Forum W oczekiwaniu na testowanie Listopadowe testowanie, czyli przedświąteczne prezenty :)
Odpowiedz

Listopadowe testowanie, czyli przedświąteczne prezenty :)

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 października 2017, 12:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny potrzebuje jakiejś porady :)
    Chciałabym zacząć "po trochu" zacząć robić jakieś badania, tzn np jedno-dwa badania na cykl póki co, bo to "dopiero" 4cs. Byłam u ginekologa z podwoziem wszystko ok, akurat też było w połowie cyklu, niby widział że w ten dzień lub następny powinna być ovu (faktycznie w nocy z 15 na 16 dc czułam ból jajnika), cykle mam regularne, skoki temp są więc liczę też na to że jest ovu :) mąż ma już dziecko z poprzedniego związku, wiec na razie jego badania odpuszczam :) i pytanie do Was od czego zacząć? Myślałam żeby w tym cyklu zbadać progesteron i może powtórzyć tsh i ft3 i ft4 (te ostatnie badam co jakiś czas i są w normie zawsze). Podpowiedzcie :)

  • StaraczkaNika Autorytet
    Postów: 6968 12673

    Wysłany: 28 października 2017, 12:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jedna_z_Wielu wrote:
    Witam Was gorąco <3
    Nie pamiętam na którym wątku polecałam testy, ale i tak czytacie oba wątki Kochane, więc na moją obronę, dlaczego pozwoliłam sobie aby je polecić:
    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/b014e58140d0.jpg

    Testy od góry, przed wczoraj 10 DC, środkowy wczoraj 11 DC, a ostatni z teraz 12 DC.

    Jeżeli któraś się czuje przeze mnie oszukana, to przepraszam, ale mi się sprawdzają <3
    O, a ja kupiłam w gemini testy horienmedical, bardzo tanie, 17.30 za 30 sztuk, podobno nie są strasznie wrażliwe ale to dobrze, bo mi w naturalnych cyklach wychodzą bladziochy codziennie przez conajmniej 30 dni (nie wiem dlaczego, chyba przez PCOS). Jak się sprawdzą to doniosę Wam czem prędzej. Jedna z wielu leć wykorzystaj mężyka - the ovu is coming! Lepiej, żeby zostawił wartowników na straży jajowodów

    summer86, Karolina90, Izape_91, Jedna_z_Wielu lubią tę wiadomość

    4 lata starań (PCOS, IO, mutacje - lekka trombofilia, hiperprolaktynemia, ANA++, leniwy mąż);
    [*] 01.2018 - córeczka
    uM80p1.png
  • summer86 Autorytet
    Postów: 8569 7932

    Wysłany: 28 października 2017, 12:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Klaudiaaa, progesteron i hormony tarczycy to dobry początek.
    W kolejnym cyklu w 2-3 dc możesz sprawdzić LH, FSH, estradiol i testosteron.

    Warto też zrobić 1 cykl monitorowany, żeby sprawdzić czy oprócz tego że pęcherzyki rosną to czy również pękają.

    A co do męża, ile lat ma jego dziecko? Odpukać, jeśli dłużej by Wam się nie udawało wówczas warto sprawdzić też nasienie, bo ono naprawdę może się diametralnie zmienić przez kilka lat.

    A póki co życzę dużo luzu, 4 cykl starań to króciutko. U zdrowych par starania do roku uważa się za jak najbardziej normalne.

    Powodzenia!

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 28 października 2017, 12:57

    3i49mg7yu2aqel15.png
    starania od 03.2016, 2IUI, CP, 18 cs szczęśliwy <3
    IO, stan przedcukrzycowy, MTHFR 677C-T,PAI-1(hetero), AMH 3,6, HSG 11.2016-jajowody drożne, długie i kręte
  • Karolina90 Autorytet
    Postów: 3340 3116

    Wysłany: 28 października 2017, 13:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny

    myślicie, że warto to zakupić i sprawdzić:

    https://zapodaj.net/4529657cc45e2.jpg.html

    relgpx9idcwsnjby.png

    starania od I 2016
    M: morfo 1%
    Ja: rozjechane androgeny; mutacje PAI - 1 oraz V (R2) - (acard 75 mg); anemia, hiperinsulinemia (meta 1000);
    immuno - ok
    VII 2018 - histeroskopia - ok
    X 2018 - laparo + HSG - ok
    wrzesień 2020 - ICSI
    18.09.2020- punkcja
    23.09.2020 - transfer ET 5.1.1
    Mamy 4 ❄️
    7dpt - beta 83.4, progesteron <60ng/l
    9 dpt - beta 218
    12dpt - beta 1104
    22dpt - <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 października 2017, 13:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    summer86 wrote:
    Klaudiaaa, progesteron i hormony tarczycy to dobry początek.
    W kolejnym cyklu w 2-3 dc możesz sprawdzić LH, FSH, estradiol i testosteron.

    Warto też zrobić 1 cykl monitorowany, żeby sprawdzić czy oprócz tego że pęcherzyki rosną to czy również pękają.

    A co do męża, ile lat ma jego dziecko? Odpukać, jeśli dłużej by Wam się nie udawało wówczas warto sprawdzić też nasienie, bo ono naprawdę może się diametralnie zmienić przez kilka lat.

    A póki co życzę dużo luzu, 4 cykl starań to króciutko. U zdrowych par starania do roku uważa się za jak najbardziej normalne.

    Powodzenia!

    Dziękuję bardzo! :) Takiej informacji mi było trzeba :) a syn ma już 5 lat, więc w sumie też się mogło pozmieniać :)

  • Izape_91 Autorytet
    Postów: 5023 11627

    Wysłany: 28 października 2017, 13:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karolina90 a myślisz ze taki test bedzie wiarygodny? Ile to kosztuje?

    Starania od 08.2016 r. - 37cs szczęśliwy ♥️

    S3YWp2.png
    Ona: hiperinsulinemia, hiperprolaktynemiia czynnościowa, lekka niedoczynność tarczycy, endometrioza I st., APS, mutacje MTHFR i PAI hetero, genotyp KIR BX - brak kir odp. za implantację, allo mlr 24,5%, 2 cb
    Leki: euthyrox, neoparin, acard, accofil do 8t2d, meta do 14 t 4 d

    On: HDS 21%, DFI 17%, morfologia 0%-2%
  • Karolina90 Autorytet
    Postów: 3340 3116

    Wysłany: 28 października 2017, 14:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Izape_91 wrote:
    Karolina90 a myślisz ze taki test bedzie wiarygodny? Ile to kosztuje?

    Nie mam pojęcia, natknęłam się dzisiaj na niego przypadkowo w hebe. Nie kupiłam, ale się zastawiam bo kosztuje 24 zł.

    relgpx9idcwsnjby.png

    starania od I 2016
    M: morfo 1%
    Ja: rozjechane androgeny; mutacje PAI - 1 oraz V (R2) - (acard 75 mg); anemia, hiperinsulinemia (meta 1000);
    immuno - ok
    VII 2018 - histeroskopia - ok
    X 2018 - laparo + HSG - ok
    wrzesień 2020 - ICSI
    18.09.2020- punkcja
    23.09.2020 - transfer ET 5.1.1
    Mamy 4 ❄️
    7dpt - beta 83.4, progesteron <60ng/l
    9 dpt - beta 218
    12dpt - beta 1104
    22dpt - <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 października 2017, 14:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny u mnie jakaś masakra z tym okresem, poszłam z dzieckiem do sklepu i normalnie skrzepy, krew polała się po nogach, tyłek cały we krwi, dobrze że mam dłuższą kurtkę bo wstyd, a to już trzeci dzień! ;-(

  • Karolina90 Autorytet
    Postów: 3340 3116

    Wysłany: 28 października 2017, 14:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    -Monika- wrote:
    Dziewczyny u mnie jakaś masakra z tym okresem, poszłam z dzieckiem do sklepu i normalnie skrzepy, krew polała się po nogach, tyłek cały we krwi, dobrze że mam dłuższą kurtkę bo wstyd, a to już trzeci dzień! ;-(

    Wiesz co chyba taki urok października bo ja w tym miesiacu tez miałam taki obfity @ jakby dosłownie lalo się z kranu :-/

    relgpx9idcwsnjby.png

    starania od I 2016
    M: morfo 1%
    Ja: rozjechane androgeny; mutacje PAI - 1 oraz V (R2) - (acard 75 mg); anemia, hiperinsulinemia (meta 1000);
    immuno - ok
    VII 2018 - histeroskopia - ok
    X 2018 - laparo + HSG - ok
    wrzesień 2020 - ICSI
    18.09.2020- punkcja
    23.09.2020 - transfer ET 5.1.1
    Mamy 4 ❄️
    7dpt - beta 83.4, progesteron <60ng/l
    9 dpt - beta 218
    12dpt - beta 1104
    22dpt - <3
  • Flowwer Autorytet
    Postów: 11451 12949

    Wysłany: 28 października 2017, 14:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karolina z krwi w labie jest najbardziej wiarygodny a koszt to ok 35 zł.

    Dziś 21 tab z opakowania a juto zaczynam kolejne opakowanie z tym że biorę drugi kolor od 12 tab

    Monika ciesz się że w pracy nie biegasz w białym fartuszku, czasem dziewczyny mają niezłe akcje i ochotę mają założyć sobie pampersy dla dorosłych ;)

    kjmni09k3h9ob9x5.png
    112 cs o syna, 15 lat walki !!
    Provita-Paliga
    NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
    Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
    ⛄⛄⛄
  • summer86 Autorytet
    Postów: 8569 7932

    Wysłany: 28 października 2017, 14:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Monika, miewałam takie akcje z okresem.. Raz w aucie aż fotel zakrwawiłam. Jeśli jednak będzie to trwało dłużej niż zwykły okres, pójdź do lekarza.
    No i nie przemeczaj się, organizm może być osłabiony przy obfitym krwawieniu :(

    3i49mg7yu2aqel15.png
    starania od 03.2016, 2IUI, CP, 18 cs szczęśliwy <3
    IO, stan przedcukrzycowy, MTHFR 677C-T,PAI-1(hetero), AMH 3,6, HSG 11.2016-jajowody drożne, długie i kręte
  • Karolina90 Autorytet
    Postów: 3340 3116

    Wysłany: 28 października 2017, 14:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Flowwer juz sprawdzałam. U mnie to koszt 30 zł wiec tak na prawdę grosze. Tylko ze przy takim domowym teście miałabym szybciej :-P

    I w labie są jakieś dwie opcje i nawet nie wiem za bardzo które wybrać. ..

    relgpx9idcwsnjby.png

    starania od I 2016
    M: morfo 1%
    Ja: rozjechane androgeny; mutacje PAI - 1 oraz V (R2) - (acard 75 mg); anemia, hiperinsulinemia (meta 1000);
    immuno - ok
    VII 2018 - histeroskopia - ok
    X 2018 - laparo + HSG - ok
    wrzesień 2020 - ICSI
    18.09.2020- punkcja
    23.09.2020 - transfer ET 5.1.1
    Mamy 4 ❄️
    7dpt - beta 83.4, progesteron <60ng/l
    9 dpt - beta 218
    12dpt - beta 1104
    22dpt - <3
  • malka Autorytet
    Postów: 2366 4686

    Wysłany: 28 października 2017, 15:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Widzę, że powoli akcja zaczyna się przenosić na listopadowy wątek. To i ja za Wami się tu powoli przenoszę :)

    summer86, Bocianiątko lubią tę wiadomość

    5b09trd8ji0unw2g.png

    34bwflw153i9m8vo.png
  • Izape_91 Autorytet
    Postów: 5023 11627

    Wysłany: 28 października 2017, 15:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    malka wrote:
    Widzę, że powoli akcja zaczyna się przenosić na listopadowy wątek. To i ja za Wami się tu powoli przenoszę :)
    malka zapraszamy, zostaw tu duuużo wirusków : )

    malka, Bocianiątko lubią tę wiadomość

    Starania od 08.2016 r. - 37cs szczęśliwy ♥️

    S3YWp2.png
    Ona: hiperinsulinemia, hiperprolaktynemiia czynnościowa, lekka niedoczynność tarczycy, endometrioza I st., APS, mutacje MTHFR i PAI hetero, genotyp KIR BX - brak kir odp. za implantację, allo mlr 24,5%, 2 cb
    Leki: euthyrox, neoparin, acard, accofil do 8t2d, meta do 14 t 4 d

    On: HDS 21%, DFI 17%, morfologia 0%-2%
  • Yoselyn82 Autorytet
    Postów: 14658 18481

    Wysłany: 28 października 2017, 16:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karolina90 wrote:
    A czy te wymazy na myko, urea i chlamydię powinnam zrobić tylko ja? bo jak wyjdzie ok to znaczy chyba ze eMek też tego nie ma. Wolałabym wtedy za te pieniądze zrobić sobie coś dodatkowego np. p/ciała tarczycowe i ANA 1 lub coś :) jeszcze zastanawiam się nad tą helicobacter pyroli..

    Jeszcze zastanawiam się jak "wyłudzić" od gina na NFZ skierowanie na te wymazy, które chociaż raz w życiu należy mi coś na NFZ :D musze coś przekoloryzować, ale jeszcze nie wiem jak :D

    nie wiem czy na NFZ mozesz zrobic te wymazy.. nigdy nie bylam panstwowo.. ja pierw robilam i jak mialam dodatnie to maz robil badanie i tez leczyl sie :) bo jak masz ty to prawdopodobnie ma twoj maz. Ale moze byc tak ze maz ma a ty nie. Jesli chodzi o hp to zrob ja, ona tez moze namieszac w organizmie. Ja robilam IgG i IgA

    Karolina90 lubi tę wiadomość

    Mój pierwszy cud - kochany Michałek ❤️❤️❤️

    Mój drugi cud - kochany Juluś♥️♥️♥️

    Nigdy się nie poddawaj chociaż byłoby to trudne! - Kiedy śmieje się dziecko - śmieje się cały świat
    ❤️❤️❤️
  • Karolina90 Autorytet
    Postów: 3340 3116

    Wysłany: 28 października 2017, 16:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Yoselyn82 wrote:
    nie wiem czy na NFZ mozesz zrobic te wymazy.. nigdy nie bylam panstwowo.. ja pierw robilam i jak mialam dodatnie to maz robil badanie i tez leczyl sie :) bo jak masz ty to prawdopodobnie ma twoj maz. Ale moze byc tak ze maz ma a ty nie. Jesli chodzi o hp to zrob ja, ona tez moze namieszac w organizmie. Ja robilam IgG i IgA

    No jak ja się nie uda na NFZ to i tak będę chciała zrobić prywatnie ale spróbować zawęź można :-)

    Dzięki :-*

    relgpx9idcwsnjby.png

    starania od I 2016
    M: morfo 1%
    Ja: rozjechane androgeny; mutacje PAI - 1 oraz V (R2) - (acard 75 mg); anemia, hiperinsulinemia (meta 1000);
    immuno - ok
    VII 2018 - histeroskopia - ok
    X 2018 - laparo + HSG - ok
    wrzesień 2020 - ICSI
    18.09.2020- punkcja
    23.09.2020 - transfer ET 5.1.1
    Mamy 4 ❄️
    7dpt - beta 83.4, progesteron <60ng/l
    9 dpt - beta 218
    12dpt - beta 1104
    22dpt - <3
  • Karma88 Autorytet
    Postów: 3088 3640

    Wysłany: 28 października 2017, 16:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam się i ja w listopadzie...
    Wczoraj przyszła @ na sam wieczór. Nie dodzwoniłam się do gina i ręce mi od razu opadły, że nie zrobimy w tym cyklu HyCoSy, bo terminy do gina są długie... Ale dziś oddzwonili i 7 listopada w 12dc mam HyCoSy to z pianką (podobno dokładniejsze od zwykłego). :)

    Nie zapisuję się na testowanie, bo chyba nie ma po co. Idę, bo idę.

    A dziś na poprawę humory zrobiłam: zupę krem z dyni, placki dyniowe i ciasto dyniowe. Wszystko wyszło git, jedynie z ciasta zakalec, ale ja uwielbiam zakalca. <3

    Emilka <3

    gg649vvjtg0z1oj0.png

    Od 09.2013:02.2014-5t6dc <3 07.2015-12tc <3
    MTHFR A1298C+C667T+PAI-1 4G-hetero, immunologia
  • Yoselyn82 Autorytet
    Postów: 14658 18481

    Wysłany: 28 października 2017, 16:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karolina90 wrote:
    No jak ja się nie uda na NFZ to i tak będę chciała zrobić prywatnie ale spróbować zawęź można :-)

    Dzięki :-*

    pewnie spróbuj, moze sie uda :) tylko metoda pcr :)

    Mój pierwszy cud - kochany Michałek ❤️❤️❤️

    Mój drugi cud - kochany Juluś♥️♥️♥️

    Nigdy się nie poddawaj chociaż byłoby to trudne! - Kiedy śmieje się dziecko - śmieje się cały świat
    ❤️❤️❤️
  • malka Autorytet
    Postów: 2366 4686

    Wysłany: 28 października 2017, 16:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Izape_91 wrote:
    malka zapraszamy, zostaw tu duuużo wirusków : )

    Jak po USG za tydzień będzie serduszko to będę wam tu słać wirusy ile wlezie. Ale na razie się wstrzymam.

    5b09trd8ji0unw2g.png

    34bwflw153i9m8vo.png
  • Karolina90 Autorytet
    Postów: 3340 3116

    Wysłany: 28 października 2017, 17:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karma 88 a mój eMek właśnie kroi dynie na nalewkę:-D na święta będzie w sam raz :-D

    Karma88 lubi tę wiadomość

    relgpx9idcwsnjby.png

    starania od I 2016
    M: morfo 1%
    Ja: rozjechane androgeny; mutacje PAI - 1 oraz V (R2) - (acard 75 mg); anemia, hiperinsulinemia (meta 1000);
    immuno - ok
    VII 2018 - histeroskopia - ok
    X 2018 - laparo + HSG - ok
    wrzesień 2020 - ICSI
    18.09.2020- punkcja
    23.09.2020 - transfer ET 5.1.1
    Mamy 4 ❄️
    7dpt - beta 83.4, progesteron <60ng/l
    9 dpt - beta 218
    12dpt - beta 1104
    22dpt - <3
‹‹ 28 29 30 31 32 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Niepłodność a nietolerancja pokarmowa - czy istnieje związek?

Dlaczego coraz częściej przyszli rodzice nie mogą doczekać się upragnionego potomstwa? Czy nieodpowiedni styl odżywiania może przyczyniać się do powstawania zaburzeń płodności? Czy nietolerancja pokarmowa może wpływać na obniżenie płodności, a nawet powodować niepłodność? Jakie testy na nietolerancje pokarmowe warto wówczas wykonać?  

CZYTAJ WIĘCEJ

Insulinooporność - zasady żywieniowe, dieta i objawy.

Czym jest insulinooporność? Insulinooporność a dieta - na czym polega zależność? Jak odżywiać się przy insulinooporności? Które produkty spożywcze warto włączyć do diety, a z których warto zrezygnować? Artykuł napisany przez Zosię i Anię z Akademii Płodności. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Bolesne miesiączki - skąd się biorą bóle miesiączkowe? Przyczyny, objawy, leczenie.

Bolesne miesiączki mogą występować nawet u 75% kobiet w wieku rozrodczym! Jakie są najczęstsze przyczyny bólu miesiączkowego? Czym jest bolesne miesiączkowanie pierwotne, a czym wtórne? Kiedy bolesne miesiączkowanie wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