Partner Akcji

AKCJA "SUPLEMENTY Z SENSEM"

Męska płodność - jakie składniki naprawdę warto suplementować w czasie starań o dziecko?
SPRAWDŹ
Partner Akcji

AKCJA "SUPLEMENTY Z SENSEM"

Dziewczyny, czas zadbać o męską płodność!
1 saszetka pełna mocy dla wsparcia jakości nasienia 🔥
SPRAWDŹ
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W oczekiwaniu na testowanie Fasoleczko moja miła obyś w końcu się zjawila :D
Odpowiedz

Fasoleczko moja miła obyś w końcu się zjawila :D

Oceń ten wątek:
  • magdaM85 Autorytet

Wysłany: 3 września 2015, 07:52

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cigaretta ogromne gratulacje!!!! super:*

Cigaretta lubi tę wiadomość

dqprk6nlnzlsawwt.png
  • Madlene84 Autorytet

Wysłany: 3 września 2015, 08:41

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cigaretta powtórzyłas teścik z rana?

Kalika Małe kopie jak szalone a więc nie wydawało mi się. Brzuszek maleńki ale coś tam widać. Znaczy ja widzę. Wciąż mnie męczą migreny ale jestem po wizycie u lekarza mam nowe leki... zobaczymy. Za to wczoraj się chyba czymś zatrulam albo coś mi na żołądku siadł bo cała noc mnie mdlilo + wymioty :(

Ja też dziewczyny wierze ze do końca roku wszystkie się przeniesiecie na fioletowa stronę i założymy wątek "Fasoleczko moja miła, fajnie żeś się już zjawila" :D

Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 września 2015, 08:41

Monika***, kalika, nataliano, Cigaretta, agata83, Kotowa lubią tę wiadomość

Emilka 10 lat & Davidek 7 & Philipek ♡
    zrz6e6ydhjw308do.png
  • kalika Autorytet

Wysłany: 3 września 2015, 09:01

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madlene, to moze juz załóżcie taki wątek i sie tam rozgośćcie, a my będziemy sukcesywnie dołączały :) Skoro tak intensywnie kopie to musi być chłopak, bez dwóch zdań ;) A jakie tabsy dostałaś z racji tych migren?

Ja juz w podróży nad morze, ale pogoda mało wczasowa ;)

mhsv9vvjufj4nne7.png
    3jvzjw4z8qd2v63z.png
    06.2015 - nasz aniołek:*

• triss Autorytet

Wysłany: 3 września 2015, 09:33

Cytuj  /     /  Zgłoś