Forum W oczekiwaniu na testowanie Kwiecień 2019-testowanie.
Odpowiedz

Kwiecień 2019-testowanie.

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 kwietnia 2019, 14:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Melevis <3 to Ty tu pierdu, pierdu o testowaniu i liscie, a nie z grubej rury? Kurcze, piekna krecha, piekny prog <3 Rozumiem Twoje obawy, no ale tym razem musi byc inaczej :* Graaaatuluje :) Witamy kolejna, Ciezaroweczke :)

    Kobiecy rozum jest jednak niesamowity. Ja, zamiast wyjsc na rower, czekam na wyniki i sprzatam cale mieszkanie, jakby sie okazalo, ze te 2CB to jednak nie ciaze, a jakas powazna choroba, ktora zabierze mnie z tego swiata. O mamo, Sasanko, pieprznij sie w leb i to mocno

    Magduullina lubi tę wiadomość

  • Melevis Autorytet
    Postów: 1316 4760

    Wysłany: 6 kwietnia 2019, 14:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Właśnie Pati, flaki mi się wywróciły jak przeczytałam, co ten lekarz wygadywał. Od razu powinien położyć w szpitalu, albo właśnie przepisać dupka i ewentualnie do domu. Koleżanka miała plamienie w 5tc i położyli ją na obserwację na 3 dni, do tego dupek i luteina. Za miesiąc rodzi :) teraz koniecznie Duphaston 3x1 (to dawka przy plamieniach) i leżeć.

    Sasanka55, Ochmanka lubią tę wiadomość

    l22nj48ay1qfqnoi.png
    klz9jw4z9e5d3ouc.png
    qb3cg7rfn0fbukfn.png
    02.2017 [*] 6tc
    01.2019 [*] 10tc
  • agge Autorytet
    Postów: 3886 5061

    Wysłany: 6 kwietnia 2019, 14:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pati96 wrote:
    Mam blisko. Ale mogłabym dopiero wieczorem ,bo narazie nie mamy samochodu.
    Właśnie mi napisała, że ona jest w Norwegii i będzie we wtorek... myślałam, że jest na miejscu.

    Ale napisała, że jej znajoma powinna mieć.
    Zaraz ma się dowiedzieć. Znajoma mieszka w Linii

    91bbb8f83b.png

    c62facf3ab.png

    14.07.2015 Emilka, 3270g/56 cm 💕
    30.11.2019 Tomek, 3670g/60 cm 💕
  • szona Autorytet
    Postów: 6051 14514

    Wysłany: 6 kwietnia 2019, 14:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sasanka55 wrote:
    Melevis <3 to Ty tu pierdu, pierdu o testowaniu i liscie, a nie z grubej rury? Kurcze, piekna krecha, piekny prog <3 Rozumiem Twoje obawy, no ale tym razem musi byc inaczej :* Graaaatuluje :) Witamy kolejna, Ciezaroweczke :)

    Kobiecy rozum jest jednak niesamowity. Ja, zamiast wyjsc na rower, czekam na wyniki i sprzatam cale mieszkanie, jakby sie okazalo, ze te 2CB to jednak nie ciaze, a jakas powazna choroba, ktora zabierze mnie z tego swiata. O mamo, Sasanko, pieprznij sie w leb i to mocno

    Cieszę się, ze sama napisałaś ostatnie zdanie i ja już nie musiałam ;*

    Malinaa90, Sasanka55 lubią tę wiadomość

    7 cs - cb
    25 cs - ⏸
    6t1d - jest ❤️!
    12t3d - prenatalne 👧🏼

    Zes*am się, a nie dam się 💪
    https://ovufriend.pl/pamietnik/ze-ram-sie-a-nie-dam-sie,3846.html
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 kwietnia 2019, 14:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 lutego 2020, 21:39

  • agge Autorytet
    Postów: 3886 5061

    Wysłany: 6 kwietnia 2019, 14:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Melevis, gratulacje!!

    91bbb8f83b.png

    c62facf3ab.png

    14.07.2015 Emilka, 3270g/56 cm 💕
    30.11.2019 Tomek, 3670g/60 cm 💕
  • Pati96 Autorytet
    Postów: 2212 3225

    Wysłany: 6 kwietnia 2019, 14:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    agge wrote:
    Właśnie mi napisała, że ona jest w Norwegii i będzie we wtorek... myślałam, że jest na miejscu.

    Ale napisała, że jej znajoma powinna mieć.
    Zaraz ma się dowiedzieć. Znajoma mieszka w Linii

    Kurczę szkoda. To w takim razie czekam na informacje. Dzięki wielkie kochana !;*

    mhsv2n0a4bxtclwx.png
    23.04.2019 - poronienie zatrzymane 8 tc [*]
    Niedoczynność tarczycy, insulinooporność,PCOS,MTHFR 1298A-C homo,PAI-1 4G

    Euthyrox 50, Glucophage xr 1500
  • szona Autorytet
    Postów: 6051 14514

    Wysłany: 6 kwietnia 2019, 14:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Melevis, jaka piękna krecha! Gratuluję :)

    Poczytałam trochę, że i z owulacji gorszej jakości tworzą się dzieci i tak sobie myślę, że może powinnam zluzować gumę w gaciach. Staramy się od 5 mcy, to jest nic. Może olać tego lekarza, nie sprawdzać tych pęcherzyków, dać sobie czas do czerwca i wtedy przejść cały monitoring 🤔 Albo nawet i w maju, ale złapać chwilę oddechu - bo na razie w każdym miesiacu coś. Kupię wit. B, kupię koenzym, mąż zbada nasienie i zobaczymy. Jakieś tam owulacje mam, zamiast pożegnać kolejne 500 zł na monitoring, lepiej sprawdzić teraz plemniory. Tak sobie „głośno” myślę...

    MonikA_89!, Ochmanka, Tele...79 lubią tę wiadomość

    7 cs - cb
    25 cs - ⏸
    6t1d - jest ❤️!
    12t3d - prenatalne 👧🏼

    Zes*am się, a nie dam się 💪
    https://ovufriend.pl/pamietnik/ze-ram-sie-a-nie-dam-sie,3846.html
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 kwietnia 2019, 14:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szona, dzieki :D :*

    Melevis, dodam jeszcze, ze moj Nord 10 tak wygladal przy becie ponad 400 i to pierdyliard dni po owu, a nie 14 :) To musi byc zdrowa i silna ciaza, no raczej, nie inaczej :)

    szona, aeiouy, Ochmanka lubią tę wiadomość

  • agge Autorytet
    Postów: 3886 5061

    Wysłany: 6 kwietnia 2019, 14:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pati96 wrote:
    Kurczę szkoda. To w takim razie czekam na informacje. Dzięki wielkie kochana !;*
    Mam kontakt telefoniczny do tej znajomej :) wyślę Ci w wiadomości prywatnej, to odczytaj.
    Tylko najpierw musisz przyjąć moje zaproszenie :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 6 kwietnia 2019, 14:34

    91bbb8f83b.png

    c62facf3ab.png

    14.07.2015 Emilka, 3270g/56 cm 💕
    30.11.2019 Tomek, 3670g/60 cm 💕
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 kwietnia 2019, 14:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    szona wrote:
    Melevis, jaka piękna krecha! Gratuluję :)

    Poczytałam trochę, że i z owulacji gorszej jakości tworzą się dzieci i tak sobie myślę, że może powinnam zluzować gumę w gaciach. Staramy się od 5 mcy, to jest nic. Może olać tego lekarza, nie sprawdzać tych pęcherzyków, dać sobie czas do czerwca i wtedy przejść cały monitoring 🤔 Albo nawet i w maju, ale złapać chwilę oddechu - bo na razie w każdym miesiacu coś. Kupię wit. B, kupię koenzym, mąż zbada nasienie i zobaczymy. Jakieś tam owulacje mam, zamiast pożegnać kolejne 500 zł na monitoring, lepiej sprawdzić teraz plemniory. Tak sobie „głośno” myślę...


    Niuniek, zeby kazda moja owulacja miala proga prawie 10 :) ja juz od 7 sie cieszylam :) Wg mnie nie jest to zaden wyznacznik i tak, jak napisalas, pewnie i z nizszego wyniku rodza sie dzieciaczki. Moja ostatnia gin, u ktorej bylam tydzien temu, kazala mi brac wlasnie koenzym, zachwalala mocno, wiec kupilam

  • moyeu Autorytet
    Postów: 1222 1872

    Wysłany: 6 kwietnia 2019, 14:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madziandzia wrote:
    Ważę ogrom bo aż 85 kg przy 171 cm wzrostu. Podobno po mnie tego nie widać, optymalna waga gdzie BMI będzie koło 25 to 75 kg, ale ja czuję się ze soba w miarę ok przy 70
    Nie rozumiem nawet czemu aż tyle przytyłam skoro w maju 2018 wazyłam 70 kg a już w październiku na swoim ślubie bez zmiany nawyków żywieniowych 74 kg i zaraz niedługo w grudniu dobijałam do 83 kg
    Tyję w oczach

    Kochana to mamy podobny problem. Ja biorę metę i jak mi zwiększyła dawkę a ja się ogarnęłam spożywczo (co tu dużo gadać, wpierdalam a nie jem, szczególnie przy stresach) to schudłam 2,5kg w półtora tygodnia. Jem co 2-3h (insulina nie lubi jak jest pusty brzusio, tak jak i ja 😂 ) jak niemowlę😝 piję minimum 2l wody w pracy plus w domu z litr i wczoraj byłam na spacerze i takim szybkim marszem przebierzyłam prawie 3km, do tego piję na czczo aloes forever, nie wiem czy na chudnięcie działa ale na pewno baardzo pomaga na trądzik 😍. Moim celem jest zdrowie a nie szczupła sylwetka, a wiem że jak wejdę w prawidłowe BMI to będzie mi łatwiej zajść i co najważniejsze utrzymać ciążę.
    Zaplanowałam sobie teraz że będę pilnować że zrobiłam te 10 tys kroków, mam fitbita i on mi przypomina że mam ruszyć dupsko 😝. Z tymi krokami to mi polecił dr z kliniki leczenia niepłodności, żeby zacząć od tego, po całym dniu sprawdzić na zegarku ile kroków zrobiłam i jeśli za mało to sio na dwór i dodreptać do 10k kroków. Czułam się wczoraj przezajebiście i dzisiaj mnie nosi znowu żeby się przespacerować tak jak wczoraj 😀 Przede wszystkim nie musisz się katować, zacznij zdrowo i regularnie jeść plus średni wysiłek i powinno pomóc. Jak to mówi moja endo, leczenie nie może być gorsze od samej choroby, nie zadręczaj się, daj sobie czas i samo wyjdzie :)
    Pisałaś o niedoczynności jakie bierzesz dawki euthyroxu? Jakie masz wyniki? Może masz źle dobrane leki? Badałaś się pod kątem Hashimoto? Jeśli o tym pisałaś to wybacz ale dopiero nadrabiam :)

    Iseko, aeiouy, Madziandzia lubią tę wiadomość

    29lat 🍍 44cs
    🩺Hashimoto, Niedoczynność tarczycy, Endometrioza I st., niskie AMH, Hiperinsulinemia, Insulinooporność HOMA IR IV 19 - 4,75 ➡️ VII 19 - 2,7 ➡ X 19 - 2,35 ➡️ II 20 - 1,97🥳🎉👉🏻DIETA!💪🏻
    💊Euthyrox 75 💊Glucophage 1500xr

    ✔️BRCA-1 i BRCA-2 wynik prawidłowy
    ✔️ Kariotypy prawidłowe
    ✔️Brak premutacji FMR1

    🥚AMH
    Wrzesień 2020 0,72
    Kwiecień 2021 0,42

    DO ZBADANIA
    💉Mutacje związane z krzepliwością,
    💉Zespół antyfosfolipidowy

    7.06.2020 laparoskopia + drożność - usunięcie potworniaka, jajowody drożne, usunięte ogniska endometriozy (zatoka Douglasa).

    👦🏻On: morfologia 3%, reszta wyników w normie

    2021 decyzja o IVF Invimed Warszawa ➡️ Czekam na wyniki badań genetycznych (BRCA 1 i BRCA 2, łamliwy chromosom X, kariotypy)
    W międzyczasie koksuję jajka 💪🏻
  • szona Autorytet
    Postów: 6051 14514

    Wysłany: 6 kwietnia 2019, 14:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sasanka55 wrote:
    Niuniek, zeby kazda moja owulacja miala proga prawie 10 :) ja juz od 7 sie cieszylam :) Wg mnie nie jest to zaden wyznacznik i tak, jak napisalas, pewnie i z nizszego wyniku rodza sie dzieciaczki. Moja ostatnia gin, u ktorej bylam tydzien temu, kazala mi brac wlasnie koenzym, zachwalala mocno, wiec kupilam

    A który kupilas? Ubichonol? Ubichinon? Chyba ten pierwszy lepszy. Muszę poczytać. Ale to jak ugotuję obiad :)

    7 cs - cb
    25 cs - ⏸
    6t1d - jest ❤️!
    12t3d - prenatalne 👧🏼

    Zes*am się, a nie dam się 💪
    https://ovufriend.pl/pamietnik/ze-ram-sie-a-nie-dam-sie,3846.html
  • Melevis Autorytet
    Postów: 1316 4760

    Wysłany: 6 kwietnia 2019, 14:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziękuję dziewczyny :)

    Sasanka wydaje mi się, że po prostu bardzo wolno spada Ci beta. Mi po poronieniu z tych wielkich wartości spadła w mgnieniu oka, a od ok. 100 ciągnęło się chyba 2 tygodnie.
    A co do moich kresek - na Bobo zawsze wychodzą jak malowane, dlatego go kupiłam :D na innym wyszłyby sporo delikatniejsze.

    EDIT: jakby kogoś to zainteresowało, to w szczęśliwym cyklu łykałam wit. C, E, inozytol, DHA, acard i Duphaston 2x1 od owu. Emka faszerowałam Salfazinem :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 6 kwietnia 2019, 14:39

    Sasanka55, aeiouy, MonikA_89!, Ochmanka, moyeu lubią tę wiadomość

    l22nj48ay1qfqnoi.png
    klz9jw4z9e5d3ouc.png
    qb3cg7rfn0fbukfn.png
    02.2017 [*] 6tc
    01.2019 [*] 10tc
  • Pati96 Autorytet
    Postów: 2212 3225

    Wysłany: 6 kwietnia 2019, 14:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agge już zaakceptowałam

    agge lubi tę wiadomość

    mhsv2n0a4bxtclwx.png
    23.04.2019 - poronienie zatrzymane 8 tc [*]
    Niedoczynność tarczycy, insulinooporność,PCOS,MTHFR 1298A-C homo,PAI-1 4G

    Euthyrox 50, Glucophage xr 1500
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 kwietnia 2019, 14:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej :D miałam testować wczoraj, ale w natłoku ślubnym i strajkowym w pracy kompletnie wyleciało mi to z głowy i dziś pojechałam na bete, mój wynik to 20,4 mIU/ml. Z kalendarza wychodzi mi 4 T 3 D.

    agge, Sasanka55, szona, APrzybylska, Malinaa90, ElfiaKsiężniczka, aeiouy, Niecierpliwa..., Pati96, Magduullina, Beti82, madziorek86, MonikA_89!, Iseko, Ochmanka, Irvine90, Madziandzia, nuśka91, mam_marzenie_synek❤, Salome lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 kwietnia 2019, 14:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szona, kupilam jakis Koenzym Q10 forte 120mg z Naturell, ale porownujac z tym Ubicostam, to straszne gowno wybralam :D

    Melevis, dziekuje, no u mnie z 400 do 25 spadlo w mgnieniu oka, chyba w tydzien. Myslalam, ze przy 25 to nie bedzie sladu za 2 dni, a tu ponad tydzien minal i krecha jest. Modle sie tylko, by beta nie wzrastala. Dobrze, ze nie kochalam sie z mezem, bo pewnie bym sie cieszyla, ze znowu sie udalo...

  • agge Autorytet
    Postów: 3886 5061

    Wysłany: 6 kwietnia 2019, 14:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moni a wrote:
    hej :D miałam testować wczoraj, ale w natłoku ślubnym i strajkowym w pracy kompletnie wyleciało mi to z głowy i dziś pojechałam na bete, mój wynik to 20,4 mIU/ml. Z kalendarza wychodzi mi 4 T 3 D.
    Gratulacje :)

    91bbb8f83b.png

    c62facf3ab.png

    14.07.2015 Emilka, 3270g/56 cm 💕
    30.11.2019 Tomek, 3670g/60 cm 💕
  • Dorka1989 Nowa
    Postów: 5 0

    Wysłany: 6 kwietnia 2019, 14:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej dziewczynki, wczoraj jak byłam w szpitalu przy okazji, zrobiłam sobie badania, czy znacie się trochę? :* Jestem teraz w 29 dniu cyklu, wczoraj przy robieniu badań byłam 7 dni po owu, (test owu dodatni w 19 dniu cyklu) ale czy owulacja była...nie mam pojęcia, śluz był, bóle jajnika też. Może zerknijcie czy mogła być owu w tym miesiącu czy marne szanse.


    https://zapodaj.net/bb7f196241d24.png.html

  • szona Autorytet
    Postów: 6051 14514

    Wysłany: 6 kwietnia 2019, 14:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sasanka55 wrote:
    Szona, kupilam jakis Koenzym Q10 forte 120mg z Naturell, ale porownujac z tym Ubicostam, to straszne gowno wybralam :D

    Melevis, dziekuje, no u mnie z 400 do 25 spadlo w mgnieniu oka, chyba w tydzien. Myslalam, ze przy 25 to nie bedzie sladu za 2 dni, a tu ponad tydzien minal i krecha jest. Modle sie tylko, by beta nie wzrastala. Dobrze, ze nie kochalam sie z mezem, bo pewnie bym sie cieszyla, ze znowu sie udalo...

    A tam gówno. Bez przesady! Usiądę dziś i postaram się ogarnąć szczęśliwy zestaw witamin, zobaczymy co mi wyjdzie.

    Jedno jest pewne - komórki wzmacnia aktywność fizyczna. Zbyt długo siedziałam w kocu. Ogarnę chatę i na rower!

    Btw. mam ból jak na okres. Czuję, że przyjdzie w okolicy tego 8. Faza lutealna będzie kiepskawa. Ale to i lepiej. Raz dwa okres i do dzieła. Mam jakieś bojowe nastawienie 💪

    7 cs - cb
    25 cs - ⏸
    6t1d - jest ❤️!
    12t3d - prenatalne 👧🏼

    Zes*am się, a nie dam się 💪
    https://ovufriend.pl/pamietnik/ze-ram-sie-a-nie-dam-sie,3846.html
‹‹ 54 55 56 57 58 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Niepłodność u mężczyzn - najczęstsze przyczyny. Kiedy warto wykonać badanie nasienia?

Problem z poczęciem dziecka jest problemem obojga partnerów, dlatego jeśli już dłuższy czas czekasz na dziecko, to diagnostykę i ewentualne leczenie rozpocznij razem z partnerem. Niepłodność u mężczyzn występuje tak samo często, jak u kobiet. Przeczytaj jakie są najczęstsze przyczyny problemów z płodnością u mężczyzn, w jaki sposób można je wykryć i jakie są potencjalne rozwiązania na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ

Sezonowa dieta zwiększająca płodność – płodne smaki jesieni

Jesień to świetny moment na wprowadzenie zmian do stylu życia i diety, które mogą pozytywnie wpłynąć na płodność i tym samym zwiększyć szanse na zajście w ciążę. Jakie produkty wybierać jesienią? Które składniki mają szczególne znaczenie w kontekście płodności? Podpowiadają ekspertki - Ania i Zosia z Akademii Płodności. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Poronienie - objawy, rodzaje i najczęstsze przyczyny poronienia

Poronienie to przedwczesne zakończenie ciąży, która trwała krócej niż 22 tygodnie. Poronieniem samoistnym kończy się około 10-15% ciąż, przy czym około połowa kończy się jeszcze przed implantacją zarodka w macicy, czyli przed 8 tygodniem. Dowiedz się jakie są przyczyny poronienia, objawy i diagnostyka. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego