Forum W oczekiwaniu na testowanie Lipcowe staraczki :)
Odpowiedz

Lipcowe staraczki :)

Oceń ten wątek:
  • Czincja Autorytet
    Postów: 509 222

    Wysłany: 24 czerwca 2016, 12:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hejo i ja dobijam :) testuje 25.07:)jak zwykle na koniec po wyczerpanym limicie he he:)

    Olcc. lubi tę wiadomość

    6 CS pierwszy z clo i pregnyl
    30.03.2017 - Aleksander ❤️
    13.01.2015 - Anastazja ♡
  • Taśka22 Autorytet
    Postów: 1764 2270

    Wysłany: 24 czerwca 2016, 12:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    marta95 wrote:
    Ja bez mierzenia temp, ogólnie bez spiny. Może akurat coś zaskoczy :) :)
    Jak sobie radzicie dziewczynki z takim upalem ?
    Ja to jestem zadowolona ze w ogóle w biurze mogę pracować a nie siedzieć na budowie :D i mam nadzieje ze to się szybko nie zmieni :D

    28.04.2017 r - Michałek <3

    Starania o drugiego dziecioszka od grudnia 2017.

    Prawy jajowód - udrożniony
    Zrosty usunięte
    Endometrium - uszkodzone mechanicznie po porodzie.
    Lekka nadwaga
    1 IUI 😐
    2 IUI 😐

    05.2021 - 1 IVF - słaba odpowiedź na stymulacje, tylko 3 komórki pobrane, nic się nie zapłodniło

    10-11.2021 - 2 IVF - długi protokół - 7 oocytów pobranych, 6 zapłodnionych, 3 zarodki w 3 dobie, 1 zarodek podany w 3 dobie(8B), 2 pozostałe nie dotrwały do mrożenia :(

    15.11.2021 - test!

    Mąż - wyniki w dolnej granicy normy
  • marta95 Autorytet
    Postów: 1905 489

    Wysłany: 24 czerwca 2016, 12:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Olcc. wrote:
    Ja sobie kupiłam do pracy wiatraczek na usb :D więc jakoś żyję... :)
    Ooo no to super!
    Ja w domku też wiatraczek przed sobą, haha :D

  • marta95 Autorytet
    Postów: 1905 489

    Wysłany: 24 czerwca 2016, 12:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Taśka22 wrote:
    Ja to jestem zadowolona ze w ogóle w biurze mogę pracować a nie siedzieć na budowie :D i mam nadzieje ze to się szybko nie zmieni :D
    No...współczuję jak ktoś na dworze pracuje w taki upał

  • marta95 Autorytet
    Postów: 1905 489

    Wysłany: 24 czerwca 2016, 12:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czincja wrote:
    Hejo i ja dobijam :) testuje 25.07:)jak zwykle na koniec po wyczerpanym limicie he he:)
    Aaaa miała @ nie przyjść, eh ty :D

  • Taśka22 Autorytet
    Postów: 1764 2270

    Wysłany: 24 czerwca 2016, 12:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    marta95 wrote:
    No...współczuję jak ktoś na dworze pracuje w taki upał

    Ale za to jaką mam opaleniznę jak po budowie pochodzę trochę :D

    28.04.2017 r - Michałek <3

    Starania o drugiego dziecioszka od grudnia 2017.

    Prawy jajowód - udrożniony
    Zrosty usunięte
    Endometrium - uszkodzone mechanicznie po porodzie.
    Lekka nadwaga
    1 IUI 😐
    2 IUI 😐

    05.2021 - 1 IVF - słaba odpowiedź na stymulacje, tylko 3 komórki pobrane, nic się nie zapłodniło

    10-11.2021 - 2 IVF - długi protokół - 7 oocytów pobranych, 6 zapłodnionych, 3 zarodki w 3 dobie, 1 zarodek podany w 3 dobie(8B), 2 pozostałe nie dotrwały do mrożenia :(

    15.11.2021 - test!

    Mąż - wyniki w dolnej granicy normy
  • marta95 Autorytet
    Postów: 1905 489

    Wysłany: 24 czerwca 2016, 12:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Taska, no to na pewno. Tego zazdroszcze!
    Ja z moimi paroma więcej kg nie pokazuje się nad wodą to muszę kisic się w domu z wiatrakiem :D

  • i-feel-you Debiutantka
    Postów: 13 5

    Wysłany: 24 czerwca 2016, 14:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Melduję się i ja! :P Zieloności Dziewczyny! To będzie płodny miesiąc! :P

    Dorciaa lubi tę wiadomość

  • marta95 Autorytet
    Postów: 1905 489

    Wysłany: 24 czerwca 2016, 14:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    i-feel-you wrote:
    Melduję się i ja! :P Zieloności Dziewczyny! To będzie płodny miesiąc! :P
    Hej hej ! :D
    Tobie również zielonego finału :P

    i-feel-you lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 czerwca 2016, 15:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej byłam na forum czerwcowe staraczki i to był udany miesiąc ale nie trwał on długo... Miałam opuścić wszystko ale z mężem postanowiliśmy, że walczymy dalej. Mam wizytę u lekarza 8.07 ale juz dzis dopisuje sie do Was :) jeżeli tylko lekarz da Zielone światło po badaniach to zabieramy sie do roboty!!! Damy radę dZiewczyny !!! Nic Nas nie zlamie

    Olcc., Dorciaa lubią tę wiadomość

  • i-feel-you Debiutantka
    Postów: 13 5

    Wysłany: 24 czerwca 2016, 16:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agniechaaaa - cieszę się, że podniosłaś rękawice! <3 Do boju!!!

    Dorciaa lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 czerwca 2016, 16:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Będziemy sie tu wspierać ;) myśle ze dla wielu a mam nadzieje ze dla Wszystkich lipiec bedzie zielony :D

  • marciaa Autorytet
    Postów: 4265 1266

    Wysłany: 24 czerwca 2016, 17:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam i ja ;-)
    lipiec musi być szczęśliwy - w końcu rocznica ślubu

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 czerwca 2016, 18:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    marciaa wrote:
    Witam i ja ;-)
    lipiec musi być szczęśliwy - w końcu rocznica ślubu


    To tak jak i u mnie ;) która rocznica ?? U Nas pierwsza <3

  • Dziunka Ekspertka
    Postów: 126 123

    Wysłany: 24 czerwca 2016, 18:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny! Podczytywalam trochę czerwcowe staraczki, ale chyba moje miejsce jest przy Was. Ostatnio @ troche mi sie przesuwa i jak nic sie nie wydarzy czekam z testowaniem do 3 lipca :) jesli teraz sie nie uda kolejne testowanie pewnie az we wrześniu..jesli wszystko bedzie ok bo w razie @ czeka mnie laparoskopia :( a propos jest moze wśród Was po tym zabiegu?

    f2w33e3kembcagk8.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 czerwca 2016, 18:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziunka mnie na szczęście ominęło. I życzę aby Ciebie też może właśnie Ty szcześliwie rozpoczniesz ten lipiec ;)

    Dziunka lubi tę wiadomość

  • Skrzydlata Autorytet
    Postów: 851 317

    Wysłany: 24 czerwca 2016, 20:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja bym chciała, by w lipcu się udało, bo u mnie w rodzinie nikt się jeszcze nie urodził w marcu :D nasz maluszek byłby pierwszy :)

    owocnych serduszek Wam wszystkim :)

    21cs - Kalina 25.09.2018 <3
    10cs - Florian 08.03.2021 <3
    Wreszcie ten świat ma barwy i smak :)

    wibs9x0h2j4mp6wk.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 czerwca 2016, 21:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Trzeba być pozytywnie nastawionym i moze akurat faktycznie będziecie miec marcowego bobaska :D chociaż ja wole wogole nie myślec o udanej, w cyklu w którym udało mi sie zajść w ciaze skakałam na stratę od samego początku, więc moze u mnie to jest jakiś sposób :D

  • MamaFabianka Ekspertka
    Postów: 222 156

    Wysłany: 24 czerwca 2016, 22:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny melduje sie na 13 lipca. Mam nadzieję ze tym razem sie uda. 3Mam kciuki za wszystkie

    Fabian 06.2014
    Dwa aniołki 02.2017 06.2017 [*]
  • Olcc. Autorytet
    Postów: 318 124

    Wysłany: 24 czerwca 2016, 22:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziunka, to mam nadzieję, że będziesz pierwsza lipcowa zafasolkowana ;)

    Dziunka lubi tę wiadomość

    7 cs szczęśliwy
    f2w33e3kfq66sy2y.png
1 2 3 4 5 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Problemy z zajściem w ciążę - 13 niepokojących objawów

Czy problemy z zajściem w ciążę można przewidzieć? Przeczytaj listę 13 potencjalnych symptomów, którym powinnaś się bliżej przyjrzeć. Nieregularme miesiączki, obfite miesiączki, niskie libido czy utrata włosów - nie ignoruj tych i innych symptomów mogących świadczyć o zaburzeniach hormonalnych czy innych schorzeniach powodujących problemy z zajściem w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Diagnostyka problemów z płodnością - krok po kroku

Niepłodności nikt się nie spodziewa, a jednak dotyka ona około 1,5 miliona polskich par rocznie. To bardzo dużo! Jakie są najczęstsze przyczyny niepłodności? Kiedy warto rozpocząć diagnostykę i jakie badania zrobić na początek?

CZYTAJ WIĘCEJ

Przyczyny niepowodzenia in vitro - jakie?

Procedura in vitro to niekiedy jedyna szansa dla par bezskutecznie starających się o dziecko i walczących z niepłodnością. Choć skuteczność metody jest wysoka, niestety nie zawsze kończy się sukcesem... Jakie są najczęstsze przyczyny niepowodzeń przy IVF?

CZYTAJ WIĘCEJ