Forum W oczekiwaniu na testowanie Kto testuje 31.10-01.11?
Odpowiedz

Kto testuje 31.10-01.11?

Oceń ten wątek:
  • Pati00000 Przyjaciółka
    Postów: 137 21

    Wysłany: 30 października 2014, 13:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja Robię test 2 listopada jak do tego czasu @ nie przyjdzie,ale muszę najpierw go kupic;)

    Pati
  • eweelinka Nowa
    Postów: 1 0

    Wysłany: 30 października 2014, 14:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny ja testuje jakos 3 listopada i zaczyna mnie juz nosic heh ale wytrzymam mam nadzieje

  • Pati00000 Przyjaciółka
    Postów: 137 21

    Wysłany: 30 października 2014, 15:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mnie też już korci ale poczekam bo jutro albo w sobotę mam dostać @, może w końcu się udalo

    Pati
  • jessi001 Koleżanka
    Postów: 54 192

    Wysłany: 30 października 2014, 16:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A mnie skorciło dzisiaj i nic z tego, jedna krecha... Dlatego drugi raz testuje w sobotę.

    13.07.2018 Mój Cud Wiktorek!!!
    Celiakia, mutacja MTHFR
    Lipiec 2015 - 6tc [*] Grudzień 2015 - 6 tc [*]
    Laparotomia- CP Marzec 2016 6 tc [*]
    Wrzesień 2017- invicta start - naturalny Cud!
    f2wli09kqjvqi12a.png
    zrp0xzdv7lsza82k.png
  • Domcia23 Ekspertka
    Postów: 602 66

    Wysłany: 30 października 2014, 18:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej ja planuje zrobic test 1 listopada zobaczymy.
    Mi sie wydaje ze owulacje mialam wczesniej niz mi wykres pokazuje :/
    Moze ktos zerknac?

    Domcia
    ❤Nadal czekamy na Ciebie słoneczko
    Zamrożone nasienie 21.10.2015r.
    HSG 16.11.2015r.
    Kolejna wizyta u profesora 27.11.2015
    Po 6 tygodniach ponowne badanie nasienia po zastrzykach i witaminach. Wyniki znacznie sie poprawiły :-) 8.01.2016r.
    17.11.2016r. I IUI :-(
    5.02.2017r. II IUI:-(
  • joka789 Koleżanka
    Postów: 46 31

    Wysłany: 30 października 2014, 22:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Domcia23 wrote:
    Hej ja planuje zrobic test 1 listopada zobaczymy.
    Mi sie wydaje ze owulacje mialam wczesniej niz mi wykres pokazuje :/
    Moze ktos zerknac?
    Też myślę, że miałaś wcześniej, a temp. rośnie cały czas :)

    06.07.2015 r., godz. 11.30, Nasz Skarbek Helena, 3130 g, 54 cm, 9 pkt Apgar :)
    f2w3dqk3cedorbzs.png
  • joka789 Koleżanka
    Postów: 46 31

    Wysłany: 30 października 2014, 22:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Domcia23 kiedy robisz test? ;)

    06.07.2015 r., godz. 11.30, Nasz Skarbek Helena, 3130 g, 54 cm, 9 pkt Apgar :)
    f2w3dqk3cedorbzs.png
  • Domcia23 Ekspertka
    Postów: 602 66

    Wysłany: 31 października 2014, 08:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jutro chce zrobic ale tempka juz troche spadla ;/

    Domcia
    ❤Nadal czekamy na Ciebie słoneczko
    Zamrożone nasienie 21.10.2015r.
    HSG 16.11.2015r.
    Kolejna wizyta u profesora 27.11.2015
    Po 6 tygodniach ponowne badanie nasienia po zastrzykach i witaminach. Wyniki znacznie sie poprawiły :-) 8.01.2016r.
    17.11.2016r. I IUI :-(
    5.02.2017r. II IUI:-(
  • EwaLauren Koleżanka
    Postów: 54 18

    Wysłany: 31 października 2014, 11:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Powodzenia dziweczyny - ja niestety opuszczam watek - @ przyszla.
    Do nastepnego cyklu!

    7e2313663fc403a57b7a77ae1c773239.png
    Kalendarz ciąży BellyBestFriend
  • Pati00000 Przyjaciółka
    Postów: 137 21

    Wysłany: 31 października 2014, 14:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja nadal czekam aż @ przyjdzie.

    Pati
  • india Autorytet
    Postów: 2226 2594

    Wysłany: 31 października 2014, 17:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie dziś negatyw... ech...

    ug378ribe4qdpu6z.png
  • Pati00000 Przyjaciółka
    Postów: 137 21

    Wysłany: 31 października 2014, 19:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja chyba się skuszę i jutro rano zrobię test o ile nie dostane @

    Pati
  • joka789 Koleżanka
    Postów: 46 31

    Wysłany: 1 listopada 2014, 20:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie wczoraj negatyw ale @ nadal nie ma :) cieszę się i boję zarazem hehe ;) :D

    06.07.2015 r., godz. 11.30, Nasz Skarbek Helena, 3130 g, 54 cm, 9 pkt Apgar :)
    f2w3dqk3cedorbzs.png
  • Pati00000 Przyjaciółka
    Postów: 137 21

    Wysłany: 2 listopada 2014, 09:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziewczyny robiłam test, udało sie;););) w końcu się udało!! Jesteśmy szczesliwi;););)

    Tosia 1981, Siemka lubią tę wiadomość

    Pati
  • india Autorytet
    Postów: 2226 2594

    Wysłany: 2 listopada 2014, 10:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pati cudownie!!! Gratuluję

    ug378ribe4qdpu6z.png
  • joka789 Koleżanka
    Postów: 46 31

    Wysłany: 2 listopada 2014, 18:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie jest cień, jasna różowa kreska, na jednym teście 10 ml i na drugim 25 ml :) Jutro lecę na betę i zobaczę czy to prawda:D :)

    06.07.2015 r., godz. 11.30, Nasz Skarbek Helena, 3130 g, 54 cm, 9 pkt Apgar :)
    f2w3dqk3cedorbzs.png
  • edek665 Debiutantka
    Postów: 7 6

    Wysłany: 2 listopada 2014, 18:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziewczyny proszę pomóżcie, robiłam test dzisiaj w ciagu dnia, 28 dc przy 29dniowych, tempka mi skoczyła 6 dni po owulacji i mam caly czas ponad 37, (norma 36,8 w II fazie) ale czy ta kreska jest czy jej nie ma, czy to sie liczy? czy mi sie juz w oczach mieni?
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c87a4a6802e36c04.html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a3086dacbcc28e42.html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b18fb8b529d5089a.html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b7ca3dcbe9596843.html

  • gaaaabi Koleżanka
    Postów: 54 1

    Wysłany: 2 listopada 2014, 20:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jest kreseczka, gratulacje:)

    e5da7a9e85c50198ba4ed43b5b951613.png
  • agata83 Autorytet
    Postów: 581 451

    Wysłany: 2 listopada 2014, 20:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja tez robilam test 1.11. I niestety negatyw :( A dzis przyszla @.

  • believe Autorytet
    Postów: 839 688

    Wysłany: 2 listopada 2014, 21:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pati00000 wrote:
    dziewczyny robiłam test, udało sie;););) w końcu się udało!! Jesteśmy szczesliwi;););)

    Pati, gratuluję!
    edek665 wrote:
    dziewczyny proszę pomóżcie, robiłam test dzisiaj w ciagu dnia, 28 dc przy 29dniowych, tempka mi skoczyła 6 dni po owulacji i mam caly czas ponad 37, (norma 36,8 w II fazie) ale czy ta kreska jest czy jej nie ma, czy to sie liczy? czy mi sie juz w oczach mieni?
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c87a4a6802e36c04.html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a3086dacbcc28e42.html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b18fb8b529d5089a.html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b7ca3dcbe9596843.html

    Według mnie jest blada kreska - szczególnie ją widać na drugim i trzecim zdjęciu. Koniecznie leć na betę!

    Siemka lubi tę wiadomość

1 2 3

Zajdź w ciążę dwa razy szybciej

Sprawdź OvuFriend Premium

  • wyznaczanie dni płodnych
  • dieta płodności
  • innowacyjny algorytm

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Projekt OvuFriend: "Opracowanie nowych w skali światowej rozwiązań w obszarze uczenia maszynowego wspierających w planowaniu rodziny i pokonywaniu problemu niepłodności" współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Inteligentny Rozwój 2014-2020.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do OvuFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)