małgosia 24tc +15.08.2015💔
    09.2016 - 1 ICSI PGD: 22 oocyty->18 zarodków->0 po PGD
    02.2017 - 2 ICSI PGD: 20 oocytów->14 zarodków->1 po PGD-> cb 😔
    10.2017 - 3 ICSI PGD: 19 oocytów->12 zarodków->2 po PGD
    02.2018 - crio 1 blastki 😔
    06.2018 - crio 1 blastki 😔
    05.2019 - 4 ICSI PGD: 20 oocytów->16 zarodków->2 po PGD
    12.2019 - cb😔
    09.2020 - "niespodzianka!"
    Jasiek 15tc +23.11.2020💔
    03.2021 - crio 1 blastki 😔
    06.2021 - crio 1 blastki 😔
  • martika Autorytet
    Postów: 1445 870

    Wysłany: 11 grudnia 2014, 08:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Miłego dnia :)

    25staraczka25 lubi tę wiadomość

  • Zetka Autorytet
    Postów: 3307 3692

    Wysłany: 11 grudnia 2014, 08:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam się z kawka. Kurcze, nie wyspałam się dzisiaj.

    Nusia pobudka!!!! Na Ciebie dziś najbardziej czekamy :)

    Miłego dnia :)

    25staraczka25 lubi tę wiadomość

    82doh371efo4yjxe.png
    82doh371ee36m5no.png
  • Madlene84 Autorytet
    Postów: 1721 1007

    Wysłany: 11 grudnia 2014, 08:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Milego dnia dziewczyny! Czekam na dobre wiesci :)

    25staraczka25 lubi tę wiadomość

    Emilka 10 lat & Davidek 7 & Philipek ♡
    zrz6e6ydhjw308do.png
  • Madlene84 Autorytet
    Postów: 1721 1007

    Wysłany: 11 grudnia 2014, 08:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zetka piekna ta tempka u Ciebie! Trzymam kciuki!

    25staraczka25 lubi tę wiadomość

    Emilka 10 lat & Davidek 7 & Philipek ♡
    zrz6e6ydhjw308do.png
  • zetaaa Autorytet
    Postów: 693 524

    Wysłany: 11 grudnia 2014, 08:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam tez z kawka..zaraz z dzie kiem do szkoly..amilego dnia

    25staraczka25 lubi tę wiadomość

    f2w39n73ppbyifp9.png[/url]
  • Zetka Autorytet
    Postów: 3307 3692

    Wysłany: 11 grudnia 2014, 08:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziękuję :*

    Agaja witamy ponownie :)

    Zazdroszczę kupowania prezentów i atmosfery świątecznej. U mnie chyba dopiero nadejdzie w przyszłym tygodniu mam nadzieje, choć część prezentów dla dzieciaków juz mam :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 11 grudnia 2014, 08:51

    25staraczka25 lubi tę wiadomość

    82doh371efo4yjxe.png
    82doh371ee36m5no.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 grudnia 2014, 08:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nisia Zetka Klaudia macie piekne wykresy!!! Czekam na plusik ;)

    25staraczka25 lubi tę wiadomość

  • Zetka Autorytet
    Postów: 3307 3692

    Wysłany: 11 grudnia 2014, 08:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Morwa, coraz więcej wskazuje na owu u Ciebie chyba? :)
    Dzięki Cassie :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 11 grudnia 2014, 08:57

    25staraczka25, Cassie lubią tę wiadomość

    82doh371efo4yjxe.png
    82doh371ee36m5no.png
  • klaudia1534 Autorytet
    Postów: 1150 1221

    Wysłany: 11 grudnia 2014, 09:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cassie dziękuję :)

    25staraczka25, Cassie lubią tę wiadomość

    Nasza Pchełka jest już z nami <3
    3jvz6iye0wj7pqpl.png
  • martika Autorytet
    Postów: 1445 870

    Wysłany: 11 grudnia 2014, 10:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agaja <3

    Morwa, boli, znaczy, ze żyje :) Tempka się pnie, oby owu :)

    Zetka, tempka piękna 3mam kciuki :)

    Nusia, jak u Ciebie?

    25staraczka25 lubi tę wiadomość

  • agata83 Autorytet
    Postów: 581 451

    Wysłany: 11 grudnia 2014, 10:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie,

    Ja dzis na kursie caly dzien :) I jutro tez.

    Milego dnia!

    25staraczka25 lubi tę wiadomość

‹‹ 32 33 34 35 36 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

5 rzeczy, które wesprą Twoje starania o dziecko!

Rozpoczynacie starania o dziecko. Wykonujesz kolejne testy ciążowe i… nic. Zastanawiasz się, dlaczego to tyle trwa, skoro „wszyscy” wokół informują o tym, że spodziewają się dziecka. Tak naprawdę wiele starań kończy się sukcesem dopiero po pewnym czasie, a niepłodność dotyczy już blisko 15-20% par. Sprawdź, co możesz zrobić, aby zwiększyć swoje szanse na szczęśliwe poczęcie.

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak szybko zajść  w ciążę? Unikaj tych 7 rzeczy!

Na pierwszy rzut oka poczęcie dziecka wydaje się proste – wystarczy kochać się i potem tylko czekać na brak miesiączki. Dla potwierdzenia zrobić test ciążowy i załatwione! W rzeczywistości często wygląda to nieco inaczej. Dla wielu par podjęcie decyzji o powiększeniu rodziny i pojawienie się pozytywnego testu ciążowego nie następuje w tym samym miesiącu, kwartale bądź roku. Dlaczego? Przeczytaj, co może utrudniać zajście w ciążę i czego unikać, aby szybko zajść w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Owulacja – kiedy owulacja zwiększy szanse na zajście w ciążę

Kiedy owulacja? Większość kobiet wie, że owulacja to czas, w którym możliwe jest zajście w ciążę. Ale kiedy dokładnie ona występuje, jakie są objawy owulacji, jak ją rozpoznać lub co może na nią wpływać nie dla wszystkich jest oczywiste. Kilka faktów na ten temat oraz parę prostych instrukcji jak obserwować swoje ciało pomoże Ci wielokrotnie zwiększyć szanse na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego