X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W oczekiwaniu na testowanie Listopad należy do nas
Odpowiedz

Listopad należy do nas

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 listopada 2014, 18:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lekarze nie chca w ciazy podawac lekow i leczyc bo boja sie ze zaszkodza dziecku. Ale nie wiem czy to takie dobre rozwiazanie. Wg mnie lepiej w ciazy leczyc matke zeby dziecko sie nie zarazilo. I obojetnie jaka choroba bo co szprycowac dziecko po porodzie skoro mozna leczyc w lonie matki.
    Moze sie myle, nie jestem lekarzem ale takie mam zdanie w tym temacie.

    Owu wyznaczyl mi owulacje wg testow :) jesli to prawda co tam zaznaczyl to wstrrzelilismy sie :) kurcze mialam sie nie nakrecac ale zaczynam odliczac dni do testowania :)

  • aneczka85m Autorytet
    Postów: 293 137

    Wysłany: 29 listopada 2014, 18:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zetka wrote:
    Aniu, to zależy w którym tygodniu ciąży miałaś robione badania. Jeżeli późno to pewnie nie dali leków, chociaż moim zdaniem powinni, a już na pewno powinnaś się przeleczyc po ciąży. A synek miał robione po porodzie, prawda?

    A 3 grudnia idziesz z nim robić wyniki czy do jakiegoś lekarza?


    powiem Ci że własnie siedze z tymi wynikami i wychodzi na to że na początku ciąży mmiałam to cholerstwo, bo 11 czerwca 2012 roku dowiedziałam się o ciąży a 10 lipca miałam robione badania na toxo. Synek miał po porodzie robione badania i miał wysokie przeciwciała, był pod opieka poradni neonatologiczną dopóki mu nie spadły wyniki. Do lekarza mamy w styczniu w związku z moją żółtaczką typu C ale przy okazji zrobię badania na toxo i pare innych.

  • Morwa Autorytet
    Postów: 16937 26804

    Wysłany: 29 listopada 2014, 18:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 kwietnia 2016, 22:43

  • Zetka Autorytet
    Postów: 3307 3692

    Wysłany: 29 listopada 2014, 18:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś