Forum W oczekiwaniu na testowanie KWIETNIOWE TESTOWANKO ;) 2017
Odpowiedz

KWIETNIOWE TESTOWANKO ;) 2017

Oceń ten wątek:
  • Emiilka Autorytet
    Postów: 923 2321

    Wysłany: 26 kwietnia 2017, 18:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    summer86 wrote:
    Emiilka, mi tuż przed @ niestety temperatura potrafi spaść wieczorem. W ostatnim cyklu tak miałam. Ale u każdego inaczej to wyglada.

    Dziękuję za info, ehh pocieszyłam się widząc ten wzrost po rannym spadku. No nic, to czekam dalej.

    12 cs. - szczęśliwy! Cudzie trwaj! <3
    url=https://www.suwaczki.com/]mhsv20mmi0dw1s0w.png[/url]
    1 cs. - Aniołek - 6 tc.
  • summer86 Autorytet
    Postów: 8569 7932

    Wysłany: 26 kwietnia 2017, 19:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Emiilka, wwzrost w trakcie dnia jest normalny :) dlatego trzeba mierzyć o tej samej porze.

    Emiilka lubi tę wiadomość

    3i49mg7yu2aqel15.png
    starania od 03.2016, 2IUI, CP, 18 cs szczęśliwy <3
    IO, stan przedcukrzycowy, MTHFR 677C-T,PAI-1(hetero), AMH 3,6, HSG 11.2016-jajowody drożne, długie i kręte
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 kwietnia 2017, 19:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny właśnie dostałam zawału :( zakładałam lutinus i zobaczyłam jedna nitkę krwi, sprawdzałam jeszcze raz czysto ale ja padnę do piątkowej bety :( szyjka bardzo wysoko twarda i zamknięta. Moze sie draplam, sama nie wiem

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 kwietnia 2017, 19:15

  • zubii Autorytet
    Postów: 1736 1645

    Wysłany: 26 kwietnia 2017, 19:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agniechaaaa wrote:
    Dziewczyny właśnie dostałam zawału :( zakładałam lutinus i zobaczyłam jedna nitkę krwi, sprawdzałam jeszcze raz czysto ale ja padnę do piątkowej bety :( szyjka bardzo wysoko twarda i zamknięta. Moze sie draplam, sama nie wiem

    Albo bałwanek się zagniezdza ! A takie tyci nitki to potwierdzają będzie w piątek piękna beta !

    Agniechaaaa, Bocianiątko, Rucola lubią tę wiadomość

    wniddf9hp6rxkcqu.png
    n59yi09ken86ewr0.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 kwietnia 2017, 19:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agniechaaaa wrote:
    Dziewczyny właśnie dostałam zawału :( zakładałam lutinus i zobaczyłam jedna nitkę krwi, sprawdzałam jeszcze raz czysto ale ja padnę do piątkowej bety :( szyjka bardzo wysoko twarda i zamknięta. Moze sie draplam, sama nie wiem
    Pewnie jak masz hybryde to i paznokcie dlugie, przy badaniu powinno sie obciac paznokcie, wiec bardzo mozliwe ze sobie zadrapalas.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 kwietnia 2017, 19:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zubii wrote:
    Albo bałwanek się zagniezdza ! A takie tyci nitki to potwierdzają będzie w piątek piękna beta !



    Juz trochę pozno na zagnieżdżanie 5dniowy zarodek robi to do 6dpt :(


    Monia fakt mam długie pazury :(


    Ja zwarjuje



    Najgorsze jest to ze zaczynam wpadać w panikę :(

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 kwietnia 2017, 19:44

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 kwietnia 2017, 19:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agniechaaaa wrote:
    Juz trochę pozno na zagnieżdżanie 5dniowy zarodek robi to do 6dpt :(


    Monia fakt mam długie pazury :(


    Ja zwarjuje



    Najgorsze jest to ze zaczynam wpadać w panikę :(
    Agaaaaaaaaaaaaa !!!! :P

  • zubii Autorytet
    Postów: 1736 1645

    Wysłany: 26 kwietnia 2017, 19:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agniechaaaa wrote:
    Juz trochę pozno na zagnieżdżanie 5dniowy zarodek robi to do 6dpt :(


    Monia fakt mam długie pazury :(


    Ja zwarjuje

    A Jak teraz byłam w 11 tc i w nocy przy podcieranoe zobaczyłam skrzep krwi o mało zawału nie dostałam ! Od razu zaczęłam beczeć że to pewnie zarodek i zaraz będzie pełno krwi rano było już czysto.

    wniddf9hp6rxkcqu.png
    n59yi09ken86ewr0.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 kwietnia 2017, 19:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agniechaaaa wrote:
    Juz trochę pozno na zagnieżdżanie 5dniowy zarodek robi to do 6dpt :(


    Monia fakt mam długie pazury :(


    Ja zwarjuje



    Najgorsze jest to ze zaczynam wpadać w panikę :(
    Głęboki wdech i wdech... Nie myslimy, znając życie często takmamy tylko nie zwracamy na to uwagi ;-) Badz dobrej myśli.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 kwietnia 2017, 19:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ogarnięcie mnie bo juz rycze :( aga ogarnij sie w tym momecie!

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 kwietnia 2017, 19:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja aż się boje być w ciąży, człowiek gorzej przeżywa niż same starania. :D

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 kwietnia 2017, 20:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agniechaaaa wrote:
    Ogarnięcie mnie bo juz rycze :( aga ogarnij sie w tym momecie!
    Babo nie rycz!!! Dzidziuś nie chce mieć mamy beksy, jest dobrze w 100%

    Odpreż się, zjedz lody, włacz sobie porody, no kurcze ;-)

    Barbarka1984, zubii, malinowaemi, Maja84 lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 kwietnia 2017, 20:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lody!! Kupowałam sobie lody czekoladowe zaraz je zjem i włączę jakiś film dobry plan !

    Karma88, zubii, Barbarka1984, Bocianiątko, Maja84, Emiilka, Psuła lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 kwietnia 2017, 20:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agniechaaaa wrote:
    Lody!! Kupowałam sobie lody czekoladowe zaraz je zjem i włączę jakiś film dobry plan !
    I proszę nie płacz ;-)

  • Karma88 Autorytet
    Postów: 3088 3640

    Wysłany: 26 kwietnia 2017, 20:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aga? Relax, tylko relax!!!!

    Emilka <3

    gg649vvjtg0z1oj0.png

    Od 09.2013:02.2014-5t6dc <3 07.2015-12tc <3
    MTHFR A1298C+C667T+PAI-1 4G-hetero, immunologia
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 kwietnia 2017, 20:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zubii wrote:
    A Jak teraz byłam w 11 tc i w nocy przy podcieranoe zobaczyłam skrzep krwi o mało zawału nie dostałam ! Od razu zaczęłam beczeć że to pewnie zarodek i zaraz będzie pełno krwi rano było już czysto.
    Nie dawno dowiedziałam się że jesteś w ciązy a już 19 tydzień.. Czas płynie nieubłaganie.

    zubii lubi tę wiadomość

  • Meśka Autorytet
    Postów: 1542 1917

    Wysłany: 26 kwietnia 2017, 20:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agniecha porodow raczej nie wlaczaj :) moze nie na tym etapie :) blizej 36-37 tyg ciazy :) wszytsko bedzie dobrze, uwierz w swoja dzidzie, jest silna i da rade :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 kwietnia 2017, 20:01

    Agniechaaaa lubi tę wiadomość

    19.11.2018 laparo - jajowody przedmuchane, bez endomendy
    Starania od lipca 2016 r.
    Synuś ❤️ 11.2014 r.
  • summer86 Autorytet
    Postów: 8569 7932

    Wysłany: 26 kwietnia 2017, 20:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agniechaaa, lody dobre na wszystko! ;) spokojnie, myślę że się po prostu zadrapałaś. Czekam na piątek <3

    Agniechaaaa, zubii, Maja84 lubią tę wiadomość

    3i49mg7yu2aqel15.png
    starania od 03.2016, 2IUI, CP, 18 cs szczęśliwy <3
    IO, stan przedcukrzycowy, MTHFR 677C-T,PAI-1(hetero), AMH 3,6, HSG 11.2016-jajowody drożne, długie i kręte
  • zubii Autorytet
    Postów: 1736 1645

    Wysłany: 26 kwietnia 2017, 20:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    -Monika- wrote:
    Nie dawno dowiedziałam się że jesteś w ciązy a już 19 tydzień.. Czas płynie nieubłaganie.

    Jutro już równa połowa ! Pamiętam jak mi napisalas komentarz przed testowaniem "jesteś w ciąży" a ja sobie pomyślałam chyba ja pogrzało :p a tu proszę miałaś rację :*

    Barbarka1984 lubi tę wiadomość

    wniddf9hp6rxkcqu.png
    n59yi09ken86ewr0.png
  • Kaczorka Autorytet
    Postów: 6598 9558

    Wysłany: 26 kwietnia 2017, 20:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aguś - idź Ty na betę jutro, bo do piątku zawału dostaniesz. A maluch razem z Tobą. Nie wolno Ci się tak stresować!
    Pewnie wszystko jest w porządku a ta cienka nitka krwi przypadkiem się tam zaplątała :*
    Wszyscy za Was mocno trzymamy kciuki, przesyłamy pozytywne fluidy :)

    Lejka, Agniechaaaa, Maja84 lubią tę wiadomość

    Alicja <3
    eec7d99fbc.png
    Oleńka <3
    dbdedccc68.png
‹‹ 252 253 254 255 256 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Ciąża po 40 - jak zwiększyć szanse na zajście w ciążę

Czy starania o ciążę po 40 roku życia różnią się? Na co zwrócić uwagę i jak zwiększyć swoje szanse? Przeczytaj 5 sprawdzonych sposobów na zwiększenie szans na zajście w ciążę po 40 roku życia. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Stres oksydacyjny w plemnikach jako przyczyna męskiej niepłodności

Wiadomo, że stres może mieć negatywny wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Ale co ma wspólnego stres oksydacyjny z plemnikami? Czy może być on przyczyną męskiej niepłodności? Dowiedz się, skąd bierze się stres oksydacyjny oraz jak diagnozuje się jego obecność w męskim nasieniu?

CZYTAJ WIĘCEJ

Poronienie - stres, obniżony nastrój i depresja po poronieniu.

Poronienie - bolesna strata, często przeżywana w ukryciu, samotności, niezaopiekowana i nienazwana. Dlaczego jest taka trudna? Czy kobieta, która straciła swoje dziecko jeszcze przed przyjściem jego na świat, ma prawo do żałoby? W jaki sposób sobie z nią poradzić? Jak przetrwać? Co zrobić, kiedy pojawi się depresja po poronieniu? Dowiedz się dlaczego warto pozwolić sobie na przeżycie żałoby i gdzie szukać pomocy. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego