Forum W oczekiwaniu na testowanie Fasoleczko moja miła obyś w końcu się zjawila :D
Odpowiedz

Fasoleczko moja miła obyś w końcu się zjawila :D

Oceń ten wątek:
  • martika Autorytet
    Postów: 1445 870

    Wysłany: 17 grudnia 2014, 12:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jasne, że tak, są nawet przypadki,że na lekarz robi monitoring i mówi, że bezowulacyjny, a potem się okazuje, że ciąża ;)

    Ja wam powiem, że porzuciłam wszelkie pomiary i testowanie i bardzo mi z tym dobrze :D

    Madlene84, Nataszka2200 lubią tę wiadomość

  • triss Autorytet
    Postów: 2031 2309

    Wysłany: 17 grudnia 2014, 12:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    martika wrote:
    Cigaretta, a Ty pijesz inofolic? Bo mi w zeszłym cyklu się opóźniła owulacja i to był właśnie mój pierwszy cykl z inofoliciem, ale za to skok był ładny.
    u mnie tak samo


    She wiem ze to irytujące takie wyczekiwanie ciągłe. Tym bardziej jak trafi się cykl który odbiega od innych. Ja tez tak mam, ze lubie schematycznośc w zyciu, jak mam wszystko zaplanowane i poukładane. Ciązy niestety zaplanować się nie da :/

    a jak przesyłka? dotarła?

  • martika Autorytet
    Postów: 1445 870

    Wysłany: 17 grudnia 2014, 13:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Triss dobrze skrobiesz, a niestety takim wyczekiwaniem i stresem to jeszcze bardziej wszystko rozregulowujemy.

  • Oluniaaa Autorytet
    Postów: 307 552

    Wysłany: 17 grudnia 2014, 13:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczynki ja jednak odpadam w tym miesiącu i pewnie w najbliższych też :( Nie będzie zielonego finału :(
    Wyniki tarczycowe niestety nieciekawe :(

    wniddf9h8xpsthjb.png
    km5sdf9hrm4qrho3.png
  • martika Autorytet
    Postów: 1445 870

    Wysłany: 17 grudnia 2014, 13:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Olunia jakie masz? U mnie też były złe, a po miesiącu leczenia już ok, nie martw się, leki szybko pomagają.

    Nataszka2200 lubi tę wiadomość

  • She Wolf Autorytet
    Postów: 4169 5570

    Wysłany: 17 grudnia 2014, 14:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Martika, mam nadzieje, ze ten plan skonczy sie dla Ciebie plusikiem na tescie :*


    Triss ja tez wole schemat, ale niestety w zyciu roznie bywa.
    Przesylki brak :( Cos ten grudzien jest dla mnie nijaki...
    Sprawdzilam sobie cykle z ostatnich dwoch lat i znalazlam, taki, ze 'High' byl dopiero w 15dc. Wiec nie panikuje, oby mi testow wystarczylo ;)


    Ola, az tak zle? Jakie masz wyniki?

    b3Xi.png
    Encorton, Clexane, Acard, Cyclogest

    25 cs; 3 IUI udane <3 - 15.04.17
    P. 04.03.2014 - 10tc [*] D. 19.08.2018 - 11tc [*] <3 <3

    41 lat | Hashimoto | Endometrioza | MTHFR 1298A-C homo | Czynnik V(R2) hetero | NK 21,5% —> Encorton 20mg, po 2 cyklach —> NK 8% | ANA2 1:2560 typ drobnoziarnisty
  • She Wolf Autorytet
    Postów: 4169 5570

    Wysłany: 17 grudnia 2014, 14:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Morwa, jak On sie mogl tak nawalic, ze kompletnie nic nie pamieta? Ja nie moge! Faktycznie ja na jego miejscu tez bym alkoholu nie tknela.

    Kurcze przypomnialo mi sie jak moj sie nawalil w Polsce na weselu i byl zazdrosny, ze tancze z moim kuzynem haha. Teraz sie z tego smieje, ale wtedy bylam na niego wsciekla, bo zamiast sie bawic, musialam przy nim siedziec i zapewniac, ze jest jedyny!

    Nataszka2200 lubi tę wiadomość

    b3Xi.png
    Encorton, Clexane, Acard, Cyclogest

    25 cs; 3 IUI udane <3 - 15.04.17
    P. 04.03.2014 - 10tc [*] D. 19.08.2018 - 11tc [*] <3 <3

    41 lat | Hashimoto | Endometrioza | MTHFR 1298A-C homo | Czynnik V(R2) hetero | NK 21,5% —> Encorton 20mg, po 2 cyklach —> NK 8% | ANA2 1:2560 typ drobnoziarnisty
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 grudnia 2014, 14:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    martika wrote:
    Cigaretta, a Ty pijesz inofolic? Bo mi w zeszłym cyklu się opóźniła owulacja i to był właśnie mój pierwszy cykl z inofoliciem, ale za to skok był ładny.

    She, ale przecież Ty masz jeszcze sporo czasu do owulacji to jaki bezowulacyjny...?
    Biorę inofolic od 5 dc myślałam, że owulka już była w 11 dc :( chyba znowu cykl bezowulacyjny, nawet już się nie nastawiam na testowanie. Powiedziałam juz mężowi, że jak teraz się nie uda to kończę się starać, zajmę się konczeniem studiów, nauką bo w maju mam obrone, pozatym na wiosnę ruszamy z budową domu. Może maluch pojawi się za parę lat jak nowe gniazdko będzie gotowe. Chyba muszę poukładać sobie, wszystko po kolei !

  • She Wolf Autorytet
    Postów: 4169 5570

    Wysłany: 17 grudnia 2014, 14:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Morwa, staram sie nie przejmowac. Jutro nie bede testowac, bo tylko sie wkurzam.
    Ja mysle, ze kazdy lekarz ma swoje metody, niektorzy sie pytaja o wykresy i potrafia je czytac :)


    Cigaretta, spokojnie, jeszcze nie wszystko stracone.
    Ile ja bym dala, zeby moc sobie pozwolic na mozliwosc odlozenia staran w razie czego. Niestety stara sie robie i to ostatni dzwonek ;)

    b3Xi.png
    Encorton, Clexane, Acard, Cyclogest

    25 cs; 3 IUI udane <3 - 15.04.17
    P. 04.03.2014 - 10tc [*] D. 19.08.2018 - 11tc [*] <3 <3

    41 lat | Hashimoto | Endometrioza | MTHFR 1298A-C homo | Czynnik V(R2) hetero | NK 21,5% —> Encorton 20mg, po 2 cyklach —> NK 8% | ANA2 1:2560 typ drobnoziarnisty
  • Madlene84 Autorytet
    Postów: 1721 1007

    Wysłany: 17 grudnia 2014, 14:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zetka pamietasz jak Ci sie cos ma dziasle zrobilo? To juz po owu bylo, nie? Moze to nowy objaw ciazowy bo mam i ja bolace i lekko opuchniete... do tego troche powiększony wezel...:P

    Trzymam kciuki za piekna bete. Uwazaj na siebie!


    She trzymam kciuki za owulke!


    Tris niech juz bedzie ten piatek... trzymajmy sie tych zielonych kropek!

    Morwa znam takie akcje.. na szczęście moj M wydoroslal!

    Przrwa sie konczy uciekam. Do wieczlra :*

    Emilka 10 lat & Davidek 7 & Philipek ♡
    zrz6e6ydhjw308do.png
  • Oluniaaa Autorytet
    Postów: 307 552

    Wysłany: 17 grudnia 2014, 14:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jestem pod kontrolą lekarza, jeszcze w listopadzie miałam TSH 4,40. a teraz mam 1,29 ;/ bardzo szybko zmalało. A jeszcze na przełomie wrzesień/październik moje TSH było najpierw 0,003 czyli ostra nadczynność(miałam tą nadczynnośc na własne zyczenie gdyż bralam witaminy ciązowe z jodem co spowodowało takie rozregulowanie tarczycy)a po podaniu leków przez niecały miesiąc podskoczyło do 5,70 i zrobiła mi się niedoczynność. Lekarz kazała odstawić leki i dała jakies witaminy regenerujące. A teraz fT3 mam 3,19 a fT4 1,07 czyli jak najbardziej w normie. Ale lekarz kazała mi zrobić przeciwciała tarczycowe i to mnie właśnie zaniepokoiło.....Anty-TG wyszło mi 212,7 U/ml przy normie 40, a Anty-TPO wyszło 205 U/ml przy normie 35.
    Miała któraś z Was takie wyniki?
    Bo teraz nie wiem co mam robić, wcale to tsh i reszta nie jest taka zła, ale te przeciwciała ;/

    wniddf9h8xpsthjb.png
    km5sdf9hrm4qrho3.png
  • Kotowa Autorytet
    Postów: 2757 2625

    Wysłany: 17 grudnia 2014, 15:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny, ja już po pracy...

    Morwa, trzeba było go rano konkretnie podeptac ;-)

    Zetka trzymam kciuki za bete

    She Wolf, mam nadzieję, że owulka przyjdzie

    Cigaretta u Ciebie tez :-)

    Madlene84 idziemy łeb w łeb, ale u Ciebie wykres piękny. No i ten nowy ciekawy objaw ciazowy ;-)

    She Wolf, Madlene84, stacey lubią tę wiadomość

    Małgosia 24tc +15.08.2015
    09.2016 - 1 ICSI PGD: 22 oocyty->18 zarodków->0 po PGD
    02.2017 - 2 ICSI PGD: 20 oocytów->14 zarodków->1 po PGD-> cb :-(
    10.2017 - 3 ICSI PGD: 19 oocytów->12 zarodków->2 po PGD
    02.2018 - crio 1 blastki :-(
    06.2018 - crio 1 blastki :-(
    05.2019 - 4 ICSI PGD: 20 oocytów->16 zarodków->2 po PGD
    12.2019 - cb
    09.2020 - "niespodzianka!"
  • Zetka Autorytet
    Postów: 3307 3692

    Wysłany: 17 grudnia 2014, 17:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, mam słabą betę :(Tylko 274,3 niby w normie, bo sa takie:
    4 tydzień 9,5-750
    5 tydzień 217 - 7138

    Ja jestem teraz w 32 cyklu, czyli połowa 5 tygodnia, ale to raczej mało :( Załamałam się.

    Z synkiem w 36dc miałam 3700 :/

    stacey lubi tę wiadomość

    82doh371efo4yjxe.png
    82doh371ee36m5no.png
  • Kotowa Autorytet
    Postów: 2757 2625

    Wysłany: 17 grudnia 2014, 17:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zetka, spokojnie, jest w normie. Poza tym ważny jest chyba procentowy przyrost? Nie martw się na zapas. Trzymam kciuki <3

    Małgosia 24tc +15.08.2015
    09.2016 - 1 ICSI PGD: 22 oocyty->18 zarodków->0 po PGD
    02.2017 - 2 ICSI PGD: 20 oocytów->14 zarodków->1 po PGD-> cb :-(
    10.2017 - 3 ICSI PGD: 19 oocytów->12 zarodków->2 po PGD
    02.2018 - crio 1 blastki :-(
    06.2018 - crio 1 blastki :-(
    05.2019 - 4 ICSI PGD: 20 oocytów->16 zarodków->2 po PGD
    12.2019 - cb
    09.2020 - "niespodzianka!"
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 grudnia 2014, 17:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Weź pod uwagę, że 12dpo jeszcze niczego nie wykrywał test. Nie martw się na zapas, bo to na pewno nie pomoże :)

    Podczytując forum, zrobiłam jedno postanowienie: wołami mnie na test ciążowy z krwi nie zaciągną. Tylko dodatkowy stres :/

  • Zetka Autorytet
    Postów: 3307 3692

    Wysłany: 17 grudnia 2014, 17:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki dziewczyny wiem. Kurcze, ale się podłamałam.
    Zrobię powtórkę w piątek ale chyba oszaleje :(
    Może zagnieżdżenie miałam później, nie wiem :(

    Tylko ja się nie znam, ale u mnie jest napisane HCG+b i normy takie:
    3 tydzień ciąży: 5.8-71.2 mIU/ml
    4 tydzień ciąży: 9.5-750 mIU/ml
    5 tydzień ciąży: 217-7138 mIU/m

    to samo znalazłam w necie:
    HCG:

    3 tydzień ciąży: 5.8-71.2 mIU/ml
    4 tydzień ciąży: 9.5-750 mIU/ml
    5 tydzień ciąży: 217-7138 mIU/ml
    6 tydzień ciąży: 158-31 795 mIU/ml
    7 tydzień ciąży: 3697-163 563 mIU/ml
    8 tydzień ciąży: 32 065-149 571 mIU/ml
    9 tydzień ciąży: 63 803-151 410 mIU/ml
    10 tydzień ciąży: 46 509-186 977 mIU/ml
    12 tydzień ciąży: 27 832-210 612 mIU/ml


    ale jest też obok w necie coś takiego:

    Beta HCG:

    kobiety nie będące w ciąży: < 5,0 mIU/ml
    3 - 4 tydzień: 9 - 130 mIU/ml
    4 - 5 tydzień: 75 - 2 600 mIU/ml
    5 - 6 tydzień: 850 - 20 800 mIU/ml
    6 - 7 tydzień: 4 000 - 100 200 mIU/ml
    7 - 12 tydzień: 11 500 - 289 000 mIU/ml

    Czyli ja miałam zrobione HCG+b a nie betę? Czym to się różni?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 grudnia 2014, 17:52

    82doh371efo4yjxe.png
    82doh371ee36m5no.png
  • She Wolf Autorytet
    Postów: 4169 5570

