KWIETNIOWE TESTOWANKO ;) 2017
-
WIADOMOŚĆ
-
Bocianiątko wrote:Flowwer, rzeczywiscie nasza baza wiedzy:) powiedz mi Kochana czy estradiol tez w 3dc tak jak lh i fsh? Czy w okolicach owu?
Mam jeszcze pytanie, bo jestem kompletnie zielona w temacie... chcemy pierwszy raz zrobić badanie nasienia, mąż powiedział ze woli w domu i zawieźć do kliniki. O czym musimy pamiętać? Wiem tylko ze 3 dni abstynencji... I w czym właściwie najlepiej? W takim pudełeczku jak na mocz ? Przepraszam za te naiwne pytania ale to dla nas nowość
Bocianiątko, zadzwoń najlepiej do laboratorium/kliniki, w której zamierzacie robić badanie. U nas zgodzili się na dostarczenie nasienia w jałowym pojemniczku (taki jak na mocz), pod warunkiem że dowieziemy je w 30 minut od momentu oddania i będziemy starać się utrzymać je w temperaturze ciała. Zalecają 3-5 dni abstynencji, u nas były wtedy 4.Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 marca 2017, 19:47
-
Bocianiątko wrote:Flowwer, rzeczywiscie nasza baza wiedzy:) powiedz mi Kochana czy estradiol tez w 3dc tak jak lh i fsh? Czy w okolicach owu?
Mam jeszcze pytanie, bo jestem kompletnie zielona w temacie... chcemy pierwszy raz zrobić badanie nasienia, mąż powiedział ze woli w domu i zawieźć do kliniki. O czym musimy pamiętać? Wiem tylko ze 3 dni abstynencji... I w czym właściwie najlepiej? W takim pudełeczku jak na mocz ? Przepraszam za te naiwne pytania ale to dla nas nowość
112 cs o syna, 15 lat walki !!
Provita-Paliga
NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
⛄⛄⛄
-
Nata25, polecam wątki o inseminacji w dziale "Starając się z pomocą medyczną".
Z tego co się orientuję, większosć tutaj korzysta z AIH.Flowwer lubi tę wiadomość
-
Nata25 wrote:Witam jestem tu nowa mam pytanie czy któraś z Pań podchodziła do AID ??
Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 marca 2017, 20:33
Provita-Paliga
⛄⛄⛄
-
nick nieaktualny
-