X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W oczekiwaniu na testowanie KWIETNIOWE TESTOWANKO ;) 2017
Odpowiedz

KWIETNIOWE TESTOWANKO ;) 2017

Oceń ten wątek:
  • summer86 Autorytet
    Postów: 8570 7936

    Wysłany: 26 marca 2017, 19:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bocianiątko wrote:
    Flowwer, rzeczywiscie nasza baza wiedzy:) powiedz mi Kochana czy estradiol tez w 3dc tak jak lh i fsh? Czy w okolicach owu?

    Mam jeszcze pytanie, bo jestem kompletnie zielona w temacie... chcemy pierwszy raz zrobić badanie nasienia, mąż powiedział ze woli w domu i zawieźć do kliniki. O czym musimy pamiętać? Wiem tylko ze 3 dni abstynencji... I w czym właściwie najlepiej? W takim pudełeczku jak na mocz ? Przepraszam za te naiwne pytania ale to dla nas nowość;)

    Bocianiątko, zadzwoń najlepiej do laboratorium/kliniki, w której zamierzacie robić badanie. U nas zgodzili się na dostarczenie nasienia w jałowym pojemniczku (taki jak na mocz), pod warunkiem że dowieziemy je w 30 minut od momentu oddania i będziemy starać się utrzymać je w temperaturze ciała. Zalecają 3-5 dni abstynencji, u nas były wtedy 4.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 marca 2017, 19:47

    3i49mg7yu2aqel15.png
    starania od 03.2016, 2IUI, CP, 18 cs szczęśliwy <3
    IO, stan przedcukrzycowy, MTHFR 677C-T,PAI-1(hetero), AMH 3,6, HSG 11.2016-jajowody drożne, długie i kręte
  • Flowwer Autorytet
    Postów: 11460 12960

    Wysłany: 26 marca 2017, 20:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bocianiątko wrote:
    Flowwer, rzeczywiscie nasza baza wiedzy:) powiedz mi Kochana czy estradiol tez w 3dc tak jak lh i fsh? Czy w okolicach owu?