    Wysłany: 17 grudnia 2014, 17:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zetka, nic sie nie martw, na pewno zagniezdzenie bylo pozniej. Wynik jest w normie. Kazda ciaza inna wiec i beta inna. Zrob bete w piatek i zobaczysz jaki jest przyrost. Jak na razie sie nie denerwuj, bo to szkodzi maluszkowi :*

    b3Xi.png
    Encorton, Clexane, Acard, Cyclogest

    25 cs; 3 IUI udane <3 - 15.04.17
    P. 04.03.2014 - 10tc [*] D. 19.08.2018 - 11tc [*] <3 <3

    41 lat | Hashimoto | Endometrioza | MTHFR 1298A-C homo | Czynnik V(R2) hetero | NK 21,5% —> Encorton 20mg, po 2 cyklach —> NK 8% | ANA2 1:2560 typ drobnoziarnisty
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 grudnia 2014, 17:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szczerze to ja sama tego nie ogarniam, które jest do czego :(

    Przy pierwszej ciąży tylko podczytywałam jakieś mamuśkowe forum i tam beta była omawiana w kontekście "jak już tak bardzo chcesz wiedzieć, to idź do laboratorium, ale generalnie poczekaj do terminu @ i wtedy sik sik", i to raczej w tematach "OMG, kochaliśmy się wtedy i wtedy, teraz boli mnie brzuch, czy to ciąża?" :P
    Nigdy nawet nie rozważałam możliwości takiego badania. Dopiero jak się tutaj znalazłam, to pomyślałam: "Hej, też zrobię, bo wszyscy na betę wyganiają", ale jak widzę tylko smutnych w ch** historii, stresów i płaczów, to jednak nie...

    Nataszka2200 lubi tę wiadomość

  • Zetka Autorytet
    Postów: 3307 3692

    Wysłany: 17 grudnia 2014, 17:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wiem, wiem, ale wiecie że nie tak łatwo się nie przejmować :(

    82doh371efo4yjxe.png
    82doh371ee36m5no.png
  • She Wolf Autorytet
    Postów: 4169 5570

    Wysłany: 17 grudnia 2014, 17:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie wiem jaka jest roznica miedzy tymi nazwami, ale normy sa inne w roznych laboratoriach, wiec nie szukaj na necie, bo Twoj wynik jest w normie wg Twojego labu. Spokojnie, wszystko bedzie dobrze

    b3Xi.png
    Encorton, Clexane, Acard, Cyclogest

    25 cs; 3 IUI udane <3 - 15.04.17
    P. 04.03.2014 - 10tc [*] D. 19.08.2018 - 11tc [*] <3 <3

    41 lat | Hashimoto | Endometrioza | MTHFR 1298A-C homo | Czynnik V(R2) hetero | NK 21,5% —> Encorton 20mg, po 2 cyklach —> NK 8% | ANA2 1:2560 typ drobnoziarnisty
‹‹ 59 60 61 62 63 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

4 składniki diety wspierające owulację!

Problemy z owulacją są bardzo częstą przyczyną trudności z zajściem w ciążę. Dowiedz się, jak za pomocą diety możesz wesprzeć jajeczkowanie! Poznaj, które składniki diety mogą pozytywnie wpływać na owulację, a które mogą przyczyniać się do niepłodności owulacyjnej. Poznaj propozycje propłodnościowych posiłków od Ani i Zosi z Akademii Płodności! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Niedobór kwasu foliowego - zaskakujące wyniki badań

Niemalże każda kobieta starająca się o dziecko ma świadomość, że podczas starań oraz w czasie ciąży powinna suplementować kwas foliowy. Jednak najnowsze doniesienia lekarzy wskazują na duże problemy z jego przyswajalnością. Co to oznacza? Niedobór kwasu foliowego - jakie mogą być tego skutki? Nawet pomimo zażywania kwasu foliowego, kobiety w dalszym ciągu mogą być narażone na ryzyko chorób/powikłań związanych z jego niedoborami. Jak temu zaradzić? Przeczytaj najnowsze doniesienia i zalecenia ginekologów.  

CZYTAJ WIĘCEJ

Mierzenie temperatury podczas starań o dziecko - kiedy owulacja i dni płodne?

Temperatura ciała jest reakcją naszego organizmu na to co się w nim dzieje. Prawie wszyscy wiedzą, że temperatura ciała informuje nas, o tym, że nasz organizm walczy z infekcją. Niewiele osób zaś wie, że temperatura ciała może również dawać zaskakująco dokładne informacje na temat płodności kobiety! Wystarczą zaledwie 3 minuty dziennie, a nie wydając ani grosza dowiesz się więcej niż możesz przypuszczać. Sprawdź, po co mierzyć temperaturę podczas starania o ciążę. Dowiedz się, jak prawidłowo mierzyć temperaturę i w jaki sposób OvuFriend Ci w tym pomoże! 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego