Fasoleczko moja miła obyś w końcu się zjawila :D
-
WIADOMOŚĆ
-
Cigaretta powtórzyłas teścik z rana?
Kalika Małe kopie jak szalone a więc nie wydawało mi się. Brzuszek maleńki ale coś tam widać. Znaczy ja widzę. Wciąż mnie męczą migreny ale jestem po wizycie u lekarza mam nowe leki... zobaczymy. Za to wczoraj się chyba czymś zatrulam albo coś mi na żołądku siadł bo cała noc mnie mdlilo + wymioty
Ja też dziewczyny wierze ze do końca roku wszystkie się przeniesiecie na fioletowa stronę i założymy wątek "Fasoleczko moja miła, fajnie żeś się już zjawila"Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 września 2015, 08:41
Monika***, kalika, nataliano, Cigaretta, agata83, Kotowa lubią tę wiadomość
-
Madlene, to moze juz załóżcie taki wątek i sie tam rozgośćcie, a my będziemy sukcesywnie dołączały Skoro tak intensywnie kopie to musi być chłopak, bez dwóch zdań A jakie tabsy dostałaś z racji tych migren?
Ja juz w podróży nad morze, ale pogoda mało wczasowa
06.2015 - nasz aniołek:*
-
dzień dobry
Cigaretta kochana, czułam że dwie kreski zobaczysz tak bardzo się cieszę . Trzymam kciuki za szczesliwy dalszy ciąg :* cudowne wiesci z rana
Kalika przecież wy inne zadania macie niż wylegiwanie się w słońcu działajcie, tzrymam kciuki za fasolę znad morza
Cigaretta, kalika lubią tę wiadomość
-
Dostałam paramax i melfen. Niby przeciwbólowo działają. Ale po tych pierwszych nienajlepiej się czułam, rozkojarzona, osłabiona, serce mi waliło. Po tych drugich ok no i od kiedy wzięłam wczoraj w południe to głowa prawie nie boli.
Z wątkiem pewnie masz rację. Jak będę miała siłę żeby usiąść na kompie to założę
Życzę Ci aby się jednak rozpogodzilo! Miłego odpoczynku.Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 września 2015, 09:36
kalika lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualnyhttp://naforum.zapodaj.net/thumbs/49d547da6354.jpg to test z rana, bylam tez na becie dla pewnośći, jutro popołudniu wynik.